Vleze svetlo s čirou optikou i do V40 r.97?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#51
No když tu tak pěkně řešíte světýlka...
sežeňte mi sakra někdo pravej xenon na mojí ušilhanou V40
Teda nejlíp by stačila ta podělaná parabola... Ale celym světlem za rozumnou cenu bych nepohrd, vzhledem k tomu že sklo už je v horšim stavu, přes těsnění se občas mlží a k tý parabole sou prasklý příchyty, ale to neni nic co by se nedalo řešit...hlavní je ta zatracená parabolaaaaa.
A pochromovat se jí dvěma lidem nepovedlo, nechápu proč, ale asi to nebyli ti praví..
sežeňte mi sakra někdo pravej xenon na mojí ušilhanou V40
Teda nejlíp by stačila ta podělaná parabola... Ale celym světlem za rozumnou cenu bych nepohrd, vzhledem k tomu že sklo už je v horšim stavu, přes těsnění se občas mlží a k tý parabole sou prasklý příchyty, ale to neni nic co by se nedalo řešit...hlavní je ta zatracená parabolaaaaa.
A pochromovat se jí dvěma lidem nepovedlo, nechápu proč, ale asi to nebyli ti praví..
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#52
Chybí mi tu posouzení asi od Lachtana, jak se zlepšila svítivost po instalaci té čiré optiky a zda ještě bude přemýšlet nad xenony. Asi tu konverzi ještě nikdo jiný nedělal, jinak uvítám názory i ostatních co již mají zkušenost. Dík.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#53
Jsem ostuda veliká - stále jsem ty světla pořádně neseřídil, ale i tak z toho mám lepší pocit, že to svítí lépe (resp., že vidím více) o 1/3 ? těžko říct je to opradu pouze pocit, anebo fakt?Jarda S40 píše:Chybí mi tu posouzení asi od Lachtana, jak se zlepšila svítivost po instalaci té čiré optiky a zda ještě bude přemýšlet nad xenony. Asi tu konverzi ještě nikdo jiný nedělal, jinak uvítám názory i ostatních co již mají zkušenost. Dík.
Nad xenony stále ve skrytu duše slintám, ale teď na to není ani čas a ani nálada to dělat :? snad v létě...........
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
#54
foto je ve špatné posloupnosti,tak mě omluvte.
- Přílohy
-
- HPIM4101.JPG (46.8 KiB) Zobrazeno 4239 x
-
- HPIM4102.JPG (48.1 KiB) Zobrazeno 4239 x
-
- HPIM4103.JPG (42.87 KiB) Zobrazeno 4240 x
Naposledy upravil(a) kavka dne 09 led 2007 17:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
#55
celkem zdařilý
- Přílohy
-
- HPIM4099.JPG (42.54 KiB) Zobrazeno 4234 x
-
- HPIM4100.JPG (44.05 KiB) Zobrazeno 4238 x
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#56
Jo moooc pěkný ,gratuluji auto ti omládlo alespoň o 2 roky
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
#58
Tak jsem dnes trochu laboroval s tou elektrikou,myslím,že se lachtan moc nemýlil,asi je to opravdu ovládané mínusy,do světla jde stálé plus,už při zapnutí klíčku.Dal jsem tam spínací relé,neumím to moc popsat,ale při sepnutí dálkových světel se sepne kostra a ta rosvítí tlumené světlo.Tím,že je to ovládáno kostrou,pravděpodobně odpadají komlikace s velikostí proudu,jak jsem tady někde četl,uvidíme,jak to bude fungovat.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: volvo s40T
- Bydliště: Bratislava
#59 xenony
Pani chcel by som sa vas opytat vlastnim S 40 a chcel by som tiez ciru optiku ale aj xenony takze mam postupovat podla vasich planikov akupit si prestavbovu sadu xenonov alebo si mam kupit originaly? :?:
_________________
Volvo s 40 2T 118KW r.v98.
Volvo s 40 2T 118KW r.v98.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#60
už to mám taky za sebou.... víckrát bych to nedělal je to pakec hlavně ta elektrika
- Přílohy
-
- po v
- 100_1412.JPG (69.88 KiB) Zobrazeno 4051 x
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#61
Dobrá práce tak ať slouží jako před nehodou.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#62
děkuji děkuji jinak poznatky- SVÍTIVOST o 100-200% lepší nemluvě o vzhledu a s maskou z modelu 2002 autí omládlo o 5 let (foto bude později páč tady furt chči...)Sibr píše:Dobrá práce tak ať slouží jako před nehodou.
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#63
Pavlik: aku schemu zapojenia elektriky svetiel si pouzil?? mozes to nakreslit??
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#64
zistil si nieco blizsie??? prerusuju sa tam minusy?? treba len rele??kavka píše:Tak jsem dnes trochu laboroval s tou elektrikou,myslím,že se lachtan moc nemýlil,asi je to opravdu ovládané mínusy,do světla jde stálé plus,už při zapnutí klíčku.Dal jsem tam spínací relé,neumím to moc popsat,ale při sepnutí dálkových světel se sepne kostra a ta rosvítí tlumené světlo.Tím,že je to ovládáno kostrou,pravděpodobně odpadají komlikace s velikostí proudu,jak jsem tady někde četl,uvidíme,jak to bude fungovat.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#65
abych řekl pravdu tak ani jedno mi nešlo. mě totiž zase do všech třech kontaktů na žárovce jde proud a pootáčením vyp. se vždy jeden ukostří. dělal sem to v neděli celé odpoledne a narychlo aby drahá polovička mohla jet na noční.. jinak sem tam dal 3 relátka dvě spínací,jedno spín. a rozpínací vjednom, ale schéma ze sebe nevymáčknu. Sem schopen to zapojit aby to fungovalo,ale dát to na papír nezvládnu páč by se v tom nikdo nevyznal (ani já neee) Až budu mít víc času zkusím ty relé zredukovat.Mám totiž nějakej divnej hlavní vypínač jakmile zapnu klíček tak se mi rozsvítí parkovačky i když je vyp. v nule
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#66
takze som sa dnes trosku pohral a premeral napätia na konektore pre ziarovku H4 a dospel som k tymto vysledkom: trvale je na ziarovke +12V na spolocnom koliku, prerusuje sa minus na tlmene alebo dialkove. Z tohto som vyvodil schemu zapojenia pri prerabke na 2xH7. Zo schemy vypliva ze pri zopnuti dialkovych svetiel tecie prud pre obidve ziarovky H7 cez ten isty vodic/rele ako len pre dialkove, takze som pohladal na nete aj rele na zopinanie svetiel umiestnene v krabicke s poistkami v kufry a zistil ze dlhodoby povoleny prud pre toto rele je 25 A a kratkodoby spickovy spinaci 120A co je v ramci normy ak sa nemylim (4x5A=20A), predpokladam tiez ze kabel znesie tiez 10A na jednej strane. Ak by ste nasli chyby v scheme kludne ma opravte,robil som to narychlo,tiez keby sa niekomu chcelo schemu prekreslit do "digitalnej" podoby kludne moze...ja na to nemam nervy a cas
Pozor chyba v scheme: spinany minus cez rele pre tlmene nesmie byt spojeny s ovladacim minusom rele, pretoze dojde k tomu ze sa rele nechce vypnut pri vypnuti dialkovych( minus ide spätne cez zopinane kontakty a tym drzi rele vzdy zopnute) treba ten minus potiahnut z baterky alebo nejakej kostry okolo...pozri opraveny obrazok schemy.
[img]http://www.bross.sk/schema2.jpg[/img]
Pozor chyba v scheme: spinany minus cez rele pre tlmene nesmie byt spojeny s ovladacim minusom rele, pretoze dojde k tomu ze sa rele nechce vypnut pri vypnuti dialkovych( minus ide spätne cez zopinane kontakty a tym drzi rele vzdy zopnute) treba ten minus potiahnut z baterky alebo nejakej kostry okolo...pozri opraveny obrazok schemy.
[img]http://www.bross.sk/schema2.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) dod dne 08 bře 2007 08:03, celkem upraveno 2 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
#67
Tak nějak jsem to zapojil,akorát tu spínanou kostru co jde po sepnutí relé jsem vzal z baterky a relé jsem umístil za baterku.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#68
tak uz mam i ja ciru optiku celkove dojmy z montaze: trochu blby pristup pri vyberani svetiel ale ide to, naraznik dolu nemusel,stacilo povolit bocne skrutky aby sa dal trosku vyhnut a pomalicky obidve svetla vysli...to same pri zakladani, svetla su znacky DEPO takze nic moc ale dobra cena,napriek tomu vsetko perfektne sedi.Dnes idem nastavit svetla tak uvidime...celkovy cas prace cca 5 hodin
[img]http://www.bross.sk/V40/Photo-0113-s.JPG[/img]
[img]http://www.bross.sk/V40/Photo-0110-s.JPG[/img]
[img]http://www.bross.sk/V40/Photo-0113-s.JPG[/img]
[img]http://www.bross.sk/V40/Photo-0110-s.JPG[/img]
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#69
Zdravím kutilský koutek ,dod píše:takze som sa dnes trosku pohral a premeral napätia na konektore pre ziarovku H4 a dospel som k tymto vysledkom: trvale je na ziarovke +12V na spolocnom koliku, prerusuje sa minus na tlmene alebo dialkove. Z tohto som vyvodil schemu zapojenia pri prerabke na 2xH7. Zo schemy vypliva ze pri zopnuti dialkovych svetiel tecie prud pre obidve ziarovky H7 cez ten isty vodic/rele ako len pre dialkove, takze som pohladal na nete aj rele na zopinanie svetiel umiestnene v krabicke s poistkami v kufry a zistil ze dlhodoby povoleny prud pre toto rele je 25 A a kratkodoby spickovy spinaci 120A co je v ramci normy ak sa nemylim (4x5A=20A), predpokladam tiez ze kabel znesie tiez 10A na jednej strane. Ak by ste nasli chyby v scheme kludne ma opravte,robil som to narychlo,tiez keby sa niekomu chcelo schemu prekreslit do "digitalnej" podoby kludne moze...ja na to nemam nervy a cas
Pozor chyba v scheme: spinany minus cez rele pre tlmene nesmie byt spojeny s ovladacim minusom rele, pretoze dojde k tomu ze sa rele nechce vypnut pri vypnuti dialkovych( minus ide spätne cez zopinane kontakty a tym drzi rele vzdy zopnute) treba ten minus potiahnut z baterky alebo nejakej kostry okolo...pozri opraveny obrazok schemy.
[img]http://www.bross.sk/schema2.jpg[/img]
mám jen pár připomínek:
- původní schema hnalo proud všech čtyř žárovek přes jeden kontakt přepínače světel, takže změna zapojení se projeví značnou finanční úsporou - nemusí se kupovat rozteklý a spálený přepínač světel
- pokud jsou jednotlivé žárovky jištěny pojistkami, tak hádejte, co se stane, když praskne pojistka té "správné" dálkové žárovky? Ano, ze čtyř žárovek, které svítí v režimu "dálková světla" zůstane svítit JEDNA tlumená žárovka. Super - ať žije bezpečnost.
- když už se musí svítit pořád, tak by bylo vhodné odlehčit kontakt pro tlumená světla v přepínači světel - tento kontakt použít jen pro spínání cívky relé a všechno raději umístit do kabiny - míň prachu, vody, soli...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#70
standa: vypinac by nezhorel lebo vsetko ide cez RELE, vsetky ziarovky (tlmene+dialkove) su chranene jednou poistkou takze myslim ze by neostalo svietit nic
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#71
pokud je 12V přivedeno na žárovky přes jednu společnou pojistku (dost divný), tak by se měla zvednout její hodnota - dálková světla mají místo původních 2 x 60W nově 4 x 55W...
nechápu tě - mluvíš o jednom relé, které "pustí" 12V na žárovky, nebo mluvíš o dvojici relé, která jsou ovládána přepínačem světel?
pokud za a) tak jde přes přepínač velkej proud a určitě by nebylo jedno, jestli by jedním kontaktem procházel proud 20 A
pokud za b) tak by šel celý problém vyřešit jednou diodou za pět kaček
nechápu tě - mluvíš o jednom relé, které "pustí" 12V na žárovky, nebo mluvíš o dvojici relé, která jsou ovládána přepínačem světel?
pokud za a) tak jde přes přepínač velkej proud a určitě by nebylo jedno, jestli by jedním kontaktem procházel proud 20 A
pokud za b) tak by šel celý problém vyřešit jednou diodou za pět kaček
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#72
proste v krabicke s poistkami je jedna poistka na hlavne predne svetla..., tiez tam je jedine rele ktore podla popisu sluzi na hlavne svetla,netusim ci sluzi na prepinanie dialkovych tlmenych ale po jeho vybrati nefunguju ani tlmene ani dialkove,nieje tam dvojica rele... neviem,som elektrikar ale do aut len sprtam takze profik niesom,s tou diodou si to myslel ako??standa píše:pokud je 12V přivedeno na žárovky přes jednu společnou pojistku (dost divný), tak by se měla zvednout její hodnota - dálková světla mají místo původních 2 x 60W nově 4 x 55W...
nechápu tě - mluvíš o jednom relé, které "pustí" 12V na žárovky, nebo mluvíš o dvojici relé, která jsou ovládána přepínačem světel?
pokud za a) tak jde přes přepínač velkej proud a určitě by nebylo jedno, jestli by jedním kontaktem procházel proud 20 A
pokud za b) tak by šel celý problém vyřešit jednou diodou za pět kaček
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#73
na vyřešení těchto problémů je dobré mít šéma...
dioda by se dala mezi přívody do přepínače světel tak, aby při přepnutí na tlumená světla byla sepnutá obě relátka - jedno přes přepínač a druhé přes diodu a přepínač
dioda by se dala mezi přívody do přepínače světel tak, aby při přepnutí na tlumená světla byla sepnutá obě relátka - jedno přes přepínač a druhé přes diodu a přepínač
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#74
4dod-s těma replikama DEPO mám špatný zkušenosti. Vzhledově a tvarově sou identický,ale špatně rozptylujou tlumený světlo.Po havárii sem narychlo sehnal jedno DEPO a jedno orig. HELLA a když sem to po montáži rozsvítil proti zdi tak na tlumený Hella krásně řeže tu lomenici a Depo je rozmázlý :? ( rozdíl v ceně hela 3500-depo 2500) Takže sem ihned objednal i druhý orig.. toto je můj poznatek ,jinak tvý autí tím taky omládlo
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#75
ano viem ze DEPO nieje ziadna slava ale nikde tu pobliz som nemohol zohnat helly ,uvidime co to bude robit dnes vecer,poobede som to bol v servise nastavit...dam vediet...ked to bude horsie ako H4 tak tam vratim spet tie stare svetla...kablovacku som vobec neznicilPavlik píše:4dod-s těma replikama DEPO mám špatný zkušenosti. Vzhledově a tvarově sou identický,ale špatně rozptylujou tlumený světlo.Po havárii sem narychlo sehnal jedno DEPO a jedno orig. HELLA a když sem to po montáži rozsvítil proti zdi tak na tlumený Hella krásně řeže tu lomenici a Depo je rozmázlý :? ( rozdíl v ceně hela 3500-depo 2500) Takže sem ihned objednal i druhý orig.. toto je můj poznatek ,jinak tvý autí tím taky omládlo
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek