S60 GOLD Octavia 2 rs ex S70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD S70 T5
Když jsem zprovozňoval sedana a nandal jsem 16T turbo místo 15G co jsem koupil tak jsem měl taky kolísavej tlak prostě netlačilo plně jak by mělo a taky spadlo a zase se snažilo tlačit (nejdříve jsem šel po hadicích vše jsem natlakoval včetně IC) pak jsem přenastavil ovládání wastegate (pokud dříve otevře není tlak přes IC ,ale utíká pryč přes tu klapku ve wastegate)Turbo od té doby tlačí jak má a tlak drží a jelikož co jsem pochopil ,že tam máš budík a pokud máš kde testovat tak třeba po závitech ,aby si si neuškodil a nechtěl bych aby sis to rozbil kvůli mně jen o jeden závit posunuj a testuj ,ale opatrně .Sice snad ta jednotka by měla vyhodnotit ,že je to moc a měla by to utnout ale to nevím .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
Tipuju to samý, nebo jeblou membránku ve WG ?
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Tak jsne dnes vyzkousely snad uz vsechno.....ovladani wastegatu,TCV,vymenu jednotky za puvodni a porad me pri plnym plynu kolisa tlak nahoru dolu a zase.....jsem z toho na prasky....jeste vymenim vsechny hadice a pak ...pak ..
))

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
S60 GOLD S70 T5
Ahoj,
nevím, jestli to je tím, ale všiml jsem si, že na fotce repasovaného přestavěného turba máš stále CBV ventil. Pokud je funkční a pouze k němu nevede hadička, ta, kterou máš teď zapojenou do externího BOVu, tak to je ten problém. Profukuje to tím původním ventilem, pružinka sama neudrží tlak turba, potřebuje k tomu ještě tlak ze sání, který tam teď není.
nevím, jestli to je tím, ale všiml jsem si, že na fotce repasovaného přestavěného turba máš stále CBV ventil. Pokud je funkční a pouze k němu nevede hadička, ta, kterou máš teď zapojenou do externího BOVu, tak to je ten problém. Profukuje to tím původním ventilem, pružinka sama neudrží tlak turba, potřebuje k tomu ještě tlak ze sání, který tam teď není.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Puvodni blow of mam zaslepenej.....jen to na fotce jeste nemam prehozene...

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD S70 T5
No a co když odpojíš hadičku od TCV pro ovládání wastegate,zase opatrně nebude ovládáno a pojede jak sviňka ,tím zjištíš po čem dále jít vyřadíš TCV nebo zjistíš ,že to nekolísá bez něj a mohlo by být najito. 

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
S60 GOLD S70 T5
Myslím si, ale samozřejmě se můžu mýlit, že pokud by byla vadná wastegate, že by nezpůsobovala kolísání tlaku, ale že by turbo prostě nedávalo takový tlak, jaký by mělo. Ale napadlo mě vyzkoušet "nastavit" TCV. Přece jen nová jednotka, bez adaptací....
Už jsem to sem kdysi v jiném topicu dával, je to návod pro IPD TCV, ale myslím, že principiálně by to mohlo posloužit pro jakýkoliv... Bod 3.
Už jsem to sem kdysi v jiném topicu dával, je to návod pro IPD TCV, ale myslím, že principiálně by to mohlo posloužit pro jakýkoliv... Bod 3.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Tohle jeste vyzkousim.....Petr.Chrpa píše:No a co když odpojíš hadičku od TCV pro ovládání wastegate,zase opatrně nebude ovládáno a pojede jak sviňka ,tím zjištíš po čem dále jít vyřadíš TCV nebo zjistíš ,že to nekolísá bez něj a mohlo by být najito.

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
A nemohlo by to delat blow off ? Ja uz vazne nevim ...prece jenom je to replica hks...
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
Máš BOV kterej vrací tlak zpátky do systému, nebo to prská ven ?
Pokud by byl technicky v pořádku a dělal takový problémy, který ve Volvech dělá, tak bys měl problémy po natlačení turba, následnym vypuštění tlaku (přeřazení/sundání nohy z plynu) a opětovný akceleraci. Nebo taky ještě něco jinýho, protože prostě nikdo nechce moc laborovat s něčim, co zjevně nefunguje na první pokus.
Už jsem tady někde psal, že bov kterej fouká přebytečnej tlak pryč z auta neni vhodnej pro Volva, který jsou řízený systémem měřičů vzduchu. Jestli jsou všechny recirkulační systémy v pohodě nevim, vim o nějakejch který jsou. A byly to originál HKS tušim SSQV3 nebo nějakej podobnej, ale bez odfuku do atmosféry.
Pokud by byl technicky v pořádku a dělal takový problémy, který ve Volvech dělá, tak bys měl problémy po natlačení turba, následnym vypuštění tlaku (přeřazení/sundání nohy z plynu) a opětovný akceleraci. Nebo taky ještě něco jinýho, protože prostě nikdo nechce moc laborovat s něčim, co zjevně nefunguje na první pokus.
Už jsem tady někde psal, že bov kterej fouká přebytečnej tlak pryč z auta neni vhodnej pro Volva, který jsou řízený systémem měřičů vzduchu. Jestli jsou všechny recirkulační systémy v pohodě nevim, vim o nějakejch který jsou. A byly to originál HKS tušim SSQV3 nebo nějakej podobnej, ale bez odfuku do atmosféry.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 GOLD S70 T5
Nevim jak to má HKS řešený, ale ještě mě napadlo, že by podobnou rotiku mohly dělat prohozený hadice na něm.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Jako hadice na nem? Z blow off jde jen jedna hadice....Urvanej píše:Nevim jak to má HKS řešený, ale ještě mě napadlo, že by podobnou rotiku mohly dělat prohozený hadice na něm.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Me to dela pri plnym plynu. Drzim plnej plyn ,turbo natlaci pres 1bar ale neudrzi ten tlak...popadne to treba na 0,7 baru a hned to zase natlaci zpet a azase zpatky....Krystof P. píše:Máš BOV kterej vrací tlak zpátky do systému, nebo to prská ven ?
Pokud by byl technicky v pořádku a dělal takový problémy, který ve Volvech dělá, tak bys měl problémy po natlačení turba, následnym vypuštění tlaku (přeřazení/sundání nohy z plynu) a opětovný akceleraci. Nebo taky ještě něco jinýho, protože prostě nikdo nechce moc laborovat s něčim, co zjevně nefunguje na první pokus.
Už jsem tady někde psal, že bov kterej fouká přebytečnej tlak pryč z auta neni vhodnej pro Volva, který jsou řízený systémem měřičů vzduchu. Jestli jsou všechny recirkulační systémy v pohodě nevim, vim o nějakejch který jsou. A byly to originál HKS tušim SSQV3 nebo nějakej podobnej, ale bez odfuku do atmosféry.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 GOLD S70 T5
Tak jako bych nic neřekl
Někde sem viděl hadici před a za klapkou, taxem to zkusil.
Takže už zbejvá jen čidlo klepání. Myslim, že je stejný od krabic až po dvojkovou 70tku.

Takže už zbejvá jen čidlo klepání. Myslim, že je stejný od krabic až po dvojkovou 70tku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
A co kdybys mi odpověděl na tu základní otázku jakej ten nesmysl máš ?
těsní ti ten zaslepenej původní ventil ?
těsní ti ten zaslepenej původní ventil ?
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Mam blow off otevrenej....prave o tom premyslim ....zaslepil jsem ten puvodni ,stahl jsem to co to slo ale nepodlepil jsem ho....si je tam gumicka ale treba to neudrzi....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 GOLD S70 T5
Tak se na to podivej, až všechno vyzkoušíš a vyměníš, vyhoď tu píčovinu, zprovozni originální ventil a třeba budeš jezdit.
Jestli ti to kolísá při plnění, tak bych ale skoro hádal nějakou netěsnost
Jestli ti to kolísá při plnění, tak bych ale skoro hádal nějakou netěsnost
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Takze,dnes jsme zase trosku testovali. Odpojil jsem hadičku co jde do ovladani wastegate. Jel jsem to projet a tlak drzi. Ted nevim co z toho vypliva.....bud je teda ovladani ( TCV) v hajzlu....ted mam AC DELCO a na 16T fungoval,je mozny ze se vysral. Včera jsem zkousel i starsi origo ale bylo to ještě horsi ( nevim jestli byl dobrej). Takze jsem dnes objednal novej ( na zkousku)a zítra uvidíme.Odstranili jsme ale tim padem netestnost a "vadne" turbo ( plnilo krasne). Pokud to bude delat dal ,tak uz asi snad jen spatnej wastegate na turbu - coz se me zase nezda,kdyz mam turbo po kontrole. Uvidíme. Jinak mam i tak objednany od Martinopela TCV ARD.Petr.Chrpa píše:No a co když odpojíš hadičku od TCV pro ovládání wastegate,zase opatrně nebude ovládáno a pojede jak sviňka ,tím zjištíš po čem dále jít vyřadíš TCV nebo zjistíš ,že to nekolísá bez něj a mohlo by být najito.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
A nebo teda koupit regulator tlaku turba a nastavit to na tvrdo. 

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Online
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
S60 GOLD S70 T5
Zase je divný že by se ti oba regulátory tak najednou vy... ale třeba jo
spíš by chtělo zjistit jestli to z nějakého důvodu neškrtí jednotka jak psal Urvanej a Martin (i z toho důvodu bych tam ten manuální asi necpal), wideband nemáš co?

-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Jednotka si myslim ze ne protoze jsem tam dal i puvodni seriovou a tam ten tlak taky kolisal mezi 0,8-04 bar.Delalo to to stejne jako s jednotkou od ARD. Tim jsem jednotku vyradil ne?peter cz píše:Zase je divný že by se ti oba regulátory tak najednou vy... ale třeba jospíš by chtělo zjistit jestli to z nějakého důvodu neškrtí jednotka jak psal Urvanej a Martin (i z toho důvodu bych tam ten manuální asi necpal), wideband nemáš co?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Vymena TCV nepomohla.Tak jsem mel wastegate nastaveny na 0,5 bar a dělalo to bordel. Ted mam wastegate na 0,3bar a je to lepsi. Zítra ještě udelam jednu dve otocky a uvidíme....zkusim ho nastavit na 0,2bar.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
S60 GOLD S70 T5
Uz je to na 90% lepsiiii...tlak nekolisaaaaa
. Kluci diky za rady moc me to pomohlo...good:

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
S60 GOLD S70 T5
Ahoj gratuluji
Jinak u toho TCV mi nedošlo ,že je stejně ještě hadice od turba na hlídání tlaku a prostě jen TCV nemohlo být v podezření hlavně ,že se to spravilo

Jinak u toho TCV mi nedošlo ,že je stejně ještě hadice od turba na hlídání tlaku a prostě jen TCV nemohlo být v podezření hlavně ,že se to spravilo

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Arkaz, Logan, peter cz, yebat