tlumice na 480

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#1 tlumice na 480

Příspěvek od Stalin »

Na jare me ceka vymena tlumicu na obou napravach a taky mam problem s mekejma zadnima pruzinama resil to nekdo z vas? Jaky tlumice poridit? Nechci ty nejlacinejsi zajima me kvalita a rozumna cena.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#2

Příspěvek od Jirrka »

Dle cehou soudis, ze mas mekky zadni pruziny? Ze ti to trosku ujizdi do zatacek? 8) Tak nejezdi tak rychle :lol: :lol: :lol: 480 jde proste rada do smyku. 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#3 tlumice na 480

Příspěvek od Stalin »

Do zatacek malinko ujizdi na to jsem si zvyk. Ale jezdim kazdy den do prace v plnym osazeni a v zadu dvakrat 80 kilo pak to sedi na zadek jde to na dorazy plave to a svetla sviti moc vysoko... pak se s tim jede mizerne.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#4

Příspěvek od LukášM »

Tak si kup jiné auto :lol: :lol: :lol: 480-tka není náklaďák! BTW: proč všichni tvrdíte, že zadek ujíždí. Není to nic hrozného a neobvyklého u auta které vzadu nic nemá, čekal jsem něco jako u 911 nebo zadokolky M3 a nic se nekonalo :wink: :D :D :D
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#5

Příspěvek od FTN »

Jo, v zatáčkách je to takový živý... :lol:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#6

Příspěvek od Stalin »

Vim ze 48O neni nakladak ale 4 lidi bez zavazadel to neni velka vaha staci aby mi ti dva sedli do zadu a uz je videt jak to sedi.. A kdyz dam jeste neco do kufru tak ani nemluvim.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#7

Příspěvek od wickey »

njn, novejsi pruziny to isti :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#8

Příspěvek od Jirrka »

Ono to ustrelovani je relativni. Si clovek treba jen neuvedomuje, ze jezdi do tech zatacek trosku rychleji. :lol: Jinak souhlas 480 neni autobus.Je to spis por 2 lidi. 4 jen, kdyz jsou z toho 2 holky. 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#9

Příspěvek od Stalin »

Dneska sem byl v servisu kvuli tem tlumicum to ze to jde na dorazy za to muzou tlumice protoze jsou uplne nefunkcni uz nemaji zadnej ucinek a proto to tak plave. Tlumice budou asi monroe sensatrack a jdu do snizeni podvozku..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#10

Příspěvek od travex »

Stalin píše:Dneska sem byl v servisu kvuli tem tlumicum to ze to jde na dorazy za to muzou tlumice protoze jsou uplne nefunkcni uz nemaji zadnej ucinek a proto to tak plave. Tlumice budou asi monroe sensatrack a jdu do snizeni podvozku..
monroe s tebou - proc nechces sache? cena je prakticky stejna....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#11

Příspěvek od Stalin »

Abych pravdu rek tak mi sachsy nikdo nenabizel ani jsem je nenasel v nabidkacha Kamos je mel ne golfovi a po 30tis km bylo po nich. Nasel jsem nejaky AL-KO ale nikdy jsem o ty firme neslysel pak taky KONI ale ty by byli hodne drahy....
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#12

Příspěvek od LukášM »

Stalin píše:Dneska sem byl v servisu kvuli tem tlumicum to ze to jde na dorazy za to muzou tlumice protoze jsou uplne nefunkcni uz nemaji zadnej ucinek a proto to tak plave. Tlumice budou asi monroe sensatrack a jdu do snizeni podvozku..
Snížení podvozku :shock: je tak nízký, že je pro mě problém občas někde projet, abych nedrhnul předními rameny nebo výfukem :cry:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 174
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

#13

Příspěvek od FTN »

LukášM píše:
Stalin píše:Dneska sem byl v servisu kvuli tem tlumicum to ze to jde na dorazy za to muzou tlumice protoze jsou uplne nefunkcni uz nemaji zadnej ucinek a proto to tak plave. Tlumice budou asi monroe sensatrack a jdu do snizeni podvozku..
Snížení podvozku :shock: je tak nízký, že je pro mě problém občas někde projet, abych nedrhnul předními rameny nebo výfukem :cry:
Tak nějak! :shock:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#14

Příspěvek od Stalin »

Jde mi hlavne o to aby byl podvozek tvrdsi. Predek pustim dolu o 40mm a zadek podlozim aby zustal zhruba stejej. Ja chytam jen v zime kdyz jedu v kolejich za zadni naraznik jinak nemam problem ten zadek mi strasne kleci..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Adam
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 20
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Petrov u Prahy

#15

Příspěvek od Adam »

Ahoj.
Doporucuju Koni nebo Bilstein.AL-KO je opravdu k nicemu.Az vymenis tlumice,auto nepoznas.Pokud nebudes porad spokojeny,vymen pera.Teprve potom bych uvazoval o nejakem snizovani podvozku.Tlumice i pera jdou sehnat za rozumne penize.
Hodne stesti! A.
_________________
Tlf.: 601 205 529

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#16

Příspěvek od LukášM »

No tvrdší podvozek, viděl bych to stejně jako Adam. Myslím, že už sériovka je akorát tak tvrdá a víc by mohlo být skoro na škodu. Proč ne sportovní tlumiče a pružiny, ale na jiné silnice a ne na ty české :cry:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#17

Příspěvek od Stalin »

Tomu verim ze ty tlumice hodne pomuzou je najeto 160000km a vypada to jeste na originalni tlumice. Koni by se mi libily ale nasel jsem jen sportovni se stelovatelnou tuhosti a 15000kc jen a tlumice je to dost.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#18

Příspěvek od jarek.krizan »

Zkus se podívat po Kayabách jsou dobrý a hodně vydrží většinou za cenu jen trochu vyšší než Monroe
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#19

Příspěvek od Stalin »

Po kayabach jsem koukal ale na 480 jsem je nikde nenasel. Bilsteiny jsou prej taky dobry maji prej vydrz a nejsou moc tvrdy servisak tvrdil ze lepsi jak monroe.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

GDPR_user

#20

Příspěvek od GDPR_user »

Stalin píše:Po kayabach jsem koukal ale na 480 jsem je nikde nenasel. Bilsteiny jsou prej taky dobry maji prej vydrz a nejsou moc tvrdy servisak tvrdil ze lepsi jak monroe.
Možná se pletu,ale nedělají tvrdost podvozku pružiny??? :shock:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#21

Příspěvek od Stalin »

Tuhost podvozku urcite urcujou pruziny ale kazdy vyrobce ma jiny tlumice jinou konstrukci tak nemuzou byt stejne tvrdy. Vnabidce byva vice rad tlumicu od normalnich po sportovni a ty jsou urcite tvrdsi. Sportovni tlumice maj stelovatelnou tuhost takze se podvozek da jeste pritvrdit tlumicema. Tak jsem to pochopil ja..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

GDPR_user

#22

Příspěvek od GDPR_user »

Stalin píše:Tuhost podvozku urcite urcujou pruziny ale kazdy vyrobce ma jiny tlumice jinou konstrukci tak nemuzou byt stejne tvrdy. Vnabidce byva vice rad tlumicu od normalnich po sportovni a ty jsou urcite tvrdsi. Sportovni tlumice maj stelovatelnou tuhost takze se podvozek da jeste pritvrdit tlumicema. Tak jsem to pochopil ja..
Máš pravdu,že sportovní tlumiče mívají regulaci,ale hlavní rozdíl od klasických tlumičů je ve výšce zdvihu,ale to je lépe kupovat set tlumiče+pružiny.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#23

Příspěvek od jarek.krizan »

martinopel píše:
Stalin píše:Tuhost podvozku urcite urcujou pruziny ale kazdy vyrobce ma jiny tlumice jinou konstrukci tak nemuzou byt stejne tvrdy. Vnabidce byva vice rad tlumicu od normalnich po sportovni a ty jsou urcite tvrdsi. Sportovni tlumice maj stelovatelnou tuhost takze se podvozek da jeste pritvrdit tlumicema. Tak jsem to pochopil ja..
Máš pravdu,že sportovní tlumiče mívají regulaci,ale hlavní rozdíl od klasických tlumičů je ve výšce zdvihu,ale to je lépe kupovat set tlumiče+pružiny.
Taky jsem to chtěl napsat ale martin byl rychlejší. Pokud chceš podvozek opravdu naladit, tak jedině tlumiče s pružinami jako sadu k sobě. Jinak pokud použiješ měkké pružiny a tvrdé tlumiče, tak se brzy vyžvýká uložení tlumičů, protože všechny rázy nepůjdou na péro ale tlumič a ten také dřív odejde. Pokud to uděláš obráceně, tak bude zase podvozek hodně nervózní, na drobných nerovnostech se bude chvět.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#24

Příspěvek od Stalin »

Skousel sem sehnat set tlumice s pruzinama ale nic sem nesehnal bud maji tlumice nebo pruziny. Rika se ze snizeni 40mm zvladnou i normalni tlumice co si o tom myslite?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#25

Příspěvek od jarek.krizan »

Stalin píše:Skousel sem sehnat set tlumice s pruzinama ale nic sem nesehnal bud maji tlumice nebo pruziny. Rika se ze snizeni 40mm zvladnou i normalni tlumice co si o tom myslite?
Snesou, pokud budeš jezdit sám nebo ve dvou a nebo po jiných než našich silnicích.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“