T5 v automatu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
T5 v automatu
jaká je automatická převodovka v T5 po faceliftu?
Naposledy upravil(a) dukemb dne 12 dub 2017 10:28, celkem upraveno 3 x.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
T5 v automatu stejná jakio u T6?
Mám dojem, že jsou jiné. Do T6ky se dávala nějaká "objemově menší", aby se s tím delším motorem vešla. Ale jak jsou označeny nevím, nezkoumal jsem to.
T6 by měla být 4T65EV/GT a T5 asi AW55-50 LE
T6 by měla být 4T65EV/GT a T5 asi AW55-50 LE
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10000
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
T5 v automatu
Podle mě to bude klasika Aisin AW-TF šestikvalt, co se dává do faceliftů.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
T5 v automatu
Je tu pár základních vodítek:
P2 - S60/S80/XC/V70II/XC90
S80 2.9 a T6, XC90 T6 - vždy 4q GM (4T65EV/GT)
ostatní P2 jsou do MY05 včetně - 5q AW55
novější P2 (MY06-) - vybrané motorizace (diesely - motor Euro4 s DPF, ale také V8, 3.2, Rka) - je 6q TF80,
ostatní novější P2 (MY06-) se drží 5q AW55 až do posledních roků výroby
P1 (V50/S40/C30/C70)
všechny - 5q AW55
u některých novějších ročníků a vybraných motorizací pak 6q MPS6 - PowerShift (novější 2.0D, nějaké benzíny, a možná i další, tady moc nevím)
P3 (S80II/S60II/XC60/V60/XC/V70III/V40 atp.)
všechny - 6q TF80, TG81 a také MPS6, dle MY a motorizace (slabší, resp. 4 válce? s MPS6, silnější s Aisinem)
Možná jsem na nějaké výjimky zapomněl, ale zhruba tak nějak by to mohlo být.
P.
P2 - S60/S80/XC/V70II/XC90
S80 2.9 a T6, XC90 T6 - vždy 4q GM (4T65EV/GT)
ostatní P2 jsou do MY05 včetně - 5q AW55
novější P2 (MY06-) - vybrané motorizace (diesely - motor Euro4 s DPF, ale také V8, 3.2, Rka) - je 6q TF80,
ostatní novější P2 (MY06-) se drží 5q AW55 až do posledních roků výroby
P1 (V50/S40/C30/C70)
všechny - 5q AW55
u některých novějších ročníků a vybraných motorizací pak 6q MPS6 - PowerShift (novější 2.0D, nějaké benzíny, a možná i další, tady moc nevím)
P3 (S80II/S60II/XC60/V60/XC/V70III/V40 atp.)
všechny - 6q TF80, TG81 a také MPS6, dle MY a motorizace (slabší, resp. 4 válce? s MPS6, silnější s Aisinem)
Možná jsem na nějaké výjimky zapomněl, ale zhruba tak nějak by to mohlo být.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
T5 v automatu
ok2ucx píše:P3 (S80II/S60II/XC60/V60/XC/V70III/V40 atp.)
všechny - 6q TF80, TG81 a také MPS6, dle MY a motorizace (slabší, resp. 4 válce? s MPS6, silnější s Aisinem)
Možná jsem na nějaké výjimky zapomněl, ale zhruba tak nějak by to mohlo být.
P.
Tady jen doplním, že poslední ročníky s VEA motorem (Volvo 4válec) mají 8q Aisin, v 5tiválcích vždy "jen" 6q.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
T5 v automatu
Ahoj. Pěkný přehled.
Která z nich je nejspolehlivější?
Která z nich je nejspolehlivější?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
T5 v automatu
spíš si myslím že jde hlavně o to, jak se o ten automat starali předchozí majitelé. ale když už se tomu něco stane, tak aisin aw55-50 vyjde na opravu dráž jak tf80.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé