plánované úpravy V70 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
Zima se blíží a s tím i plánované úpravy.. Krom toho, že bych rád řekl, že kola a výfuk (3"downpipe, kat 100cpi a zbytek BSR)už mám hotový, bohužel obojí bude muset jí znovu na opravu Renovace kol proběhla ve smyslu, že mi je nastříkali, ale už jaksi zapomněli narovnat, no a výfuk je svařený jako by ho svařoval 10ti letý kluk...
Ale to nebrání tomu začít shánět díly na další etapu
Nejdůležitější je větší turbo, které už mám přislíbené a tímto taky vyřešené...
Teď bych rád objednal intercooler, každý bere od Snabbu (nebo jak se to píše) ale máte někdo zkušenosti s Jap Parts? http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-fmic-jap-parts-volvo-v70-vsechny-turbo-modely-20t-23t-24t-25t-t5-tdi-9800.121196
Další vstřiky, kde se doporučují zelené z modelu R, takže podle čísla se jedná o tyhle https://granex.cz/front/product/default/7935?gclid=EAIaIQobChMI8I2WwoeL1gIVhRobCh10CQDyEAkYASABEgKRYPD_BwE .. nebo máte někdo kontakt na levnější?
Ocením i jiné rady, zatím se inspiruju plně Peťou S60Gold
Ale to nebrání tomu začít shánět díly na další etapu
Nejdůležitější je větší turbo, které už mám přislíbené a tímto taky vyřešené...
Teď bych rád objednal intercooler, každý bere od Snabbu (nebo jak se to píše) ale máte někdo zkušenosti s Jap Parts? http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-fmic-jap-parts-volvo-v70-vsechny-turbo-modely-20t-23t-24t-25t-t5-tdi-9800.121196
Další vstřiky, kde se doporučují zelené z modelu R, takže podle čísla se jedná o tyhle https://granex.cz/front/product/default/7935?gclid=EAIaIQobChMI8I2WwoeL1gIVhRobCh10CQDyEAkYASABEgKRYPD_BwE .. nebo máte někdo kontakt na levnější?
Ocením i jiné rady, zatím se inspiruju plně Peťou S60Gold
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
Nebudou, mám rv99, co mám zjištěno, tak tyhle motory už mají pevnější stěnu a plánovaných 300-320 PS by neměl být pro ten motor žádný problém
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
plánované úpravy V70 T5
A panáčkovi nestačí to málo ? Jinak držím palce na 300 a málo víc ti stačí i modré vstřiky a 16T turbo ,ale proti zelenejm nic nemám a většímu turbu taky ne Jinak ten IC si mi docela udělal radost vypadá to na nejlepší cenu oproti do88 nebo snabb ,Jinak pokud budeš chtít využít naplno zelený počítej pumpu a regulátor tlaku paliva na liště abys to ukrmil,protože při standartním tlaku 3 bar co dává standart je nevyužiješ naplno kdo bude dodávat ECU ?ARD nebo třeba RICO ?r.chroust píše:Nebudou, mám rv99, co mám zjištěno, tak tyhle motory už mají pevnější stěnu a plánovaných 300-320 PS by neměl být pro ten motor žádný problém
Edit: ty ojnice , stejně pokud budeš chtít víc a si piš ,že po čase budeš není špatná jistota v H profilu
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 358
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
plánované úpravy V70 T5
jak se resi ten regulator tlaku paliva? To proste staci vymenit za jiny ?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
[/quote]
A panáčkovi nestačí to málo ? Jinak držím palce na 300 a málo víc ti stačí i modré vstřiky a 16T turbo ,ale proti zelenejm nic nemám a většímu turbu taky ne Jinak ten IC si mi docela udělal radost vypadá to na nejlepší cenu oproti do88 nebo snabb ,Jinak pokud budeš chtít využít naplno zelený počítej pumpu a regulátor tlaku paliva na liště abys to ukrmil,protože při standartním tlaku 3 bar co dává standart je nevyužiješ naplno kdo bude dodávat ECU ?ARD nebo třeba RICO ?
Edit: ty ojnice , stejně pokud budeš chtít víc a si piš ,že po čase budeš není špatná jistota v H profilu
[/quote]
Jako já to mám spíše v rámci oprav upadl mi výfuk, tak jsem si připlatil a rovnou koupil a nechal udělat lepší teď mám kolem turba všechno zechcané od oleje a když tomu šlápnu,tak trošku kouřím, takže než repas, tak rovnou druhé a štěstí mi přálo, když se zrovna Peťa Gric pro větší a nechci, aby mu to původní zůstalo ležet doma všechny nápady mám od něj a sem tam co si přečtu tady na fóru... Jen si říkám, že nepotřebuju ty nejlepší a nejdražší díly, proto jsem narazil na tenhle IC Hadice podle rad Michala Pavlíčka z aliexpresu, prý je vás tady pár, co je máte odzkoušené a taky vyjdou mnohem levněji... Takže říkaš, že cca do těch 320ps zelené vstřiky neřešit? Od koho ecu-zatím to vypadá na ARD, ale to ještě proberu s Peťou Gricem nebo tady s ostatníma No a to, že mi pak ten výkon stačit nebude, z toho mám největší strach
A panáčkovi nestačí to málo ? Jinak držím palce na 300 a málo víc ti stačí i modré vstřiky a 16T turbo ,ale proti zelenejm nic nemám a většímu turbu taky ne Jinak ten IC si mi docela udělal radost vypadá to na nejlepší cenu oproti do88 nebo snabb ,Jinak pokud budeš chtít využít naplno zelený počítej pumpu a regulátor tlaku paliva na liště abys to ukrmil,protože při standartním tlaku 3 bar co dává standart je nevyužiješ naplno kdo bude dodávat ECU ?ARD nebo třeba RICO ?
Edit: ty ojnice , stejně pokud budeš chtít víc a si piš ,že po čase budeš není špatná jistota v H profilu
[/quote]
Jako já to mám spíše v rámci oprav upadl mi výfuk, tak jsem si připlatil a rovnou koupil a nechal udělat lepší teď mám kolem turba všechno zechcané od oleje a když tomu šlápnu,tak trošku kouřím, takže než repas, tak rovnou druhé a štěstí mi přálo, když se zrovna Peťa Gric pro větší a nechci, aby mu to původní zůstalo ležet doma všechny nápady mám od něj a sem tam co si přečtu tady na fóru... Jen si říkám, že nepotřebuju ty nejlepší a nejdražší díly, proto jsem narazil na tenhle IC Hadice podle rad Michala Pavlíčka z aliexpresu, prý je vás tady pár, co je máte odzkoušené a taky vyjdou mnohem levněji... Takže říkaš, že cca do těch 320ps zelené vstřiky neřešit? Od koho ecu-zatím to vypadá na ARD, ale to ještě proberu s Peťou Gricem nebo tady s ostatníma No a to, že mi pak ten výkon stačit nebude, z toho mám největší strach
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
plánované úpravy V70 T5
Hadice podle rad Michala Pavlíčka z aliexpresu, prý je vás tady pár, co je máte odzkoušené a taky vyjdou mnohem levněji... [/quote]r.chroust píše:
Čajna dělá hadice i na ME7 ?
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
Čajna dělá hadice i na ME7 ?[/quote]Krystof P. píše:Hadice podle rad Michala Pavlíčka z aliexpresu, prý je vás tady pár, co je máte odzkoušené a taky vyjdou mnohem levněji...r.chroust píše:
Tady na fóru je téma "silikonové hadice", tam mi Petr Chrpa posílal obrázky, jaký je rozdíl mezi modelama, měly by se lišit pouze jedním kolenem, kde je vývod.. Já tam žádný nemám, takže podle pátek co mi poslal Michal Pavlíček by na moje měli v pohodě sedět.. Pokud zjistím něco jiného, tak moje chyba, tak snad bude všechno ok
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
Tak první zásilku máme doma .. Intercooler od Jap Parts.. akorát jim asi v Hightperformance došly menší krabice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
Tak to tady trošku oživím doma už mám skoro vše, co je potřeba těsnění pod hlavu z s60R, k tomu sada těsnění pod hlavou vč. šroubů, rozvody contitech, koplet sada zdvihátek ventilů INA, když už bude hlava dole, olej Mobil 5w50, vzduchový filtr BSR, turbo i zelené vstřiky ... Akorát mám teď jednu otázku týkající se úniku oleje - vím, že částečně se to vyřeší druhým turbem, ale taky bude podle rad Peti Grice dobré vyměnit pístní kroužky, kde mu stačilo vyměnit pouze pístní kroužky a nemizí mu na jeho autě ani kapka oleje (s70 t5 cca 330ps) Podle Čeňka, kderý dělá v Ambu ale pouhá výměna kroužků nestačí, spíše se to ještě může zhoršit.. A podle známého z Rakouska, který má s60r,s70r,2 740 a s70tdi, který si dělá motory sám, musím vyměnit i ojniční ložiska, pánev kluzného ložiska a ještě něco (přece jen neumím tak dobře německy ) .. Táááákže bych rád poprosil o další názory, protože zatím má pro mě největší váhu názor Petra Grice, který má jediný z těch 3lidí auto upravené a i varianta je nejlevnější, ale nerad bych řešil po pár měsících problém s motorem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 12 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
plánované úpravy V70 T5
Ani u nás už peak life nemaju iba tento čo je na obrázku
plánované úpravy V70 T5
Takže z Rally Formula před cca dvěmi lety přešli na peak life a nyní zase na rally formula?Jasko píše:Ani u nás už peak life nemaju iba tento čo je na obrázku
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
Taky mě to překvapilo...martinopel píše:Takže z Rally Formula před cca dvěmi lety přešli na peak life a nyní zase na rally formula?Jasko píše:Ani u nás už peak life nemaju iba tento čo je na obrázku
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 12 roků
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
plánované úpravy V70 T5
Vyzera to tak že áno v Intercarse sa nevedel vyjadriť keď som sa na to pýtal.
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
plánované úpravy V70 T5
Podle data na obalech 17/5/17 soudím, že o nic starého se nejedná
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
plánované úpravy V70 T5
cca 14 dní zpátky jsem dal taky 5W50.
A mám ten samý obal rally formula, výroba 3/2017
A mám ten samý obal rally formula, výroba 3/2017
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
plánované úpravy V70 T5
Už to tu psal Sarkasmic sázka do loterie dva motory vyměníš kroužky dobrý a třetí ještě horší než před tím je to dáno jak jsou vyjetý válce .r.chroust píše: podle rad Peti Grice dobré vyměnit pístní kroužky, kde mu stačilo vyměnit pouze pístní kroužky a nemizí mu na jeho autě ani kapka oleje (s70 t5 cca 330ps) Podle Čeňka, kderý dělá v Ambu ale pouhá výměna kroužků nestačí, spíše se to ještě může zhoršit.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
plánované úpravy V70 T5
Když se nechá změřit ovalita válce tak si myslim, že by mělo být jasno ne ?Petr.Chrpa píše:Už to tu psal Sarkasmic sázka do loterie dva motory vyměníš kroužky dobrý a třetí ještě horší než před tím je to dáno jak jsou vyjetý válce .r.chroust píše: podle rad Peti Grice dobré vyměnit pístní kroužky, kde mu stačilo vyměnit pouze pístní kroužky a nemizí mu na jeho autě ani kapka oleje (s70 t5 cca 330ps) Podle Čeňka, kderý dělá v Ambu ale pouhá výměna kroužků nestačí, spíše se to ještě může zhoršit.
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
plánované úpravy V70 T5
No to jasně ,ale potom nechápu dotaz na výměnu kroužků .sedli02 píše: Když se nechá změřit ovalita válce tak si myslim, že by mělo být jasno ne ?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
plánované úpravy V70 T5
Pokud jsou např. připečený a už ochozený není lepší je vyměnit ? :O nebo stačí očistit přikarbonovaný kroužky ? Tohle by mohl být např můj případ ...Petr.Chrpa píše:No to jasně ,ale potom nechápu dotaz na výměnu kroužků .sedli02 píše: Když se nechá změřit ovalita válce tak si myslim, že by mělo být jasno ne ?
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
plánované úpravy V70 T5
Tak nový je nový ,ale když už vyndavat písty kvůli kroužkům tak bych šel rovnou udělat vše .sedli02 píše:? Tohle by mohl být např můj případ ...
Jinak svěcená voda BG
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
plánované úpravy V70 T5
Vše ? tím myšleno co přesně ? Pokud bude ovalita v pořádku tak je zbytečný dělat výbrus, takže kroužky, ventily a co by jsi měnil ještě, vím blbě se ptám ale radši se zeptám a nechám si to vysvětlit.
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
plánované úpravy V70 T5
Přebroušení bloku,včetně hlavy, tlakování hlavy, sedla ventilů, zabroušení ventilů na sedla, výměna všech vodítek ventilů plus gufera , výměna ojnic za H profil, přebroušení klikové hřídele včetně nová ložiska.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V70 2.3 T5
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
plánované úpravy V70 T5
Jak dopad tenhle projekt? Nejaky novinky, finalny vysledek vykonu jestli je uz vsechno hotovo?
_________________
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé