Automaticky sytic alebo predvstrek u D24

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 15 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
ypsi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 94
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Žilina, Slovensko

Automaticky sytic alebo predvstrek u D24

Příspěvek od ypsi »

Vsimol som si ze u D24 je na cerpadle nejaky bazmek na nastavovanie predvstreku alebo aj otacok :?: v zavislosti od teploty chladiacej kvapaliny (postreh, ze :wink: ).
Konkretne ale u mojho motora je to v jednej polohe pri -5C ale aj pri +70C. Skusal som to rozobrat, a dopracoval som sa k nejakej mosadznej nadobke s piestikom, ktora sa po ponoreni do horucej vody vysunula o asi 3mm co mi pripada dost bieda. Celkovo mi cely efekt pripomina termostaticku hlavicu na radiatore 8)
Zaujimalo by ma ci sa neda tato nadobka nejakym sposobom repasovat, alebo cely tento zazrak nejako ochcat. Rucne stelovanie sa mi moc nepozdava, a iny system ma nenapada.
CO TED?? :?
_________________
VOLVO XC90 D5 AWD '08 Momentum
Mercedes-Benz E250D
Ex.V 760 GLE 2.4TDic-518000km :-) Jazdiaca, spiaca...
Ex:Mercedes-Benz E200D
Ex: Jeep Grand Cherokee WJ

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Automaticky sytic alebo predvstrek u D24

Příspěvek od travex »

ypsi píše:Vsimol som si ze u D24 je na cerpadle nejaky bazmek na nastavovanie predvstreku alebo aj otacok :?: v zavislosti od teploty chladiacej kvapaliny (postreh, ze :wink: ).
Konkretne ale u mojho motora je to v jednej polohe pri -5C ale aj pri +70C. Skusal som to rozobrat, a dopracoval som sa k nejakej mosadznej nadobke s piestikom, ktora sa po ponoreni do horucej vody vysunula o asi 3mm co mi pripada dost bieda. Celkovo mi cely efekt pripomina termostaticku hlavicu na radiatore 8)
Zaujimalo by ma ci sa neda tato nadobka nejakym sposobom repasovat, alebo cely tento zazrak nejako ochcat. Rucne stelovanie sa mi moc nepozdava, a iny system ma nenapada.
CO TED?? :?
nasel jsi opravdu termostaticke rizeni sytice na cerpadle, co bych ale rohodne nedelal je ho nejak repasovat, jedine co s tim muzes udelat je ho vymenit za novy, sezenes ho od BOSCHe uplne bez problemu (stejne jako jakoukoliv jinou cast cerpadla).

Tri milimetry se ti zdaji byt malo? Mne osobne se zdaji byt az dost, nezapomen, ze treba regulace davky paliva (je to jeden sroub na cerpadle s jemnym zavitem a jistici matici), pracujici take na principu regulacni tyce, umi pri pul otacce pridat tolik nafty, ze se z tvyho stane but lina lemra (ktera nekouri) nebo ukrutna dymovnice....

Predvstik se nastavuje zakladni staticky (polohou cerpadla vuci vacce) a pak je v cerpadle dynamicka regulace predvstriku (vetsi otacky = vetsi predvstik)

PS: motor se da v mraze natocit i bez sytice (bez sebemensiho problemu), mne osobne sytic maka jen chvilku poi natocen pri teplotach kolem nuly a mene... pak se sam vypina....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Sten
Offline
Příspěvky: 80
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Praha

Re: Automaticky sytic alebo predvstrek u D24

Příspěvek od Sten »

ypsi píše:Vsimol som si ze u D24 je na cerpadle nejaky bazmek na nastavovanie predvstreku alebo aj otacok :?: v zavislosti od teploty chladiacej kvapaliny (postreh, ze :wink: ).
Konkretne ale u mojho motora je to v jednej polohe pri -5C ale aj pri +70C. Skusal som to rozobrat, a dopracoval som sa k nejakej mosadznej nadobke s piestikom, ktora sa po ponoreni do horucej vody vysunula o asi 3mm co mi pripada dost bieda. Celkovo mi cely efekt pripomina termostaticku hlavicu na radiatore 8)
Zaujimalo by ma ci sa neda tato nadobka nejakym sposobom repasovat, alebo cely tento zazrak nejako ochcat. Rucne stelovanie sa mi moc nepozdava, a iny system ma nenapada.
CO TED?? :?
3mm je skutečně málo, nový vylézá asi 11mm. Můžeš ho trochu pomačkat ve svěráku ale moc to nepomůže, musel by si to zmáčknout spíš v lisu co je na koncovky hydraulických hadic, nebo koupit nový od BOSCHE ale stojí asi 1100,-
This topic is 15 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“