Vida Dice problém připojení k NB
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Dice problém připojení k NB
Ahoj
Dorazila mi zásilka Vida Dice. Nadšeně jsem to rozbalil a šup hned připojil k připravenému notebooku ( windows 7 Pro 64 b ).
Instalace OK, jenomže při vložení do USB se mi nedetekuje ta HW krabička a tudíž se nemůže nainstalovat ovladač.
Zkoušel jsem to i na stolním PC a je to to samé. Měli jste někdo s tím podobný problém nebo dorazil vadný kousek.
Děkuji
Dorazila mi zásilka Vida Dice. Nadšeně jsem to rozbalil a šup hned připojil k připravenému notebooku ( windows 7 Pro 64 b ).
Instalace OK, jenomže při vložení do USB se mi nedetekuje ta HW krabička a tudíž se nemůže nainstalovat ovladač.
Zkoušel jsem to i na stolním PC a je to to samé. Měli jste někdo s tím podobný problém nebo dorazil vadný kousek.
Děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Vida Dice problém připojení k NB
je tu někde přímo vlákno týkající se VIDA Dice....ale když už jsem tu,Vidu spustíš a nahoře vlevo je roletkové menu, kde zadáš svůj hardware,máš ji tam a vidíš tam položku nějakou?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Dice problém připojení k NB
Tam bohužel nic nenípassport5 píše:je tu někde přímo vlákno týkající se VIDA Dice....ale když už jsem tu,Vidu spustíš a nahoře vlevo je roletkové menu, kde zadáš svůj hardware,máš ji tam a vidíš tam položku nějakou?
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Dice problém připojení k NB
Nemusí to být náhodou připojené i k vozidlu že ? Zkouším to doma na stole
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Vida Dice problém připojení k NB
Potrebuje to 12V z auta, alebo externeho zdroja na spravne piny OBD koncovky!!!
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Vida Dice problém připojení k NB
připoj to v autě a uvidíme:-) už si to nepamatuju:_)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Dice problém připojení k NB
No samotne DICE má konetkor ( jack ) pro napájení.
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Vida Dice problém připojení k NB
připoj to v autě s vidou...
usb do notasu druhej konec do auta ,klíček do polohy II

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Vida Dice problém připojení k NB
Na správné piny by to taky fungovalo, ale DICE má svoji zásuvku na připojení napájení. Já použil trafo z nějakého routeru a taky to fungovalo.Ares píše:Potrebuje to 12V z auta, alebo externeho zdroja na spravne piny OBD koncovky!!!
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Dice problém připojení k NB
Ano už se mi to rozběhlo. Výborně. Vozidlo se mi nacetlo akorát netušíte proč je zašedlá karta Diagnostics? Nejde zvolit 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida Dice problém připojení k NB
Naťukal jsi dole typ auta a další prázdná políčka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Vida Dice problém připojení k NB
A pak ještě musíš kliknout na ok;) do té doby bude Diagnostics šedá.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Dice problém připojení k NB
NO vida, fakt že jo. Děkuji za rady. Kurnik není někde nějaké how to, kde je po lopatě napsáno jak a co.
Např chci se mrknout na DPF a popřípadě spustit regeneraci .....
Např chci se mrknout na DPF a popřípadě spustit regeneraci .....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida Dice problém připojení k NB
Youtube
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Vida Dice problém připojení k NB
NO tak jsem konečně rozjel Vida Dice 2014D pod Windows 10 64b, něco jsem si proklikal. Zajímá mě promárně stav DPF. Poněvadž vetšinou jezdím po městě. Ten jsem našel a má hodnotu 25,3g. Když jsem tak procházel menu a hledal jsem regeneraci tak jsem to nenašel. Jestli pak mě někdo navede prosím. A při kolik XXg je dobré tu regeneraci spustit ručně ?
M
M
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida Dice problém připojení k NB
Tam, kde jsi vyčetl hodnoty DPF je i stupnice přicpání s návody, co se má dělat. Nejspíš to bude v záložce Advanced.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida Dice problém připojení k NB
Pouštět regeneraci ručně má smysl pouze a jen v případě, že je tam velký problém (obvykle, když si auto regeneraci pustí samo a nedokončí, nebo z nějakých důvodů nepustí). To už ale máš obvykle na palubáku nějakou významnou hlášku. Množství gramů bude pak výrazně vyšší. Euro 4 D5ky stejně nad nějakou hodnotu (?>100g) regeneraci nepustí ani diagnostikou.
Jak tu tak auta sledujeme, obvykle všechny někde v intervalu 500-1000km regenerují v pohodě a to i ty vozy, co jezdí víceméně po městě. Rychlost zanášení je daná mnoha faktory - samozřejmě tím, kde a jak jezdíš (za studena, město x dálnice), stupněm opotřebení motoru (= kouřivost), do čehož padá asi konzumace oleje, mizerné vstřiky, nějaké díry v sání, atp.
Pokud DPF funguje, nevrtal bych do toho. Nebo máš snad v návodu někde psáno, že si máš pořídit diagnostiku a pravidelně pouštět regeneraci?
Pro ilustraci, takto vypadá stav DPF (a všimněte si, jak to během regenace - cca. 30-50km žere žere krásných ekologických až 15/l/100km)
XC70 2012 D5244T11
P.
Jak tu tak auta sledujeme, obvykle všechny někde v intervalu 500-1000km regenerují v pohodě a to i ty vozy, co jezdí víceméně po městě. Rychlost zanášení je daná mnoha faktory - samozřejmě tím, kde a jak jezdíš (za studena, město x dálnice), stupněm opotřebení motoru (= kouřivost), do čehož padá asi konzumace oleje, mizerné vstřiky, nějaké díry v sání, atp.
Pokud DPF funguje, nevrtal bych do toho. Nebo máš snad v návodu někde psáno, že si máš pořídit diagnostiku a pravidelně pouštět regeneraci?
Pro ilustraci, takto vypadá stav DPF (a všimněte si, jak to během regenace - cca. 30-50km žere žere krásných ekologických až 15/l/100km)
XC70 2012 D5244T11
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Vida Dice problém připojení k NB
Tak tak, taky jsem měl nutkání řešit regeneraci nuceným vypalováním diagnostikou - 15 minut ohřev, pak cca. 20-30 na 3.000ot a pak cca. 15 ochlazování. Je pravda, že to krásně vypálilo na 0.
Už jsem si na to zvykl, občas diagnostikou kouknu, kolik g tam je, a pokud jsem na 25g, tak naplánuju 40km jízdu, před tím třeba pojíždím po nákupech, aby se motor ohřál a pak během jízdy hlídám do kdy to "vypaluje".
Otázka spíš je, co by se stalo, kdyby si jednotka myslela, že pojedu delší jízdu, začala s regenerací a já zastavil a chcípnul? Teplota filtru a kat. bude několikanásobně vyšší než běžně a nebude probíhat chlazení. Je to u novějších modelů - 2012 - už nějak ošetřené, že se filtr nezbortí?
Občas se totiž stane, že to začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".
Už jsem si na to zvykl, občas diagnostikou kouknu, kolik g tam je, a pokud jsem na 25g, tak naplánuju 40km jízdu, před tím třeba pojíždím po nákupech, aby se motor ohřál a pak během jízdy hlídám do kdy to "vypaluje".
Otázka spíš je, co by se stalo, kdyby si jednotka myslela, že pojedu delší jízdu, začala s regenerací a já zastavil a chcípnul? Teplota filtru a kat. bude několikanásobně vyšší než běžně a nebude probíhat chlazení. Je to u novějších modelů - 2012 - už nějak ošetřené, že se filtr nezbortí?
Občas se totiž stane, že to začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida Dice problém připojení k NB
Dopadne to asi takto:
M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.
P.
Prostě se to přeruší a následně se případně pokračuje.A to jako myslíš vážně? Takovým otrokem auta?shalibaba píše:začne s regenerací třeba kilometr před barákem - a já pak jedu a jedu třeba ještě 30 kilometrů "zbytečně".
M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vida Dice problém připojení k NB
Já třeba vůbec nevím, kdy se to děje. Občas když přijedu do práce, tak to poznám jen díky tomu, že mi auto děsně smrdí, jak se to vypalovalo.ok2ucx píše: M.j. když jsem tuhle frčel s V70II D5244T4 (136kW), tak jsem tu regeneraci ani nepoznal. Ale asi nemám cvik.
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
Vida Dice problém připojení k NB
Tak nějak si říkám, že když to nechám dojet, tak by mohlo DPFko vydržet déle
hele, odkud je ten graf?

hele, odkud je ten graf?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Ondrej92