Repas cerpadla doma
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Cavte, zistil som ze kolo vrchneho tesnenia pod hlavou c. 6 ( nie toho spodneho ) na prilozelom obrazku tecie nafta. V servise povedali ze treba druhe cerpadlo vraj sa to neda rozobrat ( najazdil som na tom uz 2000 km, auto nedymi, taha, spotreba taka ista, )... Takze to chcem rozobrat a tesnenie vymenit doma.
Uz ste to niekto robili? Za kazdu radu ako na to, na co si dat pozor budem vdacny, este lepsie by bolo foto
Cerpadlo je z motora D5252T 2,5 Tdi rok 2000.
Uz ste to niekto robili? Za kazdu radu ako na to, na co si dat pozor budem vdacny, este lepsie by bolo foto
Cerpadlo je z motora D5252T 2,5 Tdi rok 2000.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Repas cerpadla doma
Co to bylo za servis? Pokud jsi průměrně zručný jedinec, tak to musíš zvládnout s prstem v nose. Je to těsnění nahoře pod víčkem?
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Ano, je to to tesnenie na veku, no bojim sa do toho pustit ze tam nieco rozšteľujem a uz to nepoide.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injection-pump/repair-kit-injection-pump/1041316/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injection-pump/repair-kit-injection-pump/1041316/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Repas cerpadla doma
Když sundáš to víko, tak uvidíš přesně to, co je na tom obrázku. Pokud do toho nebuděš "šmatat", dáš nové těsnění a zase zavřeš, tak se nemůže nic stát.
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Takze to nebude len tak zhodit veko a vymenit tesnenie? Nastartujem vobec potom a dojdem do servisu ( aj ked neviem akeho, lebo mi povedali ze ked to dam dole tak to nastavit nevedia ), treba origo volvo diagnostiku?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
Repas cerpadla doma
Když si uděláš na víku zásek a dáš to na rysky,tak to normálně pojede a nemusíš řešit ani nastavení.kamov píše:Takze to nebude len tak zhodit veko a vymenit tesnenie? Nastartujem vobec potom a dojdem do servisu ( aj ked neviem akeho, lebo mi povedali ze ked to dam dole tak to nastavit nevedia ), treba origo volvo diagnostiku?
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Repas cerpadla doma
U toho víčka to značit nemusíš, leda bys měnil i to dolní, tady máš video
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
Repas cerpadla doma
Je to sranda... vyměníš to za 10min. jen musíš povolit něčím ten orig. trojhran co je s atypickou hlavou... to těsnění koupiš v BOSCH servise za 60kč a nebo v celé sadě všech těsnění za cca 300 kč...
Klasika při 300.000 km a nebo déle odstaveném autě... praskne ztrouchnivělá gumka... dělal jsem to snad na každé V70 co mi prošla rukama...
Klasika při 300.000 km a nebo déle odstaveném autě... praskne ztrouchnivělá gumka... dělal jsem to snad na každé V70 co mi prošla rukama...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Diky hosi, druhy tyzden skusim, noo auto ma 426 000 km a stalo 2 roky, vydrzalo mi to 20 000km az teraz chciplo.
Za pokus to stoji, kedze mechanik pytal za repas 700€ alebo nech si zozeniem jazdene a premontuje....
Za pokus to stoji, kedze mechanik pytal za repas 700€ alebo nech si zozeniem jazdene a premontuje....
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Super, presne k tym kodom sa snazim dopracovat odvcera
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Repas cerpadla doma
prisne strazene knowhaw, takze pssst
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Nahodou typ ako a z coho spravit doma ten speci kluc na uvolnenie skrutky cerpadla? Skusal som zbrusit vidlicovy kluc ale neslo to. Origo bosch stoji 30€...
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Repas cerpadla doma
Naklepni na to obyč šestihranný oříšek,tuším 7mm
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Diky hosi za rady a dodanie odvahy, speci Kwikovi za telefonicke konzultacie vobec to nebol problem, dekel padol naspat presne na risky sam od seba, robota na par minut 30 km testovacej jazdy dopadli dobre.
Na tu specialnu skrutku som pouzil 7mm orech z cinskej goly, natukol som ho nasilu.
Ked si spomeniem ze v servise chceli menit cerpadlo... Oplati sa byt na fore
Na tu specialnu skrutku som pouzil 7mm orech z cinskej goly, natukol som ho nasilu.
Ked si spomeniem ze v servise chceli menit cerpadlo... Oplati sa byt na fore
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
Repas cerpadla doma
Gratulace... a teď už máš i speiciální BOSCH ořech na ten tříhran...kamov píše:Diky hosi za rady a dodanie odvahy, speci Kwikovi za telefonicke konzultacie vobec to nebol problem, dekel padol naspat presne na risky sam od seba, robota na par minut 30 km testovacej jazdy dopadli dobre.
Na tu specialnu skrutku som pouzil 7mm orech z cinskej goly, natukol som ho nasilu.
Ked si spomeniem ze v servise chceli menit cerpadlo... Oplati sa byt na fore
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Repas cerpadla doma
A ani to nebolelo, že?
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Repas cerpadla doma
A ako nastaviť tú dávku? Ja som menil pred nejakým časom obidve tesnenia na čerpadle a aj keď som si urobil rysky a dal to na ne nechcelo to naštartovať, resp. štartovalo to zle a motor mal nepravidelný chod. Keď som s tým trochu poposúval našiel som polohu pri ktorej to dobre štartovalo a motor bežal hladko. Potom som chcel dávku doštelovať presne pomocou Vida. Pri posune hlavy čerpadla došlo k zmene otáčok motora, takému zakolísaniu ale následne zasiahla asi ECM a tak Vida ukazuje permanentne 4,0 mg pri teplom motore. Nemám problém s chodom motora, tak usudzujem, že je to asi ok. Len by som si to chcel overiť, lebo koncernový TDIčkari s rotačkami Bosch, cez VAG nastavujú voľnobežnú dávku posúvaním hlavy čerpadla, túto hodnotu mechanickú hodnotu vidia a ešte jemne upravujú potom VAGom.martinopel píše:Jen musíš podle diag nastavit dávku.
Repas cerpadla doma
Dělal jsi to na autě,nebo jsi měl čerpadlo venku?IgorS píše:A ako nastaviť tú dávku? Ja som menil pred nejakým časom obidve tesnenia na čerpadle a aj keď som si urobil rysky a dal to na ne nechcelo to naštartovať, resp. štartovalo to zle a motor mal nepravidelný chod. Keď som s tým trochu poposúval našiel som polohu pri ktorej to dobre štartovalo a motor bežal hladko. Potom som chcel dávku doštelovať presne pomocou Vida. Pri posune hlavy čerpadla došlo k zmene otáčok motora, takému zakolísaniu ale následne zasiahla asi ECM a tak Vida ukazuje permanentne 4,0 mg pri teplom motore. Nemám problém s chodom motora, tak usudzujem, že je to asi ok. Len by som si to chcel overiť, lebo koncernový TDIčkari s rotačkami Bosch, cez VAG nastavujú voľnobežnú dávku posúvaním hlavy čerpadla, túto hodnotu mechanickú hodnotu vidia a ešte jemne upravujú potom VAGom.martinopel píše:Jen musíš podle diag nastavit dávku.
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Repas cerpadla doma
Ahoj. Robil som to na aute, čerpadlo nebolo vyberané.
Upresňujem ešte, že išlo o obidve tesnenia na hlave čerpadla, takže bolo hýbané len s jeho hlavou.
Upresňujem ešte, že išlo o obidve tesnenia na hlave čerpadla, takže bolo hýbané len s jeho hlavou.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 23 říj 2016 11:27, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Repas cerpadla doma
Cerpadlo sa da napojit aj na aute. Robil som to raz spolu s typkom co robi VW, ale zmysel v tom nevidim.
Ak to chces uplne presne vyber cerpadlo (nic zlozite, treba len stahovak na remenicu) a odnes na stolicu. je jednoduchsie ako nahanat typka s udelatkom
Ale nepamatam si ze by som mal nejaky problem nastavit davku aj na 99+
Ak to chces uplne presne vyber cerpadlo (nic zlozite, treba len stahovak na remenicu) a odnes na stolicu. je jednoduchsie ako nahanat typka s udelatkom
Ale nepamatam si ze by som mal nejaky problem nastavit davku aj na 99+
-
Offline
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Repas cerpadla doma
Vďaka za odpoveď. To všetko chápem, potreboval som len vedieť a potvrdiť, že to cez Vida nejde. Lebo chalani, na starších ročníkoch, to v tomto vlákne nastavovali cez VOL-FCR: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48164
Takže som si mylne myslel, že nastavením dávky podľa diagnostiky o ktorej tu píšete, myslíte nastaviť ju podľa Vida. Tak, ako pri starších ročníkoch cez VOL-FCR . Nevedel som, že ide o diagnostiku Bosch.
Takže som si mylne myslel, že nastavením dávky podľa diagnostiky o ktorej tu píšete, myslíte nastaviť ju podľa Vida. Tak, ako pri starších ročníkoch cez VOL-FCR . Nevedel som, že ide o diagnostiku Bosch.
-
Offline
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Repas cerpadla doma
Takze cerpadlo tecia zas, teraz to vyzera ze cez druhe ( spodne cislo 6 ) tesnenie, takze musim ist hlbsie, aj to v pohode vymenim?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 2445
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Repas cerpadla doma
Aby nedošlo k nedorozumění - přes FCRko NELZE hýbat s dávkou!IgorS píše:...Lebo chalani, na starších ročníkoch, to v tomto vlákne nastavovali cez VOL-FCR...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé