Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Osobně bych šel do S80 v automatu, ale chce to pořádně proklepnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Musim prejst toto fórum a prečítať aké si automaty u tohto auta spolahlive, pripadne ich životnosť. Za zvezenie samozrejme nič nedám, ale v prípade, že by sa mi viac páčilo ako ten manuál, tak bz to chcelo samozrejme dôkladnú kontrolu. ALE stav automatickej prevodovky sa moc skontrolovať nedá. NEZNAMENÁ totiž, že keď dnes radí a ide OK za pol roka to bude to isté...
Mám totiž osobnú skúsenosť s automatom JATCO od Nissanu a ten ma tiež dobre vytrápil.
Mám totiž osobnú skúsenosť s automatom JATCO od Nissanu a ten ma tiež dobre vytrápil.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nodi píše:Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
POČÍTEJ ZHRUBA:
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák) - 5000
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR - viz PCV
- vyčistit PCV - současně se sáním apod minimálně den práce mechanika, takže záleží, jak máš schopného/levného/dobrého - třeba 2-3000
- propláchnout hřeben řízení (servo) 2000 v případě BG kůry a provedeno mašinou
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky - rozvody komplet s plochým řemenem a kladkami cca 10.000 ostatní ca 3-4000,-
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy 8000
sumička třeba ca 30.000,-
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Počítej s tím, že obě auta hrozí větším výdajem do pohonu. Když budeš dělat spojku, rovnou uděláš i dvouhmotu. Po 300k na hrbu taky nebude v super stavu a ta práce s výměnou spojky je dost velká. Automat hrozí opravou. Takže jsi tak nastejno. Ve finále spíš bude subjektivně záležet na reálném stavu každého z vozů, opět 300k na krku se projevuje různě. Kolik peněz máš na servis?milan209 píše:Zdravím, som tu nový, pravdepodobne buduci majitel Volva. Prosim majte so mnou trpezlivost.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak cca 1000e. Ale nerád by som hneď po kúpe začal živiť servis. Nejaké peniaze stále sú ale radšej ich prežerem ako zbytočne vyhodiť lebo sa zanedbala obhliadka.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je docela slušný základ. To auto může třeba ještě dalších 50-100tkm jezdit bez velké investice do pohonu. Záleží, jak jsi náročný uživatel.milan209 píše:Tak cca 1000e. Ale nerád by som hneď po kúpe začal živiť servis. Nejaké peniaze stále sú ale radšej ich prežerem ako zbytočne vyhodiť lebo sa zanedbala obhliadka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takto. Auto bude 90% používané na jazdu v meste. Nebude sa s ním robiť preteky. Po meste samé križovatky 40-50km/h. Však to poznáme.
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ve městě s naftovou šede nebo osmdesátkou??? do města si kup punto... ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
D5 do města???????milan209 píše:Takto. Auto bude 90% používané na jazdu v meste. Nebude sa s ním robiť preteky. Po meste samé križovatky 40-50km/h. Však to poznáme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ja si chcem kúpiť auto . Nie nejaku káričku s kolesami.
A D5 sa mi ako motor páči.
Alebo mi radíte kľudne benzín? Nežere to potom jak prasa??
A D5 sa mi ako motor páči.
Alebo mi radíte kľudne benzín? Nežere to potom jak prasa??
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to se na D5 zrovna vykašli, nebo budeš řešit samé problémy.
Kup si atmosférický benzín.
Kup si atmosférický benzín.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 25 říj 2017 11:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No a koľko ti zere v meste ten benzín?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.spritmonitor.de tady si naklikej požadované auto a uvidíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bez plynu je to drahé vozenie. Pozrel som tu stranku. Tipujem že mesto sa jazdí za 10l.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mohl bys přiblížit, jak bude ve městě jezdit? Jako taxi celý den, nebo do práce z práce atd?milan209 píše:Bez plynu je to drahé vozenie. Pozrel som tu stranku. Tipujem že mesto sa jazdí za 10l.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Za 10 v tom lepším případě ![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na camrání po městě se volva v naftě rozhodně moc nehodí a nedělá jim to dobře. Zbytečně si zaděláváš na problém. Hrkací auta do města jsou benzíny. A pokud je tvým primárním pohledem na kup auta spotřeba a neumíš se podívat pravdě do tváře se servisními náklady, kup si polo nebo fobii f SDi. Volva jsou stavěný na polykání kilometrů, a kor v době DPF, EGR a podobných ekofičur.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nehledě na to, že z města Tě v dohledné době s naftou bez DPF vyženou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nebude to behat po meste stale ako taxi. Skor do prace a späť. Nákupy a podobné presúvačky. Viem že dízel je ideálny na cestovanie. A fabiu ani polo, ani yaris, punto atd atd ani podobne nechcem, lebo S60 rsp. S80 sa mi páči dizajnovo, ale aj prevedením, že nehrdzavejú ako bežné autá.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jaký máš vlastně roční nájezd km?milan209 píše:Nebude to behat po meste stale ako taxi. Skor do prace a späť. Nákupy a podobné presúvačky. Viem že dízel je ideálny na cestovanie. A fabiu ani polo, ani yaris, punto atd atd ani podobne nechcem, lebo S60 rsp. S80 sa mi páči dizajnovo, ale aj prevedením, že nehrdzavejú ako bežné autá.
Ešte som uvažoval ako alternatívu Ford Mondeo, ale Volvo je krajšie. Škoda že ich je v ponuke tak málo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
O tom, jak se mluvilo o zákazu nafty ve městech jsem opravdu vážně (= lidi kvůli tomu prodávali auta) slyšel poprvé snad před 10 lety. A stále nic. Takže bych zatím nestahoval kalhoty...
A co se týče diesel/benzín, tak zde opět vidím generalizaci toho, že "Diesel do práce/do města NE" - bez toho, aby byly známy hlubší podrobnosti takového dojíždění... Řešilo se to dost podrobně TADY, tak doporučuji tazateli přečíst a následně se dle toho rozhodnout.
A co se týče diesel/benzín, tak zde opět vidím generalizaci toho, že "Diesel do práce/do města NE" - bez toho, aby byly známy hlubší podrobnosti takového dojíždění... Řešilo se to dost podrobně TADY, tak doporučuji tazateli přečíst a následně se dle toho rozhodnout.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 3291
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Když to tak čtu - předělej to do LPG. Pryč jsou doby 90. let, kdy stály přestavby na LPG za ho*no - když to dáš do renomovaný firmy, neprohloupíš.
Přídavkem pro tebe bude, že v zimě nastartuješ, motor bude mít kultivovanej projev a ne jak traktor na poli. Výkon to taky moc neztrácí.
S 2.4i, 103Kw a Vervou 100 mi to po dlouhý rovině jede tachometrových 215km/h - na LPG tachometrových 205km/h, to neni zas takovej rozdíl.
Navíc je to stejně o papíry - standardně nepojedeš po dálnici víc než 160km/h. Za 700-750kč natankuju plnou nádrž LPG (zhruba 53-55l v závislosti
na síle kompresoru u konkrétní pumpy) Denně jezdim po Praze a na tu nádrž ujedu několik let standardně 490-510km - v Praze!
Když jedu po dálnici k rodičům na Šumavu, tak neni problém ujet na tu nádrž 600km a to nejezdim pomalu.
Jako taxikář najezdíš minimálně 40 000km ročně - to máš cca 2600litrů nafty (počítám ti průměrnejch 6,5l/100km, po Praze za míň jezdit nebudeš)
Pokud budu vycházet z toho, že nafta nebude zdražovat(30kč) nebo nemáš známýho, co to vozí v barelech za 23kč,
tak v tom si za rok jen v palivu za 80 000kč.
Za přestavbu do LPG dáš včetně přímazů ventilů a velké nádrže cca 35 000kč (pokud máš známého ještě o pár tisíc míň)
Pokud ti to bude žrát řekněme 10,5l LPG/100km, tak si v tom za rok při nájezdu 40 000km za cca 57 000kč, + dvě plný
nádrže benzínu.
Pokud chceš jezdit rok, tak si klidně kup diesel a prostě ho ze ten rok po Praze zrasuješ (počítám, že to bude vylítaný už od předchozího majitele)
Diesely nemají bohužel v EU budoucnost - za hranicema to houfně prodávaji za pár tisíc franků/eur. Poměr inzerátů diesel/benzin je snad 8 ku 2.
Benziny si pořád drží cenu a pokud s tim autem chceš jezdit třeba i za dva, tři roky - investice za přestavbu se ti vrátí už v druhém roce.
Nemá cenu to srát do 1.2-2.0 obsahů......to se vždycky divim, když před sebou na benzince vidim Fábku tankovat LPG.....ta dlouho jezdit nebude
2 Bakly
Ve Švajcu už to maji odsouhlasený v referendu, v Německu taky diesely nejpozději v roce 2022 končí, zbytek EU podobný vývoj.
Přídavkem pro tebe bude, že v zimě nastartuješ, motor bude mít kultivovanej projev a ne jak traktor na poli. Výkon to taky moc neztrácí.
S 2.4i, 103Kw a Vervou 100 mi to po dlouhý rovině jede tachometrových 215km/h - na LPG tachometrových 205km/h, to neni zas takovej rozdíl.
Navíc je to stejně o papíry - standardně nepojedeš po dálnici víc než 160km/h. Za 700-750kč natankuju plnou nádrž LPG (zhruba 53-55l v závislosti
na síle kompresoru u konkrétní pumpy) Denně jezdim po Praze a na tu nádrž ujedu několik let standardně 490-510km - v Praze!
Když jedu po dálnici k rodičům na Šumavu, tak neni problém ujet na tu nádrž 600km a to nejezdim pomalu.
Jako taxikář najezdíš minimálně 40 000km ročně - to máš cca 2600litrů nafty (počítám ti průměrnejch 6,5l/100km, po Praze za míň jezdit nebudeš)
Pokud budu vycházet z toho, že nafta nebude zdražovat(30kč) nebo nemáš známýho, co to vozí v barelech za 23kč,
tak v tom si za rok jen v palivu za 80 000kč.
Za přestavbu do LPG dáš včetně přímazů ventilů a velké nádrže cca 35 000kč (pokud máš známého ještě o pár tisíc míň)
Pokud ti to bude žrát řekněme 10,5l LPG/100km, tak si v tom za rok při nájezdu 40 000km za cca 57 000kč, + dvě plný
nádrže benzínu.
Pokud chceš jezdit rok, tak si klidně kup diesel a prostě ho ze ten rok po Praze zrasuješ (počítám, že to bude vylítaný už od předchozího majitele)
Diesely nemají bohužel v EU budoucnost - za hranicema to houfně prodávaji za pár tisíc franků/eur. Poměr inzerátů diesel/benzin je snad 8 ku 2.
Benziny si pořád drží cenu a pokud s tim autem chceš jezdit třeba i za dva, tři roky - investice za přestavbu se ti vrátí už v druhém roce.
Nemá cenu to srát do 1.2-2.0 obsahů......to se vždycky divim, když před sebou na benzince vidim Fábku tankovat LPG.....ta dlouho jezdit nebude
2 Bakly
Ve Švajcu už to maji odsouhlasený v referendu, v Německu taky diesely nejpozději v roce 2022 končí, zbytek EU podobný vývoj.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud vím, tak do některých měst nesmí euro 3 už teď.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ročný nájazd bude tipujem 10.000km. A keďže auto budem mať možno 3roky plyn nechcem investovať. Bude to 2. auto v rodine. Prvé je dízel 2
5 turbo common rail a aj pri -25 v zime chytlo. Nafta nezamrzla. Pre istotu ale dávam zimný VIF.
Beháme s ním len po meste a v poho.
A to či niekde v Európe za xy rokov zakážu dízle mám na háku. Tak skoro to nebude. Možno nejaké velkomesta ako Paríž Londýn a pod. A tam sa nechystám ani omylom ísť.
Takže ten benzín skôr vylučujem.
Skôr sa chcem zamerať na otázku MT alebo AT. Ale aj tu sa skôr prikláňam pri 300k k manuálu. Totiž ten automat musí byť po 300k už riadne využitý.
5 turbo common rail a aj pri -25 v zime chytlo. Nafta nezamrzla. Pre istotu ale dávam zimný VIF.
Beháme s ním len po meste a v poho.
A to či niekde v Európe za xy rokov zakážu dízle mám na háku. Tak skoro to nebude. Možno nejaké velkomesta ako Paríž Londýn a pod. A tam sa nechystám ani omylom ísť.
Takže ten benzín skôr vylučujem.
Skôr sa chcem zamerať na otázku MT alebo AT. Ale aj tu sa skôr prikláňam pri 300k k manuálu. Totiž ten automat musí byť po 300k už riadne využitý.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud fakt chces D5 do mesta, tak pocitej, ze to za 6,5 jezdit nebude, pocitej 8-10 dle teploty a profilu trasy. Do mesta bych resil pokud fakt volvo, tak 125 kw atmosferu v lpg. A pokud diesel, tak z roku 2000 S80 se starym tdi
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]