Pokud je vule v rizeni a je v tom ridicim hydraulickem nesmyslu, tak jety i s opravou cca 10 tis, novy 25 tis + prace.hanz415 píše:Ahoj, kupuji své první auto a hodlám si hned trochu splnit sen Volvem V70 r.v. kolem 2002 cena max. 100k. Narazil jsem na toto, ale vím, že už se auto nabízí podezřele dlouho - nevíte k němu náhodou něco? Budu rád i za jakýkoliv koment... http://www.automodul.cz/volvo-v70-2-4-d5-120-kw-summum-manual-ku-c1017935
Zároveň se trochu obávám světlého interiéru. Přecijen potřebuji tak velké auto, abych v něm mohl tahat velké věci, ne vždy úplně čisté (třeba odvézt část kapely k koncertu i s aparáty apod.) - myslíte, že by tahle béžová trpěla?
Apropo - jsem si skoro jistý, že tu musela proběhnout diskuse na téma D5 vs. TDi. Poradíte, kde k tomu něco najít?
Díky.
EDIT: podle poslední faktury ze servisu má auto pár nedostatků
Únik kapaliny z chladiče AC - nový chladič ca 3000,-
Prasklina v katalyzátoru - nový ca 10000,-
Projevuje se lehká vůle v řízení (steering rack - nevím, jak přeložit do ČJ). Tam vůbec nevím, kolik by mohla oprava stát a zda bude nutná.
Myslíte, že i přesto má auto takovou hodnotu?
Svetly interier mam v kuzi a ok. Deti jsou cunata a staci otrit, ale bude-li na nastrojich cerny prach, tak nevim nevim. Do kufru poridis plastovou vanu a je klid, ale na sedadla bych nic spinaveho nedaval.
A rozdil d5 vs tdi. Tdi je nesmrtelne, spolkne i horsi naftu. Ma traktorovy zvuk a drnci to na volnoveh, pri jizde a nebo akceleraci je zvuk pekny. Jede mene jak D5, do 1800 ot je mrtvy, ale tahne slusne az do omezovace. S D5 se da zrychlit i kolem 1500 ot, tahne do cca 4000 ot kontinuelne. Je tady riziko spatnych vstriku, pak cca repas za 3500 tis ci nove za dvojnasobek.
Jinak obe motorizace dokazou jezdit pohodlne mimo mesto za 6-7, mesto o 2-3 l vice. Je to o vyzkouseni, jak ti ktera motorizace sedne