Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vcera stab tyčky Lemforder
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
U spolujezdcovych dveří mi rupnul ten plast co drží táhlo od kliky.
Tak jsem ten plast zesílil pořádným Uhlíkem s pryskyřicí a teď už je to na celý život
Tak jsem ten plast zesílil pořádným Uhlíkem s pryskyřicí a teď už je to na celý život
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Textáry jsem dával loni a jsou v pohoděraolsa píše: Jsem zvědavý na ty brzdy.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes doplněna kapalina klimatizace, divím se že to ještě chladilo, už tam bylo jen 380g a má tam být 1000g
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zprovozněny natáčecí xenony na XC90.
Tyhle čočkové natáčecí se do P2 ve fabrice dávaly od MY07- nahoru (takže jen poslední rok XC70II/V70II, poslední ročníky S60 a všechny XC90 až do konce výroby).
Natáčení lze retrofitovat do všech P2 aut od MY05 výše, vyžaduje to doplnit prakticky nesehnatelnou jednotku HCM (pro P2 - musí mít číslo 30782604 nebo 30698582 popř. 30782605) a patřičně zamíchat bitama a bajtama. V ročnících MY05 a MY06 pak ještě malinko drátenictví kolem CEMky.
---
EDIT 30/4/2016: Ani polovičaté zprovoznění čočkových natáčecích (bez stranového natáčení - t.j. bez jednotky HCM) bez odstranění chybových hlášek a s fungující výškovou regulací zatím nejde. Je to stále ve stavu, že se musí odpojit motorky naklápění a palubák hlásí chyby hlavních světel.
P.
Tyhle čočkové natáčecí se do P2 ve fabrice dávaly od MY07- nahoru (takže jen poslední rok XC70II/V70II, poslední ročníky S60 a všechny XC90 až do konce výroby).
Natáčení lze retrofitovat do všech P2 aut od MY05 výše, vyžaduje to doplnit prakticky nesehnatelnou jednotku HCM (pro P2 - musí mít číslo 30782604 nebo 30698582 popř. 30782605) a patřičně zamíchat bitama a bajtama. V ročnících MY05 a MY06 pak ještě malinko drátenictví kolem CEMky.
---
EDIT 30/4/2016: Ani polovičaté zprovoznění čočkových natáčecích (bez stranového natáčení - t.j. bez jednotky HCM) bez odstranění chybových hlášek a s fungující výškovou regulací zatím nejde. Je to stále ve stavu, že se musí odpojit motorky naklápění a palubák hlásí chyby hlavních světel.
P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 30 dub 2016 07:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já je mám a můžu potvrdit, že to natáčení je super. Do zatáček to svití úplně skvěle.
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Koupil jsem si hydraulický hever na ten můj křáp XC90. Byl za 1 200Kč od Polského výrobce na 2,5tuny a zpracováním vypadá jako velmi dobrá kvalita, nic neskřípe, všechno sedí. Naposled jsem měl ten hever červený že supermarketu asi za 500 a to byl kšunt, s tímhle se to nedá srovnat...
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hlavně aby měl dostatečný zdvih.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zdvih 89mm-359mm, to mi stačí
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zase jsem trochu tvořil
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dobře ty! Kolik si jich udělal navíc?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak tak
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tohle byl zatim prototyp v budoucnu můžu nějaký udělat, ale zatím jsem pořád omezen tím že nemam vlastní svářečku...
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To je výzva nechceš taky na 850ku začít dělat jakej je to materiál? Je to pěkný už jsem o tom přemýšlel ,ale není čas tak kdyby jsi začal tak se stavím do řady .2kspeter cz píše:Tohle byl zatim prototyp v budoucnu můžu nějaký udělat, ale zatím jsem pořád omezen tím že nemam vlastní svářečku...
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Teploměr na Yazaki přístrojovce. Konečně chodí
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Běžná ocel, bál jsem se jestli to nebude moc těžký, ale nakonec jen 2,7kgPetr.Chrpa píše:To je výzva nechceš taky na 850ku začít dělat jakej je to materiál? Je to pěkný už jsem o tom přemýšlel ,ale není čas tak kdyby jsi začal tak se stavím do řady .2ks
Na 850 by taky nebyl problem, ale má to cenu když origo je relativně dostupná?
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No je ,jenže když je to dvakrát tak zase každá kovka dobrá někam jinampeter cz píše:Běžná ocel, bál jsem se jestli to nebude moc těžký, ale nakonec jen 2,7kgPetr.Chrpa píše:To je výzva nechceš taky na 850ku začít dělat jakej je to materiál? Je to pěkný už jsem o tom přemýšlel ,ale není čas tak kdyby jsi začal tak se stavím do řady .2ks
Na 850 by taky nebyl problem, ale má to cenu když origo je relativně dostupná?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
pěknýpeter cz píše:Zase jsem trochu tvořil
mám v kanceláři tuto, misky stejné, délka stejná jen to bude chtít jinak díry a ještě čas hodit na auto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes vyměněn levý zadní stabilizátor, posledně na stk jsme zjistili vůli, tak jsem se do toho dnes pustil, když bylo tak hezky
Pravý se zdá ještě bez vůle ok, toho ještě nechám žít
Při té příležitosti jsem rovnou sundal celý podběh a vyčistil celý ten prostor a nanesl antikorozní voskolej
Pravý se zdá ještě bez vůle ok, toho ještě nechám žít
Při té příležitosti jsem rovnou sundal celý podběh a vyčistil celý ten prostor a nanesl antikorozní voskolej
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes vyměna oleje 6,5l Mobil 1 5w50
Ale přijde mi, že už mám solidně vyžvejkaný šroub výpusti olejové vany... Musím někde sehnat nový
Ale přijde mi, že už mám solidně vyžvejkaný šroub výpusti olejové vany... Musím někde sehnat nový
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak mi to nedalo a zacal jsem resit klapky vyreni. Odpojil tahlo. Bude potreba nove. Zkuslil klapky na volno a nic pridreneho se nezdalo. Slo to z lehka ale ne tak z lehka aby to treba padalo zpatky. Tak rikam asi chyba v motorku,tak jsem se ho jal rozebrat. Zjistlik jsem ze je lepenej ultrazvukem,jenze spoj byl tak vyhratej ze to slo snadno rozlousknout. Jenze po otevreni na me vylitla nejaka pruzinka a byl jsem v pr**ly. Kam patri jsem zjistil ale nevim jak moc byla prepruzena. Tak jsem to slozil zpatky bez zni. Nevim k cemu tam je ale zda se ze to funguje i bez zni. (snad). Ve finale jsem nic nezjistil. Auto huly pri pridani plynu furt ale uz ne tolik jako driv,mozna ze se ani uz nema tendenci dusit. Pak me napadlo ze klapky muzou bejt utrhany na tech osickach na kterejch se otaci. Ve finale pri montazi zpatky mi spadl sroub za drzak altiku,klimy a serva.
Takze dneska bych to videl na to " Co jsem zvladl posrat a dojebat."
Takze dneska bych to videl na to " Co jsem zvladl posrat a dojebat."
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Volvo V70II
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Není to jen za dnešek ale HID xenony , folie na oknech a koupě alu , montáž HF Parrot
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Protože se mi v potkávačkách osvědčily H7 Osram Night Breaker Unlimited, došlo nyní i na dálkovky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
V neděli jsem konečně po x letech vyměnil rezonátor, neboli přední tlumič výfuku. Původní sice nikde neucházel, ale chyběl mu venkovní obal.
Bohužel na V70II AWD nedělají celý náhradní díl a tak jsem použil tlumič s kusem trubky z XC90 a zbytek ponechal původní pouze jsem to natřel stříbřenkou.
Jinak za ten nový tlumič jsem dal včetně těsnění 810,- Kč. Sice to je polská náhrada, ale jestli vydrží alespoň 4 roky (a tváři se, že by mohl) tak to příště vyřeším stejně, poněvadž na nerez nemám.
Bohužel na V70II AWD nedělají celý náhradní díl a tak jsem použil tlumič s kusem trubky z XC90 a zbytek ponechal původní pouze jsem to natřel stříbřenkou.
Jinak za ten nový tlumič jsem dal včetně těsnění 810,- Kč. Sice to je polská náhrada, ale jestli vydrží alespoň 4 roky (a tváři se, že by mohl) tak to příště vyřeším stejně, poněvadž na nerez nemám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo a v pátek jsem vyměnil olej a filtr.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé