850 TDI svítí lambda sonda a přestalo táhnout

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#1 850 TDI svítí lambda sonda a přestalo táhnout

Příspěvek od Time4Tea »

Dneska ráno se mi rozsvítila lambda sonda, po městě sem najel tak 30km a když sem večer vyrazil, tak mi po 5ti km zničehonic přestal táhnou motor - jako když vypne.
Po asi 20km zase tah chytil a po dalších 10ti táhne někdy.
Nemůže to být způsobeno vzduchovým filtrem? Ten sem totiž neměnil, ani palivový...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#2

Příspěvek od wickey »

otazka zjisteni vzduchace je tak do 20 vterin.. s palivakem je to horsi :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#3

Příspěvek od Time4Tea »

stejně je mám v plánu vyměnit, ale stejně mě to dost vyděsilo.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#4

Příspěvek od dali »

Vzduchovej ani palivovej filtr ti kontrolku lambdy nerozsvítí. Příčinu bych hledal ve váze vzduchu nebo EGR ventilu. Mě to teda dělala totálně vodvařená váha vzduchu. Ale nejelo to už dlouho předtím než se poprvý rozsvítila kontrolka.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#5

Příspěvek od Time4Tea »

mě to prostě přestalo jet, jak když vypne.
ale možná sem občasnej výpadek zaznamenal už dřív.
co stojí váha? a co případně s ventilem? ich bin totiž trochu lama...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#6

Příspěvek od Time4Tea »

Tak lambda už nesvítí, ale kára furt táhne jen občas...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7

Příspěvek od dali »

EGR ventil se údajně dá vyčistit. A nebo, když neni zbytí, tak zaslepit (slouží jenom k recirkulaci spalin kvůli snížení emisí, takže zaslepení se na výkonu projeví když, tak pozitivně).
Váhu tam máš tu velkou, starou, ta nevím co stojí, ale vydrží několikanásobně víc, než to co tam mám já (2900kč s montáží v Bosch servisu). Někdy stačí váhu (tu mojí) opatrně propláchnout v lihu nebo tech. benzínu, a eště něco vydrží. S tou tvojí věřím, že toho pude udělat víc, hlavně by měla bejt rozebíratelná.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#8

Příspěvek od LPBoss »

V praze sem jí viděl nejlevněj asi za 6 tisíc ale spíš je to víc někde je to až okolo 11 000. Někde sem tady vyčet to že jí vyzkoušíš tak že jí za běhu hytáhneš a když motor nic neudělá tak je KO a když motor zaškube tak je OK
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9

Příspěvek od dali »

LPBoss píše:V praze sem jí viděl nejlevněj asi za 6 tisíc ale spíš je to víc někde je to až okolo 11 000. Někde sem tady vyčet to že jí vyzkoušíš tak že jí za běhu hytáhneš a když motor nic neudělá tak je KO a když motor zaškube tak je OK
No mě taky dílaři od nás nabízeli od Bosche za 11 přímo to číslo co jsem měl v autě. Tak sem zajel do Bosch diesel servisu a tam mi nakonec vyhledali náhradu (taky Bosch, ale s jiným číslem, schválenou na daný auto) za těch 2900.
Užitečnej link- TDI probleme (jen v němčině): http://www.geocities.com/ublatz/TDI-Probleme.htm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#10

Příspěvek od Time4Tea »

Aber ich spreche deutch wirklich nicht. :cry: (nebojaksetopise)
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#11

Příspěvek od LPBoss »

dali píše:
LPBoss píše:V praze sem jí viděl nejlevněj asi za 6 tisíc ale spíš je to víc někde je to až okolo 11 000. Někde sem tady vyčet to že jí vyzkoušíš tak že jí za běhu hytáhneš a když motor nic neudělá tak je KO a když motor zaškube tak je OK
No mě taky dílaři od nás nabízeli od Bosche za 11 přímo to číslo co jsem měl v autě. Tak sem zajel do Bosch diesel servisu a tam mi nakonec vyhledali náhradu (taky Bosch, ale s jiným číslem, schválenou na daný auto) za těch 2900.
Užitečnej link- TDI probleme (jen v němčině): http://www.geocities.com/ublatz/TDI-Probleme.htm
Hele já německy fakt neumim naj na těch stránkách třeba i náhrady za palivový čerpadla ( benzinove?)
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#12

Příspěvek od dali »

LPBoss píše:
dali píše: No mě taky dílaři od nás nabízeli od Bosche za 11 přímo to číslo co jsem měl v autě. Tak sem zajel do Bosch diesel servisu a tam mi nakonec vyhledali náhradu (taky Bosch, ale s jiným číslem, schválenou na daný auto) za těch 2900.
Užitečnej link- TDI probleme (jen v němčině): http://www.geocities.com/ublatz/TDI-Probleme.htm
Hele já německy fakt neumim naj na těch stránkách třeba i náhrady za palivový čerpadla ( benzinove?)
To vůbec ne, jenom jsou tam podrobně rozebraný problémy který můžou nastat u naftových motorů VW s přímým vstřikováním jejich příčiny a hledání závad, a rady jak dané závady odstranit. Prodejem dílů se tyto stránky nezabývají.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#13

Příspěvek od LPBoss »

dali píše:To vůbec ne, jenom jsou tam podrobně rozebraný problémy který můžou nastat u naftových motorů VW s přímým vstřikováním jejich příčiny a hledání závad, a rady jak dané závady odstranit. Prodejem dílů se tyto stránky nezabývají.
Aha tak to sem to špatně pochopil ale dík
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 125
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#14

Příspěvek od Time4Tea »

Tak lmbda už zas nesvítí a co sem teď najel cca 100km, tak táhne dobře.
Su z toho celej sob. Jen doufám, že to byl nějakej bordel v palovovým systému a už se to nebude opakovat.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“