Měl bych dotaz na lidi co vlastní toto vozidlo (měla by to být zřejmě první generace). Docela mě zaujmulo svým vzhledem a tak. Ale byl mi sdělen názor, že se to auto sere a náhradní díly stojí majland. Takže, vážení vlastníci tohoto vozu, táži se vás, co je na tom pravdy? Jaká je spolehlivost těchto vozů a případné servisní náklady. Děkuji každému kdo mi nějakou radou pomůže. (A ještě pardon, že se ptám na Volvo foru.)
SAAB 9-5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
SAAB 9-5
Ahojte, nevím kam to správně zařadit, takže se v první řadě omlouvám pokud je to blbě.
Měl bych dotaz na lidi co vlastní toto vozidlo (měla by to být zřejmě první generace). Docela mě zaujmulo svým vzhledem a tak. Ale byl mi sdělen názor, že se to auto sere a náhradní díly stojí majland. Takže, vážení vlastníci tohoto vozu, táži se vás, co je na tom pravdy? Jaká je spolehlivost těchto vozů a případné servisní náklady. Děkuji každému kdo mi nějakou radou pomůže. (A ještě pardon, že se ptám na Volvo foru.)
Měl bych dotaz na lidi co vlastní toto vozidlo (měla by to být zřejmě první generace). Docela mě zaujmulo svým vzhledem a tak. Ale byl mi sdělen názor, že se to auto sere a náhradní díly stojí majland. Takže, vážení vlastníci tohoto vozu, táži se vás, co je na tom pravdy? Jaká je spolehlivost těchto vozů a případné servisní náklady. Děkuji každému kdo mi nějakou radou pomůže. (A ještě pardon, že se ptám na Volvo foru.)
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
SAAB 9-5
Nic ve zlym ale tohle je dotaz jak na prumernyho ceskyho politika...
Co hledas? Benzin nafta, automat manual, jaky mas rozpocet? Pak ti neco malo poradime
Co hledas? Benzin nafta, automat manual, jaky mas rozpocet? Pak ti neco malo poradime
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 199
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
SAAB 9-5
Já to auto měl,měl jsem benzínovou 2 litr turbo první generace a byl to hrozný sráč.Je tam problém s motorem,který se přidírá na klice.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
SAAB 9-5
a já zase na něj nedám dopustit, motorizace 2,3.
Pravdou je nunost pravidelných výměn oleje a upgrady odvětrávacích sad.
Určitě nebrat diesela, u první generace vůbec.
Pravdou je nunost pravidelných výměn oleje a upgrady odvětrávacích sad.
Určitě nebrat diesela, u první generace vůbec.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
SAAB 9-5
A ja mel dvoulitr v 93 a v 290tis km bylo v motoru vse puvodni akorat uz zacinali chrastit rozvody toz tak
Ale souhlasim ze diesel nebrat pripadne at 1.9TID v brejlovci od 2005 vyse
Ale souhlasim ze diesel nebrat pripadne at 1.9TID v brejlovci od 2005 vyse
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
SAAB 9-5
Díky, doplním teda, že určitě benzín a možná automat (tam pořád nevím). Zatím jsem neměl moc čas to nějak důkladněji zkoumat, co je vůbec v nabídce, proto sem se zeptal tak jako zeširoka. =)
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
SAAB 9-5
Daval se tam stejny automat jako do volva, aisin, je pomerne spolehlivy, spotreba navic asi o 1-1.5 litru. Manualy jsou ale velmi dobre zprevodovane, myslim si, ze lip nez volvo podobneho stari a jizdas manualem je velmi prijemna a usporna. Urcite benzin, samozrejme ja muzu doporucit pouze 2.3T aero, mene bych nebral. Dlouhodoba spotreba kolem 9.5litru, pricemz je to daily car. Dlouhe trasy 8-8.5 bez ohledu na dalnicni rychlost.
Z meho pohledu je to skvele auto.
Z meho pohledu je to skvele auto.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
SAAB 9-5
Rocniky 2003 a vys uz mivaly posledni verzi odvetrani, t.j. problem se spotrebou oleje zcela odpada. Ja mam spotrebu mezi dvemi vymenami nula. A auta po faceliftu jsou i hezci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
SAAB 9-5
tak samozřejmě majitelé Aerovek ti vždy poradí jen Aerovku, jsou zmlsaní výkonem
dobrá rada - jestli nehledáš vysloveně výkonnou Aerovku, tak jí radši ani nezkoušej. pak už do slabšího těžko půjdeš. Já když projel 290k tak pak mi mých 150k asi týden přišlo jako že to jede bez turba...
Já myslím, že nízkotlaké 2.0t nebo 2.3t jezdí taky slušně, je jich na výběr víc, jsou levnější než Aerovky a taky méně rizikové.
Automat je tam 5st Aisin jako ve Volvu, s tím že ale Saab předepisoval výměnu oleje po 60tis KM, takže je šance, že automat budu v cajku.
Co tak poslední dobou pozoruji, tak nastává paradoxní situace ohledně cen, když původní 9-5 po posledních F/L MY04/05 jsou dražší než první ročníky brejlovce MY05/06.
dobrá rada - jestli nehledáš vysloveně výkonnou Aerovku, tak jí radši ani nezkoušej. pak už do slabšího těžko půjdeš. Já když projel 290k tak pak mi mých 150k asi týden přišlo jako že to jede bez turba...
Já myslím, že nízkotlaké 2.0t nebo 2.3t jezdí taky slušně, je jich na výběr víc, jsou levnější než Aerovky a taky méně rizikové.
Automat je tam 5st Aisin jako ve Volvu, s tím že ale Saab předepisoval výměnu oleje po 60tis KM, takže je šance, že automat budu v cajku.
Co tak poslední dobou pozoruji, tak nastává paradoxní situace ohledně cen, když původní 9-5 po posledních F/L MY04/05 jsou dražší než první ročníky brejlovce MY05/06.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
SAAB 9-5
Ono jednak to Aero je samosebou i o výkonu ale on i ten design je prostě daleko hezčí než běžné 9-5. Ten bodystyling a kola Aera mají prostě opravdu co do sebe.
Platí to obecně o všech Aerovkách jak u 9-3, tak i 9-5 ale i 9000.
Platí to obecně o všech Aerovkách jak u 9-3, tak i 9-5 ale i 9000.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
SAAB 9-5
Dvě poladěný krásky 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
SAAB 9-5
No jasně že jsem to já 
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: honza601