Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3701 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To už nevokecáš, ode dneška lidi z fóra před srážkou šlapou na plyn
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3702 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ano stejna auta atejna rychlo je stejma i hybnost.
bylo to spise doplneni. to co rikas je vzhledem k zadani pravda. Jenze takove zadani v praxi neni. Realita je jina. A tam tezsi na tom byva lepe. Viz hybnosti
bylo to spise doplneni. to co rikas je vzhledem k zadani pravda. Jenze takove zadani v praxi neni. Realita je jina. A tam tezsi na tom byva lepe. Viz hybnosti
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3703 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
to je podobnej result jako když se po legendárním simulovaným střetu říkalo že Moduse jedině přímo na na čumák...tomasss píše:To už nevokecáš, ode dneška lidi z fóra před srážkou šlapou na plyn
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#3704 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dobré téma
Někteří z experti na fyziku by zde měli začít dělat trenéry boxerům a učit je revoluční teorii, že při zápase mají jít hlavou co nejrychleji proti pěsti. Hybnost bude na jejich straně - hlava je těžší, rychlost dodají. No a tu prdu prostě nějak odpruží, protože ostatní věci co v případě nárazu vstupují do hry, jako schopnost absorbce nárazu vzhledem ke konstrukční pevnosti je naprosto zanedbatelná
Prostě v případě blížícího se nárazu následovat postup Wolverina a brzdit co to dá, ať se zde můžete o zkušenost podělit.
Někteří z experti na fyziku by zde měli začít dělat trenéry boxerům a učit je revoluční teorii, že při zápase mají jít hlavou co nejrychleji proti pěsti. Hybnost bude na jejich straně - hlava je těžší, rychlost dodají. No a tu prdu prostě nějak odpruží, protože ostatní věci co v případě nárazu vstupují do hry, jako schopnost absorbce nárazu vzhledem ke konstrukční pevnosti je naprosto zanedbatelná
Prostě v případě blížícího se nárazu následovat postup Wolverina a brzdit co to dá, ať se zde můžete o zkušenost podělit.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
- It’s my birthday
#3705 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zrychlování je samozřejmě blbost, tím se zvýší i rychlost střetu a tím i následky pro oba. Ale předtím jsem žil v domnění, že má výhodu ten, kdo má v okamžiku střetu vyšší rychlost, a už nevím kde jsem to pochytil. Tímto děkuji za vysvětlení.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
#3706 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tady novinari nestali frontu kdyz octa potkala celne mensi suvko z devadesatek...
http://zpravy.idnes.cz/celni-srazka-ceskokrumlovsko-zraneni-vrtulnik-f5u-/krimi.aspx?c=A170416_172505_krimi_mav
http://zpravy.idnes.cz/celni-srazka-ceskokrumlovsko-zraneni-vrtulnik-f5u-/krimi.aspx?c=A170416_172505_krimi_mav
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3707 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Co má šáde s tou levou přední gumou? To jako sjeté na slajky?
P._________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#3708 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Spíš photoshop, jak rozmazávali vpravo nějakou krev, tak jim ujela ruka každopádně to moc nevypadá na sjetí gumy, divně šmouhatý
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3709 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podívej se podrobněji - tam je uprostřed i zbytek nějakého vzorku:
P.
A celá vnitřní hrana je brutálně sjetá, na té druhé fotce taky. Šmouhy od toho posledního brždění? Spekuluji?P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#3710 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Těžko říct. Takhle smetenou gumu jsem už dlouho neviděl.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#3711 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Také bych řekl že guma je zdatně sjeta než obrzdena... Na silnici nikde žádný stopy po brzdění. Navíc by asi nebyla orvana takhle po celém obvodu..ok2ucx píše:Podívej se podrobněji - tam je uprostřed i zbytek nějakého vzorku:A celá vnitřní hrana je brutálně sjetá, na té druhé fotce taky. Šmouhy od toho posledního brždění? Spekuluji?
P.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3712 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ten blb si te ani nevsim. Nejspis mu nedoslo ze je na vedlejsi.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3713 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Dnes jsem mohl skončit pod drnem.
Zpětně mě napadá, že jsem toho asi debila měl dojet a nakopat mu
EDIT: jsem ostříhal video, ať to není tak dlouhé.
Zpětně mě napadá, že jsem toho asi debila měl dojet a nakopat mu
EDIT: jsem ostříhal video, ať to není tak dlouhé.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3714 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
dumi: nevím, jestli to nevěděl, ale rozhodně vletěl do křižovatky kde stálo hned několik aut a tam kde stála ta bílá dodávka, tak tam nejsou 2 pruhy ale jeden, takže jej musel ten kkt objet !
Jsem si jist, že třeba moje manželka by to asi neubrzdila.
Jsem si jist, že třeba moje manželka by to asi neubrzdila.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#3715 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
na kamionu byl nazev firmy uz bych tam posilal email s videem uz jen z principu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#3716 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
doktor píše:Dnes jsem mohl skončit pod drnem.
Zpětně mě napadá, že jsem toho asi debila měl dojet a nakopat mu
EDIT: jsem ostříhal video, ať to není tak dlouhé.
Já závidím, jak klidnou hlavu sis zachoval, kdybych tam byl já, tak bych musel půlku videa vypípat.. No jim na firmu bych to nezasílal, protože si to obkecají, jak se jim to bude hodit.. Rovnou bych to zaslal na pčr, nebo z hecu na "budu na primě"
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#3717 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
klobouk dolů za Tvoji chladnou hlavu a rychlou reakcidoktor píše:Dnes jsem mohl skončit pod drnem.
Zpětně mě napadá, že jsem toho asi debila měl dojet a nakopat mu
EDIT: jsem ostříhal video, ať to není tak dlouhé.
Asi bych to poslal na PČR ať si řidič uvědomí svoji chybu.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#3718 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Doktor: mi prijde ze ten ridic ani neotoci hlavu
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#3719 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Klobouk dolů vyřešil si to z chladnou hlavou.
To dumi některý se ani nezvednou natož otočit hlavu:
https://www.novinky.cz/krimi/436414-kamionak-klickoval-po-d2-byl-tak-opily-ze-se-neudrzel-na-nohou-sendvic-pry-zapijel-palenkou.html
To dumi některý se ani nezvednou natož otočit hlavu:
https://www.novinky.cz/krimi/436414-kamionak-klickoval-po-d2-byl-tak-opily-ze-se-neudrzel-na-nohou-sendvic-pry-zapijel-palenkou.html
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 172
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#3720 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pošli to do "Mistři volantu" na Streamu - třeba tě vyhlásí "Kliďasem týdne"LUBOŠ píše:klobouk dolů za Tvoji chladnou hlavu a rychlou reakcidoktor píše:Dnes jsem mohl skončit pod drnem.
Zpětně mě napadá, že jsem toho asi debila měl dojet a nakopat mu
EDIT: jsem ostříhal video, ať to není tak dlouhé.
Asi bych to poslal na PČR ať si řidič uvědomí svoji chybu.
Ale jinak - dobrá reakce
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#3721 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
S ohledem na provoz bych u takove krizovatky cekal jine znaceni nez krizovatka s vedlejsi silnici. Ciste z preventivnich duvodu. Tohle misto drive ci pozdeji zavani smrtakem.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#3722 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Zajimalo by me jak se k tomu firma postavi, pokud se nekomu chce psat
http://www.eng.gruber-logistics.com/contact/
http://www.eng.gruber-logistics.com/contact/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 132
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#3723 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
řekl bych, že to budou mít u zadele, protože to svedou na řidiče, kterého stejně nebudou moci dohledat63miro píše:Zajimalo by me jak se k tomu firma postavi, pokud se nekomu chce psat
http://www.eng.gruber-logistics.com/contact/
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#3724 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kdyz se to dostane alespon k nizsimu vedeni tak se to povacsine resi...Nikdo si nemuze dovolit negativnejsi reklamu, a hlavne kdyz se o to zacne zajimat vice lidi. Skuste jim napsat https://www.facebook.com/gruberlogistics/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2145
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#3725 Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Velmi se pletete...Ti lidi z dopravních firem berou tohle vážně. Stává se to max 1x do roka, ale kdy mi přijde hláška, nebo video na řidiče. Řeší se to..a řeší se to dost důrazně.
Jeden náš "dobrák" projel jak to prase rozjetej už hodně z dálky křižovatku, kde už byla drahnou dobu červená.
Dostal mrdung, musel dojet na centrálu firmy, dostal školení o tom, co tím způsobuje, srážku ze mzdy v adekvátní výši a v interních firemních dokumentech (říkejme tomu noviny pro řidiče) byl tento případ popsán.
Jeden kdysi způsobil malinkou kolizi na žel. přejezdu (ne nebyla to Studénka ani nic podobného...ťukaneček a vzniklo to dost blbou shodpu náhod, na červenou NEJEL), bylo to i v lokální televizi, nakonec i v celostátní (asi informační sucho) a ten debil do televize vykládal, že kretén je ten strojvedoucí...Dostal kartáč, na týden zametal dvůr na firmě...Přiznávám dnes už by to nešlo. Nedostatek lidí je naprosto katastrofální.
Když do všeho půjdete s tím, že to nevyjde..ničeho nedosáhnete. Ikdyby jsi neměl dostat ani odpověď...Jen ať se podívají, jak jim dotyčný reprezentuje firmu.
Jeden náš "dobrák" projel jak to prase rozjetej už hodně z dálky křižovatku, kde už byla drahnou dobu červená.
Dostal mrdung, musel dojet na centrálu firmy, dostal školení o tom, co tím způsobuje, srážku ze mzdy v adekvátní výši a v interních firemních dokumentech (říkejme tomu noviny pro řidiče) byl tento případ popsán.
Jeden kdysi způsobil malinkou kolizi na žel. přejezdu (ne nebyla to Studénka ani nic podobného...ťukaneček a vzniklo to dost blbou shodpu náhod, na červenou NEJEL), bylo to i v lokální televizi, nakonec i v celostátní (asi informační sucho) a ten debil do televize vykládal, že kretén je ten strojvedoucí...Dostal kartáč, na týden zametal dvůr na firmě...Přiznávám dnes už by to nešlo. Nedostatek lidí je naprosto katastrofální.
Když do všeho půjdete s tím, že to nevyjde..ničeho nedosáhnete. Ikdyby jsi neměl dostat ani odpověď...Jen ať se podívají, jak jim dotyčný reprezentuje firmu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2255 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 1 Odpovědi
- 504 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bakly
-
- 12 Odpovědi
- 986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MikeEM