
Od loňskýho září jsem řešil problém s vibracema v Dunkelrotu.
Síla vibrací se různě měnila a dělalo to při akceleraci i při brzdění, tak jsem postupně vyloučil podezření na poloosy a brzdy. Vibroval volant a bylo to cítit i v podlaze.
Nepomohlo ani přezutí na funglovky zimní Goodyeary + nový hliníky.
Začal jsem si připravovat černej scénář, co všechno budu muset vyměnit, než to přestane.
Řízení, čepy, všemožný silentbloky atd. atd.
Minulej tejden jsem dal auto na celkovou kontrolu ke známýmu mechanikovi.
Nedělá sice Volva, ale je šikovnej a má takový to potřebný vidění na hledání závad.
Zjistil, že mám utrženej hliníkovej plech pod krytem motoru (je součástí a je přinejtovanej).
Hliník jsme znovu přinejtovali a světe div se - vibrace do volantu přestali.

Při hledání zdroje vibrací, tedy doporučuju vyzkoušet jízdu bez krytu motoru.
Nikdy by mě nenapadlo, že to zapříčiní rozklepání celýho auta.