Emise na V70 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Dneska jsem neprošel na emisích.
Naměřili mi kouřivost kolem 0,8.
V techničáku mám uvedeno 0,44, ale technik mi říkal, že to mám špatně.
Má tam prý být 1,2.
Je to tak? Co s tím?
Auto mám 6 let a je to moje 4. technická a nikdy s tím problém nebyl.
Naměřili mi kouřivost kolem 0,8.
V techničáku mám uvedeno 0,44, ale technik mi říkal, že to mám špatně.
Má tam prý být 1,2.
Je to tak? Co s tím?
Auto mám 6 let a je to moje 4. technická a nikdy s tím problém nebyl.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Emise na V70 TDI
a vyhnal jsi pořádně pavouky z vejfuku, než jsi tam šel?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Já je vyháním tak nějak průběžně.
Rozhodně nejezdím s lehkou nohou a cestou na emise jsem to samozřejmě prošlápnul, ale nebylo moc kde a málo času na to, abych to vzal někam na rychlostku.
Jde mi hlavně o to, jestli ta hodnota 0,44 uvedená v techničáku je správně, nebo to při 1. přihlášení u nás napsali blbě.
Pokud je to to tak správně tak co s tím? Existuje nějakej osvědčenej způsob, jak to srazit dolu?
Technik mi ukazoval štítek v motoru, kde je uvedená hodnota 1,2. To bych prý měl mít i techničáku a pak by to bez problémů prošlo.
Cestou domu jsem ještě koupil novej vzduchovej filtr. Zítra ho vyměním a na další emise to pořádně proženu.
Rozhodně nejezdím s lehkou nohou a cestou na emise jsem to samozřejmě prošlápnul, ale nebylo moc kde a málo času na to, abych to vzal někam na rychlostku.
Jde mi hlavně o to, jestli ta hodnota 0,44 uvedená v techničáku je správně, nebo to při 1. přihlášení u nás napsali blbě.
Pokud je to to tak správně tak co s tím? Existuje nějakej osvědčenej způsob, jak to srazit dolu?
Technik mi ukazoval štítek v motoru, kde je uvedená hodnota 1,2. To bych prý měl mít i techničáku a pak by to bez problémů prošlo.
Cestou domu jsem ještě koupil novej vzduchovej filtr. Zítra ho vyměním a na další emise to pořádně proženu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Emise na V70 TDI
V TP mám akorát součinitel absorbce 0.44.
Předminulou technickou dle protokolu jsem udělal s kourivosti dovolenou 0.94 a namerenou 0.68, minulou s dovolenou 1.5 a namerenou 1.13. Fakt netuším, kde čísla berou. Každopádně, pokud by byla správně ta předposlední hodnota maximální kourivosti, tak jsem tu poslední ani neměl udělat.
Předminulou technickou dle protokolu jsem udělal s kourivosti dovolenou 0.94 a namerenou 0.68, minulou s dovolenou 1.5 a namerenou 1.13. Fakt netuším, kde čísla berou. Každopádně, pokud by byla správně ta předposlední hodnota maximální kourivosti, tak jsem tu poslední ani neměl udělat.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Emise na V70 TDI
bývalo že k tomu co je psáno v TP se max. přičítalo 0,5 ale třeba já mám motor na emisích v klidu vypnutý !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Emise na V70 TDI
A kde to Basstlovi našli? To je ještě na štítku motoru?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Tak jestli to není kouřivost, tak je technik kretén.
Minulý i předminulý emise mi naměřili kolem 0,7 a to by teď asi bylo taky.
Říkal, že tam mám 0,8 a že to je dvojnásobek toho, co mám uvedený v techničáku.
Naštěstí jsem nic neplatil. Asi pojedu jinam.
Minulý i předminulý emise mi naměřili kolem 0,7 a to by teď asi bylo taky.
Říkal, že tam mám 0,8 a že to je dvojnásobek toho, co mám uvedený v techničáku.
Naštěstí jsem nic neplatil. Asi pojedu jinam.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Emise na V70 TDI
No zas tak šmahem to asi vzít nepůjde. Na protokolu je před tím měřením kourivosti napsáno korigovany součinitel absorbce ze štítku a jsou tam ty samy čísla, co v tabulce kourivosti. Koukni do protokolu.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Teď jsem se dočet tohle:
Již v průběhu roku 2015 však došlo ke změně metodiky měření vznětových motorů. U naftových motorů se měří zejména kouřivost. Maximální hodnota kouřivosti vozidla vyjádřená součinitelem absorbce je uvedena v technickém průkazu vozu. Do roku 2015 se k této hodnotě po mnoho let chybně připočítával koeficient +0,5 jako povolená tolerance. Tato tolerance je ale již započítána v údaji uvedeném v technickém průkazu, čímž se vlastně připočítávala dvakrát. Od 1. 1. 2015 je povinnost již tento koeficient nepřičítat.
To znamená, že to co dříve v pohodě prošlo, teď už neprojde.
Akorát tedy nechápu, kam tu hodnotu přičetli, když mám v TK uvedeno 0,44.
To tam jako mělo bez koeficientu bejt -0,06. Přijde mi to jak u blbejch na dvorečku.
Již v průběhu roku 2015 však došlo ke změně metodiky měření vznětových motorů. U naftových motorů se měří zejména kouřivost. Maximální hodnota kouřivosti vozidla vyjádřená součinitelem absorbce je uvedena v technickém průkazu vozu. Do roku 2015 se k této hodnotě po mnoho let chybně připočítával koeficient +0,5 jako povolená tolerance. Tato tolerance je ale již započítána v údaji uvedeném v technickém průkazu, čímž se vlastně připočítávala dvakrát. Od 1. 1. 2015 je povinnost již tento koeficient nepřičítat.
To znamená, že to co dříve v pohodě prošlo, teď už neprojde.
Akorát tedy nechápu, kam tu hodnotu přičetli, když mám v TK uvedeno 0,44.
To tam jako mělo bez koeficientu bejt -0,06. Přijde mi to jak u blbejch na dvorečku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Emise na V70 TDI
Podle mě máš blbě vyplněný techničák, kde by jsi měl mít hodnotu co je na štítku u motoru, tzn. 1,2.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: VOLVO V70 2,5TDI, 103kW, r.2000, M5,
- Bydliště: Lúčnica nad Žitavou
Emise na V70 TDI
Nedalo mi a pozrel som, ako je to u nás. Bol som v januári. Dymivosť 0,81-vyhovuje, rozptyl 0,17 vyhovuje, predpis neuvádzajú.
Pri predošlých kontrolách uvádzali aj predpísané hodnoty, čo bola dymivosť 1,7 a rozptyl 0,5. Auto momentálne nie je doma, ale som zvedavý čo je na štítku. Mám RJ 15.8.
Pri predošlých kontrolách uvádzali aj predpísané hodnoty, čo bola dymivosť 1,7 a rozptyl 0,5. Auto momentálne nie je doma, ale som zvedavý čo je na štítku. Mám RJ 15.8.
_________________
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Emise na V70 TDI
A jaká je teda náprava? Zajít na úřad, že je blbé technicak?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Na magistrátu musí mít uložený původní německý techničák.
Doufám, že v něm bude jiná hodnota a opraví to.
Dneska tam jedu.
Doufám, že v něm bude jiná hodnota a opraví to.
Dneska tam jedu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Emise na V70 TDI
A původní technicak je tam, co byl první cz majitel, nebo se to stěhuje podle aktuálního?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Vyřešeno.
Původní hodnota v německým techničáku byla 1,5.
Opraveno na magistrátu.
Původní hodnota v německým techničáku byla 1,5.
Opraveno na magistrátu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Emise na V70 TDI
Good. Gratuluju;)
A odpověď na mou předchozí otázku? Kde ležel původní TP?
A odpověď na mou předchozí otázku? Kde ležel původní TP?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Původní TP ležel tam, kde jsem to před 6 lety přihlašoval.
Jsem v ČR 1. majitel.
Myslím si, že se nikam nestěhuje a zůstává na místě 1. přihlášení.
Podrobnosti zjistím.
Jsem v ČR 1. majitel.
Myslím si, že se nikam nestěhuje a zůstává na místě 1. přihlášení.
Podrobnosti zjistím.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Emise na V70 TDI
To by mi moc nevyhovovalo. Bych musel nekam do Kolina:)
Jestli mas moznost to zjistit, budu rad.
Zaroven by bylo zajimavy zjistit, kde berou ta cisla a jestli je to zavazny. Protoze na poslednim STK evidentne pouzil spravnou hodnotu, tj. 1.5. Na predchozim pouzil 0.44+0.5.
Jestli mas moznost to zjistit, budu rad.
Zaroven by bylo zajimavy zjistit, kde berou ta cisla a jestli je to zavazny. Protoze na poslednim STK evidentne pouzil spravnou hodnotu, tj. 1.5. Na predchozim pouzil 0.44+0.5.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Emise na V70 TDI
také mám v TP 0,44 a původní TP by tedy ležel někde v brně... no, jsem na to zvědav, až projdu na diagnostice, budou následovat emise...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Tak malá změna.
Správný údaje nejsou v německým techničáku (tam se to neuvádí), ale v dokumentaci z 1. dovozový technický kontroly.
Nic se nemění na tom, že oboje zůstává v místě 1. přihlášení.
PS: emise i technická proběhli bez problémů
Správný údaje nejsou v německým techničáku (tam se to neuvádí), ale v dokumentaci z 1. dovozový technický kontroly.
Nic se nemění na tom, že oboje zůstává v místě 1. přihlášení.
PS: emise i technická proběhli bez problémů
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Emise na V70 TDI
ještě mi napadlo, že by tohle měl umět i autorizovaný servis volvo. otázka ale je, kolik si za kus papíru zase řekne...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 949
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
Emise na V70 TDI
Jsem znervózněl a běžel jsem se podívat do techničáku, nic tam nemám, což snad nebude problém. Popíšeš nám jak to nyní na tý technický probíhalo? Snažili se ti to napíchnout?
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Emise na V70 TDI
mně ho třeba napíchli... a pak jsem tři týdny sháněl v okolí diagnostiku, která by si s msa 15.8 kloudně pokecala... :-/
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Emise na V70 TDI
Nenapíchli mi nic, ale je teď přechodný období. Tuším že do konce května.
Emise proběhli klasicky, tak jako vždycky, jen už se nepřičítá hodnota 0,5.
Technická byla taky celkem v pohodě.
Závady žádný, bez vůlí, brzdy super (kotouče Zimermann a destičky Brembo doporučuju ).
V podstatě jsem zaznamenal jenom 2 změny.
1. všechno fotí
2. auto tam musí zůstat 0,5 hodiny
Technik auto zaparkoval na konec haly a dělal zatím na dalším.
Emise proběhli klasicky, tak jako vždycky, jen už se nepřičítá hodnota 0,5.
Technická byla taky celkem v pohodě.
Závady žádný, bez vůlí, brzdy super (kotouče Zimermann a destičky Brembo doporučuju ).
V podstatě jsem zaznamenal jenom 2 změny.
1. všechno fotí
2. auto tam musí zůstat 0,5 hodiny
Technik auto zaparkoval na konec haly a dělal zatím na dalším.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Emise na V70 TDI
napadla mi jedna věc. jestli nekecám, neměl by být problém přepsat údaj z techničáku podle jiného techničáku, pokud jde o stejný auto. nenašel by se někdo z písku či blízkého okolí, kdo by měl v techničáku hodnotu 1,2 (nebo vyšší) a byl by ochoten mi ho pujčit na tuhle akci na úřadě?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé