Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
náhodou,neviděl někdo tohle auto?:-)
https://auto.bazos.cz/inzerat/66507509/Volvo-XC-70-24-D5-SUMMUM-136kw-automatrv2008SUPER-STAV.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/66507509/Volvo-XC-70-24-D5-SUMMUM-136kw-automatrv2008SUPER-STAV.php
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Neviděl, ale líbí se mipassport5 píše: náhodou,neviděl někdo tohle auto?:-)
https://auto.bazos.cz/inzerat/66507509/Volvo-XC-70-24-D5-SUMMUM-136kw-automatrv2008SUPER-STAV.php
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
mě právě taky,jen o převodovce ani pára....ale prý dobře řadí,tak nevím,jestli to řešit,nebo to risknout a koupit:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Auto nevypadá špatně, ale těch vykřičníků - to mě spíš odrazuje od zájmu o auto, působí to moc bazarnicky.
Pokud o to máš zájem, vem si k tomu zkušenýho mechanika a jestli to koupíš, udělej náplně a máš jistotu.
Je pro tebe údaj v servisce tak důležitý? Předchozí XC70 D5 2008 jsem prodal do autorizáku a když se objevilo v jejich inzerci, měli tam uvedené servisní práce, dělané před 15 tis. km a to vč. dokladů. Jenže já jsem nic takovýho nedělal. A teď někomu věř...
Pokud o to máš zájem, vem si k tomu zkušenýho mechanika a jestli to koupíš, udělej náplně a máš jistotu.
Je pro tebe údaj v servisce tak důležitý? Předchozí XC70 D5 2008 jsem prodal do autorizáku a když se objevilo v jejich inzerci, měli tam uvedené servisní práce, dělané před 15 tis. km a to vč. dokladů. Jenže já jsem nic takovýho nedělal. A teď někomu věř...
-
Offline
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ja vim,jak to s tim servisem je,nikoho,kdo by se mnou jel nemam...musel bych to zkouknout a odhadnout sam...
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
Tak navrhni v bazaru, ze si chces udelat testovaci jizdu min 60 km se zastavkou v servise a zastav se u Davida Patocky nebo v nejakem autorizaku. Pokud ma servis ciste svedomi, nemel by odmitnout. Reci, ze nemaji cas jsou jen vymluvy. Kdyz chteji prodat, nejaky cas si to holt vezme.
Jinak auto se mi moc libi z fotek
Jinak auto se mi moc libi z fotek
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dobry den vospolok,
chcel by som sa spytat (a poprosit samozrejme), ci by niekto vedel a bol ochotny preverit VIN jednej S80, o ktoru mam zaujem. VIN poslem cez spravu.
Vopred vdaka za pomoc.
chcel by som sa spytat (a poprosit samozrejme), ci by niekto vedel a bol ochotny preverit VIN jednej S80, o ktoru mam zaujem. VIN poslem cez spravu.
Vopred vdaka za pomoc.
-
Offline
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Shodou okolností tu aktuálně "jedou" dvě V60 témata, zkus podčíst nejprve tam:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57358
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=56745
P.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=57358
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=56745
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Peugeot 206 r. 2000
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravim,
prosim o nazory a porovnani techto dvou XC70:
1) 2011, 315.000km, D5 AWD, 2.4, 158kw, max. vybava, vetsi spotreba
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16954262?goFrom=list
obavy: velky najezd, jinak dle predstav
2) 2013, 170.000km, D4, 2.0, 120kw, dvoukolka, manual, slabsi vybava, mensi spotreba
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17011415?goFrom=list
obavy: slabsi motor, vpodstate se jedna o V70 prevlecenou za XC70, je motorizace na tak velke auto dostatecna? pokud se tedy clovek smiri s dvoukolkou jdouci proti filozofii modelu XC
Dulezitym faktorem pro me je bezpecnost. Proto me zaujal starsi vuz s radou bezpecnostnich prvku navic. Je z tohoto pohledu obecen ctyrkolka vhodnejsim resenim vzhledem k jizdim vlastnostem nebo neni potreba mit z dvoukolky obavy?
Diky!
prosim o nazory a porovnani techto dvou XC70:
1) 2011, 315.000km, D5 AWD, 2.4, 158kw, max. vybava, vetsi spotreba
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16954262?goFrom=list
obavy: velky najezd, jinak dle predstav
2) 2013, 170.000km, D4, 2.0, 120kw, dvoukolka, manual, slabsi vybava, mensi spotreba
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17011415?goFrom=list
obavy: slabsi motor, vpodstate se jedna o V70 prevlecenou za XC70, je motorizace na tak velke auto dostatecna? pokud se tedy clovek smiri s dvoukolkou jdouci proti filozofii modelu XC
Dulezitym faktorem pro me je bezpecnost. Proto me zaujal starsi vuz s radou bezpecnostnich prvku navic. Je z tohoto pohledu obecen ctyrkolka vhodnejsim resenim vzhledem k jizdim vlastnostem nebo neni potreba mit z dvoukolky obavy?
Diky!
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Určitě bych za tyto peníze nešel do socky.Kilometry je pouze údaj na tachometru.Nechat auto důkladně zkontrolovat ale nebál bych se toho.Pokud by jsi chtěl,jsem schopen se s tebou na auto jet podívat a udělat kontrolu.Lautrec píše:Zdravim,
prosim o nazory a porovnani techto dvou XC70:
1) 2011, 315.000km, D5 AWD, 2.4, 158kw, max. vybava, vetsi spotreba
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16954262?goFrom=list
obavy: velky najezd, jinak dle predstav
2) 2013, 170.000km, D4, 2.0, 120kw, dvoukolka, manual, slabsi vybava, mensi spotreba
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17011415?goFrom=list
obavy: slabsi motor, vpodstate se jedna o V70 prevlecenou za XC70, je motorizace na tak velke auto dostatecna? pokud se tedy clovek smiri s dvoukolkou jdouci proti filozofii modelu XC
Dulezitym faktorem pro me je bezpecnost. Proto me zaujal starsi vuz s radou bezpecnostnich prvku navic. Je z tohoto pohledu obecen ctyrkolka vhodnejsim resenim vzhledem k jizdim vlastnostem nebo neni potreba mit z dvoukolky obavy?
Diky!
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Lautrec: Kilometry jsou jenom údaj na tachometru do chvíle, kdy budeš chtít auto zase prodat... Rok 2011, 315k najeto - i kdybys na tom najel jenom 100k, tak s tachometrem přes 400k to nebude jednoduchý prodat, pokud nebude cena hodně zajímavá
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Vše záleží na stavu auta. A pokud bych měl mechanika Martina při koupi a on to ohodnotil kladně, byl by to pouze údaj na palubáku.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Peugeot 206 r. 2000
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Díky vsem za názory i nabídku pomoci, Martine! A co ta D4 dvoulitr, je to spolehlivý a dostačující motor, pokud se člověk dostane na hory 3x do roka?
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dostačující je,ale proč si kupovat XC jako předokolku??Lautrec píše:Díky vsem za názory i nabídku pomoci, Martine! A co ta D4 dvoulitr, je to spolehlivý a dostačující motor, pokud se člověk dostane na hory 3x do roka?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Kvůli designu
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
A proč to nemá ten zadek?
-
Offline
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
protože tak jako v jiných automobilkách přišli na to, že lidi chtějí velká auta a jezdí s nimi jen po městě, takže AWD nepotřebují
nakonec proč ne, většina lidí to nevyužije a vozí to zbytečně s sebou a ještě si to musí zaplatit
nakonec proč ne, většina lidí to nevyužije a vozí to zbytečně s sebou a ještě si to musí zaplatit
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Takže je to XC od výroby FWD? No nazdar hodiny
-
Offline
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
dělaly se tak i XC90, XC60, nová XC90... je to normálníRomulusw píše:Takže je to XC od výroby FWD? No nazdar hodiny
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Hostinský Palivec by přesně věděl za co to stojí.......old.fashioned píše:dělaly se tak i XC90, XC60, nová XC90... je to normálníRomulusw píše:Takže je to XC od výroby FWD? No nazdar hodiny
-
Offline
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
tyhle auta si jako nový stejně většinou lidi kupujou kvůli skvělýmu vzhledu, výjimečně někoho zajímá, kolik to má hnaných náprav a jakej to má motor
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Peugeot 206 r. 2000
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Protoze ctyrkolka podobne cenove relace ma najezd 315k, viz. muj prvni dotaz. Ja chtel z racionalnich duvodu puvodne V70, ale XC70 se mi proste libi vic a priznejme si, ze za tyto penize uz nejde jen o to, aby auto bylo funkcni, clovek se snim musi identifikovat. Mne navic nadchla jeho univerzalnost, pohodli a bezpecnost. Proste pocit, ze muzu jet kamkoli a auto me podrzi. A tak hledam, hledam, a objevi se tu XC70 s prekvapivou motorizaci V70, tak si rikam, jestli to muze davat smysl, presto ze ztratim cast te univerzalnosti a mozna i bezpecnosti. To byl muj dalsi dotaz. Na druhe strane na hory jezdim rad, ale jen sezonne a cesty jsou bezne protahle. Vikendovou chalupu se zablacenou cestou nemam, takze treba je ctyrkolka prepych, ktery bych sice ocenil, ale mozna neni uplne nezbytny. Bazarovka je holt kompromis.martinopel píše:Dostačující je,ale proč si kupovat XC jako předokolku??Lautrec píše:Díky vsem za názory i nabídku pomoci, Martine! A co ta D4 dvoulitr, je to spolehlivý a dostačující motor, pokud se člověk dostane na hory 3x do roka?
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90 II
To ze xc70 bude jen fwd a ty vlastne awd nepotrebujes je pro tebe plus. Bude nizsi spotreba, vetsi dynamika. A vzhledove dostanes co chces. Bezpecnost bude stejna, jen proste nevyjedes po blative louce ci zasnezenym kopcem. Tot vse. A mozna se bude pozdeji xc70 fwd hure prodavat.
-
Offline
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dynamika určitě větší nebude, právě naopak. A nižší spotřeba bude jen proto, že bude míň šlapat na plyn, páč to ani jinak nejde.
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Mam D5 awd ve v70 II a zrychluje znatelne mene a ma vyssi spotrebu o cca 1,5 l jak d5 fwd. A nejsem s timto poznatkem sam
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Jarda.JM