Zdravím ,nikde na fóru jsem nenašel vhodnější téma ,tak dotaz vložím sem ,ať nezakládám nové kvůli prkotině.
Mám dotaz ohledně té hadičky co je na odvod plynů z baterky ,jestli má být volně průchozí ???
(po odpojení z baterky jsem do ní fouknul a neprofouknul) tak jestli tam není třeba nějaká membrána ,nebo jí mám prostě jenom nějak ucpanou ???
Baterie do kufru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Baterie do kufru
většinou bejvá zalepená od nástřiku spodku nebo dutin, případně by mohla být stavená od výfuku, záleží jak si s tim předchozí majitel hrál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
Baterie do kufru
Takže správně má být volně průchozí jo ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Baterie do kufru
Ano, je to odvětrání baterie, takže by to mělo odvětrávat. A kvůli tomu, co z baterky umí odletovat, tak je to odvedený do průvanu pod autem.
Co sem kupoval baterky s odvětránim, tak u toho byla dycky nová hadička...
Co sem kupoval baterky s odvětránim, tak u toho byla dycky nová hadička...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
Baterie do kufru
OK díky ,omrknu to a případně profouknu kompresorem
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Baterie do kufru
Ten druhej konec bude zalepenej, buď ustřihnout, nebo vyměnit. 5Kč za metr, nebo podobnou sumu sem platil za podobnou hadičku v MATu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
Baterie do kufru
Kompresor to spravil ,fluslo to ,takže tam něco bylo
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé