paiu píše:panove cuss ze zahranici, kluci jak poznam ze se filtr DPF vypaluje, cestou do zahranici {1500 km] jsem nezaznamenal ze by se to nejak vypalovalo.
zacne na 15 minut kolisat momentova spotreba +- 2L nahoru a dolu a vetsinou to prijde po jizde pres 2300 otacek.. a ze pry taky zacne vrnet chladic pac to potrebuje krom stavy i vic vzduchu pro lepsi spalovani, pokud ale filtr neni zanesenej resp. byl vypalenej spravne a regenerace nebyla prerusena mozna tak casta regenerace neni nutna.
Kazdopadne jsem slysel ze regenerace probiha samovolne cca jednou za plnou nadrz, ja s tim ale jezdim jenom dalky, mesto pod 5 km s tim nejezdim, a za poslednich 5000 km jsem vyslovene zachytil regeneraci diky kolisani spotreby na rovince jenom jednou na dalnici pac jinak si jeji narust na 15 minut a nasledne opat ustaleni na nizke hodnote neumim vysvetlit.. dalnici davam 140 na 6-tce = cca 2300 otacek
Cele je to ale oprazeno nejakym tajemstvym a byl bych rad kdyby jse nekdo odborne vyjadril

Kazdopadne volvo komunikovat umi, vubec nic by se nestalo kdyby se objevila hlaska o aktualnim vypalovani aby to pak nejaka soccer mum nezapichla uprostred procesu pred kosmetickej salon.. pp par neuspesnich pokusech akurat prijde na rad na palubce zlutej vykricnik..
edit: tak se mi to nezdalo

jelikoz je to u volva fakt nejasny, sledovani instatni spotreby a zacatek jejiho kolisani za ustalene jizdy bude asi jedinym signalem pro vodice..