Co znamena "nezmyselne" vysoka hodnota Corrected fuel quantity difference? Na druhom valci a niekedy aj na stvrtom mi VIDA hlasi hodnotu cez 650 mg/stroke. Pričom je to mimo merací rozsah VIDA: "Measurement range 0-100 mg/s"
Niekedy mam hodnoty:
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-2 653,82 mg/stroke
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-3 0,55 mg/stroke
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-4 0,02 mg/stroke
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-5 1,15 mg/stroke
Trochu po zahriati hodnoty napriklad:
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-2 654,6 mg/stroke
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-3 0,32 mg/stroke
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-4 654,91 mg/stroke
ECM-Corrected fuel quantity difference cyl 1-5 0,86 mg/stroke
Motor vsak ide vzdy normalne.
Corrected fuel quantity difference
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Corrected fuel quantity difference
Naposledy upravil(a) IgorS dne 28 říj 2016 17:09, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Corrected fuel quantity difference - vysoka hodnota?
no vypadá to na chybu výpočtu, možná hrabe snímači zdvihu jehly
Když to jezdí, tak bych to neřešil, ostatní hodnoty vypadají dobře. Jak to vypadá v grafu?
Mám taky problém s korekcemi, na V70 jsou vysoké hodnoty: na autě je dělaný repas vstřikovačů, nová váha, při vstřikované dávce 4 se mi zdá korekce přes 3 už opravdu hodně.
Pro porovnání, takhle vypadají korekce na S70, tam je měněný dvouhmoťák, ale vstřikovače ne:

Když to jezdí, tak bych to neřešil, ostatní hodnoty vypadají dobře. Jak to vypadá v grafu?
Mám taky problém s korekcemi, na V70 jsou vysoké hodnoty: na autě je dělaný repas vstřikovačů, nová váha, při vstřikované dávce 4 se mi zdá korekce přes 3 už opravdu hodně.
Pro porovnání, takhle vypadají korekce na S70, tam je měněný dvouhmoťák, ale vstřikovače ne:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Corrected fuel quantity difference - vysoka hodnota?
V grafe to vyzera ako na prilozenych screenoch, kolise to po niekolkych sekundach medzi normalnymi hodnotami a hodnotami nad 650:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Corrected fuel quantity difference
Len oživujem túto otázku, ktorá ale nie je úplne ojedinelá. Na niekoľkých diskusiách v zahraničí sa s týmto užívatelia D5252T pri niektorých autách stretávajú, ale nikto na nič neprišiel.
Tak len ak by niekto vedel ...
Tak len ak by niekto vedel ...

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé