

Ak ide o auto so žhavičmi zapojenými paralelne na jednom kábli (staršie ročníky) tak cez Vida sa nedozvieš, ktoré sú zlé. Na starších ročníkoch ECM checkuje iba relé žhavenia.kamov píše:Ak sa pokazi zhavic, vyhodi mi to ako chybu pri nacitani, alebo sa tomu musim dopatrat?
Pred rokom startovalo auto v zime na brnk, teraz ho toci aj 4 sekundy
ano, mě to tak u S40 2007 také vyhazuje.IgorS píše:Ak ide o auto so žhavičmi zapojenými paralelne na jednom kábli (staršie ročníky) tak cez Vida sa nedozvieš, ktoré sú zlé. Na starších ročníkoch ECM checkuje iba relé žhavenia.kamov píše:Ak sa pokazi zhavic
Ve Vide najdes pouze to co na palubaku. Zadny jiny kilometry se nikde nezapisuji.kamov píše:Ako pozriet realne km?
Dobrá otázka, jsem viděl jak stáčej Škodovky WV aj.Teflon_490 píše:Ve Vide najdes pouze to co na palubaku. Zadny jiny kilometry se nikde nezapisuji.kamov píše:Ako pozriet realne km?
MVCI driver to podporuje, konkrétně jakýkoli driver, který je kompatibilní s J2534. Otázka je pak, co umí to konkrétní železo, za tím. Za pár kaček se dá koupit CAN interface od Drew Technologies, ten však komunikuje pouze po jednom CANu (= nezobrazí se půlka auta). A tyto interfejsy často neumí ani K-line = všechna Volva před -MY04 se nedokomunikují vůbec.koch píše:nasel jsem neco co podporuje i mvci driver a nejak se mi to nezda...
Co se uložených km týká, silně záleží o jaký typ (generaci) auta se jedná. Obecně - čím starší auto, tím snáze se stopy po přetočení zamazávají, případně je tahle auta vůbec nezaznamenávají. Co máme zatím vysledováno, dá se poměrně solidně a spolehlivě zjistit stočení u generace P3 (V/XC70III, S80II, S60II, XC60, atp.). Pokud toto stočení zjistíme v systému, který naši dealeři používají (VDASH), tak to dáváme halasně najevo.dusko.2916 píše:dusko.2916 píše:Ešte jeden záznam o odjazdených km je v automatickej prevodovke ale či keď stočís km v na palubnej pristrojovke sa zmenia aj tam to neviem kdesi na nete som čítal že tie sa nedajú zmeniť
Uživatelé procházející toto fórum: dumi.cz, Majkl1