Ahoj,
chtěl bych se zeptat dost obecně (a třeba to tu někde bylo již řešeno - pak prosím o odkaz.) - je možné nějak říci, která generace XC 70 byla/ je nejlepší z hlediska spolehlivosti, maximálního nájezdu km na původní motor bez velkých oprav?
Často slýchám, že moje Volvo V 70 Bi-fuel (r.v. 2005) je "poslední solidní Volvo". Jak moc je tohle pravda a vydrží i novější modely nájezd 500 tis km a více, jak jsem slyšel, že některé starší V 70 mají?
Pokud ne, který ročník XC 70 je nejlepší a na jaké si dát už pozor?
Díky!
XC 70, která generace je nejlepší?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Libuš
- Vůz: Volvo V 70 Bi-fuel
-
Offline
- Příspěvky: 711
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
XC 70, která generace je nejlepší?
Na tuhle otázku lze odpovědět, až bude současné generaci o pár let více. Do té doby budou říkat, že I nebo II.
A za pár let nejspíše budou říkat, že nejlepší je III, protože I už nebude a II bude málo a ta současná V90CC bude podle expertů stát za bačkoru.
No a potom bude V90CC II, o které budou tvrdit, že je daleko horší než V90CC, a stará dobrá XC70III najela půl míče, což současný nikdy nenajedou.
No a za takových 10-15 let budou elektrický V90CC III, o kterých budou všichni říkat, že to je konec automobilových petrolheadů, a budou rádi vzpomínat na starou dobrou V90CC I.
Stačí takhle?
A za pár let nejspíše budou říkat, že nejlepší je III, protože I už nebude a II bude málo a ta současná V90CC bude podle expertů stát za bačkoru.
No a potom bude V90CC II, o které budou tvrdit, že je daleko horší než V90CC, a stará dobrá XC70III najela půl míče, což současný nikdy nenajedou.
No a za takových 10-15 let budou elektrický V90CC III, o kterých budou všichni říkat, že to je konec automobilových petrolheadů, a budou rádi vzpomínat na starou dobrou V90CC I.
Stačí takhle?
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
XC 70, která generace je nejlepší?
já bych tipnul, že spousta XC70III už nájezd 500tis KM má za sebou, akorát že jim na tachu svítí 183tis KM
když se na to podíváš logicky - čím novější auto, tím je technicky složitější. a tím je větší riziko poruch.
na druhou stranu když se k tomu člověk nechová jak ke tchýni a dopřeje mu kvalitní servis, tak většina i moderních aut funguje +/- v pořádku. Akorát že u ojetiny tohle nikdy nebudeš vědět na 100%...
no a další aspekt - i u starých poctivých jednoduchých aut dochází ke stárnutí. na mém sobovi taky řeším spíš věci spojené s tím že to má holt 13 let a končí životnost některých dílů než fatální konstrukční vady...
to jsem se rozkecal. každopádně jestli bych měl víc peněz šel bych do benzinové III, jestli míň tak do benzinové II po F/L
když se na to podíváš logicky - čím novější auto, tím je technicky složitější. a tím je větší riziko poruch.
na druhou stranu když se k tomu člověk nechová jak ke tchýni a dopřeje mu kvalitní servis, tak většina i moderních aut funguje +/- v pořádku. Akorát že u ojetiny tohle nikdy nebudeš vědět na 100%...
no a další aspekt - i u starých poctivých jednoduchých aut dochází ke stárnutí. na mém sobovi taky řeším spíš věci spojené s tím že to má holt 13 let a končí životnost některých dílů než fatální konstrukční vady...
to jsem se rozkecal. každopádně jestli bych měl víc peněz šel bych do benzinové III, jestli míň tak do benzinové II po F/L
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
XC 70, která generace je nejlepší?
Pracuju ve firmě, jejíž jeden proces je výroba desek plošných spojů (následně montáž klimatizací, rádií, combi přístrojů) a kluci říkají, že od doby co se nepoužívá při pájení jako přísada olovo, tak to půjde vše po 5-7 letech do kytek.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 II 2.5TDI 2000
- Bydliště: Stříbro
XC 70, která generace je nejlepší?
hm to jsou mi odpovědi
_________________
Volvo V70 II 2.5D 2000, Honda CR-V 2.0i 2014, Subaru Impreza 2001
Volvo V70 II 2.5D 2000, Honda CR-V 2.0i 2014, Subaru Impreza 2001
XC 70, která generace je nejlepší?
Vzhledem k tomu,že se kapku zabývám servisem Volvo,troufnu si říct,že platforma P3 bude asi nejméně náročná na servis a opravdu je to asi jedno z posledních slušných Volvo.Zábavné je,když platforma P3 mívá i na sauto.cz standardně mezi 250-400 tis km,zatím co starší generace mívá pouhých 180-250 tis.
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
XC 70, která generace je nejlepší?
a neni to vsechno nakonec uplne jedno?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé