Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
#3076 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na ty kilometry zapomeň, dle inzerátu 2 roky jezdilo v německu, takže 120.000 km jen z německa plus dalších minimálně 110.000 z čech. Ale auto je to pěkný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3077 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim,
Předem se omlouvám, určitě už tu podobny dotaz zazněl mnohokrát, pročetl jsem posledních pár stran a nikde jsem to nenašel tak se zeptám znovu.
Chystám se pořídit nové auto, mé stařičké Astře uz brzy odzvoní a rozhodl jsem se koupit XC90. Chtěl jsem nejaké SUV. Důvody:
1. bezpečnost
2. dost velké pro rodinu
3. +- terení propustnost (jezdím na ryby po polních cestách etc.)
Volvo jsem si vybral podle vzhledu a doufam ze i kvality značky
Rad bych pravděpodobně vybral z roku 2009 až 2012, nicméně pokud bude i starší v dobrém stavu a slušnou cenu nebránil bych se.
Využití:
V tydnu prakticky pouze doprava do prace a zpět (cca 25km denně)
O vikendech pak výlety do 100km
občasné cesty po EU
Moje otázky jsou:
1. Jakou motorizaci vybrat
2. na co si dát pozor při nákupu
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna?
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)?
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO)
pokud jsem dobře hledal tak co se tyče motoru tak možnosti asi budou:
1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Za každou radu budu vděčný
Děkuji,
Jay
Předem se omlouvám, určitě už tu podobny dotaz zazněl mnohokrát, pročetl jsem posledních pár stran a nikde jsem to nenašel tak se zeptám znovu.
Chystám se pořídit nové auto, mé stařičké Astře uz brzy odzvoní a rozhodl jsem se koupit XC90. Chtěl jsem nejaké SUV. Důvody:
1. bezpečnost
2. dost velké pro rodinu
3. +- terení propustnost (jezdím na ryby po polních cestách etc.)
Volvo jsem si vybral podle vzhledu a doufam ze i kvality značky
Rad bych pravděpodobně vybral z roku 2009 až 2012, nicméně pokud bude i starší v dobrém stavu a slušnou cenu nebránil bych se.
Využití:
V tydnu prakticky pouze doprava do prace a zpět (cca 25km denně)
O vikendech pak výlety do 100km
občasné cesty po EU
Moje otázky jsou:
1. Jakou motorizaci vybrat
2. na co si dát pozor při nákupu
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna?
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)?
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO)
pokud jsem dobře hledal tak co se tyče motoru tak možnosti asi budou:
1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Za každou radu budu vděčný
Děkuji,
Jay
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3078 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Prakticky vždy s AWD. Pouze individuální dovozy z USA jsou někdy bez AWD a to budou určitě jen benzíny.Onjay píše: 1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3079 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Povinné ručení bude v případě nákladů na XC90 ta nejmenší položka.Onjay píše:4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3080 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V8 se přestala dodávat od MY12 nahoru. Ale jako motorizace je to nejzajímavější (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=53997). Něco to žere, mix po městě asi takto: https://www.spritmonitor.de/en/detail/619442.htmlOnjay píše:Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Fábku předjedeš až ve 130km/h V zatáčkách ti ujede vždycky, to auto má 2t a je nesmírně vysoké s velkým odporem vzduchu.
3.2 poruchová není, má o 2 válce méně, nejsou do V. Žere stejně, jede malinko méně rychle, ale stačí - když nenajdeš V8, ber 3.2.
136kW D5 (a pak pozdější D5244T18 150kW) - těch jezdí absolutně nejvíce. Se spotřebou kolem 10l počítej raději také, pak také klasiku jako vstřiky/DPF (ale nic fatálního).
Pak se dělaly v benzínu ještě 2.5T, ale těch je také málo. Výkonu taky není nazbyt a ještě byly s 5q automatem (6q je vždy lepší).
XC90 není úsporné auto, to si tady nebudeme nalhávat. Náprava je nadimenzovaná, už tak akorát (čti: je to na hraně), takže jednotlivé díly budeš udržovat častěji (než ty stejné na XC/V70II, atp.).
U 4-kolek - pak budeš standardně šéfovat úhlovku a jednotku DEM (koroze, časem) - pohledej.
A jak bylo řečeno: povinné ručení tě rozhodně nesežere - hlavně když máž bonusy, tak i s V8 se můžeš dostat pod 2500 (tedy pokud nejsi z Prahy, 19 let, svobodný muž s kšiltovkou a 10 body na kontě )
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3081 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
AWD = All Wheel Drive (pohon všech kol, prostě čtyřkola)Onjay píše: 1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3082 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Odpovíme, i když odpovědi na všechny dotazy tu jsou, ale chápu, že je těch stránek fakt moc.
1. Jakou motorizaci vybrat záleží na profilu trasy, pokud by jsi jezdil jen po městě, pak benzín, ale píšeš, že přes týden 25 km za prací, o víkendu do 100 km a pak cesty po EU. Takže by zde měl vyjyít nejlépe diesel. Ale vezmi si, že v xc90 ten diesel bude jezdit, když dobře, tak za 9, benzín kolem 11. a to není takový rozdíl a předělání na LPG by částky zs PHm dostalo pod úroveň nafty. Diesel máš do cca roku 2005 120 kw bez DPF, od 2006 s DPF 136 kw. Oboum by slušel na danou výhu auta chip, ale raketa to furt nebude. No a u benzínu, buď 2,5T 154 kw a chip, nebo 3, či vrcholná V8. Ale za V8 se prohneš při nákupu. Při jízdě si nevzme o nic více jak 3,2 či 2,5T.
2. na co si dát pozor při nákupu AWD, turbo, DPF, elektrika... zde nejlépe s kvalifikovaným mechanikem a s originální diagnostikou VIDA DICE
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna? https://autoambo.cz/ pan Truksa. Pokud bude mít čas, tak pomůže. Jinak v Brně je pár lidí, co má alespoň origo diagnostku
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)? záleží na motorizaci, D5, 2,5T, 3,2 počítej nad 200 000 Kč u nejnižších ročníků a cena prudce poroste k novějším ročníkům. U V8 počítej tak 350 000 Kč nejméně. A u V8 také ber novější modely, myslím od 2008 výše, kde není problém s vyvažovací hřídelí či čím. A vezmi v potaz, žeauta nejlvěnjší budou vyžadovat investice. Ono stejně vybavená XC90 za 200 000 Kč oproti stejníé XC90 za 280 000 Kč bdue poznat na potřebném servisu
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO) je to jedno, za hezkým autem se vyplatí vyjet klidně 1500 km
EDIT: vidím, že hledáš až od 2009, tak ty ceny budou podstatně vyšší a D5 120 kw bez DPF již nekoupíš.
1. Jakou motorizaci vybrat záleží na profilu trasy, pokud by jsi jezdil jen po městě, pak benzín, ale píšeš, že přes týden 25 km za prací, o víkendu do 100 km a pak cesty po EU. Takže by zde měl vyjyít nejlépe diesel. Ale vezmi si, že v xc90 ten diesel bude jezdit, když dobře, tak za 9, benzín kolem 11. a to není takový rozdíl a předělání na LPG by částky zs PHm dostalo pod úroveň nafty. Diesel máš do cca roku 2005 120 kw bez DPF, od 2006 s DPF 136 kw. Oboum by slušel na danou výhu auta chip, ale raketa to furt nebude. No a u benzínu, buď 2,5T 154 kw a chip, nebo 3, či vrcholná V8. Ale za V8 se prohneš při nákupu. Při jízdě si nevzme o nic více jak 3,2 či 2,5T.
2. na co si dát pozor při nákupu AWD, turbo, DPF, elektrika... zde nejlépe s kvalifikovaným mechanikem a s originální diagnostikou VIDA DICE
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna? https://autoambo.cz/ pan Truksa. Pokud bude mít čas, tak pomůže. Jinak v Brně je pár lidí, co má alespoň origo diagnostku
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)? záleží na motorizaci, D5, 2,5T, 3,2 počítej nad 200 000 Kč u nejnižších ročníků a cena prudce poroste k novějším ročníkům. U V8 počítej tak 350 000 Kč nejméně. A u V8 také ber novější modely, myslím od 2008 výše, kde není problém s vyvažovací hřídelí či čím. A vezmi v potaz, žeauta nejlvěnjší budou vyžadovat investice. Ono stejně vybavená XC90 za 200 000 Kč oproti stejníé XC90 za 280 000 Kč bdue poznat na potřebném servisu
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO) je to jedno, za hezkým autem se vyplatí vyjet klidně 1500 km
EDIT: vidím, že hledáš až od 2009, tak ty ceny budou podstatně vyšší a D5 120 kw bez DPF již nekoupíš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3083 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To mě říká každý. Mam 10 let historie pojištění bez nehod (tedy v 18ti jstem se 120tkou zrušil značku za 3000 a od te doby to tam asi porad smrdi) jezdim s Astrou 2.0 a nejsem schopny sehnat ruceni pod 5000. Asi nejaka magieok2ucx píše:Onjay píše:Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku,
A jak bylo řečeno: povinné ručení tě rozhodně nesežere - hlavně když máž bonusy, tak i s V8 se můžeš dostat pod 2500 (tedy pokud nejsi z Prahy, 19 let, svobodný muž s kšiltovkou a 10 body na kontě )
P.
Je mi 29
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4936
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3084 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud jezdíš na ryby a chceš se všade dostat, tak nějaké hodně zubaté gumy (jinak po mokré trávě od vody neodjedeš), klidně celoročne zimní, protože na žádné velké závodění to není a při rychlostech nad 130 na dálnici spotřeba stoupá na hodnoty blížící se bžilionu litrů na sto.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#3085 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Doplním, že je i motorizace T6 a to jest mezi 3.2 a V8 Neboli šestiválec v řadě o objemu 3l + turbo.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3086 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To sice ano, ale jak T6, tak D5 120kW tazatel vyloučil požadovaným mládím auta. V uvedeném rozmezí se tyhle motorizace už nevyskytovaly - T6ku (s 4q AT) nahradila V8. A Euro3 diesel (na XC90ku zoufalé slabá 120kW) pak byla nahrazena Euro4 136kW D5 (kde až s čipem to auto konečně trochu ožije).
Za mě: hledat V8 a nebát se - zrovna jsem zkoumal opět po delším čase celkové náklady na provoz - paradoxně je to zatím nejúspornější auto - bez započítání nákladů na pořízení - málo opravuji, jen jezdím a klesl jsem momentálně na 6.02Kč/km - což je dosud nejméně proti ostatním (34tkm za 3 roky - 2/3 nákladů je palivo). Předchozí vozy mám všechny kolem 6.5Kč/km - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=53924. Ten aktuální stav (6.02) je někde na úrovni chyby měření (tím myslím, že stačí koupit nové gumy a zase to uteče).
Zkrátka chci říct, že pro nás málo jezdící není spotřeba (číslo na budíku) zase tak zásadní položka v ceně provozování auta.
Na druhou stranu - chápu, že ne každý má morál jezdit s číslem 15l/100km na budíkách
P.
Za mě: hledat V8 a nebát se - zrovna jsem zkoumal opět po delším čase celkové náklady na provoz - paradoxně je to zatím nejúspornější auto - bez započítání nákladů na pořízení - málo opravuji, jen jezdím a klesl jsem momentálně na 6.02Kč/km - což je dosud nejméně proti ostatním (34tkm za 3 roky - 2/3 nákladů je palivo). Předchozí vozy mám všechny kolem 6.5Kč/km - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=53924. Ten aktuální stav (6.02) je někde na úrovni chyby měření (tím myslím, že stačí koupit nové gumy a zase to uteče).
Zkrátka chci říct, že pro nás málo jezdící není spotřeba (číslo na budíku) zase tak zásadní položka v ceně provozování auta.
Na druhou stranu - chápu, že ne každý má morál jezdit s číslem 15l/100km na budíkách
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3087 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V8 delaji i v manualu??? To bude poradna vzacnost, to asi nesezenuRomulusw píše:Pokud jezdíš na ryby a chceš se všade dostat, tak nějaké hodně zubaté gumy (jinak po mokré trávě od vody neodjedeš), klidně celoročne zimní, protože na žádné velké závodění to není a při rychlostech nad 130 na dálnici spotřeba stoupá na hodnoty blížící se bžilionu litrů na sto.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.
BTW taky vam reklama napravo blokuje 'odpovedet' tlacitko? :/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3088 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V8 pouze AT. Reklama ti to může blokovat na nějakém mobilním zařízení. Už se to řešilo někde zde: https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=18
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3089 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://auta.yauto.cz/volvo-xc90-4-4-i-v8-232kw-2770380.html
co rikate na toto? vek trochu starsi nez tedy hledam...
co rikate na toto? vek trochu starsi nez tedy hledam...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3090 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tady pozor na to ojnicni lozisko, ktere se pry dokaze zadrit. Problem byl odstranen u novejsich rocniku
#3091 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím prosím vas máte někdo zkušenost s 3.2 i v6 v xc90 přemýšlím o koupi předem děkuji za odpověď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3092 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Me bylo doporuceno jit rovnou do 4.4 V8 o par prispevku backMichalr píše:Zdravím prosím vas máte někdo zkušenost s 3.2 i v6 v xc90 přemýšlím o koupi předem děkuji za odpověď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#3093 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkusenost mam, uz pul roku zatim dobrou. Co konkretne te zajima?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3094 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no jo, ale jak si na to dat pozor, mam pocit ze na ojnicni lozisko se jenom tak nepodivam :/Haben píše:Tady pozor na to ojnicni lozisko, ktere se pry dokaze zadrit. Problem byl odstranen u novejsich rocniku
Jinak byl jsem se v tom dneska projet a muzu rict ze velmi prijemne svezeni
#3095 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Skor dezinformacia malo by sa jednať o ložisko vyvažovacej hriadele u motorizacie 4,4V8Onjay píše:no jo, ale jak si na to dat pozor, mam pocit ze na ojnicni lozisko se jenom tak nepodivam :/Haben píše:Tady pozor na to ojnicni lozisko, ktere se pry dokaze zadrit. Problem byl odstranen u novejsich rocniku
Jinak byl jsem se v tom dneska projet a muzu rict ze velmi prijemne svezeni
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13050
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3096 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Není to ojniční ložisko, ale ložisko vyvažovací hřídele. Nicméně to nic nemění na tom, že se na to nepodíváš. Takže jediná pomoc je zkontrolovat číslo motoru a pokud spadá do rizikové oblasti tak buď na to auto zapomenout, nebo počítat s opravou za cca 50 - 60 kKč (možná je to víc, už nevím), nebo vyžadovat doklad o tom, že ložisko už bylo řešeno.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#3097 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Třeba zde
viewtopic.php?f=127&t=50954&p=592678#p592678
viewtopic.php?f=127&t=50954&p=592678#p592678
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 10
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 V8 :)
#3098 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
diky, podivam se pak na cislo chassi, ale myslim ze to auto bylo registrovano v prosinci, tak snad uz to bude mit ten problem vyresenTrialista píše:Třeba zde
viewtopic.php?f=127&t=50954&p=592678#p592678
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3099 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
v hlave jsem mel lozisko vyvazovaci hridele, ale pro jistotu jsem se podival na clanek, kde o v8 pise Soldat z AV servis a nechal jsem se zblbnout jeho ojnicnim loziskem. Tak pak se speltl on http://www.auto.cz/ojete-volvo-s80-ii-124-144-zaklad-v-mondeu-nevadi-104919raolsa píše:Není to ojniční ložisko, ale ložisko vyvažovací hřídele. Nicméně to nic nemění na tom, že se na to nepodíváš. Takže jediná pomoc je zkontrolovat číslo motoru a pokud spadá do rizikové oblasti tak buď na to auto zapomenout, nebo počítat s opravou za cca 50 - 60 kKč (možná je to víc, už nevím), nebo vyžadovat doklad o tom, že ložisko už bylo řešeno.
#3100 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
av Soldat jsou specialisté na Volvo.Přece o nich nebudete pochybovat!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136281 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1223 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2937 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous