hajnej píše:hajnej píše:Já jen že trasu Náchod, Semily, Liberec, Teplice jsem jel se spotřebou na palubáku 6,3 (V70 D5 136kw AWD manual) a to jsem jel úplně normálně, do kopců jsem mu dával dost plynu kvůli DPF.
Po vyjetí první nádrže palubák 6,9 realita 7,4 - svižné tempo, trochu toho testovacího bufíkování bylo.
na AWD velice slusny!
Co se tyce vypalovani filtru, tak jsem ted jak se zda prave po prvnim vypalovani DPF -ka za poslednich 3500km co mam auto (aspon teda prvnim co jsem snad zaregistroval a vlastne i cilene testoval) jezdim s tim na 90% jenom mimo mesto a ne prave na klobouka.. Dalnice cca 40 km rovinka, nejdriv jsem to v stoupani pred dalnici poradne zahral a pak hezky celou dobu na petce (sestku jsem tam nehodil cilene) pri 145 km/h jsem to udrzoval kolem 2600 otacek a spotreba zacala po chvili na 15 minut kulminovat od 7,5 - 9,5 L nahoru a dolu nahoru a dolu cyklicky po dobu cca 15 minut a pak se opet ustalila na 7,0 L ... takze snad vypalovani probehlo uspesne, aspon doufam, pry se nekdy spusti i sahara pro lepsi privod vzduchu k horeni ale tu jsem pro aerodynamickej hluk neslysel takze nemohu potvrdit
Kdyz jsem se pak cestou zpet po okreskach vracel tak jsem se na 3-4 tis otackach vysantil a zadna hlaska nevyskocila a okoli virivych klapek taky porad cisty, tak uvidime snad to probehlo jak ma
Jak casto vypalujete cerva hosi? A jake mate "symptomy" kdyz to probiha?

Ptam se jakozto dizl-lama, po 9 autach moje prvni lokomotiva..
