
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nové Zámky
- Vůz: Volvo
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
Ahojte, viete mi niekto poradiť, či je možné skontrolovať olej v automate v druhej generácii S80siatky ako v staršej rade?(bola tam ryska ktora sa dala vytiahnut a skontrolovat olej) Ďakujem 

_________________
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
Myslim, ze tam je iba maly srob zospodu prevodovky, ktory treba odsrobovat. Je tam akysi "prepad", takze sa netreba bat, ze vytecie vsetok olej z prevodovky. Ryska tam nieje.
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
Ano je tam srob ktory sa sklada z dvoch casti. jedna je kontrolna a druha vypustacia. odsrobuj tu kontrolnu teda tu mensu a ak nic nevytecie je tam oleja bud malo alebo akurat
pripadne cez vrch cez nalievaci otvor nalej aspon deci a uvidis ci vytecie.

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
Mno, takze, 1. vec, je potreba aby byl olej v prevodovce ohran na 50-60st. C, idealne na 50, ten ofiko rozptyl je pri horni hrane uz krapet na stiru...Arkaz píše:Ano je tam srob ktory sa sklada z dvoch casti. jedna je kontrolna a druha vypustacia. odsrobuj tu kontrolnu teda tu mensu a ak nic nevytecie je tam oleja bud malo alebo akuratpripadne cez vrch cez nalievaci otvor nalej aspon deci a uvidis ci vytecie.
Pak je potreba nechat motor bezet na volnobeh, na miste proradit R-N-P-1-2-3 po 2-5sec, 2x.
A pak az jit skontrolovat, zda to dole kapka, pokud ne, tak tam neco nalejt, nez to zacne kapkat...
Samozrejme pokud olej neni pekne cisty, nedej boze je cejtit spaleninout, tak idelane vyplach s BGckem, pak novej olej cca 12-14L a na zaver kondicioner od BG...
Pak pres diagnostiku vymazat interval vymeny oleje v AT a idealne jeste udelat adaptaci...
A jen mezi reci, tohle se tu da najit uz tak minimalne 20x hadam...

A Googlem je to obecne vyhledatelny taky behem par vterin...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
presny postup ma vo vide ja som mu to napisal zjednodusene aby vedel ze nieje mierka ale kontrolny srob 

-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
No celkem predpokladam, ze asi nema VIDU, jinak by se do ni podival i na ten sroubArkaz píše:presny postup ma vo vide ja som mu to napisal zjednodusene aby vedel ze nieje mierka ale kontrolny srob

Ale obecne je zakladni problem, ze lidi sou liny hledat, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nové Zámky
- Vůz: Volvo
S80 II-Kontrola oleja v automatickej prevodovke
Ďakujem za info. O tom šróbe som vedel, ale nevedel som, že slúži aj na kontrolu hladiny. Pýtal som sa na rysku špeciálne, nakoľko sa sa k nej nevedel žiadnym spôsobom dopátrať. Ešte raz vďaka.
_________________
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
Volvo S80 2007 D5 136Kw A/T
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé