S60 GOLD Octavia 2 rs ex S70 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše::good:
To je celá krytka sloupku v kuse ?vypadá to pěkně .Já tam mám budíka BSR ,ale ten domek budíku nic moc,tohle je pěkný .
Objednával jsem je v autodoplňky.cz. Jsou celkem dobrý a seděly taky dobre. Ale IPD je má lepší.
https://www.ipdusa.com/products/6538/111114-3-gauge-pod-850-s70-v70
Kdyby někdo chtěl tak mám navíc budiky tlak turba,tlak paliva,bohatost směsi.
Naposledy upravil(a) S60 GOLD dne 08 zář 2016 09:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

martinopel píše:copak tam máš za informace?
Mám tam tlak turba,bohatost směsi,voltmetr. Předtím jsem měl tlak paliva ale ten jsem dal pryč ,protože jsem musel mít redukci kterou jsem si dělal sám ale měl jsem strach aby mě to někde necaklo benzín. Takže jsem zvolil voltmetr. Bohatost směsi mám napojenou na Origo lambdu,byl by lepší vícepásmové ale tu budu řešit až s novým výfukem.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

GDPR_user

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

S60 GOLD píše:
martinopel píše:copak tam máš za informace?
Mám tam tlak turba,bohatost směsi,voltmetr. Předtím jsem měl tlak paliva ale ten jsem dal pryč ,protože jsem musel mít redukci kterou jsem si dělal sám ale měl jsem strach aby mě to někde necaklo benzín. Takže jsem zvolil voltmetr. Bohatost směsi mám napojenou na Origo lambdu,byl by lepší vícepásmové ale tu budu řešit až s novým výfukem.
Nejsou ty digitální budíky nepřehledné?Mi vždycky přišel klasický ručičkový budík lepší,protože je alespoň vidět co se děje,číselka jen skáčou.

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Nene.vyhled je dobry a prehled co je na budikach taky....:-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Nimrod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1181
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Nimrod »

když tak koukám na ty budíky.... nedá se přes vidu nastavit na palubnim pc nějaký jiný údaje? třeba dojezd do prázdný nádrže mi přijde doopravdy zbytečný, kdežto teplota oleje nikoliv
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak v pátek přišla nová jednotka z ARD a tlak mě kolísá pořád.....tentokrát jsem posílal mou původní jednotku,kterou jsem na autě vyzkoušel před odesláním a žádná chyba ...teď mě došla ta stejná jednotka z ARD a hlásí mě to dvě chyby...snímač akcelerace(někde to píše snímač tlaku sání chyba 444) a druhá chyba snímač tlaku palivové nádrže.....jsem z toho uz . kokot. První jednotka od ARD dokonce ukazovala o dvě chyby víc. Taky nechápu proč nemůžu natlačit víc jak 0.8 baru....to mě Teda dela uz asi dva měsíce.....jediné co jsem dělal tak pořád steluju ovládání wastegatu....mohl jsem to nějak celí dokur....? Asi bude nejlepší odvést Auto k Marovi do Prahy ať se na to podívá...protože j jsem už vážně bezradnej. Mohl bych třeba tím dokurvit to ovládání?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Vím ,že tentkrát jsem se na tohle čidlo ptal a psal si ,že ho tam máš ,ale následně se to nějak vyřešilo výměnou TCV asi jen na chvilku tohle čidlo byl můj adept na kontrolu osobně bych ho ještě zkusil vyměnit může dávat špatné hodnoty ohledně tlaku v sání a dávat jiné hodnoty do ŘJ než by měli být ,ale zase je to jen střelba ,ale nikdy nevíš . :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše:Vím ,že tentkrát jsem se na tohle čidlo ptal a psal si ,že ho tam máš ,ale následně se to nějak vyřešilo výměnou TCV asi jen na chvilku tohle čidlo byl můj adept na kontrolu osobně bych ho ještě zkusil vyměnit může dávat špatné hodnoty ohledně tlaku v sání a dávat jiné hodnoty do ŘJ než by měli být ,ale zase je to jen střelba ,ale nikdy nevíš . :wink:
Tak to uz si nevzpominam...... :D Ale ja vůbec nevim kde ho hledat a jestli ho vůbec na aute mam..........ty vis kde je?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

No právě,že já ho nemám mě to dává hodnoty z váhy ,ale u tebe nevím už je to novější třeba to máš taky tak a je nakonec pryč váha :wink: jinak čidlo by mělo být někde na sání nejspíš musel bych pohledat na googl.

Update:umístnění č.20
http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_product=1189870&ukey_assembly=237013

A vypadá to takhle:

https://www.ipdusa.com/products/6936/114405-bps-boost-pressure-sensor-s70-v70-c70-xc70-s40-v40-s60-s80

A mělo by tobýt or.v. 1999 možná 98 model 99 jen co jsem našel .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše:No právě,že já ho nemám mě to dává hodnoty z váhy ,ale u tebe nevím už je to novější třeba to máš taky tak a je nakonec pryč váha :wink: jinak čidlo by mělo být někde na sání nejspíš musel bych pohledat na googl.
No ja nevim jestli to ma cenu menit,protoze když jednotka byla puvodni bez chipu tak auto zadne chyby nehlasilo.Az ted po chipu od ARD. Ale spis me sere to kolisani turba...vůbec nevim komu to zavest.......asi ten marra bude nejlepší......akorát je to pro me trosku z ruky
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše:No právě,že já ho nemám mě to dává hodnoty z váhy ,ale u tebe nevím už je to novější třeba to máš taky tak a je nakonec pryč váha :wink: jinak čidlo by mělo být někde na sání nejspíš musel bych pohledat na googl.

Update:umístnění č.20
http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_product=1189870&ukey_assembly=237013

A vypadá to takhle:

https://www.ipdusa.com/products/6936/114405-bps-boost-pressure-sensor-s70-v70-c70-xc70-s40-v40-s60-s80

A mělo by tobýt or.v. 1999 možná 98 model 99 jen co jsem našel .
Tohle mají jen 99- :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak dnes jsem vyřešil můj problém s motorem. V první řadě si házím popel na hlavu a strašně moooc se omlouvám že jsem pohanil ARD a jejich Chip. Chyba byla na mě straně. Dnes jsem se už nasr.... a rozdělal půl auta a našel hadici co jde od klapky do sání rizlou asi pět centimetrů. Vůbec to nechápu ,protože byla nová když se motor předělával a byla Rizla že spodní strany. Dekuju všem za názory za rady a hlavně dekuju za ochotu Volvo česky můj problém řešit. Mockrat dekuju a ještě jednou děkuji. Auto jede jako.......nádhera.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

majty
Offline
Příspěvky: 364
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od majty »

nechces udelat nejaky videjko jak to jede? :)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od metju »

Tak hlavne ze uz to jezdi... tyhle drobnosti vzdy zpusobuji nejvetsi probemy
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Aprox
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Holíč
Vůz: Subaru Outback 2.5i

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Aprox »

S60 GOLD píše:Tak dnes jsem vyřešil můj problém s motorem. V první řadě si házím popel na hlavu a strašně moooc se omlouvám že jsem pohanil ARD a jejich Chip. Chyba byla na mě straně. Dnes jsem se už nasr.... a rozdělal půl auta a našel hadici co jde od klapky do sání rizlou asi pět centimetrů. Vůbec to nechápu ,protože byla nová když se motor předělával a byla Rizla že spodní strany. Dekuju všem za názory za rady a hlavně dekuju za ochotu Volvo česky můj problém řešit. Mockrat dekuju a ještě jednou děkuji. Auto jede jako.......nádhera.
Dokazat sa verejne ospravedlnit je umenie, ktore sa povazuje za velke frajerstvo :Bravo: Klobuk dole.
_________________
ex: Volvo S60 2.4i, 125 kW B5244S, M 56, 3/2004.

GDPR_user

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

A přitom stačilo udělat leak test.

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od tymon »

ale samozrejme je nejjednodussi hazet hned od zacatku spinu na ARD Tuning, tak jako na jinych forech, kde jsou "zarucene" informace, ze ARD je nejhorsi na svete...

jsem ale rad, ze se vse vyresilo ke spokojenosti majitele a opet se potvrdilo, jako u dalsich aut zde z fora, ktera jsme ladili SW od ARD, ze benzinova auta jsou EXTREMNE NACHYLNA NA TECHNICKY STAV a serizeni...

Kazdopadne jsme alespon natrenovali ladeni jednotek ME 4.3 a ME 4.4, takze pokud by mel nekdo zajem, tak umime chiptuning, konverzi z ME 4.3 na ME 4.4 (snizuje spotrebu, zvysuje vykon, diky rychlejsimu procesoru), vypnuti lambdy, konverzi z automatu na manual atd...

staci poptat na http://www.D5T5.com
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

tymon píše:ale samozrejme je nejjednodussi hazet hned od zacatku spinu na ARD Tuning, tak jako na jinych forech, kde jsou "zarucene" informace, ze ARD je nejhorsi na svete...

jsem ale rad, ze se vse vyresilo ke spokojenosti majitele a opet se potvrdilo, jako u dalsich aut zde z fora, ktera jsme ladili SW od ARD, ze benzinova auta jsou EXTREMNE NACHYLNA NA TECHNICKY STAV a serizeni...

Kazdopadne jsme alespon natrenovali ladeni jednotek ME 4.3 a ME 4.4, takze pokud by mel nekdo zajem, tak umime chiptuning, konverzi z ME 4.3 na ME 4.4 (snizuje spotrebu, zvysuje vykon, diky rychlejsimu procesoru), vypnuti lambdy, konverzi z automatu na manual atd...

staci poptat na http://www.D5T5.com
S autem jsem se trápil dost a zase není pravda ze bych hned házel špínu na ARD. Tak to úplně není. Ještě jednou díky. :-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

lukinl
Offline
Příspěvky: 616
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od lukinl »

Ahoj Peťo,
je fajn, že Ti to konečně jede stejně dobře jak to vypadá.
Bezva že si našel příčinu a našel odvahu přiznat, kde byla chyba.
Ve finále to pomůže všem a všichni se na tom něco naučili a mohou to použít i pro ostatní :wink:

Tajně doufám, že bude příležitost pokecat a svézt se :good:
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

lukinl píše:Ahoj Peťo,
je fajn, že Ti to konečně jede stejně dobře jak to vypadá.
Bezva že si našel příčinu a našel odvahu přiznat, kde byla chyba.
Ve finále to pomůže všem a všichni se na tom něco naučili a mohou to použít i pro ostatní :wink:

Tajně doufám, že bude příležitost pokecat a svézt se :good:
Líp bych to nenapsal........díky :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od raolsa »

No tak sláva. :Bravo: Doufám, že příští rok v Běšinách už se uvidíme a svezu se, jak jsi mi slíbil. :twisted:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

raolsa píše:No tak sláva. :Bravo: Doufám, že příští rok v Běšinách už se uvidíme a svezu se, jak jsi mi slíbil. :twisted:
Určitě svezu. Slibuji ;-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Vcera jsme namontovali short shifter od Snabb a u me spokojenost. Takze dobryyyy....;-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

S60 GOLD píše:Vcera jsme namontovali short shifter od Snabb a u me spokojenost. Takze dobryyyy....;-)
Změna je znát?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše:
S60 GOLD píše:Vcera jsme namontovali short shifter od Snabb a u me spokojenost. Takze dobryyyy....;-)
Změna je znát?
Je,razeni je kratsi a kdyz s nekym zavodis tak je to rychlejsi. Ale zaroven tuzsi. Me to nevadi....takze za me dobry :-))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé