S60 GOLD Octavia 2 rs ex S70 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Když jsem zprovozňoval sedana a nandal jsem 16T turbo místo 15G co jsem koupil tak jsem měl taky kolísavej tlak prostě netlačilo plně jak by mělo a taky spadlo a zase se snažilo tlačit (nejdříve jsem šel po hadicích vše jsem natlakoval včetně IC) pak jsem přenastavil ovládání wastegate (pokud dříve otevře není tlak přes IC ,ale utíká pryč přes tu klapku ve wastegate)Turbo od té doby tlačí jak má a tlak drží a jelikož co jsem pochopil ,že tam máš budík a pokud máš kde testovat tak třeba po závitech ,aby si si neuškodil a nechtěl bych aby sis to rozbil kvůli mně jen o jeden závit posunuj a testuj ,ale opatrně .Sice snad ta jednotka by měla vyhodnotit ,že je to moc a měla by to utnout ale to nevím .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Tipuju to samý, nebo jeblou membránku ve WG ?

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak jsne dnes vyzkousely snad uz vsechno.....ovladani wastegatu,TCV,vymenu jednotky za puvodni a porad me pri plnym plynu kolisa tlak nahoru dolu a zase.....jsem z toho na prasky....jeste vymenim vsechny hadice a pak ...pak ..:-)))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Fíla »

Ahoj,

nevím, jestli to je tím, ale všiml jsem si, že na fotce repasovaného přestavěného turba máš stále CBV ventil. Pokud je funkční a pouze k němu nevede hadička, ta, kterou máš teď zapojenou do externího BOVu, tak to je ten problém. Profukuje to tím původním ventilem, pružinka sama neudrží tlak turba, potřebuje k tomu ještě tlak ze sání, který tam teď není.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Puvodni blow of mam zaslepenej.....jen to na fotce jeste nemam prehozene...:-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

No a co když odpojíš hadičku od TCV pro ovládání wastegate,zase opatrně nebude ovládáno a pojede jak sviňka ,tím zjištíš po čem dále jít vyřadíš TCV nebo zjistíš ,že to nekolísá bez něj a mohlo by být najito. :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Fíla »

Myslím si, ale samozřejmě se můžu mýlit, že pokud by byla vadná wastegate, že by nezpůsobovala kolísání tlaku, ale že by turbo prostě nedávalo takový tlak, jaký by mělo. Ale napadlo mě vyzkoušet "nastavit" TCV. Přece jen nová jednotka, bez adaptací....
Už jsem to sem kdysi v jiném topicu dával, je to návod pro IPD TCV, ale myslím, že principiálně by to mohlo posloužit pro jakýkoliv... Bod 3.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše:No a co když odpojíš hadičku od TCV pro ovládání wastegate,zase opatrně nebude ovládáno a pojede jak sviňka ,tím zjištíš po čem dále jít vyřadíš TCV nebo zjistíš ,že to nekolísá bez něj a mohlo by být najito. :wink:
Tohle jeste vyzkousim.....:-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

A nemohlo by to delat blow off ? Ja uz vazne nevim ...prece jenom je to replica hks...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

GDPR_user

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Ještě nás napadlo,pokud máš chudou směs,mohly by to dělat čidla klepání.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Máš BOV kterej vrací tlak zpátky do systému, nebo to prská ven ?

Pokud by byl technicky v pořádku a dělal takový problémy, který ve Volvech dělá, tak bys měl problémy po natlačení turba, následnym vypuštění tlaku (přeřazení/sundání nohy z plynu) a opětovný akceleraci. Nebo taky ještě něco jinýho, protože prostě nikdo nechce moc laborovat s něčim, co zjevně nefunguje na první pokus.

Už jsem tady někde psal, že bov kterej fouká přebytečnej tlak pryč z auta neni vhodnej pro Volva, který jsou řízený systémem měřičů vzduchu. Jestli jsou všechny recirkulační systémy v pohodě nevim, vim o nějakejch který jsou. A byly to originál HKS tušim SSQV3 nebo nějakej podobnej, ale bez odfuku do atmosféry.

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12929
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

Nevim jak to má HKS řešený, ale ještě mě napadlo, že by podobnou rotiku mohly dělat prohozený hadice na něm.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Urvanej píše:Nevim jak to má HKS řešený, ale ještě mě napadlo, že by podobnou rotiku mohly dělat prohozený hadice na něm.
Jako hadice na nem? Z blow off jde jen jedna hadice....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Krystof P. píše:Máš BOV kterej vrací tlak zpátky do systému, nebo to prská ven ?

Pokud by byl technicky v pořádku a dělal takový problémy, který ve Volvech dělá, tak bys měl problémy po natlačení turba, následnym vypuštění tlaku (přeřazení/sundání nohy z plynu) a opětovný akceleraci. Nebo taky ještě něco jinýho, protože prostě nikdo nechce moc laborovat s něčim, co zjevně nefunguje na první pokus.

Už jsem tady někde psal, že bov kterej fouká přebytečnej tlak pryč z auta neni vhodnej pro Volva, který jsou řízený systémem měřičů vzduchu. Jestli jsou všechny recirkulační systémy v pohodě nevim, vim o nějakejch který jsou. A byly to originál HKS tušim SSQV3 nebo nějakej podobnej, ale bez odfuku do atmosféry.
Me to dela pri plnym plynu. Drzim plnej plyn ,turbo natlaci pres 1bar ale neudrzi ten tlak...popadne to treba na 0,7 baru a hned to zase natlaci zpet a azase zpatky....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12929
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

Tak jako bych nic neřekl :-) Někde sem viděl hadici před a za klapkou, taxem to zkusil.
Takže už zbejvá jen čidlo klepání. Myslim, že je stejný od krabic až po dvojkovou 70tku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

A co kdybys mi odpověděl na tu základní otázku jakej ten nesmysl máš ?

těsní ti ten zaslepenej původní ventil ?

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Mam blow off otevrenej....prave o tom premyslim ....zaslepil jsem ten puvodni ,stahl jsem to co to slo ale nepodlepil jsem ho....si je tam gumicka ale treba to neudrzi....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Tak se na to podivej, až všechno vyzkoušíš a vyměníš, vyhoď tu píčovinu, zprovozni originální ventil a třeba budeš jezdit.

Jestli ti to kolísá při plnění, tak bych ale skoro hádal nějakou netěsnost

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Petr.Chrpa píše:No a co když odpojíš hadičku od TCV pro ovládání wastegate,zase opatrně nebude ovládáno a pojede jak sviňka ,tím zjištíš po čem dále jít vyřadíš TCV nebo zjistíš ,že to nekolísá bez něj a mohlo by být najito. :wink:
Takze,dnes jsme zase trosku testovali. Odpojil jsem hadičku co jde do ovladani wastegate. Jel jsem to projet a tlak drzi. Ted nevim co z toho vypliva.....bud je teda ovladani ( TCV) v hajzlu....ted mam AC DELCO a na 16T fungoval,je mozny ze se vysral. Včera jsem zkousel i starsi origo ale bylo to ještě horsi ( nevim jestli byl dobrej). Takze jsem dnes objednal novej ( na zkousku)a zítra uvidíme.Odstranili jsme ale tim padem netestnost a "vadne" turbo ( plnilo krasne). Pokud to bude delat dal ,tak uz asi snad jen spatnej wastegate na turbu - coz se me zase nezda,kdyz mam turbo po kontrole. Uvidíme. Jinak mam i tak objednany od Martinopela TCV ARD.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

A nebo teda koupit regulator tlaku turba a nastavit to na tvrdo. :unknown:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2183
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od peter cz »

Zase je divný že by se ti oba regulátory tak najednou vy... ale třeba jo :pardon: spíš by chtělo zjistit jestli to z nějakého důvodu neškrtí jednotka jak psal Urvanej a Martin (i z toho důvodu bych tam ten manuální asi necpal), wideband nemáš co?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

peter cz píše:Zase je divný že by se ti oba regulátory tak najednou vy... ale třeba jo :pardon: spíš by chtělo zjistit jestli to z nějakého důvodu neškrtí jednotka jak psal Urvanej a Martin (i z toho důvodu bych tam ten manuální asi necpal), wideband nemáš co?
Jednotka si myslim ze ne protoze jsem tam dal i puvodni seriovou a tam ten tlak taky kolisal mezi 0,8-04 bar.Delalo to to stejne jako s jednotkou od ARD. Tim jsem jednotku vyradil ne?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Vymena TCV nepomohla.Tak jsem mel wastegate nastaveny na 0,5 bar a dělalo to bordel. Ted mam wastegate na 0,3bar a je to lepsi. Zítra ještě udelam jednu dve otocky a uvidíme....zkusim ho nastavit na 0,2bar.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Uz je to na 90% lepsiiii...tlak nekolisaaaaa :-). Kluci diky za rady moc me to pomohlo...good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj gratuluji :good:
Jinak u toho TCV mi nedošlo ,že je stejně ještě hadice od turba na hlídání tlaku a prostě jen TCV nemohlo být v podezření hlavně ,že se to spravilo :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé