Klepání a kouř
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Klepání a kouř
Dobrý den,
prosím ty zkušenější o tipnutí závady. Začalo to z ničeho nic po přidání plynu. Auto mi stojí u baráku a na diagnostiku to mám 70 km. Chtěl bych jen trochu vědět na co se můžu připravit.
díky
https://youtu.be/zuhVUIBNzJ8"
prosím ty zkušenější o tipnutí závady. Začalo to z ničeho nic po přidání plynu. Auto mi stojí u baráku a na diagnostiku to mám 70 km. Chtěl bych jen trochu vědět na co se můžu připravit.
díky
https://youtu.be/zuhVUIBNzJ8"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Klepání a kouř
To není moc pěkné. Nejdříve zkus zkontrolovat všechny hadice - intercooler a turbo.
Potom mě napadá umřelej vstřikovač.
A pak možná nějakej upálenej ventil.
Potom mě napadá umřelej vstřikovač.
A pak možná nějakej upálenej ventil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3385
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Klepání a kouř
taky nmi to prijde jako bud upalenej nebo netesnici ventil... zmerit tlaky?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Klepání a kouř
a co hydroštely?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Klepání a kouř
Těžko říct, nemám zkušenost. Ale co se dá říct jistě, že tě nemine rozborka motoru a pak se teprve uvidí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 12 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Klepání a kouř
Vyzera to že zle pali niektorý valec vstrekovač?
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Klepání a kouř
Měl jsem to samé... Jeden hydrostel vylomeny úplně. Dva nacate a dva ventily prihnute, sání a výfuk.
https://youtu.be/POaXbssRK2s"
https://youtu.be/POaXbssRK2s"
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Klepání a kouř
Zkus odpojovat za chodu vstřikovače, jestli se zvuk při nějakém nezmění, tak může ten vstřikovač být K.O. nebo je na tom válci jiný problém.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Klepání a kouř
to jsem zkusil.....na dvou válcích mi to zdechne...na zbylých dvou stále klepe.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Klepání a kouř
Takže máš problém minimálně na těch dvou válcích co se zvuk nezměnil.
Ty na kterých to zdechlo budou OK.
A co ten pátý?
Ty na kterých to zdechlo budou OK.
A co ten pátý?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Klepání a kouř
pátý taky zdechne.......myslím že 2,3,5 zdechne
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Klepání a kouř
To je jasný... čidlo opotřebení pístních kroužků (pro neznalé, to je joke, neberte to vážně)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Klepání a kouř
No ještě je otázka, jestli neklekla ECM, či kabeláž, tzn. jestli jde do vstřikovačů signál, ale viděl bych to na změření komprese a pokud bude OK, tak poslání vstřikovačů (všech) na kontrolu, či repas.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Klepání a kouř
yobi fakt to je vážně.....
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Klepání a kouř
Já vím, jen mi to nedalo
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 84
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
Klepání a kouř
Zazil jsem to. Umrely dva cr vstrikovace.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Klepání a kouř
Tak vstřiky odeslány na test, zajímavé je, než jsem dojel na servis( 15 km) tak klepání přestalo a čoudit taky, motor se choval jak by se nic nestalo, ráno to mechanik nastartoval aby s tím zajel na dílnu tak to zase klepalo s tím že se to začlo pomalu uklidňovat....telefonát z diagnostiky vstřiků že nejsou nejlepší, ale v toleranci, no uvidíme až je namontujeme. Mate mě, že to klepání po nějaké době přestává, kdyby to byly hydroštely, čep na pístu nebo protočený šálek, tak by to mlátilo furt. Nebo se pletu?
Nějaký názor? Každá rada dobrá
Nějaký názor? Každá rada dobrá
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Klepání a kouř
Hydroštely by to mohly dělat. Kolik máš nalítáno?
Ty komprese jsi měřil?
Ty komprese jsi měřil?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Klepání a kouř
má to 320 000, komprese nechám změřit teď (to mělo být asi nejdřív), byl jsem si jistý že je to 5 vstřik, na druhý pokus při odpojení se to začlo zklidňovat. Když ale na diagnostice řekl že jsou celkem v pohodě, to klepání mi připadá že jde z míst u turba...Taky to prý mohlo být nějakou nečistotou v naftě. Ale zase takový rány....to bylo jak když mlátí kladívkem do motoru. Může vstřik takhle hodně klepat? Může to dělat vstřikovací čerpadlo?raolsa píše:Hydroštely by to mohly dělat. Kolik máš nalítáno?
Ty komprese jsi měřil?
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Klepání a kouř
Pokud se rozlomí mezikus vysokotlaké pumpy, tak to může klepat, ale to je slyšet přímo u něj.
Tohle tipuju na rozmázlej píst ve válci, nic ojedinělého......ten potom klepe, jako kdyby to byl lágr.
Zkus pana Zárubu z Chotěboře, jezdí ke mě pro díly na Volva......721 009 703
Tohle tipuju na rozmázlej píst ve válci, nic ojedinělého......ten potom klepe, jako kdyby to byl lágr.
Zkus pana Zárubu z Chotěboře, jezdí ke mě pro díly na Volva......721 009 703
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Tod2