To passport5: na výměnu hydroštelů potřebuješ hydroštely, vahadla, 5 podložek pod vstřiky, těsnění pod víko, těsnění pod čerpadlo, těsnění pod vakuovku a gufero na vačku. Dále, pokud nejsi prase, tak nový olej a filtr.
Btw, máš Vidu a umíš ji použít? Tak se podívej na postup a hned budeš vědět, co vše potřebuješ včetně čísel dílů.
když se dělaly klapky,kontrolovalo se,proto mi bylo divný,že by se najednou tak ozvaly hydroš. samozřejmě to nebylo z vršku motoru,ale na to jsem přišel až ráno,auto jsem si přebíral pozdě večer za tmy.aspon o starost míň a shlédnul téma hydroštely:-)
_________________ Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Jestli bude měnit gufero na vacce,tak musí rozhodit rozvody a to znamená minimálně ještě navíc rozvodovej řemen. Pokud je delany nedávno. Jinak nové rozvody.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Opět otázka amatéra. To se nemůže po sundání vracet zpět i když jen třeba 10tis jetý rozvodový řemene a musí se kupovat nový??? Protože když se dělají hydroštely, tak se přeci musí řemen sundat a i s ním vačky, nebo se pletu?
On si to tak někdo naplánuje.
Jen pro zajímavost, je to opravdu problém vrátit řemen zpět nebo ne. Zatím jen zjišťuji, co a jak abych měl případně argumenty, kdyby.......
Právě hydroštely chci nechat udělat někdy na jaře a tak abych věděl.
Samosebou mě štve, že jsem je nenechal udělat když byla hlava dole, ale to byl nájezd jen 150tis.
No asi takhle, dát zpátky se může, ale musí se napnout úplně stejně jako byl. Tzn. trochu míň, páč se vytahal. Ale je to "na vlastní nebezpečí", za nic nenesu odpovědnost.
Radku,takhle mužem uvažovat o klinaku ale na rozvodech?
Vem si že mě vyšla rozvodova sada SKF na necelý 3000 a to včetně pumpy. Kolik asi může stát samotnej řemen.?
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Ber to tak, že to tady nečte jenom Kuba, ale i jiní, kteří třeba mají hlouběji do kapsy a těch 600 je jim líto dát vzhledem k tomu, že je vlastně dali třeba před 2 měsíci.
Ten řemen by měl vydržet minimálně těch 120 kkm a tak vlastně není ani v desetině životnosti.
Ale je to jenom názor můj, blbce, který se snaží ostatním ušetřit pár korun.
Ok, děkuji za, pro mě přínosná vyjádření. Samosebou já osobně nebudu řešit řemen za 1000Kč či 2000Kč, ale jak jsem psal jsem v těchto směrech jsem amatér, o motorech nevím nic, tak abych věděl co a jak až třeba přijde na lámání chleba. Jezdím do AVdílů, tak snad by mě na vhodnost vyměnit i řemen upozornily. I když už jsem je na jeden kiks osobně upozornil, tak si stále myslím, že ví co dělají.
Já jsem třeba elektrikář a také Vám budu třeba při rekonstrukci bytu radit udělat celou elektroinstalaci novou. Místo toho co by jste si mysleli, že by stačilo, že zásuvky udělat nově do mědi a světla nechat v hliníku.
Takže proto jsem měl tak pro někoho blbé otázky. Ale každý přeci rozumí přeci jenom lépe svému oboru a ostatní si rád nechám poradit.
Takže pokud jsem to dobře pochopil. Kdyby se vrátil jež použitý řemen, mohl by při špatném napnutí přeskočit, protože je tedy o něco vytahaný.