AxE Volvo 850 2.0 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od GDPR_user »

AxE_26 píše: Auto se koupilo, jezdil s ním předchozí majitel všeho všudy 3 měsíce který s tím najel 2-3 000km mezi tím co auto dojelo, vyměnil se olej a všechny filtry a přední brzdy, po 3 měsících až majitel brečel že co vše bude stát a co je potřeba spravit a natož že to žere jak mrdka, tak řekl že to sešrotuje. Jenomže to jsem já nechtěl, takže auto zůstalo u mě stát skoro rok skrze alarm a ztracený dálkáč...

Pak před STK se auto vytáhlo, udělala se změna pojistky at jí platím já a jel jsem na STK na zkoušku co je na autě shit, a už se chodilo, ramena, čepy, tyče řízení, stabíky zadní kotouče a třmeny.

A tak můžu pokračovat dál, protáhlo se to STK a pak se spravovali další věci které se našli.

Pokud se nemýlím tak Keinovi to auto jezdilo za cca 9l a motor běžel normálně.Pokud by byly KO vstřiky,tak by motor určitě plynule neběžel a nebral by 9l Takže se někde musela stát chyba.

LukyKolin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od LukyKolin »

Tak jsem si to celé přečetl. Smutný příběh.

Promiň, možná to teď zabolí.... ale jsi blázen, že něco takového opravuješ.

To auto není samo osobě ničím zajímavé a ještě k tomu je to šrot... (Takovýhle ve VRZČ běžně porcujou...)
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

To nevím zda to jezdilo za 9 ale tomu sám nevěříš.

Já když jsem auto od něj vezl, tak jsem na 100km nechal 50litru benzínu, příjde ti to normální ? Mě určitě ne.

Po příjezdu dom říkám podívám se na klapku, klapka zasraná jako jetel díky tomu že turbo házelo olej do sání, což sem se ani nedivil když plyn reagoval s dosti velkou prodlevou. Takže se vyčistila klapka dalo se nové těsnění, jenomže co to pomůže když škrtící klapka nemá vlasovou vůli ale je vydřená. Takže klapku jsem měnil den před tím než jsem auto rozebral.

Filtr z airboxu černej a zahnojenej jak bota bordelem což vcelku dosti pamatoval.

Svíčky origo volvo které měli na sobě jak bych to řekl skoro strupy jako by motor chlastal vodu. Což motor vodu bohužel bral, ale fakt mírně a po delší době což se vysvětlovalo i mírně načatým těsněním pod hlavou které se vytáhlo.

Lehnu pod auto, celá zadní stěna motoru zachcaná olejem a šlo vidět že olej chčí už delší dobu protože bylo od toho zahnojené řízení které též teklo.

pak jdeme dál, co benzínovej filtr ? origo volvo z 95 roku tak nevím teda kdy byla naposledy výměna.

Takže jak říkám vyměnili se všechny filtry, vyčistila se klapka a vyměnil se olej mobil 5w50, hned dva dny potom se dělali přední brzdy, to nevím který vemeno zatahovalo 2 šruby které drží třmen, protože povolit to, to byla super práce na půl dne. Takže udělali se kotouče s deskama a našlo se dalších pár závad ale ty jsme viděli už od pohledu auta že prdel auta je níže než předek, samozřejmě nefunkční přední ani zadní tlumiče které jsou vytečené a hlavně v zadu unavené péra, dále cestou dom ti hrká horní uložení na hrbech které je na levé straně řidiče, řízení ti plave a není tuhé jako na spravené 850tce tak je mi jasné o co asi půjde, čepy řízení vymačkaný které kein měnil a najeli pár tisic, axiální táhla které jsou pod manžetama od řízení to samo.

Toto se zjistilo až za mě co se auto vytáhlo po skoro roce stání a auto už bylo moje:
čep ramena ? který nemá pomalu ani žádný odpor a silentbloky ramen na pravé straně vymačkané což co se týká těch ramen tak na ty jsem došel až na STK.
Protože jsem měl objednany věci na celej předek a váhal jsem zda vzít ramena nebo ne, tak proto jsem byl na STK na zkoušku kde se potvrdilo že jsou ramena v prdeli a dále zvlněné zadní kotouče o kterých jsme věděl už když se auto vezlo z Hlučína od Keina domů. Tak říkám vyměním je, jenomže zase skutek utek protože se někdo vyřádil na třmenech, takže to je kapitola sama o sobě.


Majitel co jsi auto od keina kupoval, tak po těchto opravách které jsem uskutečnil, tak jak říkám najezdil 2-3 000km a tím to skončilo, řekl že to může srát protože to žere jako tank at benzín nebo olej (což ovšem modře nikdy auto nekouřilo, jen při plné náloži zahulilo do šeda) a auto dá do šrotu i díky těm závadám, (podotykám že auto jsi bral bez ohledu na stav s tím že auto se kompletně spraví jako to dělám teď já.) nakonec vše bylo jinak. Takže se auto u mě odstavilo, a stálo skoro rok. Mezi tím nikdo nevěděl zda jsou v hajzlu kroužky nebo odvětrávání kliky, s keinem jsme se shodli na odvětrávání ale jak říkám nezáleželo na tom, protože to bylo kupováno za jiným účelem. A za další po výměně těchto sraček co jsem udělal, auto jezdilo jen ke mě a majitel jezdil max 80km/h protože měl sotva papíry a neuměl jsi vyměnit ani žárovku.

Takže říkám podívám se na odvětrávání, logicky sání dolů. přijdeš zatáhneš za šruby které jsou v pohodě dostupné a to jsou horní, tak ty drželi na fest a spodní na které se s problémem dostáváš tak ty byli úplně na volno. Takže to taky není v pohodě natož ti to udělá svou spotřebu a výkon.

Jdeme dál, trubka co vede pod sáním, rozlámaná na kusy plus je nasunutá v izolaci, která je pochcaná totálně olejem, tak je logicky jak asi takový odvětrávání může fungovat jednak když je plné a za další má rozlámané trubky.

Dále říkám podívám se na to slavný turbo, opětovně turbo na výfuku nedotažené, jen vrchem a spodkem nic taky se samozřejmě hulilo od turba když se ochladilo. Hadice které vedou do TCV ? se ti drolí v rukách taky super.
Dále šáhneš na vrtuli a ejhle ona má vůli a dotýká se ulity, tak to jsme potom doma že turbo hází olej do sání.

Takže se vše dotáhlo jak má, natáhli se nové hadice a vše se zase složilo, a do teďka s autem jezdilo. Spotřeba dle PC 15l při lehké noze nádrž na 460km když se zadařilo.

Dále když se auto od keina kupovalo tak už mělo spečené pístní kruhy protože docházelo vyfukování výparů olejovou měrkou a odvětráváním to teda nebylo jak jsi 50% lidi myslelo zde na foru když se auto prodávalo.

Takže mi martine prosím tě, vysvětli jak ti auto s fouknutýma kroužkama může jezdit do 9 až 10 litrů benzínu, natož když má špatně zubem a půl udělané špatně rozvody, takže se ti logicky opoždují ventily a jsou podpálené a nic nefunguje jak má, takže auto nějak extra nejede a za další žere jako kráva. Dále máš načaté těsnění protože když se vytáhlo tak šlo vidět že má něco už bohužel za sebou a ještě když první šrub který ti drží palici na levé straně u rozvodů není dotaženej protože někdo na něj zapoměl takže díky tomu chcal olej ze zadní strany motoru.

A tak se o tomto můžeme bavit do nekonečna, jako když kein zminoval že olej měnil co rok mobil 5w50 a dělal vyplachy pomocí BG nebo čehokoliv jiného, takže ty sračky v tom motoru se vysvětlí jak ? Nebo všech 20 zabetonovaných hydroštelů ? Vše je jen o oleji a jeho výměnách o ničem jiným. Že tedy Mobil 5w50 nebo 5w40 nebo jakákoliv jiná viskozita je totální sračka protože zanechává v motoru bordel ? To by se vysvětlilo leda tím že motor jezdil tak max na Castrol o kterým všeci ví že zanechává tyto sračky.
Natož když jsem výplach udělal já tak stačilo mi co jsem z motoru vše dostal a bohužel to nerozpustilo vše, ani karbon v drážkách pístu ale pístní kroužky to krapet uvolnilo, a tlaky se srovnali na 9 baru na každém válci jak jsem psal, pak se použilo BG 44k a hned spotřeba spadla litrem dolů, takže jsem se zastavil na spotřebě lehká noha dle pc 12,3L průměr, skutečnost 13l nádrž na 530km.

A ty fotky co tu jsou toho motoru, jak pístních kroužků nebo nebo ventilů a plno dalších věci jako třeba přetěsnění ventilového víka které jsi žeprý přetěsnoval ty, tak nevím co tam ten černej hnus dělá, když jsi zastánce origo volvo tmelu a za mě nebo předchozí majitele se nesundávalo víko nikdy protože nebyl důvod. Ale co jsem chtěl říct tak ty ventily a pístní kruhy nespečeš po cestě domů z Ostravy nebo po 2000-3000km co s tím najezdil majitel který jsi auto koupil od keina, natož když auto vždy někam před odjezdem zahřál a pak jel těch svojich 70-80km/h, a nikdy mu za studena nenakládal a (ani po zahřátí protože ten zátah mu málem utrhnul nohy) a to ani já a vždy jsem auto též zahřál, natož přes zimu a co se týká dochlazování turba, tak se vždy po jízdě na volnoběh dochlazovalo 3 minuty skrze turbo, pak se motor teprve zdechnul.

Závěrem to řeknu tak jak to je, kdo auto spravoval když ho vlastnil kein, je mi vcelku jedno, protože se k tomu nikdo nepřizná protože je to jen vizitka toho dotyčného. Natož kdo vlastnil auto před keinem, se ví že to měl nějaký tuzér a dále nevíme co kdo na autě za něj dělal nebo co dělal tuzér sám takže tak.

Já jsem auto dovezl v takovém stavu v jakém se koupilo a se závadama byl jsem smířen, protože auto se kupovalo s tím že se komplet spraví a prachy to stát bude. Takže toto mě vůbec srdce netrhá. Akorát kamarád který jsi od keina auto koupil tak jsi myslel že ho za 10 000kč spraví celé. :)

Všeci víme že auta jsou hold drahý koníček :) a vše se dá spravit a spraví se to ale jsou potřeba prachy což celá oprava auta vychází na 200-230 000kč. :)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1438
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Jarda S40 »

L4W píše:Výživnej topic. Já jako laik nechápu jednu věc - když tady popisuješ jednu závadu za druhou, jak je vůbec možné, že to auto bylo pojízdné? Když sem to tak prošel tak si nejsem jist, jestli na motoru vůbec funkovalo něco jak má.
Dále se docela divím, že se k tomu ještě nevyjádřil Martin, kterej se jinak poslední dobou vyjadřuje skoro ke všemu. :oops: Přece jen to není zrovna dobrá reklama když auto, které podle Keina servisoval hlavně on, je takovej vrak.
Já se zase divím, že Axe doporučil kamarádovi koupit takovýto vrak. Pokud najelo jen 5kkm a mělo vše rozbité tak jak je popsáno, tak musela již při koupi bouchat náprava, kouřit motor, při přiložení ruky k výfuku musely být poznat podpálené ventily, při sundání zapalovacích kabelů muselo být poznat, že jeden válec má výrazně nižší kompresi, muselo být viditelné, že je motor zachcanej od oleje, pod klapkou by asi byl slyšet unikající vzduch, olej musel bejt černej jakobota a zasmrádlej, pod víčkem oleje muselo být nasráno šmíru, při zkušební jízdě asi cukal brzdovej pedál, utahaný zadní péra musely být vidět, muselo se poznat jak jsou unavené tlumiče a další a další. Dále mě zaráží, že důvodem k odstavení T5-ky co jela jak z praku bylo namočený DO. Deaktivace alarmu u 850 je oprava asi na 5 minut, maximálně 20. Nechápu to zahumusení motoru karbonem, když jenom v posledních 2 letech měl 2x mobil a proplach BG. Dále mě trochu udivuje protokol z STK, kdy má auto najeto asi tak stejně jako když se prodávalo. Asi mu nešel odometr, známá bolest 850. Jenže pak je veškerá diskuse o ničem. Nicméně podle mě to auto má nalítáno daleko víc než oněch +-220 kkm. 850-ku s najetýma 200kkm mám doma a podvozek je prvotřídní a originální.

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Kein »

Docela mě nebaví jak tady veškeré závady na autě připisuješ mému zacházení nebo zanedbanou údržbou. S tím autem jsem jezdil šest let, denně, a troufám si říct, že vím jak jezdilo, když jsem jej vlastnil, a taky vím kolik žralo. Nehledě na to, že jsme měli v rodině další dva volvoturbobenzíny. Pak auto prodám devatenáctiletýmu klukovi, co to během půl roku stihne hodit do pangejtu a následně odstaví a po dvou letech od prodeje se tu dozvídám jak jsem na to auto sral a jakou jsi koupil past...promiň, ale zní mi to totálně debilně a připadám si tady jako vůl.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Mašík
Offline
Příspěvky: 23
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo 850 TDI, 97, Volvo V 50 2.0 D, 04.

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Mašík »

Když to tak průběžně čtu, tak nevím co si mám o tom myslet.

1) známy Tě poprosil, aby jsi jel sním koupit auto Volvo 2.0 T5 ( chtěl mít někoho sebou, kdo tomu rozumí ).

2) jak si sám psal, auto mělo dříve více majitelů a zvenku bylo oklepané ( muselo Ti být jasné, že stav
tachometru 211000 km není skutečný počet ujetých km ).

3) nedovedu si představit, proč si to kamarádovi nevymluvil, jediné co mě napadá, tak Vás oslovila cena a jak
si sám psal vždy si chtěl T5. ( nemluvě o tom, jestli Vám majitel z ceny v inzerátu ještě neslevil )

4) kamarád měl v tu chvíli, kdy se mu auto začalo kazit, víc rozumu jak Ty a zbavil se ho. ( určitě cena byla
ještě lákavější než byla při koupi kamarádem )

5) dovedu pochopit, že si chtěl T5, že si šikovný a většinu věcí si uděláš sám.

6) musel si vědět, že to auto je odjištěný granát, tak si začal postupně odstraňovat závady, aby si prošel
STK a jelikož opravy a náklady se zvyšovaly sen se začal rozplývat.

7) bývalý majitel Ti daroval nebo za symbolickou cenu prodal ještě jedno auto, tak si začal opět si plnit sen
restaurovat T5.

8) když si začal počítat, kolik Tě to už stalo a kolik ještě do toho budeš muset nasypat, aby se Ti splnil sen,
začal si hledat oporu k Tvém projektu tady na fóru.

9) někteří Ti jasně dali najevo, že je to holý nesmysl do toho investovat velké peníze, není to žádný
perspektivní veterán.

10) pokud by si opravdu chtěl pokračovat podle své představy a investovat do auta 200000,- kč, tak Ti
rovnou říkám, prodej to na ND, peníze se Ti z větší části vrátí za ND, ne za čas který si na tom strávil.
A kup si za ty peníze cca 200000,- kč někde venku původní T5 s jasnou historii. Volvo Ti bude dělat
radost, jelikož nebudeš litovat prostředku tomu vynaložených.

11) z počátku dobře myšleno se podělit na fóru o tom co vše na autě si sám uděláš, se zvrhlo k očerňování
bývalého majitele, popř. toho kdo auto servisoval.

12) jeden z posledních komentářů co se tady objevil ( nechápu, jak to auto mohlo fungovat, když to má tolik
závad), také jak si psal, že domů jste to měli 100 km a spotřebovali jste celou nádrž !!!

To co jsem zde napsal, není kritika na Tebe, pouze jsem napsal co se mi honí hlavou po přečtení Tvého topicu

Jsi manuálně zručný, snaživý, není Ti líto zainvestovat velké peníze do svého snu, tak vem prosím rozum do
hrsti a přehodnoť svůj další postup. Hlavně nelituj peněz co si už zainvestoval, je to pouze zlomek toho co
by tě ještě čekalo !!!

Rád budu číst o tom, jaký máš nový přírůstek do rodiny, který si potom pořídíš a bude to určitě lepší čtení.

Dovedu si představit kritiku, která mě teď čeká. Je to můj názor a za tím si stojím - holý nesmysl v tom pokračovat !!! ( v rozsahu co si tady psal, celolak, přečalounit celý interiér do kůže atd. ) :o
_________________
Volvo 850 2.5 V10 kombi r.v.1993, Volvo 850 TDI sedan r.v.1997, Volvo V50 2.0D r.v.2004,
MB Vito Westfalia, MB A 1.6i, Smart 0.6 Turbo
Bylo: Volvo 850 2.0 Turbo sedan r.v.1995, atd. atd. atd.

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Do pangejtu to neposlal, jen se otáčel na cestě a zadkem sjel do příkopy a autu se nic nestalo. To je celé.

Auto jsi bral s tím že jsi ho spraví, říkám mu počky bude ještě nějaký další kus, nechtěl o tom slyšet. Tak jsi ho vzal.

nikdo neříká že jsi na auto sral, sám jsi říkal že jsi si na autě nedělal nic až na občasnou výměnu pylového filtru, vše se dělalo v servise.

Jsi myslíš že jsi vymýšlím nebo co ? že na fotkách jsou jiný motory který ani ve tvé 850 není nebo co ?

Co bylo na autě na hovno se vyměnilo, a zbytek je na fotkách. Myslíš jsi že bych ten motor kuchal jen tak pro prdel a abych vyhodil peníze ? Určitě že ne.

Nebo co třeba takovej altík asi jsem si ho polil sám že ? pak jsem to nafotil a dal jsem to zde, aby to vypadalo tak jak jsi na vše sral.

Že motor bere olej jsi věděl sám, psal jsi to i do inzerátu, že kouří z olejové měrky jsi věděl též, ještě jsme se o tom bavili, zda je to skřín nebo pístní kroužky. Tak čemu se divíš. Tlaky se měřili, výsledek je zde spečené pístní kroužky tlaky na válcích po 9 barech. Takže jenom tak pro prdel to auto nerozebírám.

že motor je zachcanej od oleje, natož celý rám co je pod autem, pak že teče řízení, jsi asi taky vymýšlím že turbo je taky v prdeli je asi vše kec.

Že byli v hajzlu zadní třmeny to bylo taky měněno jen z hecu, stabilizátory, ramena, čepy řízení axiální táhla to je taky vše kec.

Jestli nevěříš, dojet se na auto mrknout, zase tak daleko to nemáš. Můžeš se přesvědčit sám, jak jsem řekl.

A za další říkám, že mě je u prdele stav toho auta, protože sem jasně řekl že se to auto spraví a se závadama se počítalo. Takže já jsem žádnou past nekoupil. A ten co jsi mu auto prodal, tak to chtěl se stejným záměrem jako já ale měl trochu jinou představu o ceně co kolik bude stát. Takže se toho zbavil a auto skončilo u mě a já ho hold do šrotu dát nechci i přesto že dost lidi mi to vymlouvá že je to jen škoda peněz což vcelku i chápu.

davelister007
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 231
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Klecany
Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od davelister007 »

Ja Ti fandim at to das dohromady,sam jsem si rok a pul hral a stale jeste hraju s 850 T5 co jsem vytahl z nemecka z kopriv,taky si delam vse sam a vyslo me to zatim na 70tisic,ale je to temer hotovy...Tvoje investice budou podstatne vyssi a vsichni radi vidime jak nekdo vraci zivot takovymu autu,jen by to chtelo trosku lip podat at to nevypada ze vsichni okolo jsou kreteni :D ...jinak preju pevny nervy a hodne stesti...
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 591
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od L4W »

Já bych v rámci nějakého sebevzdělávání ocenil, kdyby pod fotkami byly nějaké komentáře s tím, co a proč je tam vlastně špatně :D Já totiž jako laik často koukám na fotku, které je podle tebe (a další servisáky) asi dostatečně výmluvná a nic v tom nevidím. Třeba podpálené ventily, sem myslel že budou nějak popraskané ale nic tam nevidím. Bordel ve vaně - to auto může mít podle všeho najeto klidně 2x tolik než na tachu tak jak má vypadat vana u auta s takovým nájezdem? Atd.

Jinak za sebe musím říct, že mám dost velký problém uvěřit, že by zrovna Kein zanechal auto v takovém stavu. Když to rozebíráš díl po dílu, od podvozku, přes motor až po díly karoserie a zatím snad všechno na co si sáhl bylo špatný a na výměnu, tak to auto přece muselo bý sotva pojízdný, vrak před smrtí, nevím jak si to vysvětlit. A jak psal Jarda, řada těchto závad musela být vidět. Tak si říkám, že tyhle motory musí být ku*va odolný, když i přes množství závad stále jedou :)
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

GDPR_user

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od GDPR_user »

Tak tomu moc nerozumím,v jednom příspěvku píšeš,že motor jel jako kráva a v druhém,že motor nejel.Tak co je vlastně pravda??Když byl u mne Kein naposledy,tak měl průměrnou spotřebu tuším 8,6l pokud Ti to žralo 50l/100km,pak Ti zřejmě Kein zapoměl říci,že auto má 5ti stupňovou převodovku,nikoliv jednostupňovou.Pokud to byl takový vrak,pak se divím,že jsi to od něj koupil a nechtěl spíše peníze za ekologickou likvidaci.Já vím,že Kein se o auto vždy pečlivě staral a vždy dostalo to co potřebovalo!!!Když jsem auto viděl naposledy u Keina,bylo to krásné auto,ve velmi dobrém stavu.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Zapeklitý, tady je takovejch nevysvětlitelnejch věcí, že to skoro vypadá, že si to auto po večerech půjčujou mimozemšťani a dělaji na něm nějaký pokusy zahrnující oxidaci, degradaci a mechanickou pevnost a odolnost kovů a slitin

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

No jasně, celou dobu jsem jel pouze na 1čku a točil jsem to co to šlo :) škoda že mi kein neřekl že ta převodovka má další 4 kvalty + zpátečku.

Motor sám o sobě jel i přesto že má nějaký závady, ale co ti to je platný když žere jak benzín tak olej i děcka kolem cesty. A když má motor v hajzlu kroužky tak je logicky že to olej i benzín žrát bude ve velkým množství, natož pod plnou zátěží.

A když auto dostalo vše co potřebovalo natož jak kein vykládá že auto jezdilo pouze k tobě, tak ten pecka silikon nebo co to je za sračku, pod víkem to tam dal kdo ? Jak už všeci víme tak zastáváš origo tmel Volvo.

(Toto se už tebe netýká) Nebo ten zachcanej altík servoolejem, ten jsem si polil asi taky sám a pak jsem to tu zveřejnil abych někoho pošpinil jen tak pro prdel. :unknown:

GDPR_user

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od GDPR_user »

AxE_26 píše: (Toto se už tebe netýká) Nebo ten zachcanej altík servoolejem, ten jsem si polil asi taky sám a pak jsem to tu zveřejnil abych někoho pošpinil jen tak pro prdel. :unknown:
Nádobka serva teče na 80% aut.

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Na toto jsem se neptal. Že nádobka na servo teče se stát může, ale bohužel v mém případě tomu tak není.
Bohužel víme že altík někdo krásně zalil. Takže tečící nádobkou to fakt není :lol: :ROFL:

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Krystof P. »

Ono je škoda že Kein spoustu věcí rozebíral i na jinejch, snadno dohledatelnejch místech, takže pak se tady trošku blbě něco tvrdí, když jeho vlastní slova z jinejch fór ukazujou naprostej opak :)

Kde bude asi pravda

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Urvanej »

Na mě to celý působí, že jsou dvě možnosti. Buď tu někdo pěkně fakturoval a nepracoval, nebo jsou tu popisována dvě rozdílná auta. :D
Hele tohle nikam nepovede.
Nechcete jen nechat aktuálního majitele vozu radši pokračovat v dobře začaté práci a jejího ukazování namísto obviňování lidí navzájem?
Za mě můžu jen říct, že máš můj nehynoucí obdiv, s jakou vervou jsi se do toho pustil a přeju, ať nedojde trpělivost a chuť a dotáhneš to do zdárného konce! :Bravo:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Presne tak. Preju ti pevne nervy a hodne sil pri celekove oprave Volvika. Hlavne se nevzdavej...vsak urcite sam vis ,ze pak to stoji za to. :-) :good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Včera došlo na pokus jak rozhýbat zabetonované hydroštely. Z 20 hydroštelů se podařilo rozhýbat pouze 4 kusy a zbytek je na vyhození. Zbytek hydroštelů je tak zakarbonovaný že pístek nelze vytáhnout nebo s ním otočit a natož po násilnem stlačení z hydroštelu nic nevyteče a pístek se už nevrátí, protože karbon nemá kam uhnout a skrze zalepený hydroštel a hlavně dírku co je v něm. Takže se do něj i BG 109 při výplachu nemělo šanci do něj dostat a vyčistit ho.
Z prvního rozhýbaného kusu jsem dostal i červený silikon :crazy: :unknown: a karbon, po vyčištění hydroštel funguje jako nový.
Pak byl pokus s dalšími 20 hydroštely z náhradní motoru který jsem dovezl od Petr.Chrpa, tam hydroštely zabetonované nebyli, ale šli ztuha a bylo v nich trochu karbonu. Což ovšem po rozhýbání a vyčištění mám dalších 20 plně funkčních hydroštelů které fungují jak mají. :)

Ještě je v plánu kompletně rozdělat a vyčistit aby v nich nebylo vůbec nic. :)
2016-03-17 14.21.55.jpg
2016-03-17 14.21.32.jpg
2016-03-17 13.41.20.jpg
2016-03-17 13.31.37.jpg
2016-03-17 13.13.00.jpg
2016-03-17 13.12.53.jpg
2016-03-17 13.08.55.jpg
2016-03-17 13.08.35.jpg
2016-03-17 13.07.51.jpg
2016-03-17 13.07.02.jpg
2016-03-17 13.02.19.jpg
2016-03-17 12.58.41.jpg
2016-03-17 12.46.37.jpg
2016-03-17 13.41.20.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

anonym_user

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od anonym_user »

Uz jsem myslel, ze se u tebe nic nedeje :D
Hrajes si s tim pekne. Asi te fakt budu muset navstivit :D

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1256
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od Kuko28 »

jak tak koukám na ty nástroje, už vidím kde je problém - máš malé kladivo :green:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Kladivo zatím použito nebylo :D :D

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Tak konečně něco udělaného :-D ale zatím jen na hrubo.
12421415_1696411340636965_550863514_n.jpg
12421451_1696411357303630_1094179711_n.jpg
12498914_1696411380636961_709367670_n.jpg
12443202_1696411323970300_631120131_n.jpg
20ac30eb-ef16-426c-956d-2bf1476580cb.jpg
550ba961-a792-4c65-abc9-a399eedcc526.jpg
757aa46e-c3df-4ce2-a58c-33ecda9c491b.jpg
93d13107-8cc4-453d-8277-1a2a056971bf.jpg
143ac63a-69eb-409f-a7d2-19bfa3ae988f.jpg
8e36d2f9-1d18-46ae-8711-3cf8939db66b.jpg
d9eb7f84-7a48-4435-8509-5cb176951c7a.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od karelvolvo »

Tuzing na barvičky to nejezdí !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

AxE_26
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od AxE_26 »

Barvičky jsou potřeba :D

S60 GOLD
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1324
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

AxE Volvo 850 2.0 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

:good:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé