Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

V kostce:

MY05 má ještě motor 120kW (Euro3 bez DPF), docela zdechlina na tak těžké auto
od MY06 už se dával 136kW (Euro4 s DPF).
Klidně bych zvážil (u tebe) i nějaký benzín. V těchto letech pouze 2,5T (také relativní zdechlina) anebo V8 (paráda).


U (prakticky každé) XC90 těchto ročníků tě může potkat tento šestiboj:

z elektrických věci:
1. zatékající CEMka: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451&p=667146 - preventivní výměna krytu je více než vhodná
2. koroze v jednotce Haldex (DEM) - každou (nejen Volví) 4kolku tento problém dříve nebo později potká, preventivní repase je levnější než ta, kdy už je jednotka sežraná solí případně utopená v oleji tak, že je neopravitelná. Nová stojí nesmyslných 44tis.
3. u všech XC90 konče MY06 zlobí ICM (displej rádia se stříbrným rámečkem) - jednotka se přehřívá a dříve či později je třeba ji repasovat, vypíná se pak rádio a jiné kejkloviny s audiem

z mechaniky:
4. úhlovka (tisícihran) - pohledej tady více
5. Euro 4 motor: EGR, vířivé klapky (swirl), odvětrání klikovky, škrticí klapka
6. posilovač řízení: může už být "načatý", výměna je opět za nesmysl

To jsou jen klíčová slova, možná toho je více, komentuji to z pohledu toho, kdo vidí více tu elektrickou stránku věci.

Tím netvrdím, že XC90 je špatné auto, to vůbec. Ale po těch 10+ letech provozu a kdovíjaké údržby a opotřebování dílů, tohle jsou ty poměrně časté závady. Každá sama o sobě (neléčená) stojí poměrně ranec. A když najdeš auto za 150tis, v součtu všechny závady dohromady budou stát jednou tolik.

Nezmiňuji klasiku jako čepy, silentbloky, atp. - to je běžná údržba. XC90 je fakt poměrně těžké auto, takže tyhle díly trpí (více).
Neuvádím ani standardní díly jako automat, náplně, brzdy, atp. To je všude stejné (stejně zanedbané).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Edis
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Peugeot

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Edis »

Díky moc oběma.
Mechanický věci jsou samozřejmost a počítám s tím, obzvláště u tohodle tanku.
Ty elektrický věci jsou hodně častá závada? Počítám že auto bude někde kolem 170 tis. nájezd cca 250tkm takovýho něco hledám. Nerad bych do něj před výjezdem pustil další desítky tisíc.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Pokud bude auto za 170 tis. (korun) tak nebude mít 250 tis km, ale dvakrát tolik, bez ohledu, co bude na tachometru.
Když to auto bude mít skutečných 250 tis km, tak bude stát o 70tis. více.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ty ceny vs. km, to je věčná otázka. Jsou i méně jetá auta za relativně málo peněz. V principu je to jedno, protože ty km až tolik moc nehovoří.
V sousedním tématu mě dnes hodně pobavilo toto:
George SPK píše:...ale zase za to o ni bylo luxusně postaráno ... Hlavne serviska plná volvo razítek.
Ani to o stavu auta příliš nevypovídá. Sám znám auta, která mají servisku poctivě vyplněnou v některém autorizáku shora dolů, ale mnohé díly se sice objevily i na faktuře k tomuto auto, avšak jezdily v autě jiném, které doma oservisoval nepoctivý zaměstnanec.

Zkrátka: chce to někoho zkušeného, kdo ti odhadne, co a kdy tě může potkat, resp. jak moc jsou dané díly opotřebované.
Serviska i počet km je pouze doprovodná informace.

V elektrice je to ještě méně vidět. Tento trojlístek elektrických závad je takový evergreen. Potká dříve nebo později všechny uvedené XC90 z daného rozsahu.

1. Ten kryt je relativně nejsnazší ošéfovat (materiál možná za 1500Kč, práce na 2h max.). Zachráníš centrální jednotku v ceně až desetinásobku původní úpravy.

2. DEM (Haldex) je absolutní evergreen - slaná koroze prožere hliníkový futrál ve spoji s tmelem. Ten tmel je obvykle netknutý, nikde není nic moc vidět. Po rozborce vymeteš kupku soli, případně i některé součástky a spoje na desce (resp. jejich oxidy). Velmi často je pak DEMka za hranicí opravitelnosti.
Alternativně se do DEMky někudy natlačí olej a ten zrovna materiálu plošňáku neprospívá. Případně kombinace obojího.
Preventivní oprava je rovněž někde v horizontu 1/10 ceny nového dílu.

3. A rádio (ICM) - same story.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Prostě je to sázka do loterie a nikdo ti nic nezaručí. Ideální je, když tomu rozumíš a dokážeš si to udělat sám.
Koupíš si za dva litry diagnostiku z číny a naučíš se s ní dělat. Naučíš se hledat na internetu návody, hodně je toho na trubce, pročteš toto forum od shora až dolů (za rok se to dá zvládnout) a další ve švédštině, nebo angličtině a stane se z tebe takový středně zdatný automechanik, nebo aspoň teoretik, kterému jen tak někdo nenakuká nějakou blbost. Spousta věcí se dá dělat doma na zahradě, pokud je slušné počasí.
Jinak jsi odkázán na mechaniky od těch slušných, až po ty křivé a stejně časem zjistíš, že co si neuděláš sám, tak to není na 100% a pochyby hlodají a hlodají :D

Ale to se týká všech aut, ne jen volva, aby to nevyznělo nějak zavádějícně :)

Edis
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Peugeot

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Edis »

Díky všem za postřehy, dám si pozor na tu šestici přesně to jsem potřeboval vědět! Ostatní věci jsou velmi obecné a aplikovatelné na uplně každý auto, ať se jedná o najetý kilometry vs. cenu nebo obecný stav podvozku, to sem stejně dělal na každým autě jako první před výjezdem.

Ještě jednou díky moc všem.

Thompson
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 37
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Thompson »

Ahoj Volvisti,

dnes jsem byl podívat na tyhle dvě V70, obě D5 120kW, 5 kvalt a bez DPF. Opticky i po jízdní stránce jsou v dobrém stavu.

http://www.dovozauta.cz/volvo-v70-2-4d-120kw-r-p-2005-481-s450.html
http://www.dovozauta.cz/volvo-v70-r-line-2-4d-120kw-automat-r-p-2004-422-s449.html

Jsou bohužel bez servisní historie, dovoz z Holandska.

Podle výpisu VIN: YV1SW796252502481, mělo to černé Volvo dokonce 10 majitelů (reálně asi 4).

Majitel 1 2005-03-10 - 2007-05-23 (804 dní) Pronájem
Majitel 2 2007-05-23 - 2007-06-15 (23 dní) Firemní
Majitel 3 2007-06-15 - 2007-07-04 (19 dní) Firemní
Majitel 4 2007-07-04 - 2007-07-12 (8 dní) Firemní
Majitel 5 2007-07-12 - 2007-10-27 (107 dní) Firemní
Majitel 6 2007-10-27 - 2016-08-05 (3205 dní) Soukromá osoba
Majitel 7 2016-08-05 - 2016-08-18 (13 dní) Firemní
Majitel 8 2016-08-18 - 2017-02-01 (167 dní) Firemní
Majitel 9 2017-02-01 - 2017-03-06 (33 dní) Soukromá osoba
Majitel 10 2017-03-06 - 2017-03-13 (7 dní) Firemní

VIN: YV1SW796952477422, R-line měl 7 majitelů (asi taky 4)

Majitel 1 2004-11-23 - 2005-09-15 (296 dní) Majitel / majitelé neznámí
Majitel 2 2005-09-15 - 2005-09-28 (13 dní) Firemní
Majitel 3 2005-09-28 - 2009-09-26 (1459 dní) Soukromý leasing
Majitel 4 2009-09-26 - 2010-06-12 (259 dní) Soukromý leasing
Majitel 5 2010-06-12 - 2017-02-14 (2439 dní) Soukromá osoba
Majitel 6 2017-02-14 - 2017-02-15 (1 dní) Firemní
Majitel 7 2017-02-15 - 2017-03-13 (26 dní) Firemní

Zřejmě jsou obě stočené, je otázka o kolik. Zda má cenu i přesto do toho jít?

Můžete někoho doporučit, kdo má diagnostiku a rozumí Volvům a byl by ochotný za určitou sumu auto/a odborně prověřit?

díky,

Tomáš
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Asi nejlepší rada je, odvézt auto, které se ti víc líbí do nějakého ze známých pražských servisů, kde se specializují na Volva.
Ale takhle od pohledu docela pěkná auta.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

saabik
Online
Příspěvky: 772
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od saabik »

Autobazar dovozauta.cz je známý kauzou podvodů. Vozili kradená i jinak nelegální auta, na kolínském DI to údajně (stále probíhá vyšetřování) legalizovali. Bývalého šéfa inspektorátu z toho trefil šlak (doslova).

Výsledek: Několika lidem, kteří si tam koupili auto, jim ho policajti zabavili. Tam bych si nekoupil ani stromeček s vůní... :bad:
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

VIN: YV1SW796252502481
v roce 2006 už mělo 140tis km
VIN: YV1SW796952477422, R-line
v roce 2006 83tis km

Pokud by jsi chtěl poskytuji poradenství při koupi a jsme schopen se na auto jet s tebou podívat. :wink:

karma

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od karma »

Být tebou tak tam auto nekupuju, já tu chybu udělal 2x. Rozepisovat se nebudu, nechci mít problémy.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

To karma: pokud jsou negativni zkusenosti, tak se rozepis. Problemy nemas mit z ceho a usetrit nestesti jinym se ceni
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

*dědek*
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

S 60

Příspěvek od *dědek* »

Ahoj chlapi, co na tohle říkáte? Sháním něco pro kolegu, dík.

https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php

nebo na tohle:

https://auto.bazos.cz/inzerat/72787737/Volvo-S80-D5.php

dík za názory
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

Pepino33
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

S 60

Příspěvek od Pepino33 »

Ahoj.
Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!! :D :D
P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne?? :pardon: :pardon:
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA

Pepino33
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 477
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pepino33 »

[quote="Jarin1980"]Zdravím,
rád bych koupil V70 a váhám jakou zvolit cestu



Ahoj.
V70 I.Generace už není mnoho.A pokud ano,tak vybydlené,protože pěkné máme my doma. :D :D
Buď kontaktovat někoho z fora a požádat o individuální dovoz(připrav si šrajtofli) :twisted: :twisted:
Nebo koupit nějakou vybydlenou V70.I.Gen a upravit k obrazu svému(Je jedno,jestli benzín,nebo ropa)
Nebo se poohlídnout po V70.II.Gen.,připlatit si a udělat jen běžný servis po koupi a pak se jen vozit.
Je to opravdu těžké rozhodování. =@ =@
Takže lovu zdar!!!!! :D :D
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA

*dědek*
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

S 60

Příspěvek od *dědek* »

Pepino33 píše:Ahoj.
Doporučil bych tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71052290/Volvo-S60-24-D5-MOMENTUM-Facelift-serviska-TOP.php
Původ ČR,nevybydlená a s pěknou výbavou.A pěkný lak.
U té 80-tky bych nevěřil kilometrům,bo ITAL!!!!! :D :D
P.S. Nejsem sice odborník,ale názor to je,ne?? :pardon: :pardon:
Jojo, ta šedesátka se mi taky líbí, dneska s nim budu mluvit tak uvidíme, dík.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

karma

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od karma »

Na ty kilometry zapomeň, dle inzerátu 2 roky jezdilo v německu, takže 120.000 km jen z německa plus dalších minimálně 110.000 z čech. Ale auto je to pěkný.

Onjay
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 V8 :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Onjay »

Zdravim,

Předem se omlouvám, určitě už tu podobny dotaz zazněl mnohokrát, pročetl jsem posledních pár stran a nikde jsem to nenašel tak se zeptám znovu.

Chystám se pořídit nové auto, mé stařičké Astře uz brzy odzvoní a rozhodl jsem se koupit XC90. Chtěl jsem nejaké SUV. Důvody:

1. bezpečnost
2. dost velké pro rodinu
3. +- terení propustnost (jezdím na ryby po polních cestách etc.)

Volvo jsem si vybral podle vzhledu a doufam ze i kvality značky

Rad bych pravděpodobně vybral z roku 2009 až 2012, nicméně pokud bude i starší v dobrém stavu a slušnou cenu nebránil bych se.

Využití:

V tydnu prakticky pouze doprava do prace a zpět (cca 25km denně)
O vikendech pak výlety do 100km
občasné cesty po EU

Moje otázky jsou:

1. Jakou motorizaci vybrat
2. na co si dát pozor při nákupu
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna?
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)?
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO)

pokud jsem dobře hledal tak co se tyče motoru tak možnosti asi budou:

1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin

Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení

Za každou radu budu vděčný

Děkuji,
Jay

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Onjay píše: 1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
Prakticky vždy s AWD. Pouze individuální dovozy z USA jsou někdy bez AWD a to budou určitě jen benzíny.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Onjay píše:4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
Povinné ručení bude v případě nákladů na XC90 ta nejmenší položka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Onjay píše:Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku, 3.2 benzin jsem slyšel celkem poruchový a 4.4 by me asi sežral a to nemluvím o povinném ručení
V8 se přestala dodávat od MY12 nahoru. Ale jako motorizace je to nejzajímavější (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=53997). Něco to žere, mix po městě asi takto: https://www.spritmonitor.de/en/detail/619442.html
Fábku předjedeš až ve 130km/h :-) V zatáčkách ti ujede vždycky, to auto má 2t a je nesmírně vysoké s velkým odporem vzduchu.
3.2 poruchová není, má o 2 válce méně, nejsou do V. Žere stejně, jede malinko méně rychle, ale stačí - když nenajdeš V8, ber 3.2.
136kW D5 (a pak pozdější D5244T18 150kW) - těch jezdí absolutně nejvíce. Se spotřebou kolem 10l počítej raději také, pak také klasiku jako vstřiky/DPF (ale nic fatálního).
Pak se dělaly v benzínu ještě 2.5T, ale těch je také málo. Výkonu taky není nazbyt a ještě byly s 5q automatem (6q je vždy lepší).

XC90 není úsporné auto, to si tady nebudeme nalhávat. Náprava je nadimenzovaná, už tak akorát (čti: je to na hraně), takže jednotlivé díly budeš udržovat častěji (než ty stejné na XC/V70II, atp.).

U 4-kolek - pak budeš standardně šéfovat úhlovku a jednotku DEM (koroze, časem) - pohledej.

A jak bylo řečeno: povinné ručení tě rozhodně nesežere - hlavně když máž bonusy, tak i s V8 se můžeš dostat pod 2500 (tedy pokud nejsi z Prahy, 19 let, svobodný muž s kšiltovkou a 10 body na kontě :) )

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Onjay píše: 1. 2.4 diesel (AWD nebo bez - netusim co to znamena)
2. 3.2 benzin
3. 4.4 V8 benzin
AWD = All Wheel Drive (pohon všech kol, prostě čtyřkola)
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Odpovíme, i když odpovědi na všechny dotazy tu jsou, ale chápu, že je těch stránek fakt moc.

1. Jakou motorizaci vybrat záleží na profilu trasy, pokud by jsi jezdil jen po městě, pak benzín, ale píšeš, že přes týden 25 km za prací, o víkendu do 100 km a pak cesty po EU. Takže by zde měl vyjyít nejlépe diesel. Ale vezmi si, že v xc90 ten diesel bude jezdit, když dobře, tak za 9, benzín kolem 11. a to není takový rozdíl a předělání na LPG by částky zs PHm dostalo pod úroveň nafty. Diesel máš do cca roku 2005 120 kw bez DPF, od 2006 s DPF 136 kw. Oboum by slušel na danou výhu auta chip, ale raketa to furt nebude. No a u benzínu, buď 2,5T 154 kw a chip, nebo 3, či vrcholná V8. Ale za V8 se prohneš při nákupu. Při jízdě si nevzme o nic více jak 3,2 či 2,5T.
2. na co si dát pozor při nákupu AWD, turbo, DPF, elektrika... zde nejlépe s kvalifikovaným mechanikem a s originální diagnostikou VIDA DICE
3. je nějaký Volvo servis či dobrá duše která by mi to auto prohlédla v okolí Brna? https://autoambo.cz/ pan Truksa. Pokud bude mít čas, tak pomůže. Jinak v Brně je pár lidí, co má alespoň origo diagnostku
4. Jaká je rozumná cenová relace vzhledem k nájezdu (doufám že se vlezu pod 200 000 KM, snad i pod 150 0000)? záleží na motorizaci, D5, 2,5T, 3,2 počítej nad 200 000 Kč u nejnižších ročníků a cena prudce poroste k novějším ročníkům. U V8 počítej tak 350 000 Kč nejméně. A u V8 také ber novější modely, myslím od 2008 výše, kde není problém s vyvažovací hřídelí či čím. A vezmi v potaz, žeauta nejlvěnjší budou vyžadovat investice. Ono stejně vybavená XC90 za 200 000 Kč oproti stejníé XC90 za 280 000 Kč bdue poznat na potřebném servisu
5. Vyplatí se spíš hledat v zahraničí? (ma klesnout EURO) je to jedno, za hezkým autem se vyplatí vyjet klidně 1500 km


EDIT: vidím, že hledáš až od 2009, tak ty ceny budou podstatně vyšší a D5 120 kw bez DPF již nekoupíš.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Onjay
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC90 V8 :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Onjay »

ok2ucx píše:
Onjay píše:Upřímně jsem zmaten, mam pocit ze tak těžké auto s 2.4 dieslem snad nepředjede ani 1.3 TSI fabku,
A jak bylo řečeno: povinné ručení tě rozhodně nesežere - hlavně když máž bonusy, tak i s V8 se můžeš dostat pod 2500 (tedy pokud nejsi z Prahy, 19 let, svobodný muž s kšiltovkou a 10 body na kontě :) )
P.
To mě říká každý. Mam 10 let historie pojištění bez nehod (tedy v 18ti jstem se 120tkou zrušil značku za 3000 a od te doby to tam asi porad smrdi) jezdim s Astrou 2.0 a nejsem schopny sehnat ruceni pod 5000. Asi nejaka magie :(

Je mi 29

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Pokud jezdíš na ryby a chceš se všade dostat, tak nějaké hodně zubaté gumy (jinak po mokré trávě od vody neodjedeš), klidně celoročne zimní, protože na žádné velké závodění to není a při rychlostech nad 130 na dálnici spotřeba stoupá na hodnoty blížící se bžilionu litrů na sto.
Vyhni se sestiválci, protože má jen automat co nevydrží ani zemanovo volební období, protože je poddimenzovaný.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé