Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Čau mám problem s mým mazlíkem včera když jsem jel z práce tak cca po 20 minutách jízdy auto ztratilo tah a nechtělo vůbec akcelerovat a kouří jak fabrika. Mám podezření na turbo a nebo na vstřikování nevíte co by to mohlo být?
-
Offline
- Příspěvky: 93
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Na Audi som mal ten samý problém ktorý popisuje. Bola prasknutá gumová hadica od turba do intercooleru. Bola prasknutá v ohybe, na prvý pohľad to nebolo vidno. Až keď som hadice stláčal tak sa odkryla prasklina. Začni hľadať tam. Veľa zdaru.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Pri tej strate výkonu a nechcení ku akcelerácii sa ti neobjavila žiadna chyba? Na displayi žiadna hláška o servise a ani trojuholník neostal svietiť?
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: krušovice
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Stopro hadice přesně tohle mi delala praskla hadice od turka k IC
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
InterCooler nemám ale dnes jsem zlistil že když to za jízdy chcípnu a znova nastartuju tak to jede chvíly normálně a cca pro 2-3 minutkách to zase ztratí výkon a hulí to jak fabrika
-
Offline
- Příspěvky: 93
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Skontroloval si hadice od turba do sania? Ide normálne aj pod plným plynom?
Naposledy upravil(a) Charlie# dne 02 kvě 2018 20:38, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
IgorS píše:Pri tej strate výkonu a nechcení ku akcelerácii sa ti neobjavila žiadna chyba? Na displayi žiadna hláška o servise a ani trojuholník neostal svietiť?
Nic se nerozsvítilo kromě kontrolky motoru ale ta svítí pořád mám zalepený EGR už od minulého majitele (ověřeno v servisu)
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
[quote="Charlie#"]Skontroloval si hadice od turba do sania?
Od sání k turbu vede jen jedna hadice a ta je v pořádku dle vizuální kontrolky a omaku
Od sání k turbu vede jen jedna hadice a ta je v pořádku dle vizuální kontrolky a omaku
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Počkej to jakože někdo kuchnul IC a napojil turbo přímo do sání?
-
Offline
- Příspěvky: 93
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo V60 D3 MY11
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Tiež mi to je divné že nemá IC.peter cz píše:Počkej to jakože někdo kuchnul IC a napojil turbo přímo do sání?
-
Offline
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Ukaž fotku.Charlie# píše:Tiež mi to je divné že nemá IC.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Nemáš na mysli časť od airboxu k turbu?Gibon123 píše:Od sání k turbu vede jen jedna hadice a ta je v pořádku dle vizuální kontrolky a omaku
Alebo ozaj medzi saním, popod auto až do turba, teda v smere toku vzduchu od turba popod auto až do sania vedie len jedna hadica a nejde do IC? Máš pod autom tú pevnú hliníkovú časť potrubia? Alebo ako to tam máš zbastlené? Lebo buď nám to nejak zle opisuješ alebo to u teba nie je v motore s "kostolným poriadkom".
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Co vím tak intercooler nemám a ani jsem ho pořádně nehledal.. Dnes brzy přijedu z práce tak mi napište pište kde se má nacházet a pošlu foto atd
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
-
Offline
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Intercooler je za chladičem, směrem k motoru.
Tam co naznačuje červená šipka.
Spodem vede hadice a trubka od turba do intercooleru a horem z intercooleru do sání (obráceně než je šipka).
Tam co naznačuje červená šipka.
Spodem vede hadice a trubka od turba do intercooleru a horem z intercooleru do sání (obráceně než je šipka).

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Basstl píše:Intercooler je za chladičem, směrem k motoru.
Tam co naznačuje červená šipka.
Spodem vede hadice a trubka od turba do intercooleru a horem z intercooleru do sání (obráceně než je šipka).
Ahaa jo tak to tam mám ale nekoukal jsem nato mám volvo jen pár týdnů teprve zjištuji co všechno to má díky nato se podívám zítra až přijedu z práce
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: Volvo V70 2.5tdi 103kW manual r.v. 2000
Ztráta výkonu V70 1.generace 2,5TDI 103kw
Tak mazlík už jede sice ne tak jako předtím ale jede vyčistil jsem váhu vzduchu a vyměnil jednu hadici a jede to o dost lépe ještě tu druhou natu mám podezření taky ale to az budu mít volno na zdviži
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]