Kde je takove stastne vlakno, at si hezky poctu?Zajsoft píše:...................., ale uz to obcas rozhejbalo i prevodovky,M14 píše:Takze staci vymena oleje ?
ktere vypadaly, ze jsou pred/po smrti...
..
Domácí repase automatu AW55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#76 Domácí repase automatu AW55-50
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#77 Domácí repase automatu AW55-50
Takze kdyz ten olej vymení tak se to jeste zhorsi jo ? Je pravda ze jsem cetl ted clanky a par lidi slo pak rovnou na repas tak nwm no
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#78 Domácí repase automatu AW55-50
Kdokoliv kdo ma DICE(origo Volvi diagnostika), ale mozna by to i zvladla nejaka BOSH/DELPHI diagnostika...M14 píše:Ok, tu adaptaci delaj jen ve volvu nebo to muze udelat napriklad i t6r
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#79 Domácí repase automatu AW55-50
Hledej Šmudlo...shaman píše:Kde je takove stastne vlakno, at si hezky poctu?
Kazdopadne vychazim i ze svych vlastnich zkusenosti(nejen s Volvama),
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#80 Domácí repase automatu AW55-50
Keď je mechanicka závada tak to nerozchodiš pokial je to olejem čo je najčastejši problem tak ten preplach z použitim bgčiek vie tomu dosť pomocť tak či tak ten okruch potrebuješ vyčistiť ten olej kup radšej 17-20l zaleži od stavu oleja radšej ho potom vratiť ako to neurobiť do čista
Teraz testujem jednu mrtvu po preplachu je to rapidne lepšie a zlepšuje sa denne skusim možno ešte raz spraviť výplach
Teraz testujem jednu mrtvu po preplachu je to rapidne lepšie a zlepšuje sa denne skusim možno ešte raz spraviť výplach
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#81 Domácí repase automatu AW55-50
Jop presne, ale zas na celej proplach staci 14L a dle infa od Martinopel ma dlouhodobe overeny, ze v kombinaci s BG 106, staci 12L(3 baleni origo Volvo), samozrejme dalsi pripadnou vymena vymena by se normalne delala za 40-60kkm, takze to zkratit a nedyl za 40kkm znova, prece jen je vychozi/neznamy stav. Jinak sem uz proste videl pripady(napr. brachova ta sama co mas - u nej to vypadalo na menic a uz vesele jezdi dalsi 3roky), kdy to vypadalo, ze uz to ma Hydromenic, nebo lamely za sebou, poradne se proplachlo a je klid.Jasko píše:Keď je mechanicka závada tak to nerozchodiš pokial je to olejem čo je najčastejši problem tak ten preplach z použitim bgčiek vie tomu dosť pomocť tak či tak ten okruch potrebuješ vyčistiť ten olej kup radšej 17-20l zaleži od stavu oleja radšej ho potom vratiť ako to neurobiť do čista
Teraz testujem jednu mrtvu po preplachu je to rapidne lepšie a zlepšuje sa denne skusim možno ešte raz spraviť výplach
Samozrejme, vse ma sve hranice a nic neni samospasne....
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#82 Domácí repase automatu AW55-50
NO sakra, ked toto citam tak zlaty manual, mne by tie naklady na prevadzku nestali zato pohodlie. Som kupil V70 s automatom, radi pekne no hroza pomysliet ked sa to zacne drbat... Dik za motivaciu, poide prec a snubenka sa bude musiet naucit na manuale
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
#83 Domácí repase automatu AW55-50
Neni to tak strasny jak to vypada, nepropadej panice!. Mam uz davno zrepasovano - ono i manualni prevodovky maji svoje a cenove to neni zas tak vyznamny rozdil Takze si klidne dal uzivej pohodli automaticky almary.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#84 Domácí repase automatu AW55-50
Obecny komentar, tj. neni to mirene na Tebe, ale tohle tu tu kazdou chvili.kamov píše:NO sakra, ked toto citam tak zlaty manual, mne by tie naklady na prevadzku nestali zato pohodlie. Som kupil V70 s automatom, radi pekne no hroza pomysliet ked sa to zacne drbat... Dik za motivaciu, poide prec a snubenka sa bude musiet naucit na manuale
No ja Ti nevim, obcas mam pocit, ze vetsina lidi nechodila ani na ZS.
Spojka, dvouhmota, etc a jsi +/- na tom samem...
Nejsmutnejsi na tom je, kdyz lidi brecej, kvuli vymene oleje a podobne(rekneme cca 6k)
u auta, ktere stalo nove 1-2mil. Tak proc si neporidej nejakej trep(treba Skodovku), kterej stal novej zlomek a tomu odpovida cena dilu/udrzby.
Jinak samozrejme komfort neco stoji... (Stejny princip jako, ze sex doma, je vetsinou ten nejdrazsi...)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#85 Domácí repase automatu AW55-50
Cena vymeny oleje je +/- stejna a je jedno jestli mas volvo nebo jiny auto. Rozdil je jen v druhu oleje a jeho mnozstvi... Takze lidovou skodovkou by si moc nepomohl (mimochodem manualni prevodovka do octy je drazsi nez aisin do volva - brano cenou z autorizaku)....Zajsoft píše: Nejsmutnejsi na tom je, kdyz lidi brecej, kvuli vymene oleje a podobne(rekneme cca 6k)
u auta, ktere stalo nove 1-2mil. Tak proc si neporidej nejakej trep(treba Skodovku), kterej stal novej zlomek a tomu odpovida cena dilu/udrzby.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#86 Domácí repase automatu AW55-50
No menil som už na viacerých aisinoch u volva P2 a zatial 14l stačilo iba pri dvoch ostne okolo 16-17l kým nešiel čistučky olej.Zajsoft píše:Jop presne, ale zas na celej proplach staci 14L a dle infa od Martinopel ma dlouhodobe overeny, ze v kombinaci s BG 106, staci 12L(3 baleni origo Volvo), samozrejme dalsi pripadnou vymena vymena by se normalne delala za 40-60kkm, takze to zkratit a nedyl za 40kkm znova, prece jen je vychozi/neznamy stav. Jinak sem uz proste videl pripady(napr. brachova ta sama co mas - u nej to vypadalo na menic a uz vesele jezdi dalsi 3roky), kdy to vypadalo, ze uz to ma Hydromenic, nebo lamely za sebou, poradne se proplachlo a je klid.Jasko píše:Keď je mechanicka závada tak to nerozchodiš pokial je to olejem čo je najčastejši problem tak ten preplach z použitim bgčiek vie tomu dosť pomocť tak či tak ten okruch potrebuješ vyčistiť ten olej kup radšej 17-20l zaleži od stavu oleja radšej ho potom vratiť ako to neurobiť do čista
Teraz testujem jednu mrtvu po preplachu je to rapidne lepšie a zlepšuje sa denne skusim možno ešte raz spraviť výplach
Samozrejme, vse ma sve hranice a nic neni samospasne....
#87 Domácí repase automatu AW55-50
To proto,že nepoužíváš čistič.Vyměníš 16l oleje ale převodovka je uvnitř pořád zasraná.Také jsme takhle začínali. Dnes standardně na 12l s čističem a kondicionerem.Jasko píše:[
No menil som už na viacerých aisinoch u volva P2 a zatial 14l stačilo iba pri dvoch ostne okolo 16-17l kým nešiel čistučky olej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#88 Domácí repase automatu AW55-50
No já když byl naposledy na výměně oleje v automatu, tak padlo asi 16l, tekl z toho pořád ne úplně čistý olej a bylo mi řečeno, že víc to nemá smysl a že se příště udělá zkrácený interval na 40 tis. Km.
Nikoho nejmenuji.
Nikoho nejmenuji.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
#89 Domácí repase automatu AW55-50
Pak se nepoužil čistič.papaya píše:No já když byl naposledy na výměně oleje v automatu, tak padlo asi 16l, tekl z toho pořád ne úplně čistý olej a bylo mi řečeno, že víc to nemá smysl a že se příště udělá zkrácený interval na 40 tis. Km.
Nikoho nejmenuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#90 Domácí repase automatu AW55-50
Tak jsem koupil olej Ravenol se specifikaci JWS 3309 12l za cenu 2266,-. V pondeli koupim cistic a aditivum jeste a vrhnu se na vymenu tak snad to automat prezije .
Ale mam otazku kdyz ten cistic pouziji pote pruplachem vymenim olej stejne tam jeste trochu cistice zbyde ne ? A ten zbytek neznehodnoti nejak ten novy olej v prevodovce ?
Ale mam otazku kdyz ten cistic pouziji pote pruplachem vymenim olej stejne tam jeste trochu cistice zbyde ne ? A ten zbytek neznehodnoti nejak ten novy olej v prevodovce ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#91 Domácí repase automatu AW55-50
Dobrá otázkaM14 píše:Ale mam otazku kdyz ten cistic pouziji pote pruplachem vymenim olej stejne tam jeste trochu cistice zbyde ne ? A ten zbytek neznehodnoti nejak ten novy olej v prevodovce ?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#92 Domácí repase automatu AW55-50
Martine ty maš na preplach stroj pumpu? Ja to robim vypuštanim dolievanim a samozrejme stale použivam čistič bg106 myslím a aditivummartinopel píše:To proto,že nepoužíváš čistič.Vyměníš 16l oleje ale převodovka je uvnitř pořád zasraná.Také jsme takhle začínali. Dnes standardně na 12l s čističem a kondicionerem.Jasko píše:[
No menil som už na viacerých aisinoch u volva P2 a zatial 14l stačilo iba pri dvoch ostne okolo 16-17l kým nešiel čistučky olej.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#93 Domácí repase automatu AW55-50
Ne neznehodnoti, mas to napsane primo popisu daneho cisticeM14 píše:Tak jsem koupil olej Ravenol se specifikaci JWS 3309 12l za cenu 2266,-. V pondeli koupim cistic a aditivum jeste a vrhnu se na vymenu tak snad to automat prezije .
Ale mam otazku kdyz ten cistic pouziji pote pruplachem vymenim olej stejne tam jeste trochu cistice zbyde ne ? A ten zbytek neznehodnoti nejak ten novy olej v prevodovce ?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#94 Domácí repase automatu AW55-50
Jo a jeste jedna vec tady na foru ctu jak vymenit ten olej ale nikdo pritom nepovoluje ten vypousteci sroub dole na prevodovce ale kdyz koukam na youtube tak tam to delaj vsichni jak je to mozne? Ma to nejakej vliv na vymenu ?
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#95 Domácí repase automatu AW55-50
Co vím, tak Martin vypouští spodem a Marra taky.M14 píše:Jo a jeste jedna vec tady na foru ctu jak vymenit ten olej ale nikdo pritom nepovoluje ten vypousteci sroub dole na prevodovce ale kdyz koukam na youtube tak tam to delaj vsichni jak je to mozne? Ma to nejakej vliv na vymenu ?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#96 Domácí repase automatu AW55-50
Na co pumpu?Na co stroj?A kde to vypouštíš??Jasko píše: Martine ty maš na preplach stroj pumpu? Ja to robim vypuštanim dolievanim a samozrejme stale použivam čistič bg106 myslím a aditivum
#97 Domácí repase automatu AW55-50
Vypuštam zo spiatočky chladiča tak po 2,5lmartinopel píše:Na co pumpu?Na co stroj?A kde to vypouštíš??Jasko píše: Martine ty maš na preplach stroj pumpu? Ja to robim vypuštanim dolievanim a samozrejme stale použivam čistič bg106 myslím a aditivum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 33
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 rv. 2001 2.4t 147kw
#98 Domácí repase automatu AW55-50
Tak jsem provedl vymenu oleje v prevodovce, ale 12l oleje a cistic mi nepomohl aby byla kapalina cervena je stale cerna sice ma uz nadech cervene ale furt je to cerne takze budu muset jeste jednou asi. A jizdni vlastnosti se lehce zlepsili tak snad az se to vyplachne jeste jednou tak to bude dobre.
_________________
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
Bylo XC90 2.4 D5 147kw rv. 2011
#99 Domácí repase automatu AW55-50
Můžeš popsat,přesný způsob,jak jsi postupoval?M14 píše:Tak jsem provedl vymenu oleje v prevodovce, ale 12l oleje a cistic mi nepomohl aby byla kapalina cervena je stale cerna sice ma uz nadech cervene ale furt je to cerne takze budu muset jeste jednou asi. A jizdni vlastnosti se lehce zlepsili tak snad az se to vyplachne jeste jednou tak to bude dobre.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#100 Domácí repase automatu AW55-50
To bude ta specialna do ktorej sa zmesti 16l napln
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kubavlc
-
- 4 Odpovědi
- 1612 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misos60
-
- 21 Odpovědi
- 2473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 3 Odpovědi
- 543 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 19 Odpovědi
- 1405 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto