
Za svuj zivot jsem vlastnil nebo pouzival spoustu aut, ale zadny mi tak neprirostlo k srdci jako tato krabice od VOLVA. Tak vdecny a pohodlny proste zadny neni

Ted jak nad tim tak uvazuju, tak v tom asi hraje i roli, ze jsem za tech 22 let i párkrát boural, a proste VOLVO! TO CHCES!
Uz dlouho jsem si chtel nejaky koupit na hrani a postupne si ho vypiplat do stavu nalestene krasky, se kterou bych se nestydel jet na sraz a která na mne bude laskyplne cekat aby mne svezla, tech dalších dvacet let, co mi tak nejak zbyva.
Nejde mi o to nacpat do motoru stado sestiset koni, ale jen aby bylo vse krasny a funkcni. A tichy

No a ted ten cas konecne nastal
Nikam nespecham, protoze momentalne nemam ridicak



Po obhlidce momentalne dostupných kousku jsem dospel k nazoru, ze si budu muset koupit volva dve a poskladat si z nej jedno funkcni. Jako prvni jsem koupil auto po CSG s tim, ze ho rozeberu a pouziju z nej vsechny krasny kousky. Pak si pockam na nejaky auto s dobrym motorem a prevodovkou, byt v horsi vybave a seskladam si je dohromady.
Toto po CSG jsem kupoval s mrtvou převodovkou a tak jsem ho na miste ani moc neprohlizel, protoze melo prijit do dilu. Jeste jsem trosku spechal, protoze stavajici majitel ho uz zacal prodavat po kouscich a za chvili by mi z nej moc nezbylo. Proto tu ted koluje MUJ kryt motoru s vikingem a MOJE kozena loketni opěrka. Vedet za kolik vam to prodal, tak chci jeste slevu.
Jenze cestou domu se to stalo. Klasika, svezl jsem si prdel a uz ho asi nedokazu rozkrajet. 550k najetych, dvacet let, ale to auto je proste zivy. Tak nejak jsem si rekl, ze ho zkusim zachranit. S tim jak se o nej CSG krasne staral a co vse do nej nastrkal...
Jenze.
Ted to prijde.
Jak jsem dojel domu, tak jsem ho na dvorku jeste celej natesenej zacal poradne zkoumat, abych si udelal predstavu o pripadnych investicich. Jake ale bylo me zklamani, kdyz jsem zjistil, ze vetsina z veci, ktere mely urcovat hodnotu toho vraku tam neni. Mozna by se dalo rict, ze jsem se i dost nasral.
Sedacka ridice je obycejna manualni, z elektricke ma pouze bocni kryci panylek se spinacema. Neni tam ani dotazenej napajeci kabel z pojistek. Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Sedacky (a cely interier) nejsou cerne ale nejak podivne sede.
Prevodovka v pitchi, motor ma vic oleje na sobe nez v sobe.
V nadrzce chladici kapaliny bylo bahno. To se neda popsat ani jinak.
Klima je zmatena jak Goro pred Moskvou. Klimakompresor spina v intervalu pet sekund pokazde tak na sekundu ikdyz je klima OFF, po zapnuti sice chladi, ale porad nejak divne procvakava v intervalu, v jakym by urcite nemela. A mixuje taky nejak pochybne.
Misto vyfuku jen trubka bez tlumicu.
Osekanej podvozek.
Vyveva rachta
Sterace svetel "missing"
Motorky na naklapeni svetel "missing"
Mlhovky "missing"
Zadni sterac je zaoxidovanej
Blinkry se nevraci
Kabinove osvetleni vyreseno "tuningovym" paskem z OBI, to stejny vzadu v kufru
Kapota je promackla a je zaprasena nejakym cernym svinstvem, mozna zbytkem lepidla jak nekdo strhnul tu folii po CSG. Stejne tak i oba zadni blatniky
Pouze jeden klicek, neorigo dalka
Okynko na parohy se nezasunuje jen vyklapi
Když vidim všechny ty „tuningovy“ prasarny, tak si rikam, jak na tom asi je motor. Co vsechno z toho co psal CSG je pravda a co ne… Videl to auto někdo z vas nekdy na zivo? Na srazu nebo při nějakým servise???
Summa summarum, zapalit na dvorku a koupit neco jineho.
Jenze ja uz se svez. I s tou mrtvou prevodovkou se na trojku porad snazi a nechce to jeste vzdat. Porad jede a uz me pakrat dovezl do lidlu a zpatky

Necham si par dnu na rozmyslenou a uvidim.
Pro predstavu prikladam i par fotek.