Snad už naposled - alarm u V40 (r.v.2000)

  • Autor
  • Zpráva
kavka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
Kontaktovat uživatele:

#26

Příspěvek od kavka »

Snažil jsem se,asi málo :oops:
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#27

Příspěvek od Lachtan »

háša píše:mě na mřížce repro nic nebliká a bliká mi to vedle radia. Asi tak...
Vedle rádia, nebo na (v) rádiu ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#28

Příspěvek od Lachtan »

kavka píše:Snažil jsem se,asi málo :oops:
I v opravách?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

kavka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Červenka 1428,75501 Vsetín
Kontaktovat uživatele:

#29

Příspěvek od kavka »

Myslím,že jo,ale ještě to proletím.
_________________
Volvo V40 1,8 B4184 S2,r.v.2000
Škoda Favorit LPG r.v.1989
bylo Honda Civic 1,5 r.v.1989

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60, XC90
Bydliště: Praha 10

#30 Snad už naposled - alarm u V40 (r.v.2000)

Příspěvek od Mikus »

Ja mam ve S40 jen central a po zmacknuti ovladace lock se mi zamknou dvere a dioda se rozblika....
Zkousel jsem jestli po otevreni dveri nezacne houkat ale nestane se tak tutiz alarm urcite nema...
Driv jsem myslel ze dioda co blika je jen kontrola ze je auto zavrene... ale ted ctu ze je to imobilizer takze mam radost :shock:
_________________
XC90 D5 136kw 2011; XC60 T6 210kw 2009
Bylo: V70 D5 136KW, r.v. 2006; S60 2,4 125KW, r.v. 2002; S80 D5 120KW, r.v. 2003; V70 I TDI 103KW, r.v. 2000; V40 T4 147KW, r.v. 1998

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#31 Snad už naposled - alarm u V40 (r.v.2000)

Příspěvek od Jarda S40 »

Imobilizét byl povinný u všech aut prodávaných v EU snnad od r. 1994. Byly to ty prvé imobilizéry, které byly na samostatné ovládání přívěškem u klíče od auta. Bylo to opatření proti krádežím. Takže podel mě všechny 40-ky ho již mít musej. S alarmem je situace jiná, ten mít nemusej a taky ho některé nemaj. Ale nevím kdo co a jak. :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 54
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

#32 Snad už naposled - alarm u V40 (r.v.2000)

Příspěvek od moby »

mno, pokúsim sa vniesť trošku svetla do tejto temnoty polemík :lol: ...takže, majiteľom volva som sice len zopár dní, ale to čo som sa dozvedel kadetade na fóre, nete a rôznych iných zdrojov viem, že rada S/V 40 bola vždy vybavená imobilizérom no nie alarmom ( ako je to napríklad v mojom prípade ). čo sa týka tej "třešničky" s červenou diodkou, ktorá po zamknutí vozidla bliká(resp nebliká) v intervale 1x za 2sec, je diodka imobilizéru. aktivuje sa okamžite po uzamknutí vozidla a bliká v spomenutom intervale. dôvod neblikania určite nebude odpálená poistka imobilizéru. skúste niekto z vás vytiahnuť tú poistku a naštartovať(teda za predpokladu, že imobilizér funguje tak ako má) skôr by som to videl v odpálenej diodke, alebo snáď možno aj vo vyradenom (odpojenom) imobilizéri. Ale v prvom rade by som sa držal manualu, lebo ako sa tam píše, bliká len vo vozidlách exportovaných do niektorých krajín. stačí len pozorne čítať :arrow: viewtopic.php?f=53&t=10151 či funguje, stačí vyhodiť tú poistku, alebo si dať vyhotoviť nový kľúč bez načipovania v servise. ak sa podarí naštartovať, imb je určite nefunkčný, resp. neplní ten účel ako má. inak diagnostika by to mala vyhodiť, či je imb OK, alebo nie.(dúfam že sa nemýlim) táto vecička slúži okrem iného aj na to, že je v nej zabudované snímač teploty v interiéri pre klimatizáciu. inak, IMB je vcelku dosť dobre rozobratý tu :arrow: viewtopic.php?f=28&t=5188 ale niekomu sa asi nechce moc čítať :lol:
čo sa týka alarmu, závisí to od toho, či je vozidlo vybavené od výrobcu, alebo je dodatočne prirobený. ak je dorábaný, tá kontrolka môže byť kdekoľvek na palubovke. neviem ako je to origo od výroby, ale koždopádne spôsob odskúšania je jednoduchý, tak ako to tu bolo rozpísané. zamknúť DO, strčiť kľúč do dverí, odomknúť a otvoriť. alarm sa spustí, ak ním vozidlo je vybavené. ešte ma napadá jeden spôsob. otvoriť prednú kapotu (len páčkou pod volantom, nie úplne), zamknúť auti DO, a potom otvoriť haubnu dokorán. pod kapotou je niekde vypínač, ktorý okmžite po otvorení aktivuje alarm.
padla tu niekde poznámka o dvoch imobilizéroch. nie je na tom podľa mňa nič divné, záleží na každom čo si dá do auta namontovať. 8)
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“