Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
pek píše:Nepopírám, že systém Oprav jednu věc, vzápětí se poserou dvě další JE poněkud únavný.
Vlhký sen už néni volvo, ale volvo, se kterým budu aspoň rok jezdit bez nějakého vážnějšího kiksu
Vydrž PRŤKA,VYDRŽ!!!!!!!!
Chce to jen vychytat a auti se ti krásně odmění.
Přeci jen není nové. a když jsi už do toho investoval ten čas,nervy a chechtáky,by to stálo za trpělivost.
Nebo myslíš,že když koupíš něco z wolfsburgu,že to bude lepší???
Naposledy upravil(a) Pepino33 dne 11 dub 2017 18:41, celkem upraveno 1 x.
Tohle je klasickej přístup. Koupit levný auto a pak se vztekat, že to stojí peníze.
To je přesně chvíle, kdy si člověk uvědomí, že možná měl vzít to o desítku dražší, který by se tak nes*alo.
Ale já nešel primárně do levného auta s tím, že 10x objedu kulu a budu jen dolívat vodu olej a benál, je mi jasné, že auto s určitým věkem a nájezdem má nějakou tu ofenzivu na východní frontě za sebou, jen potřebuju upustit paru
Stopro nejsu ani první ani poslední se stejnou mírnou frustrací z tohoto nekonečného seriálu
Éto vsjo
_________________ 850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
Tak, crossíkove průsery mechanických původů z dob předchozího majitele jsou pomalu ale jistě odstraňovány, na tváři se mi začíná nenápadně navraceti účko
Nuž ale abych náhodou netrpěl přebytkem oběživa, o slovo se hlásí práce na fasádě.
Křídlo přejdu taktním mlčením (přestože kdyby bylo bych ho za rozumný peníz vzal okamžitě), tož otázka jest následující:
Velevážené publikum a spokojené zákaznictvo, kde na trase Hodonín Brno a okolí najdu seriozní firmu na tónování skel?
hvězdný tajm 15:59, aktualizace stavu - Dromedár IV. se odebéře na zatmavovačku již toto úterý do Gédingu. Tož tak
_________________ 850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
Nuže, zrobeno jest:
- PP rameno, PP mlhovka, LP ložisko, vyhřívání oken, obě přední ABS čidla, obě přední uložení tlumičů, řídící jednotka ABS, zadní stěrač, výměna SC-901 za SC-805 (a co nevidět výměna 805 za mého milce Pioneer deh p77mp), ruční brzda, lanovody, kompletní vyčištění a odchlupení interieru, oleje, náplně, kola, gumy, tónovačka vobéváku.. zapomněl jsem na něco?
Tož pšt, snad už jen ty deroucí se oleje kolem řídící tyče a gufera dořešit a tradá, lokeť z okna, fesťáky kde ste?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) pek dne 29 dub 2017 18:19, celkem upraveno 1 x.
_________________ 850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
Tož, kdo by to byl řekl, že něco málo po půl roce spokojeného užívání přestane XC kapacitně dostačovat
Bo kombinace čundry pařby fesťáky (čti rodinné dovolené, rodinno/kámošské mejdany a fesťáky ) +osmiletý satan+psisko+kola plus tuna dalších kokocinek, ale hlavně - pupek v pátém měsíci drahé polovice = zájemci, pomalu se stavte do fronty, dromedár pude, milá si vyhlídla caravellu...
Poučení z krizového vývoje - spermavirus je strašná sviňa
Auto má z dob užívání předešlým majitelem ještě něco málo much, které vychytám a jakmile nastane čas Sirael, volvo klubistům předložím nabídku jako prvním.
Tož tak, howgh.
Naposledy upravil(a) pek dne 21 srp 2017 10:33, celkem upraveno 1 x.
_________________ 850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
Co už
Stejně si časem zase pořídím seveřana, to je bez debat
Jen to bude tentokrát naftový automatí kombajn
Nuž, volvo mělo vymyslet dodávku bo minibus, od ledna budeme potřebovat femily krabicoida.
_________________ 850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
Já tě nikdy nechápal a asi ani nepochopím.
Milá toho o caravellách ví asi hodně a že se blbě nakupují v dobrým stavu.
Do toho vytečeš víc než tu do xc.
_________________ Je: Škodofka Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Já tě plně chápu. Máme doma prcka týden a už teď vím, že 70 mi kapacitně stačit nebude. Koukám na ní laskyplně, rád se svezu páč to jede skutečně příjemně, ale vím, že dva čoklisy a kočárek do ní prostě nedám. Po caravelle už nějaký ten čas koukám, bohužel najít slušnou s klimou pod kilo je věc náhody, takže kvituju že mám doma grand espace, který ovšem prošel vyloděním v Normadii (bývalý dělník od tchána) a jeho spolehlivost je tudíž značně nejistá. Tudíž jakmile bude doma služebák asi nabídnu Blekyho a najdu i nějakého snědého pracujícího na espace a holt koupím něco většího. Hodně štěstí a mimochodem tvá žena má vkus páč v t4 (vw lidový vůz) jsem něco najezdil a nebylo to vůbec špatný.
_________________ Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Heuréka !
Mattyfu, pod celou Tvoji odpověď se podepisuju aj s rodným číslem a jak pravil náš ledoborec Venclovký - já su tak šťastné, že nemusím konečně nikomu vysvětlovat jak moju česko-moravsko-satan-ví-kde-co-štinu, tak ani obhajovat rozhodnutí jako takové.
A propos, mému květu blatouchu v ranní mlze učarovaly od VW v podstatě všechno modely čtverkové řady, jak caravella, tak multivan, tak transporter. Když dostala v servisu na výběr náhradní káru, Polo, A6 a Transportéra, pro mehanika zcela nepochopitelně, bez hnutí brvou ukázala na krabicu
_________________ 850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
Vidím, že ty pochody myšlenek jsou hodně podobné.
Sic krotím lítou bestii - D5 v automatu, plněnou dvěma před-až-pubertálními děvčaty, jednou zánovní krasavicí ještě v dětské sedačce, jednou krasavicí dospělou a čivavou domácí, a V70 zatím kapacitně dostačuje i na kočárek, bagáž, pennyboard, brusle a jiné bebechy, dle mého je Multivan či Viano jediné kam zamířit jakožto upgrade rodinného povozu. Bo kdo má pořád v tom kufru hrát ten tetris.
Tak ono těch variant bude určitě povíc, budeme vybírat na základě požadavků 5 až 6 míst k sezení plus úložný prostor dostatečně prostorný k jak k přepravě familie a tuny šepletě, tak k úpravě na několikadenní nocování.
Kurde, abysme nakonec nepsali ježuchovy o obytňák
_________________ 850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG