T5 v automatu

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
dukemb
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 147
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II T5

T5 v automatu

Příspěvek od dukemb »

jaká je automatická převodovka v T5 po faceliftu?
Naposledy upravil(a) dukemb dne 12 dub 2017 10:28, celkem upraveno 3 x.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5

Romulusw
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

T5 v automatu stejná jakio u T6?

Příspěvek od Romulusw »

Mám dojem, že jsou jiné. Do T6ky se dávala nějaká "objemově menší", aby se s tím delším motorem vešla. Ale jak jsou označeny nevím, nezkoumal jsem to.

T6 by měla být 4T65EV/GT a T5 asi AW55-50 LE

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9948
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

T5 v automatu

Příspěvek od hajnej »

Podle mě to bude klasika Aisin AW-TF šestikvalt, co se dává do faceliftů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

T5 v automatu

Příspěvek od ok2ucx »

Je tu pár základních vodítek:

P2 - S60/S80/XC/V70II/XC90
S80 2.9 a T6, XC90 T6 - vždy 4q GM (4T65EV/GT)
ostatní P2 jsou do MY05 včetně - 5q AW55
novější P2 (MY06-) - vybrané motorizace (diesely - motor Euro4 s DPF, ale také V8, 3.2, Rka) - je 6q TF80,
ostatní novější P2 (MY06-) se drží 5q AW55 až do posledních roků výroby

P1 (V50/S40/C30/C70)
všechny - 5q AW55
u některých novějších ročníků a vybraných motorizací pak 6q MPS6 - PowerShift (novější 2.0D, nějaké benzíny, a možná i další, tady moc nevím)

P3 (S80II/S60II/XC60/V60/XC/V70III/V40 atp.)
všechny - 6q TF80, TG81 a také MPS6, dle MY a motorizace (slabší, resp. 4 válce? s MPS6, silnější s Aisinem)

Možná jsem na nějaké výjimky zapomněl, ale zhruba tak nějak by to mohlo být.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

T5 v automatu

Příspěvek od Fíla »

ok2ucx píše:P3 (S80II/S60II/XC60/V60/XC/V70III/V40 atp.)
všechny - 6q TF80, TG81 a také MPS6, dle MY a motorizace (slabší, resp. 4 válce? s MPS6, silnější s Aisinem)

Možná jsem na nějaké výjimky zapomněl, ale zhruba tak nějak by to mohlo být.

P.


Tady jen doplním, že poslední ročníky s VEA motorem (Volvo 4válec) mají 8q Aisin, v 5tiválcích vždy "jen" 6q.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Jirrka
Offline
Příspěvky: 340
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Pardubice

T5 v automatu

Příspěvek od Jirrka »

Ahoj. Pěkný přehled.

Která z nich je nejspolehlivější?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

T5 v automatu

Příspěvek od marekbm »

spíš si myslím že jde hlavně o to, jak se o ten automat starali předchozí majitelé. ale když už se tomu něco stane, tak aisin aw55-50 vyjde na opravu dráž jak tf80.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: honza601