Problém:
Jak začít, nebrzdí mi dobře levé přední kolo (auto uhýbá k pravé straně, zadní jsem vyloučil jelikož jediný tento kotouč je vlažný a ostatní rozpálené). Auto uhýbá ke straně pouze při sešlápnutí, pak během např. sekundy tlak vyrovná a auto se srovná a při opětovném brzdění se problém opakuje. Dříve jsem myslel, že bude špatná hadice, nebo někde bordel, ale nepotvrdilo se. Nejhorší je, že dojedu dom, třeba z práce, celou dobu to dělá a druhý den vyjedu a auto brzdí úplně normálně třeba několik dní a pak to opět začne.
![Surprised :o](./images/smilies/mega_shok.gif)
Pak jsem oddělal trubičku zadní brzdy od ABS ze stejné větve a po sešlápnutí byl vidět rozdíl. Z otvoru pro přední stříkala kapalina dále, ale byla zpěněná, z otvoru pro zadní byla čirá, ale stříkala méně. Brzdový válec jsem se snažil také odvzdušnit. Po sesazení zpět šla brzda krásně odvzdušnit, pedál šel lehounce. Věděl jsem, že auto bude brzdit na jedničku a taky že jo. Jenže po 2 dnech opět to samé!
![Shout :O:](./images/smilies/shout.gif)
Můj názor:
Myslím si, že by mohl být problém ve ventilu ABS, brzdový válec asi těžko, kdyby byl zavzdušněný, tak by stejnak neměl jít pedál těžce jako když je omezený průtok. Bohužel jsem ABS rozebrané neměl, ani neviděl (pouze google). Tudíž potřebuji radu od někoho více zkušeného jestli je moje domněnka správná, jestli to dokážu rozhodit doma sám, jestli to dokážu opravit sám nebo jestli mám sehnat ABS z jiného auta. Případně co mě to bude cca stát. Nakonec se chci omluvit za sloh, ale vysvětlit takovou zkurvenost dá práci
![Drinks or Beer :beer:](./images/smilies/drinks.gif)
Děkuji za každou radu, jsem z toho zoufalý a nasraný. Každé vrtání v brzdách mne stojí čas, nervy, peníze, není to také zrovna čistá práce a ve finále s negativním nebo nejistým výsledkem.