Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

gigy píše:Každopádně děkuji moc za názory a za to že se mě snažíte odvrátit od koupě takovýho vraku, víte jak to pak v tý euforii je..
Člověk nepřemejšlí často moc racionálně. Navíc u prvních vozů je to násobeno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

gigy píše:I když nájezd je i tady toho větší...
To ještě stále existují lidé, kteří slepě věří tomu číslu u budíků? Dvojnásobně pak u bazarových aut různých balkánských překupníků? Fakt si myslíš, že ta jedna obouchaná roztrhaná vrána z těch prvních dvou inzerátů má natočeno 250tkm?

Tak možná až ten poslední inzerát by mohl být realistický, zvláště pokud má majitel doklady a třeba ti těch skutečných 250tkm doloží, pak uvidíš, jak má odbobné auto vypadat.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

,
Chvástá se docela slušným servisem a novým automatem. To by mohl být vozík, se kterým se budeš ještě dlouho kamarádit. Koukni pod víčko nalévání oleje, jak moc je to tam zapečený. Ideálně si ještě posvítit dovnitř.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

gigy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 504
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

dobře, dnes večer na to jedem kouknout, když nevyjde tohle, už na to tady peču. Na ten olej koukneme, předpokládám že když to budě hodně spálený tak je to špatně že ano?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14287
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Jak nový automat, když je to dle popisu manuál? Podle fotky to nepoznám. :oops:
Jestli je to opravdu automat, tak vytáhnout měrku a kouknout na olej - musí být červený a nesmrdět po spálenině.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

gigy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 504
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

dost často tady v CH v takových těch tabulkách píšou něco jiného než v popisu, a většinou platí to co je v popisu, takže ano je to automat. Jinak dojem je takový že: absolutně jiný přístup už od pána co to prodává, takhle jsem si to asi představoval když jsem četl ty nejrůžovější historky o autech ze švajcu, prostě je to "voňavka", ty brzdy to má doopravdy nový! interiér zachovaný, nic nevrže, nic bouchá, zkrátka a jednoduše oproti těm dvoum v70 které jsem viděl včera je to nebe a dudy. Je vidět že to někdo opravdu poctivě servisoval. Ten pán co to prodává není majitel ale takový mechanaik (asi se trochu specializuje na Volva, má nápis na garáži) ke kterému to posledních 150k km jezdilo, majitel je prý typický postarší "volvo driver" ze stejný vesnice a auto podle toho vypadá, zkrátka vypadá že dostalo o co si řeklo. Na féra nám řekl že nejde klima, že to je možná jen náplň ale že na to nemá stroj aby to naplnil a že neví. Jo a ještě že nejdou obstřikovače světel. To nám řekl hned bez toho abychom to sami museli zkoušet. Jinak k autu je ještě sada druhých litých originál volvo kol! Jinak vše funguje jak má. Najeto 313k. Jsme domluvení že zítra si pro to přijedu. Olej pod víkem nebyl ani trochu spálený. Jen ten olej v převodovce jsme nekontrolovali, ale prostě ve mě vzbudil takovou důvěru že když tam píše že to servisoval tak tomu věřím. Rozvody dělány nedávno také přímo od něj. Jen a jediné ALE co mě vůbec napadlo je proč tam nemá hozený letňáky se skoro úplně novou pneu na litých ale zimáky na plecháčích... ale i kdyby s těma kolama něco bylo tak je to si myslím super kup. Jo a ještě nesvítí jedna parkovačka :D Mám jen jednu fotku.
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21076658_1681569321862261_2001644492_n.jpg
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

gigy píše:Na féra nám řekl že nejde klima, že to je možná jen náplň ale že na to nemá stroj aby to naplnil a že neví.
Dost často bude opotřebovaná spojka v těchto km a je potřeba jen vymezit vůli tzn. sundat spojku, odebrat podložku a vrátit. Vůle spojky na kompresoru se nechá změřit spároměrkou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

gigy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 504
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

Tak to dopadlo viz. podpis. :Yahoo!:
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Bilajz
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 2,4 D5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bilajz »

Začal jsem pokukovat i po XC70 (párkrát do roka jedu tam, kde se čtyřkolka hodí) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17440503
Majitel mi napsal - Rozvody byly dělány kolem 180000 km. S tim i výměna hydroštelů, výměna a přetěsnění vzduchové klapky. Dále v průběhu let brzdové kotouče a destičky na P i Z nápravě, P tlumiče, asi i něco dalšího, koncem minulého roku výměna celého servořízení(žádný repas, nové TRW). Na jaře tohoto roku výměna destiček na PN. Vůz byl vždy opravován v jednom neautorizovaném servisu VAUTO.CZ , kam jezdím s vozy volvo již od roku 2001.
S převodovkou by neměl být žádný problém, řadí plynule, nekope, správně podřazuje, když sešlápnete plyn na podlahu, olej byl 2x měněn cca po 40000 km. O filtru pevných částic ani nevím, že ho mám :-), haldex pro pohon zadní nápravy funguje normálně-super v zatáčkách i na sněhu. Jo po roce bylo měněno čerpadlo haldexu. Vůz nebyl nikdy bouraný.

Takže předpokládám, že mě za chvíli budou čekat znova rozvody, výměna oleje v převodovce a ještě něco? Kam to v Praze dovézt, aby se mi na to někdo podíval?
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Bilajz píše:Začal jsem pokukovat i po XC70 (párkrát do roka jedu tam, kde se čtyřkolka hodí) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17440503
Majitel mi napsal - Rozvody byly dělány kolem 180000 km. S tim i výměna hydroštelů, výměna a přetěsnění vzduchové klapky. Dále v průběhu let brzdové kotouče a destičky na P i Z nápravě, P tlumiče, asi i něco dalšího, koncem minulého roku výměna celého servořízení(žádný repas, nové TRW). Na jaře tohoto roku výměna destiček na PN. Vůz byl vždy opravován v jednom neautorizovaném servisu VAUTO.CZ , kam jezdím s vozy volvo již od roku 2001.
S převodovkou by neměl být žádný problém, řadí plynule, nekope, správně podřazuje, když sešlápnete plyn na podlahu, olej byl 2x měněn cca po 40000 km. O filtru pevných částic ani nevím, že ho mám :-), haldex pro pohon zadní nápravy funguje normálně-super v zatáčkách i na sněhu. Jo po roce bylo měněno čerpadlo haldexu. Vůz nebyl nikdy bouraný.

Takže předpokládám, že mě za chvíli budou čekat znova rozvody, výměna oleje v převodovce a ještě něco? Kam to v Praze dovézt, aby se mi na to někdo podíval?
Jestli je pravda, co říká, vypadá to jako zajímavá nabídka. Škoda jen, že nemá vyhřejvaný sesle, v zimě to bude chvíli studit. Plus je teda nezávislé topení. Kam v Praze - asi podle toho, kde auto stojí, klidně bych jel i do slušnýho autorizáku, bude-li poblíž. Automat nech pořádně zahřát, aby se projevily případné závady, ale píše, že byl měněný olej (zkontroluj na měrce barvu a zápach).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kwiko »

neviem co je stage 1 ci 2 (festival?) ale hadat sa tu nebudem, lebo sa dozviem ze aj 1.6hdi su zname drziaky vhodne na chiptunig.

Afro
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 D5, 136 kW

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Afro »

Ahoj všem. Obracím se na vás zkušenější s prosbou o radu. Rád bych koupil V70 D5 120kw, automat, 6 rychlostí, r.v. 2002, najeto 256 000 km. Poradíte mi, prosím, na co dát pozor? Jak vyzkoušet na místě, když jsem laik atp.? Prostě abych nekoupil a nelitoval? Předem vám moc děkuju!
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002

Tod2
Offline
Příspěvky: 3483
Registrován: 10 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

určitě v tomto ročníku nekoupíš 6ti kvalt, pozor je potřeba dávat, jestli byl měněn olej v automatu, ideálně každých 60tis, jestli to nějak při řazení nekope, pokud to má bufík, jestli funguje, pokud nemá (ital), tak bych to asi nechtěl, dlouho se ohřívá, vyzkoušet výhřev sedaček, parkovací senzory...
ale nejlepší je mít někoho s diagnostikou :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

co všechno vyzkoušet:
- v interiéru: zkus výhřevy sedaček, zda funguje dvouzńová klima, jedou všechny okna, rádio, CD atd... prostě veškerou elektroniku.
- motor: poslechni si jak zní, neměl by nějak bouchat, rachtat. Pokud při akceleraci půjde nějaká černota z výfuku, tak u 120 kw je to normál, ale nesmí by to být samozřejmě černá stěna. Motor by měl tahat od 1500 ot až do cca 4300 ot kontinuelně bez nějaké špičky.
- automat: zkus, jak se chová na P, R, D, N. Zda při rozjezdu, řazení nahoru, podřazování nekope a to jak při lehké noze tak i s nohou na podlaze. Při zařazeném D či R a stání na brzdě nesmí auto začít více vibrovat. Sleduj automat za studena i za teplat - tedy je potřeba najet alespoň 40 km a pak zkus poskakovta jako když v kolonách. Neboj se auto vytočit až k červenému, co dá automat.
Zbytek je spotřebák - jako podvozek.
Nejlépe napíchnout ještě na VIDU a nechat zkontrolovat volvo mechanikem. Nebo alespoň někým, kdo ve stejném autě jezdí a může porovnat.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Afro píše:když jsem laik atp.? Prostě abych nekoupil a nelitoval?
V tomto případě bych zainvestoval do odborníka, který s Tebou pojede na prohlídku, případně auto k takovému člověku odvézt.
Každopádně platí to, co psali kluci předtím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Bilajz
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 2,4 D5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bilajz »

Tak jsem nakonec skončil s parádní XC70 tady od jednoho uživatele. Díky všem za rady a nabídky.
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003

Afro
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 D5, 136 kW

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Afro »

Tod2 píše:určitě v tomto ročníku nekoupíš 6ti kvalt, pozor je potřeba dávat, jestli byl měněn olej v automatu, ideálně každých 60tis, jestli to nějak při řazení nekope, pokud to má bufík, jestli funguje, pokud nemá (ital), tak bych to asi nechtěl, dlouho se ohřívá, vyzkoušet výhřev sedaček, parkovací senzory...
ale nejlepší je mít někoho s diagnostikou :)
Díky moc, všechno to zohlednim :)
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002

Afro
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 D5, 136 kW

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Afro »

Haben píše:co všechno vyzkoušet:
- v interiéru: zkus výhřevy sedaček, zda funguje dvouzńová klima, jedou všechny okna, rádio, CD atd... prostě veškerou elektroniku.
- motor: poslechni si jak zní, neměl by nějak bouchat, rachtat. Pokud při akceleraci půjde nějaká černota z výfuku, tak u 120 kw je to normál, ale nesmí by to být samozřejmě černá stěna. Motor by měl tahat od 1500 ot až do cca 4300 ot kontinuelně bez nějaké špičky.
- automat: zkus, jak se chová na P, R, D, N. Zda při rozjezdu, řazení nahoru, podřazování nekope a to jak při lehké noze tak i s nohou na podlaze. Při zařazeném D či R a stání na brzdě nesmí auto začít více vibrovat. Sleduj automat za studena i za teplat - tedy je potřeba najet alespoň 40 km a pak zkus poskakovta jako když v kolonách. Neboj se auto vytočit až k červenému, co dá automat.
Zbytek je spotřebák - jako podvozek.
Nejlépe napíchnout ještě na VIDU a nechat zkontrolovat volvo mechanikem. Nebo alespoň někým, kdo ve stejném autě jezdí a může porovnat.
Mockrát děkuju za rady, snad je využiju :)
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002

Pišta...
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 700
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pišta... »

Bilajz píše:Tak jsem nakonec skončil s parádní XC70 tady od jednoho uživatele. Díky všem za rady a nabídky.
Si tipnu josefhroch ???
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

Bilajz
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 2,4 D5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bilajz »

Nee, Macek2
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003

Afro
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 D5, 136 kW

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Afro »

Ahoj všem, díky za předchozí rady, nakonec se ukázalo, že to nabízené auto mělo najeto téměř dvakrát tolik, než bylo uváděno...Zlatý 3 stovky za prověření přes Cebii. Mám prosím vás jinej dotaz. Co říkáte na tohle? A pokud Vám přijde OK, našel by se tady někdo, kdo by tam se mnou za nějakou odměnu vyrazil? Předem všem děkuju.

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V70-D5-AWD-DPF-Edition-Sport/vhc:car,srt:mileage,sro:asc,ms1:25100_34_,frn:2004,prx:5000,slt:fsbo,ful:diesel,pwn:110/pg:vipcar/251442808.html
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002

Tod2
Offline
Příspěvky: 3483
Registrován: 10 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

vždyť jsi chtěl automat...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Afro
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 D5, 136 kW

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Afro »

Tod2 píše:vždyť jsi chtěl automat...
Na tom mi tolik nezáleží. Spíš jsem chtěl manuál, ale naskytl se ten automat. Teď je to manuál, takže jsem radši :-)
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12944
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Hele potřeboval bych slyšet nějaký strašný věci o tomhle. Nemůžu takhle od klávesnice totiž najít žádnej rozumnej důvod, proč to nekoupit :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Špatný palivo?

(já vím, že je to hon na čarodějnice) ;-)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé