hydroštely 136Kw D5 2008
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3421
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
hydroštely 136Kw D5 2008
Ty by chrastily ale až ve válci a v turbu...
Proč neskontrolovaly hydra když se dělaly klapky?
Proč neskontrolovaly hydra když se dělaly klapky?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
hydroštely 136Kw D5 2008
To passport5: na výměnu hydroštelů potřebuješ hydroštely, vahadla, 5 podložek pod vstřiky, těsnění pod víko, těsnění pod čerpadlo, těsnění pod vakuovku a gufero na vačku. Dále, pokud nejsi prase, tak nový olej a filtr.
Btw, máš Vidu a umíš ji použít? Tak se podívej na postup a hned budeš vědět, co vše potřebuješ včetně čísel dílů.
Btw, máš Vidu a umíš ji použít? Tak se podívej na postup a hned budeš vědět, co vše potřebuješ včetně čísel dílů.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 5451
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
hydroštely 136Kw D5 2008
Když mám na novém oleji najeto 2tis, tak budu taky prase když udělám hydra a olej ne???
-
Offline
- Příspěvky: 600
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
hydroštely 136Kw D5 2008
děkuji za informace:-) vidu jsem neměl po ruce.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 600
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
hydroštely 136Kw D5 2008
když se dělaly klapky,kontrolovalo se,proto mi bylo divný,že by se najednou tak ozvaly hydroš. samozřejmě to nebylo z vršku motoru,ale na to jsem přišel až ráno,auto jsem si přebíral pozdě večer za tmy.aspon o starost míň a shlédnul téma hydroštely:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 3421
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
hydroštely 136Kw D5 2008
Jestli bude měnit gufero na vacce,tak musí rozhodit rozvody a to znamená minimálně ještě navíc rozvodovej řemen. Pokud je delany nedávno. Jinak nové rozvody.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 5451
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
hydroštely 136Kw D5 2008
Opět otázka amatéra. To se nemůže po sundání vracet zpět i když jen třeba 10tis jetý rozvodový řemene a musí se kupovat nový??? Protože když se dělají hydroštely, tak se přeci musí řemen sundat a i s ním vačky, nebo se pletu?
-
Offline
- Příspěvky: 3421
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
hydroštely 136Kw D5 2008
Doporučuje se řemen dát nový po každém sundání. To platí i pro klinovej řemen.
Proto je dobré naplánovat hydrostely tak nějak s rozvodama.
Proto je dobré naplánovat hydrostely tak nějak s rozvodama.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 5451
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
hydroštely 136Kw D5 2008
On si to tak někdo naplánuje.
Jen pro zajímavost, je to opravdu problém vrátit řemen zpět nebo ne. Zatím jen zjišťuji, co a jak abych měl případně argumenty, kdyby.......
Právě hydroštely chci nechat udělat někdy na jaře a tak abych věděl.
Samosebou mě štve, že jsem je nenechal udělat když byla hlava dole, ale to byl nájezd jen 150tis.
Jen pro zajímavost, je to opravdu problém vrátit řemen zpět nebo ne. Zatím jen zjišťuji, co a jak abych měl případně argumenty, kdyby.......
Právě hydroštely chci nechat udělat někdy na jaře a tak abych věděl.
Samosebou mě štve, že jsem je nenechal udělat když byla hlava dole, ale to byl nájezd jen 150tis.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
hydroštely 136Kw D5 2008
No asi takhle, dát zpátky se může, ale musí se napnout úplně stejně jako byl. Tzn. trochu míň, páč se vytahal. Ale je to "na vlastní nebezpečí", za nic nenesu odpovědnost.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3421
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
hydroštely 136Kw D5 2008
Tvl chceš dělat hydra který tě vyjdou na cca 20k a resis 700 za řemen?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
hydroštely 136Kw D5 2008
Asi tak, ale zase jestli má ten řemen opravdu jen 10 kkm, tak bych to neřešil a nechal ho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3421
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
hydroštely 136Kw D5 2008
Radku,takhle mužem uvažovat o klinaku ale na rozvodech?
Vem si že mě vyšla rozvodova sada SKF na necelý 3000 a to včetně pumpy. Kolik asi může stát samotnej řemen.?
Vem si že mě vyšla rozvodova sada SKF na necelý 3000 a to včetně pumpy. Kolik asi může stát samotnej řemen.?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3421
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
hydroštely 136Kw D5 2008
Od 600 do 1300
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
hydroštely 136Kw D5 2008
Ber to tak, že to tady nečte jenom Kuba, ale i jiní, kteří třeba mají hlouběji do kapsy a těch 600 je jim líto dát vzhledem k tomu, že je vlastně dali třeba před 2 měsíci.
Ten řemen by měl vydržet minimálně těch 120 kkm a tak vlastně není ani v desetině životnosti.
Ale je to jenom názor můj, blbce, který se snaží ostatním ušetřit pár korun.
Ten řemen by měl vydržet minimálně těch 120 kkm a tak vlastně není ani v desetině životnosti.
Ale je to jenom názor můj, blbce, který se snaží ostatním ušetřit pár korun.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
hydroštely 136Kw D5 2008
Není řemen jako řemen !! A o vodní pumpě se radši ani nezmińuji !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
hydroštely 136Kw D5 2008
Taky pravda. Být to třeba Contitech tak ho vyhodím i kdyby tam byl namontovaný včera.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5451
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
hydroštely 136Kw D5 2008
Ok, děkuji za, pro mě přínosná vyjádření. Samosebou já osobně nebudu řešit řemen za 1000Kč či 2000Kč, ale jak jsem psal jsem v těchto směrech jsem amatér, o motorech nevím nic, tak abych věděl co a jak až třeba přijde na lámání chleba. Jezdím do AVdílů, tak snad by mě na vhodnost vyměnit i řemen upozornily. I když už jsem je na jeden kiks osobně upozornil, tak si stále myslím, že ví co dělají.
-
Offline
- Příspěvky: 5451
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
hydroštely 136Kw D5 2008
Já jsem třeba elektrikář a také Vám budu třeba při rekonstrukci bytu radit udělat celou elektroinstalaci novou. Místo toho co by jste si mysleli, že by stačilo, že zásuvky udělat nově do mědi a světla nechat v hliníku.
Takže proto jsem měl tak pro někoho blbé otázky. Ale každý přeci rozumí přeci jenom lépe svému oboru a ostatní si rád nechám poradit.
Takže pokud jsem to dobře pochopil. Kdyby se vrátil jež použitý řemen, mohl by při špatném napnutí přeskočit, protože je tedy o něco vytahaný.
Takže proto jsem měl tak pro někoho blbé otázky. Ale každý přeci rozumí přeci jenom lépe svému oboru a ostatní si rád nechám poradit.
Takže pokud jsem to dobře pochopil. Kdyby se vrátil jež použitý řemen, mohl by při špatném napnutí přeskočit, protože je tedy o něco vytahaný.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
hydroštely 136Kw D5 2008
Spíš by mohl prasknout, protože by se napnul více než byl zvyklý.
On to trochu kompenzuje automatický napínák.
On to trochu kompenzuje automatický napínák.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1373
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
hydroštely 136Kw D5 2008
To raolsa : Ale je to jenom názor můj, blbce, který se snaží ostatním ušetřit pár korun.
Zaplať Pánbůh za tebe Radku
Zaplať Pánbůh za tebe Radku
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé