Ahojte, nevím kam to správně zařadit, takže se v první řadě omlouvám pokud je to blbě.
Měl bych dotaz na lidi co vlastní toto vozidlo (měla by to být zřejmě první generace). Docela mě zaujmulo svým vzhledem a tak. Ale byl mi sdělen názor, že se to auto sere a náhradní díly stojí majland. Takže, vážení vlastníci tohoto vozu, táži se vás, co je na tom pravdy? Jaká je spolehlivost těchto vozů a případné servisní náklady. Děkuji každému kdo mi nějakou radou pomůže. (A ještě pardon, že se ptám na Volvo foru.)
a já zase na něj nedám dopustit, motorizace 2,3.
Pravdou je nunost pravidelných výměn oleje a upgrady odvětrávacích sad.
Určitě nebrat diesela, u první generace vůbec.
_________________ Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Díky, doplním teda, že určitě benzín a možná automat (tam pořád nevím). Zatím jsem neměl moc čas to nějak důkladněji zkoumat, co je vůbec v nabídce, proto sem se zeptal tak jako zeširoka. =)
Daval se tam stejny automat jako do volva, aisin, je pomerne spolehlivy, spotreba navic asi o 1-1.5 litru. Manualy jsou ale velmi dobre zprevodovane, myslim si, ze lip nez volvo podobneho stari a jizdas manualem je velmi prijemna a usporna. Urcite benzin, samozrejme ja muzu doporucit pouze 2.3T aero, mene bych nebral. Dlouhodoba spotreba kolem 9.5litru, pricemz je to daily car. Dlouhe trasy 8-8.5 bez ohledu na dalnicni rychlost.
Z meho pohledu je to skvele auto.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Rocniky 2003 a vys uz mivaly posledni verzi odvetrani, t.j. problem se spotrebou oleje zcela odpada. Ja mam spotrebu mezi dvemi vymenami nula. A auta po faceliftu jsou i hezci.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
tak samozřejmě majitelé Aerovek ti vždy poradí jen Aerovku, jsou zmlsaní výkonem
dobrá rada - jestli nehledáš vysloveně výkonnou Aerovku, tak jí radši ani nezkoušej. pak už do slabšího těžko půjdeš. Já když projel 290k tak pak mi mých 150k asi týden přišlo jako že to jede bez turba...
Já myslím, že nízkotlaké 2.0t nebo 2.3t jezdí taky slušně, je jich na výběr víc, jsou levnější než Aerovky a taky méně rizikové.
Automat je tam 5st Aisin jako ve Volvu, s tím že ale Saab předepisoval výměnu oleje po 60tis KM, takže je šance, že automat budu v cajku.
Co tak poslední dobou pozoruji, tak nastává paradoxní situace ohledně cen, když původní 9-5 po posledních F/L MY04/05 jsou dražší než první ročníky brejlovce MY05/06.
Ono jednak to Aero je samosebou i o výkonu ale on i ten design je prostě daleko hezčí než běžné 9-5. Ten bodystyling a kola Aera mají prostě opravdu co do sebe.
Platí to obecně o všech Aerovkách jak u 9-3, tak i 9-5 ale i 9000.
_________________ Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
_________________ Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Ty jsou pěkné. Koukám, že Litvínov je město Saabu zaslíbené. Není to tak dávno, co mi u Veteránů Litvínov ukazoval jeden Saabista jeho Saaba. Nebyl si to náhodou ty?
_________________ Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG