Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak po jsem konečně dodělal brzdy z s40II/v50/c70/focus st 320 mm brzdy. Vypadá to parádně, zkušenosti s brzdným účinkem ještě nejsou ještě je nemám pořádně zajeté ale snad poskytnu za týden dva ) Nicméně pocit super shánění nebylo jednoduché mezikus-redukci mám až z austrálie a celý mě to vyšlo na přibližně 14tis se vším všudy. Kotouče jsou ate a destičky ate ceramic pro s40II akorát vysoustružená středová díra. Třmeny jsou od pana Formánka ze cvikova za 6tis sada, mezikus http://www.dvs.net.au/320conv.html
a samotná instalace kotoučů nebyla nijak problémová.
a samotná instalace kotoučů nebyla nijak problémová.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Dobrý
Mám jsem stejnej plán, ono z tý Austrálie to za to možná i stojí, než vymejšlet vlastní mezikus.
Mám jsem stejnej plán, ono z tý Austrálie to za to možná i stojí, než vymejšlet vlastní mezikus.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
To určitě je hlavně je to dobrej materiál lepší neriskovat nějakejma vejmyslama Sice to pak i s podivným clem stálo všehovšudy 3500 ale stálo to za to 1800 mezikus 800 doprava 700 clo ... (clo se vypocitava z ceny zbozi z ceny dopravy a z ceny celniho "overovani" a to se secte a z toho se udela DPH ... krasny)
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Jo, to máš pravdu, to je teď ta celní novinka. Hele a ty brzdiče jsou napůl hlína viď ? Jsou lehký, pokud si správně pamatuju... Vypadá to fakt dobře! Škoda že Tritony hodně schovají, ale zase jsou famózní.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Jojo, na zimákách to za chvíli až přezuju vynikne mnohem víc ) To hned pošlu, no napůl hlína nevím jak myslíš Lehký zas tak nejsou rozhodně těžší než ty 280 třmeny jsou velký, a jsem za ně rád až je trošku obrzdím tak zkusím, za jak dlouho začnou vadnout, ty 280ky vadnuli strašně rychle až jsem se bál ...
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Vypadá to fakt super, klobouk dolů
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Děkuju jojo vypadaj, teď ještě aby to dobře i brzdilo ale zatím to vypadá, že bude
-
Offline
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Lehky brzdice urcite nejsou,blato urcite neee. Za mesic uz budou na aute,takze zatím tise zavidim a gratuluju k uprave.Brzdy jsou jedny ze zakladnich věci při upravach. Ja jsem se k nim dostal az ted......hlavne ze vůbec dostal..))
Jinak mas auto moooc peknyyyy
Jinak mas auto moooc peknyyyy
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Dekuju zrovna ty máš auto top takže to potěší Jsem zvědav na tebe kdy je doděláš
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
-
Offline
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak jak to Teda brzdí? Doufám že to za to stojí )
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Je to lepší a lepší dneska to jdu pořádně projet jezdim do práce jinym autem za 2-3 týdny okruh na mostu to prověří asi úplně Ale rozhodně super ještě jim nedávám ale 100% zabrat ještě jsem je tzv nezajel. Teď ještě jsem koupil kit na repasi hl.brzd. válce a vyměnim všechnu kapalinu tak dám vědět pak )
-
Offline
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak co uz jsi to poradne probrzdil? )
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Už jsem tomu párkrát dal "pokousat" A ano opravdu to brzdí mnohem líp dokonce i mírně dřív Zatím jsem nedošel ke stavu, kdy bych cejtil, že brzdy vadnou... ještě přemejšlim jestli měnit zadní hadice za pancíř či ne. Největší test tomu udělá okruh v mostě, jen se bojím abych je neodjebal, přece jen to stavěný na okruh není myšleno celý auto
-
Offline
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Nevím, kolik si už najel, ale na okruh bych to hned netahal.... Dal bych jim víc času.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
https://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovych-desticek-a-kotoucu
priblizne asi 300km mam ted z a sebou a pujdu je zajet dle tohodle návodu doufám, že to bude stačit okruh musím využít mám poukaz, kterej mi propadne za 10 dní :/
priblizne asi 300km mam ted z a sebou a pujdu je zajet dle tohodle návodu doufám, že to bude stačit okruh musím využít mám poukaz, kterej mi propadne za 10 dní :/
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak brzdy brzděj víc než dobře, ani na okruhu nezačly vadnout, je to taky kvůli tomu, že pršelo a opravdu jsem musel auto hodně krotit páč to tam hodně lítalo. Ale i tak 3 kola za sebou na mosteckym autodromu a ani náznak toho, že by to vadlo, za mě super !
https://www.youtube.com/watch?v=a7cKZjGpK3A&feature=youtu.be
Aspoň mám k řešení další věc a i když mám nový origo tlumiče, tak auto se opravdu hodně naklání chce to holt sportovní podvozek jestli si chci trošku užít zatáčky (nebo je náklon spíš otázkou pružin ? :X)
https://www.youtube.com/watch?v=a7cKZjGpK3A&feature=youtu.be
Aspoň mám k řešení další věc a i když mám nový origo tlumiče, tak auto se opravdu hodně naklání chce to holt sportovní podvozek jestli si chci trošku užít zatáčky (nebo je náklon spíš otázkou pružin ? :X)
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Náklon budou mít na svědomí taky stabilizátory !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Ty jsou nový relativně (rok a půl zpět výměna) jedině koupit extrémně drahou tlustší celou tyč stabíku mám tam z těch 3 průměrů tu nejtenčí, ale i tak nevim jestli by to bylo nějak znatelný
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
No tak ten průměr hraje zásadní roli !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
no nevim jestli to bude až tak zásadní jsou to průměry 20(moje) 21 a 21.5mm to by musel někdo moudřejší říct zásadní rozdíl a jestli je to vůbec k něčemu. Nicméně spíš bych řekl, že tlumiče s pružinama tomu udělej zásadní ráz tohle je fakt houpavka na origo
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Stabíky jsou základní pomůcka na omezení naklánění. Ale když jsou moc tvrdý, tak zase nestíhaji péra/tlumiče a auto se rozeskáče na každý nerovnosti. Kup tu 25mm verzi od IPD, co tu nabízí někdo v anglii, minimálně dozadu.
Tah stabíku jde se čtvrtou mocninou jeho průměru, takže odhadem 20/21,5 může klidně bejt víc jak 2x tužší.
EDIT: tak ne, jen 1,33x, ale 25 v porovnání s 20 je skoro 2,5x tužší.
Tah stabíku jde se čtvrtou mocninou jeho průměru, takže odhadem 20/21,5 může klidně bejt víc jak 2x tužší.
EDIT: tak ne, jen 1,33x, ale 25 v porovnání s 20 je skoro 2,5x tužší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tuhost roste se 4tou mocninou prumeru,jesli si to od urvanyho pamatuju dobre.
A silnejsi podelny stabilizatory na moji T5ce...
Koukam Ucko me predbehl
A silnejsi podelny stabilizatory na moji T5ce...
Koukam Ucko me predbehl
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Vpředu mám aspoň na "menší podporu" rozpěrnou tyč, ale i tak ten přední stabík jestli jde o 33% tak mi za to nestojí peníze ani námaha, to spíš pořídím opravdu lepší pružiny/tlumiče ale dozadu bych sehnat měl zadek se mi právě houpe dle mýho názoru až moc Máš prosimtě urvanej nějakej odkaz na ten IPD zadní stabík ? Sám netuším jakej a jestli vůbec tam mám
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Zadní stabík je základ. Pokud si chceš užít trošku okruhů a zatáček, tak dozadu silnější průměr, dopředu menší.
Cčku prospějou kratší pružiny, k nim samozřejmě tlumiče a trošku pohrání s odklonama.
Jen musíš mít na paměti, že to je velký a těžký GTčko, ten přenos váhy tam bude vždycky znát.
Jinak dobrej podvozek tě bude stát 40-50k, stabík 6.
https://www.ipdusa.com/prodtype.asp?CAT_ID=1069&numRecordPosition=0&categorycrumbs=987
A tady máš koment k instalaci na C70:
*****2010-09-08 - "PM" from Toronto, Canada
I purchased the ipd sways with the HD end-links for my c70 coupe and can't believe the difference it made... I should have done this many years ago.... my steering feels tighter.. the car turns quicker; more responsive and is *flat* around corners.... I find myself carving out my favorite roads with a balance and precision the car never had before !!
body roll and lean has been eliminated by 90%
Simply an amazing upgrade.... comfort is improved as well as the minute side to side "wobbling" from the 12 year old tired suspension has been eliminated... the cars is *flat and super stable* on the highway and feels tight to the point were I can change lanes very quickly with *more* confidence... no more bobbing and rocking during quick maneuvers... pure control... this should have been stock on the car... I was going to upgrade my suspension as it is 12 years old (still ok) but the sways have really done the trick!!!
Cčku prospějou kratší pružiny, k nim samozřejmě tlumiče a trošku pohrání s odklonama.
Jen musíš mít na paměti, že to je velký a těžký GTčko, ten přenos váhy tam bude vždycky znát.
Jinak dobrej podvozek tě bude stát 40-50k, stabík 6.
https://www.ipdusa.com/prodtype.asp?CAT_ID=1069&numRecordPosition=0&categorycrumbs=987
A tady máš koment k instalaci na C70:
*****2010-09-08 - "PM" from Toronto, Canada
I purchased the ipd sways with the HD end-links for my c70 coupe and can't believe the difference it made... I should have done this many years ago.... my steering feels tighter.. the car turns quicker; more responsive and is *flat* around corners.... I find myself carving out my favorite roads with a balance and precision the car never had before !!
body roll and lean has been eliminated by 90%
Simply an amazing upgrade.... comfort is improved as well as the minute side to side "wobbling" from the 12 year old tired suspension has been eliminated... the cars is *flat and super stable* on the highway and feels tight to the point were I can change lanes very quickly with *more* confidence... no more bobbing and rocking during quick maneuvers... pure control... this should have been stock on the car... I was going to upgrade my suspension as it is 12 years old (still ok) but the sways have really done the trick!!!
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Blade