Díky
B200FT turbo netlačí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
B200FT turbo netlačí
Moje italka netlačila nikdy tak jak by měla, odbrzdilo se o 14kW méně a ručička turba nikdy nedosáhla tam kam měla. Nyní jsem po výměně turba za 15g včetně komplet 3" výfuku. Plnící tlak jsem trošku přizvedl, ALE. ve 2000ot/min natlačím 0,2 baru, při 3000 to je 0,3 baru, 4000ot odpovídá cca 0,4 baru. Teprv nad hranicí 5000ot/min se vše vzapamatuje a turbína natlačí požadovaných 0,8 baru. Ale to už je trošku pozdě protože za sekundu řadím
Nějaký skromný tip co kde ? Prošel jsem hadice a žádný únik tlaku jsem neobjevil. Intercooler jako takový ? Jiné nápady ? Auto jsem chtěl trošku oživit, nad těch 5k to jede výborně, ale to je trošku pozdě
Díky
Díky
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Online
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
B200FT turbo netlačí
15g s rovnou přírubou nebo konickou? aktuátor původní?
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
B200FT turbo netlačí
Konicka priruba, aktuator puvodni taktez z 15g...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Online
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
B200FT turbo netlačí
On ten 3" mnohem víc "luftuje" a já s tím měl podobný problém, i když 16t s rovnou přírubou,
to že dole netlačí zapříčinila unavená pružina aktuátoru a ve vyšších otáčkách zase začal tlak najednou stoupat moc /boost creep/ - aktuátor nedokázal dostatečně otevřít wg (krátký chod) -> vyřešenou výměnou za kinugawu (chod cca 18 vs 10mm)
to že dole netlačí zapříčinila unavená pružina aktuátoru a ve vyšších otáčkách zase začal tlak najednou stoupat moc /boost creep/ - aktuátor nedokázal dostatečně otevřít wg (krátký chod) -> vyřešenou výměnou za kinugawu (chod cca 18 vs 10mm)
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
B200FT turbo netlačí
Původně jsem myslel že stará 13c to už má prostě za sebou. Chovala se stejně. Jak jsem zjistil turbo bylo po repasi a v super stavu, ale hádám že aktuátor zůstal původní. Stejně tak současná 15g je na tom až na pár prasklin kolem wastegate velice dobře a wastegate těsní, ale přece jen je to z 850 co měla najeto 300k. Takže zkusit novej aktuátor. Vim že kinugawa prodává několik verzí dle tlaku. Je lepší rovnou sáhnout třeba po 0.8 ? To je tlak kde se budu cca pohybovat....
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Online
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
B200FT turbo netlačí
Pozor tlak co uvádí kinugawa u pružin k aktuátoru je otevírací... já jsem zvolil 0,3 (tlak pak nenabíhá tak "ostře" jako s tužší pružinou, což si myslim že je šetrnější k ojnicím) a jsem spokojenej,
například Urvanej má pružinek nasysleno několik ale pořád se nemá k testování
Na kostkách k fwd turbům často používají garretťáckej aktuátor, ale nevím přesně z čeho.
například Urvanej má pružinek nasysleno několik ale pořád se nemá k testování
Na kostkách k fwd turbům často používají garretťáckej aktuátor, ale nevím přesně z čeho.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
B200FT turbo netlačí
Jo, pružinek mam asi 5 a jelikož jsem nevěděl, přesně jako ty, že ten tlak je otevírací, tak mam od 0,8 po 1,6
Teď vim, že i těch 0,8 je moc. Nicméně aktuátor směle odpočívá ve skříni už asi 5 let... 
Jinak bych spíš zkusil ten co máš seřídit a seštelovat tak, aby začal reagovat správně a neotvíral dřív než má.
Jinak bych spíš zkusil ten co máš seřídit a seštelovat tak, aby začal reagovat správně a neotvíral dřív než má.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
B200FT turbo netlačí
Tady je tabulka aktuátorů, pružin do nich. Z toho bych to chápal asi stejně jako Učko. Maximální tlak je danej a otvírací se seřídí na tyčce vedoucí k wastegate...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
B200FT turbo netlačí
Máme boost creep ? Výborně přejdeme na externí wastegatepeter cz píše:On ten 3" mnohem víc "luftuje" a já s tím měl podobný problém, i když 16t s rovnou přírubou,
to že dole netlačí zapříčinila unavená pružina aktuátoru a ve vyšších otáčkách zase začal tlak najednou stoupat moc /boost creep/ - aktuátor nedokázal dostatečně otevřít wg (krátký chod) -> vyřešenou výměnou za kinugawu (chod cca 18 vs 10mm)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Online
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
B200FT turbo netlačí
To vypadá že máš možná jen špatně seřízenej otevírací tlak, jak psal U
Já bral http://shopping.kinugawaturbo.com/kinugawabilletadjustableturbowastegateactuatorvolvo740940td04h-13c.aspx
Já bral http://shopping.kinugawaturbo.com/kinugawabilletadjustableturbowastegateactuatorvolvo740940td04h-13c.aspx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

