Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Lincoln se dá koupit i prodloužená verze (něco jako Royal u S90)... Je tam vzadu daleko víc místa..
Ale jel jsem v tom autě (klasické verzi) a nezdálo se mi, že by tam vzadu bylo málo místa.
Ale jel jsem v tom autě (klasické verzi) a nezdálo se mi, že by tam vzadu bylo málo místa.
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Kamarad ma Lincolna town car z roku 2002 a musim rict pecka 
Pak ma ještě ten samy rok chevrolet avalanche 5,2 ale to je zvuk
A ja z toho taky radost nemam ze jde Volvo do ciny preci to mělo něco do sebe
Ale třeba iPad a iPhone se taky vyrabi v Cine a kvalitou je na tom dobre

Pak ma ještě ten samy rok chevrolet avalanche 5,2 ale to je zvuk

A ja z toho taky radost nemam ze jde Volvo do ciny preci to mělo něco do sebe

Ale třeba iPad a iPhone se taky vyrabi v Cine a kvalitou je na tom dobre
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
A pak co si myslim cinani nejsou hloupi a myslim si ze neskazi kvalitou a zpracovanim povest zabehle premiove znacky
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Kvalita a udržitelnost stávajících Volvo automobilů:
Myslím, že to ještě není taková trága: Měl jsem řadu S80 II, (no tu od Forda), nejstarší 2006 a musím zaklepat, neměl jsem vážnější problémy s "kazením se" a ani jiným opotřebením. Z toho odvozuji, že dnes již 10ti leté S80 může při slušném zacházení vydržet. Na 10 roků ta auta rozhodně nevypadají a fungují stále velmi dobře. A myslím si, že ještě něco vydrží. Čili opět tady máme 10ti - 15ti letá auta, co i přes slušný nájezd jezdí a dělají radost. Nemám kouli, tak nevím co se stane po přesunu výroby, ale nějakou dobu to pytlíkovat ještě můžeme, no ni?
Cena: Např. právě S80 má nejrychlejší pokles tržní hodnoty, stačí se pohledat. S80 3,2 s pěknou výbavou lze pořídit za 300 tisíc, což je 12 průměrných platů, takže i zde bych hledal analogii k S90 před 15ti roky.
TAK SE NESTRAŠME, PANIKY JE I BEZ TOHO DOST.
Myslím, že to ještě není taková trága: Měl jsem řadu S80 II, (no tu od Forda), nejstarší 2006 a musím zaklepat, neměl jsem vážnější problémy s "kazením se" a ani jiným opotřebením. Z toho odvozuji, že dnes již 10ti leté S80 může při slušném zacházení vydržet. Na 10 roků ta auta rozhodně nevypadají a fungují stále velmi dobře. A myslím si, že ještě něco vydrží. Čili opět tady máme 10ti - 15ti letá auta, co i přes slušný nájezd jezdí a dělají radost. Nemám kouli, tak nevím co se stane po přesunu výroby, ale nějakou dobu to pytlíkovat ještě můžeme, no ni?

Cena: Např. právě S80 má nejrychlejší pokles tržní hodnoty, stačí se pohledat. S80 3,2 s pěknou výbavou lze pořídit za 300 tisíc, což je 12 průměrných platů, takže i zde bych hledal analogii k S90 před 15ti roky.
TAK SE NESTRAŠME, PANIKY JE I BEZ TOHO DOST.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Co se týče tématu, ke kterýmu tady zazněl jeden jedinej smysluplnej komentář...Čína je země jako každá jiná, to že se tam přesouvá výroba neznamená vůbec nic. Nám se tam taky vyrojila jedna továrna a požadavek na kvalitu je naprosto stejnej (velmi vysokej) takže to není o zemi, ale o oddělení kvality, výroby, dodavatelích, prostě na strategii tý firmy.
Co se týče amerik - pracovat s prostorem umí, jen to nepotřebujou. Evropský auto má zpravidla (dejme tomu) poměry 1-2-1 jeden díl předek, dva díly prostor pro posádku, jeden díl zadek. Americký auto má prostě nepravidelný zhruba třetiny, tzn. neni problém mít z 5,5m auta 1,8m kapotu 2,3m prostor pro posádku a 1,4m kufr.
Když si sedneš do ameriky (tady Town Car a Grand Marquis jsou takový poslední dinosauři pravejch americkejch fullsize aut, poslední sedany na rámu, jen už nejsou tak velký, jako opulentní největší auta ze 70.let) a rozjedeš se do zatáčky, tak je to krásně cejtit, sedíš uprostřed auta a ono tě tak nějak obklopuje. Kdežto evropský si oblíkneš. Něco jako když si vezmeš uplý džíny, vs vytahaný tepláky.
Toho místa je vevnitř celkem dost, i když souhlasim, že míň, než bys čekal. Částečně to dělaji hodně posunutý sedačky a úhel fotek. Kufr je taky překvapivě velikej.
PS: kontík z éme nahrubo 30. Já bych se ovšem ani neobtěžoval, v ČR není problém sehnat od 50 tisíc. Třeba...
http://www.bazaramerik.cz/inzerat/lincoln-town-car--1999/908/
Co se týče amerik - pracovat s prostorem umí, jen to nepotřebujou. Evropský auto má zpravidla (dejme tomu) poměry 1-2-1 jeden díl předek, dva díly prostor pro posádku, jeden díl zadek. Americký auto má prostě nepravidelný zhruba třetiny, tzn. neni problém mít z 5,5m auta 1,8m kapotu 2,3m prostor pro posádku a 1,4m kufr.
Když si sedneš do ameriky (tady Town Car a Grand Marquis jsou takový poslední dinosauři pravejch americkejch fullsize aut, poslední sedany na rámu, jen už nejsou tak velký, jako opulentní největší auta ze 70.let) a rozjedeš se do zatáčky, tak je to krásně cejtit, sedíš uprostřed auta a ono tě tak nějak obklopuje. Kdežto evropský si oblíkneš. Něco jako když si vezmeš uplý džíny, vs vytahaný tepláky.
Toho místa je vevnitř celkem dost, i když souhlasim, že míň, než bys čekal. Částečně to dělaji hodně posunutý sedačky a úhel fotek. Kufr je taky překvapivě velikej.
PS: kontík z éme nahrubo 30. Já bych se ovšem ani neobtěžoval, v ČR není problém sehnat od 50 tisíc. Třeba...
http://www.bazaramerik.cz/inzerat/lincoln-town-car--1999/908/
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Máš pravdu, americké full size sedany ze 70.let se mi líbí nejvíc. Je to nádhera. Auta 6 metrů dlouhé s motory 7,5 i 8,2 litru. Prostor i interiér jak v luxusním obýváku. Tehdy uměli dělat luxusní a kvalitní interiéry. Dnes s tím nějak pokulhávají.. Ale pokud chceme sedana na denní ježdění s minimálními náklady, tak se musíme spokojit s těmi posledními Panthery, pokud bychom vybírali z amerických vozů. Přece jen ty osmiválce 4,6 jsou opravdu hodně úsporné. Spotřeba fakt stejná jako u 3.0 S/V90(960). Já jsem ještě nikdy neměl Volvo predokolku a mám poslední klasiku, co dělali - S90 I.generace. Škoda, že už nedělají vozy s klasickou koncepcí. Ten rejd u zadokolek je perfektní.
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Moje další auto bude jeden z Pantherů, až někdy nebudu mít krabici, nebo C. TC bude spolehlivý auto na jakýkoliv ježdění. Rozhodně víc, než cokoliv z EU produkce po roce 2005.e.w.i.n.g.1 píše:...
Nebo pokud by bylo třeba kombíka, tak asi Roadmaster, nebo Caprice.**
Poslední wagonová Crown Vic, nebo i muj největší oblíbenec Cutlass už jsou přeci jenom docela starý plečky a bohužel nejsou zdaleka tak kvalitní, jako dobový Volvo krabky, v tom bych prostě asi rodinu už vozit na dovolený nechtěl.
**navíc to dělaj s touhle úžasnou výdřevou a to je prostě nejvíc!
[img]https://s25.postimg.org/g9ljphimn/image.jpg[/img]free picture upload
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Na tuhle dřevěnou oblož u tohohle auta a výbec na tohle auto dokážu vždycky zírat s údivem.
To je něco, co se jim fakt povedlo a jednou bych se v tom chtěl min. svézt.....
To je něco, co se jim fakt povedlo a jednou bych se v tom chtěl min. svézt.....

_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Výroba v Číně není nic tragického. Kvalitu Volva si pohlídají kdekoliv jinde na světě, i když už to není co to bývávalo.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
mě se z amerik líbíly vždycky firebirdy, ale to není rodinné auto tak bych spíš šel do cadilacu sevile stojí taky pár šupů
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Ten Seville bude asi s motorem Northstar a do toho bych moc nešel... A podotýkám, že to už je předokolka, takže to již není klasická koncepce...
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V60 2013 D3 (model 2014)
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Jo asi mas pravdu, jen doufam, ze tech "par let" neni mysleno malo. Potreboval bych, aby to auto fungovalo pomerne dlouhopapaya píše:Tak na "starý" modely by to nemělo mít vliv ne. Takže v60/50 v pohodě. A než doslouží, což bude pár let, uvidíme, jak to bude vypadat se značkou dál a podle toho se rozhodnout k případnému (ne)kupu dalšího auta.

-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
A to by byla největší chyba ve tvym životě.PINĎABC píše: bych spíš šel do cadilacu sevile stojí taky pár šupů
Seville, DeVille a Eldorado jsou designově moc povedený auta, ale ten Northstar je snad njehorší US motor hned před 5.7 Oldsmobile LF9 dieselem. S tím rozdílem, že problémy s dieselem se nechaji úspěšně řešit a auto provozovat, Northstar je prostě sračka a nejsem si jistej, jestli to jde nějak zvrátit.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny



-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2475
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Northstar je nádhernej a svým způsobem geniální motor, který však doplatil na svojí extrémní složitost. Rozhodně netrpí spolehlivostí, ale pokud jede, je to koncertKrystof P. píše:A to by byla největší chyba ve tvym životě.PINĎABC píše: bych spíš šel do cadilacu sevile stojí taky pár šupů
Seville, DeVille a Eldorado jsou designově moc povedený auta, ale ten Northstar je snad njehorší US motor hned před 5.7 Oldsmobile LF9 dieselem. S tím rozdílem, že problémy s dieselem se nechaji úspěšně řešit a auto provozovat, Northstar je prostě sračka a nejsem si jistej, jestli to jde nějak zvrátit.


_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Bezvolvovec. Zatim...
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Ten northstar me prekvapil. Nikdy sem ho neresil. Ted sem si prolit par stranek a vopravdu to vypada ze je to nejlepsi motor vsech dob kterej stoji uplne za h.... 

-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo přesouvá výrobu aut do Číny
Jak to kdo bere no
Já beru výhodu V8 motoru v jeho spolehlivosti, protože zpravidla výkon na litr není uplně ohromující. Ale fakt je ten, že od kontaktních zapalování a karburátorů už se taky ustoupilo, takže to už stejně člověk se šroubovákem v ruce neopraví.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé