yanchi - S80 II
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Pozdravujem cely volvoklub.cz,
v tejto teme by som Vam chcel predstavit moje prve Volvo. Konkretne model S80 druhej generacie v osemvalcovom prevedeni. Ako ste si mohli vsimnut, je to to auto, ktore bolo prednedavnom na predaj. Nakoniec sa situacia trochu zmenila a auto ostava u mna (aspon dalsi rok). Takze ho budem pomalycky davat dokopy, kedze ma nejake bolesti, s ktorymi som ho uz kupil. Zatial som dal novu baterku, vymenil som drazkovany remen + kladky a precistil servo system + pomeral kompresne tlaky.
Co sa tyka samotnej konfiguracie V8+awd... Osobne som chcel S80 so hladkym sestvalcom. Som presvedceny o tom, ze 230koni pri (aj ked az) 1.8t aute staci. Navyse vymena vela veci je dost pracna vzhladom na to, ze ten osemvalec zaberie pod kapotou vela miesta a vzdy treba rozobrat polovicu auta ALE! Auto bolo za dobru cenu a praca s autami ma bavi - mam to kvazi ako svoje hobby, takze ma bavi lezat pod autom Motor je inak prejavom velmi vydareny. Navyse by to mala byt spolahliva atmosfera s relativne malym litrovym vykonom, takze myslim, ze ten motor musi vydrzat aj milion km pri spravnej prevadzke a udrzbe. A tych vyse 300koni beriem ako bonus k tomu.
v tejto teme by som Vam chcel predstavit moje prve Volvo. Konkretne model S80 druhej generacie v osemvalcovom prevedeni. Ako ste si mohli vsimnut, je to to auto, ktore bolo prednedavnom na predaj. Nakoniec sa situacia trochu zmenila a auto ostava u mna (aspon dalsi rok). Takze ho budem pomalycky davat dokopy, kedze ma nejake bolesti, s ktorymi som ho uz kupil. Zatial som dal novu baterku, vymenil som drazkovany remen + kladky a precistil servo system + pomeral kompresne tlaky.
Co sa tyka samotnej konfiguracie V8+awd... Osobne som chcel S80 so hladkym sestvalcom. Som presvedceny o tom, ze 230koni pri (aj ked az) 1.8t aute staci. Navyse vymena vela veci je dost pracna vzhladom na to, ze ten osemvalec zaberie pod kapotou vela miesta a vzdy treba rozobrat polovicu auta ALE! Auto bolo za dobru cenu a praca s autami ma bavi - mam to kvazi ako svoje hobby, takze ma bavi lezat pod autom Motor je inak prejavom velmi vydareny. Navyse by to mala byt spolahliva atmosfera s relativne malym litrovym vykonom, takze myslim, ze ten motor musi vydrzat aj milion km pri spravnej prevadzke a udrzbe. A tych vyse 300koni beriem ako bonus k tomu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
yanchi - S80 II
To musí být svezeníčko. Na něco takového si myslím až nazraje čas.
Víc fotek by nebylo? Na takový se mi dobře kouká
Víc fotek by nebylo? Na takový se mi dobře kouká
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Fotky budem pridavat postupne, aj z prac, ktore budem na aute robit. Takze vsetci tu budete vidiet, co je v akom stave, co kolko vydrzi, pripadne ako je financne narocna udrzba takehoto auta.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
yanchi - S80 II
Až bude vše v cajku tak ji od tebe za rok až dva koupím
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
No takze, uz viem, co na podvozku hrkoce pri prejazde jamou. Je to samotne riadenie - ma uz vybite puzdra v ktorych sa hybe hreben. Takze riadenie pojde von a pekne na repas. Pozeral som cez pocitac, co pisu mechanici od Volva a vyzera to byt robota tak na den (kedze nemam velky zdvihak na auto), ale malo by sa to dat zvladnut aj v domacich podmienkach.
Takze niekedy, ked bude teplejsie, si pod to lahnem a riadenie odtial vyoperujem a dam ho spravit. Samozrejme potom pridam aj fotky.
Takze niekedy, ked bude teplejsie, si pod to lahnem a riadenie odtial vyoperujem a dam ho spravit. Samozrejme potom pridam aj fotky.
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Tak to tu trochu ozivim.
Rozhodol som sa pre najkomplikovanejsiu vec - a tou bola vymena riadenia. Nasiel som jedneho cloveka, ktory repasuje riadenia uz roky, ze my to zrepasuje. Ze staci doviezt auto, on si to aj vymontuje a potom zas namontuje. To este nevedel, co ho caka
Samozrejme sa vyskytla komplikacia, riadenie sa nedalo opravit. Tak rychlo na svedsky web hladat nejake jazdene. Podarilo sa najst jedno slusne vyzerajuce s malo km (6700mil, teda 67000km), tak som ho zobral. Prislo, namontovalo sa, auto jazdi.
Uz to nerobi to co predtym. Skoro! Je to uz podstatne lepsie ako predtym, ale stale to neni 100% A z toho som na nervy. Ked si porovnam, aku volu ma stare riadenie v stredovej polohe (dam dolu manzetu, oprem o hreben srobovak a "pajsrujem") tak ten hreben sa viditelne hybe v tom riadeni. Takze stare bolo urcite vymlatene. Ked to iste skusim na tom novom, tiez ma trosku volu, ale povedal by som, ze je to o 90% lepsie ako to stare riadenie. Predpokladam, ze nejaka mala vola tam musi byt...
Tak som to trosku rozhodil a pozeral klby a silentbloky vpredu vlavo.
Klb axialneho tiahla je uz taky dost vybehany - volu nema, ale tycka sa hybe v klbe dost lahko. Koncovy cap riadenia je tuhsi.
Klby stabilizatora su oba dobre, aj guma stabilizatora pekne drzi. Spodne rameno ma zadny silentblok dobry, tuhy, predny silentblok sa zacina trochu trhat (ale stale drzi pevne na mieste) a spodny cap ramena - tak ten je najmaksi zo vsetkych capov... Ale tiez necitit ziadnu volu, iba sa dost lahko hybe.
Tak neviem, moze to byt tymi "makkymi capmi"?
Auto nerozhodi ani prejazd po nejakych velkych jamach, skor by som povedal, ze nejake mensie jamky alebo rolety v nizkej rychlosti. Ako keby sa nieco rozkmita, trosku to zahrkoce a potom je zas ticho. Pocut to z lavej, soferovej strany.
Co myslite znalci? Kazda rada sa ceni
Rozhodol som sa pre najkomplikovanejsiu vec - a tou bola vymena riadenia. Nasiel som jedneho cloveka, ktory repasuje riadenia uz roky, ze my to zrepasuje. Ze staci doviezt auto, on si to aj vymontuje a potom zas namontuje. To este nevedel, co ho caka
Samozrejme sa vyskytla komplikacia, riadenie sa nedalo opravit. Tak rychlo na svedsky web hladat nejake jazdene. Podarilo sa najst jedno slusne vyzerajuce s malo km (6700mil, teda 67000km), tak som ho zobral. Prislo, namontovalo sa, auto jazdi.
Uz to nerobi to co predtym. Skoro! Je to uz podstatne lepsie ako predtym, ale stale to neni 100% A z toho som na nervy. Ked si porovnam, aku volu ma stare riadenie v stredovej polohe (dam dolu manzetu, oprem o hreben srobovak a "pajsrujem") tak ten hreben sa viditelne hybe v tom riadeni. Takze stare bolo urcite vymlatene. Ked to iste skusim na tom novom, tiez ma trosku volu, ale povedal by som, ze je to o 90% lepsie ako to stare riadenie. Predpokladam, ze nejaka mala vola tam musi byt...
Tak som to trosku rozhodil a pozeral klby a silentbloky vpredu vlavo.
Klb axialneho tiahla je uz taky dost vybehany - volu nema, ale tycka sa hybe v klbe dost lahko. Koncovy cap riadenia je tuhsi.
Klby stabilizatora su oba dobre, aj guma stabilizatora pekne drzi. Spodne rameno ma zadny silentblok dobry, tuhy, predny silentblok sa zacina trochu trhat (ale stale drzi pevne na mieste) a spodny cap ramena - tak ten je najmaksi zo vsetkych capov... Ale tiez necitit ziadnu volu, iba sa dost lahko hybe.
Tak neviem, moze to byt tymi "makkymi capmi"?
Auto nerozhodi ani prejazd po nejakych velkych jamach, skor by som povedal, ze nejake mensie jamky alebo rolety v nizkej rychlosti. Ako keby sa nieco rozkmita, trosku to zahrkoce a potom je zas ticho. Pocut to z lavej, soferovej strany.
Co myslite znalci? Kazda rada sa ceni
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Dnes po velmi podrobnej diagnostike riadenia som zistil, ze je nastastie dobre! Zvuk (hrkotanie) ide odniekadial inakadial.
Myslel som si, ze hrkotanie sa ozyva iba pri jazde rovno. Lenze dnes som zistil, ze sa ozyva aj pri uplne vytocenom volante. Navyse v riadeni nie je ziadna vola, kolesa reaguju na pohyb volantu hned. Aspon, ze sa podarilo vylucit to riadenie, nechcel by som to zas vytahovat z auta - je to otrocina.
Bud. tyzden dlhsia cesta do Polska (cca 950km), tak napisem potom dojmy, skusenosti s autom, spotrebu...
Myslel som si, ze hrkotanie sa ozyva iba pri jazde rovno. Lenze dnes som zistil, ze sa ozyva aj pri uplne vytocenom volante. Navyse v riadeni nie je ziadna vola, kolesa reaguju na pohyb volantu hned. Aspon, ze sa podarilo vylucit to riadenie, nechcel by som to zas vytahovat z auta - je to otrocina.
Bud. tyzden dlhsia cesta do Polska (cca 950km), tak napisem potom dojmy, skusenosti s autom, spotrebu...
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Vcera som absolvoval stredne dlhy vylet do zahranicia. Rano pri nastartovani svietila na palubnom priemerna spotreba presne 13.0. Po najazdeni 1100km mozete vidiet vysledok na fotke. V aute 3 osoby. Jazda v ramci rychlostnych limitov, 700km po dialnici - s tempomatom na 130km/h, okresky 90-100km/h. S vysledkom som velmi spokojny.
A s cim som este velmi spokojny je samotne auto - makky komfortny podvozok, ticho vnutry + vyborne sedadla. Vecer ked som vystupil z auta som nebol vobec dolamany, nic ma nebolelo. Proste parada. A to som sedel 13hodin v aute. Super.
A s cim som este velmi spokojny je samotne auto - makky komfortny podvozok, ticho vnutry + vyborne sedadla. Vecer ked som vystupil z auta som nebol vobec dolamany, nic ma nebolelo. Proste parada. A to som sedel 13hodin v aute. Super.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
yanchi - S80 II
Jojo, co se tyče sedaček taky chvalim, člověk dojel do Chorvatska a nebyl vůbec znicenej.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Tak po case male ozivenie.
Volvo dostalo nove predne tlmice. A je to teda riadny rozdiel, teraz to je ako nove auto! Ked som ho kupil, trochu sa mi nepozdavalo ako sa spravalo na ceste, ale nebol som si uplne isty. Minuly tyzden som mal cas a dostal som sa k tomu, aby som sa nato pozrel poriadne. Navyse sa mi podarilo odhalit konecne pricinu hrkotania vlavo vpredu. Bol to LP tlmic - samotny piest hrkotal v tom plechovom obale.
Tak som objednal nove, vcera som to vymenil a v aute je konecne ticho a klud aj na nerovnostiach. Az teraz je to poriadne auto. V domacich podmienkach to bolo sice trochu viac roboty, ale urcite to stalo zato
Volvo dostalo nove predne tlmice. A je to teda riadny rozdiel, teraz to je ako nove auto! Ked som ho kupil, trochu sa mi nepozdavalo ako sa spravalo na ceste, ale nebol som si uplne isty. Minuly tyzden som mal cas a dostal som sa k tomu, aby som sa nato pozrel poriadne. Navyse sa mi podarilo odhalit konecne pricinu hrkotania vlavo vpredu. Bol to LP tlmic - samotny piest hrkotal v tom plechovom obale.
Tak som objednal nove, vcera som to vymenil a v aute je konecne ticho a klud aj na nerovnostiach. Az teraz je to poriadne auto. V domacich podmienkach to bolo sice trochu viac roboty, ale urcite to stalo zato
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Tak po case znova par drobnosti.
Prebehla vymena stieracov + vymena vybojky a startera + vzadu vlavo vymena loziska. To stare sa uz zacinalo ozyvat a to nemam rad. V takomto aute proste musi byt ticho. Takze lozisko SKF, zajtra este stiahnut kotuc na sustruhu a jazdime.
Dalsie budu asi zadne tlmice+zadne tycky stabilizatora+pred zimou chcem dat novu vodnu pumpu.
Prebehla vymena stieracov + vymena vybojky a startera + vzadu vlavo vymena loziska. To stare sa uz zacinalo ozyvat a to nemam rad. V takomto aute proste musi byt ticho. Takze lozisko SKF, zajtra este stiahnut kotuc na sustruhu a jazdime.
Dalsie budu asi zadne tlmice+zadne tycky stabilizatora+pred zimou chcem dat novu vodnu pumpu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
yanchi - S80 II
Kdy bude znovu na prodej?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Chcem to porobit, trochu to - jak vy v cesku hovorite "vymazlit". No a povozit sa na tom este chvilu. Takze tento rok urcite nie. A pravdepodobne ani buduci rok. To by sa muselo objavit nejake ine zaujimave auto, ktore by sa mi pacilo a za ktore by som bol ochotny tuto S80-tku vymenit. A takych aut vela nie je
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
yanchi - S80 II
Jo tak to rozumím když ses už tak pustil do oprav.
Že nic lepšího, nebo alespoň podobného, není je svatá pravda .
Že nic lepšího, nebo alespoň podobného, není je svatá pravda .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Dnes som nahodil novu vodnu pumpu + silentblok prevodovky. Ta stara uz zacala slzit. Zajtra sa pozriem este poriadne na zadnu napravu (tam bude treba nove tlmice) lebo z pravej strany sa zacina ozyvat nejake mierne buchotanie pri prejazde nerovnostou - predbezne tipujem tycku stabilizatora alebo to male rameno. To by som chcel stihnut este do konca jesene, kym neni vonku zima. Nech nemusim cez zimu nic robit, kedze nemam garaz
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Tak male ozivenie - dnes som menil zadne tlmice + tycka stabilizatora + male rameno. Bola to celkom brnkacka. A este som nastriekal nanovo ramena stieracov, kedz uz boli take skarede hrdzave. Na tento rok to bude asi vsetko.
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Znova sa hlasim s dalsimi novinkami:
1. auto dostalo do interieru novu kozu na radiacu paku. Stara sa zodrala.
2. dalej som pretesnil servohadicu + vymenil gumove O-kruzky na servopumpe. Nasiel som totiz pod autom slzit cerveny olej. A kedze taky mam v prevodovke, ale bol taky aj v serve tak som trochu hladal na nete a zistil, ze to mohlo byt tymi O-kruzkami. Dalsim priznakom bolo, ze po studenom starte servo na sekundu bolo pocut. Tak som teda skusil vymenit tesnenia a auto uz startuje bez toho pazvuku a slzenie tiez prestalo. Takze super.
3. vymenil som zadne brzdy. Skusil som Brembo - snad budu dobre.
Dalsia novinka je na plane cca o mesiac. Volvu zdar!
1. auto dostalo do interieru novu kozu na radiacu paku. Stara sa zodrala.
2. dalej som pretesnil servohadicu + vymenil gumove O-kruzky na servopumpe. Nasiel som totiz pod autom slzit cerveny olej. A kedze taky mam v prevodovke, ale bol taky aj v serve tak som trochu hladal na nete a zistil, ze to mohlo byt tymi O-kruzkami. Dalsim priznakom bolo, ze po studenom starte servo na sekundu bolo pocut. Tak som teda skusil vymenit tesnenia a auto uz startuje bez toho pazvuku a slzenie tiez prestalo. Takze super.
3. vymenil som zadne brzdy. Skusil som Brembo - snad budu dobre.
Dalsia novinka je na plane cca o mesiac. Volvu zdar!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
... a od vcera tankujem aj LPG. Prejavy pri jazde na plyn su dobre, zatial spokojnost. Buduci tyzden sa pojde s autom dlhsia trasa, tak som zvedavy trochu aj na spotrebu.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
yanchi - S80 II
kde si daval robit? aky system? kolko litrova nadrz? somzvedavy na dojazd. pocitam tak 350km pri 60L nadrzi.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
yanchi - S80 II
Také mě zajímá jaký typ, velikost nádrže, cena?
A jakto, že jsi šel do LPG? Zvětšil se ti měsíční nájezd?
A jakto, že jsi šel do LPG? Zvětšil se ti měsíční nájezd?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
yanchi - S80 II
Pardon za OT, ale ja tomu fakt nerozumiem. Načo si pre boha kupujete V8-čky, keď na to nemáte? Pochopil by som, keby ste najazdili ročne 50 000km a dáte si do 1,6-ky LPG, lebo LPG je o šetrení nie? Ale prečo V8 a LPG? Niektorý ľudia chcú vyzerať ako GANGSTA, tak si kúpia veľké a pred desiatimi rokmi aj drahé autá s obrovskými motormi aby sa vyrovnali tým ľudom čo si ich kupovali nové, ale zistia, že tie motory nejako veľa žerú. Tak čo teraz? Stále chcú vyzerať ako vrchných desať tisíc ale kde brať peniaze na benzín. Tak si dajú do veľko objemovej limuzíny LPG. Keby to tam patrilo, tak to LPG tam už dajú ľudia čo si tie autá kupujú nové. Prepáčte, ale mne to hlava neberie. Viem, že sa Vám to páčiť nebude, ale je to len môj subjektívny názor. Mám tiež V8-čku ale ani vo sne by ma nenapadlo dať tam LPG.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
yanchi - S80 II
no vidis to je tvoj nazor a druhy zase preferuju lpg. ja som mal tiez auta s lpg a je to len alternativne palivo tak ako mas naftu, benzin tak aj lpg. vobec tu nejde oto hrat sa na zbohatlika a nemat na benzin. Bohaty nieje ten kto ma prachy a rozhadzuje ale ten kto ich ma a naklada s nimi rozumne. Ak by som ja mal V8 alebo aj V6 tiez tam dam lpg a nie preto ze nato nemam, zarabam nadpriemer ale preto ze v tom vidim plusy ci uz vo zvacsenom dojazde alebo v pripadne uspore kedy mozes najazdit viac za rovnaku sumu penazi. To iste mozem aj ja povedat ze si niekto kupi V8 potom na forum vypisuje ako niekto zohavil auto s lpg a ako machruje a nema na benzin pritom ten druhy moze prave tankovat na benzin ale to je tak vsetko na co mesacne zarobi
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
yanchi - S80 II
alfaman: Hlava ti to brát nemusí, není to tvoje auto Úplně zbytečnej výlev, každej ať si se svým autem dělá co uzná za vhodný...
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
yanchi - S80 II
Nadrz sa tam zmestila 680/200/55L. Dno kufra slo trochu hore, ale este je to pre mna akceptovatelne. Inak chcel som s pristrekom benzinu (odmietol som primazavanie), takze bude tam aj nejaka spotreba benzinu. Islo mi v prvom rade o co najmensie trapenie toho motora, kedze je hlinikovy japonec a tam to uz neni sranda s vyssimi teplotami pri prevadzke na LPG. Takze privstrekom benzinu by sa mala regulovat teplota v spalovacich priestoroch a na ventiloch. Vyvedene spatne vedenie benzinu do nadrze samozrejme.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé