záměna posilovače brzd STC/DSTC

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
o2active
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 2.5 tdi

záměna posilovače brzd STC/DSTC

Příspěvek od o2active »

Ahoj,

setkal jste se někdo se záměnou posilovače na autě které má pouze STC za posilovač s DSTC který má o konektor víc a ten tedy zůstane nepřipojený.. funguje to nějak nebo vznikne problém? Díky ;)

o2active
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 2.5 tdi

záměna posilovače brzd STC/DSTC

Příspěvek od o2active »

případně zda jste někdo měl odpojený konektor pro DSTC který je na posilovači, je to ten 5-ti pin a jak se auto při odpojení chovalo.. brzdilo normálně nebo tlačil moc... Děkuji za jakýkoliv poznatek

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1280
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

záměna posilovače brzd STC/DSTC

Příspěvek od xSam »

Kdyz jsem menil posilovac, bylo mi receno, ze musim mit dle toho co tam je. Tedy STC na STC a DSTC na DSTC. V tomto pripade bych neexperimentoval.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

o2active
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberecko
Vůz: V70 2.5 tdi

záměna posilovače brzd STC/DSTC

Příspěvek od o2active »

máš pravdu, jedná se o pár stovek rozdílu s případným nebezpečím nesrovnatelné...

díky

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé