Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM"

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Chase »

dali píše:Letmým pohledem mám airboxů 4-5 :%) , musím to ale zkontrolovat, protože něco z toho je diesel a něco z toho ME7 benzín. Mezichladič z TDI, hadice ke klapce asi 2, ale musím skouknout jestli jsou k něčemu. Ty šíny z mezichladiče s prasklou vaničkou, z kterýho jsem sápal hliníkový jádro jsem asi bohužel vyhodil. Světlý zadní opěradlo mám, ale plasty na tom dobře nebyly. O víkendu se snad dostanu k podrobnějšímu shlídnutí a identifikaci.
Když už se budeš hrabat v zásobách, nenašel bys tam náhodou ovládání od vyhřívání sedaček? ;) :D
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Jediný 70kový spínače vyhřívání co jsem měl vím tutově že jsem upotřebil do mýho chrochta. 850 kový bych asi našel.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Sarkasmic píše:No....
Cooler-ale ten není surnej-deravej není,ale chybí mu tu boční šíny,takže visí na hadicích
Turbohadice-hlavne pred klapku a před cooler
Přední světlý sedačky kůže s alcantrou
Plasty na větší zadní opěrák-prúchod pásu a sklapění sedadla
Hydro motorový silenbloky-ale ty dám spíš nový
TCV-taky spíš nový
Filtrbox
Kombíkový zadní péra,nejlépe zátěžový
Tak jsem našel
- šíny k mezichladiči, jsou teda z chrochta, plastový, co se přidělávaj samořezama, ale posloužit by měly
- airbox s nápisem TURBO (to znamená na lankový auto), benzínovej
- hadici před klapku takovou celkem odpudivou, ale děravá ani prasklá co jsem koukal snad neni
- ta dolu před mezichladič by měla bejt normální
Jestli to budeš chtít, tak to nějak doladíme v SZ :wink:

hpridal
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od hpridal »

Zdar, jak jsi psal na začátku o tom, že to chceš oživit, já mám vyzkoušený chip od BSR, tuším že na Tvoje auto to bude kolem 7tis. Když jsem to dal poprvé na C70, tak jsem nevěřil, že je to to samé auto - krásně jelo už z nízkých otáček a v celém spektru to bylo jen lepší. U 850 už to taková lambáda nebyla, ale to auto je nekonečné trápení, ale snad se taky dostanu někdy ke konci pokud to dřív nezapálím.

Takže má zkušenost - C70 T5 jsem dal pouze chip a výfuk (bez downpipe) a najel takřka 100tis km - bez problémů na motoru, pouze repase turba

850 T5 - jsem se pustil do ne uplně hardcore úpravy, prakticky to co jezdí S60R, tj 19T turbo, svody, výfuk s downpipe a vyšší tlak než má série. Po zvednutí tlaku mi odešla na původním motoru ojka, s čím jsem trochu počítal. Od té doby se v tom ale plácám 3/4 roku a auto zatím pořádně nejelo. Dokonce to došlo tak daleko, že jsem musel koupit jiné auto.

Takže za mě kdybych to řešil znovu tak na úpravy krom chipu se asi vykašlu, pošetřím a koupím něco jiného co pojede tak jak chci už v základu..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Jde zamětit turbo mezi V70I T5 a V70II T5??? Pokud jsem to dobře pobral tak turbo je identický,jen má šikmej housing????
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od metju »

Presne tak. Nebzde ti pasovat downpipe. Takze rovnou po s vymenou turba nechat udelat poradny vyfuk ;-)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Fíla »

Sarkasmic píše:Jde zamětit turbo mezi V70I T5 a V70II T5??? Pokud jsem to dobře pobral tak turbo je identický,jen má šikmej housing????


A jdou k němu jinak trubky s vodou a olejem...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od mekky »

Nejdou pokud teda nechce dávat k24
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od dali »

Ale jdou. U TD04 existují dva druhy CHRA. Vývody na vodu z obou stran (starší) a vývody na vodu z jedný strany nad sebou (novější). Pak eště existuje třetí CHRA, která má vývody pro všechny (obě) existující konfigurace a nepoužívaný vývody se zaslepí, tuším že to ale nikdy neni origo MHI, ale Kinugawa a podobný neřády.

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Tak dneska jsem vyndal meluzinu z auta a mam tam TD04HL-15G,což by měla bejt 850ka. Má cenu to repasovat,nebo je lepší shánět něco lepšího? Origo by tam mělo bejt 16T ne?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Našel jsem:
metju píše:Origo MHI 19T máš ve Velký Bíteši za 18 a nějaký drobný. Sám jsem si tam pro něj z Prahy jel...

EDIT:
http://www.turbocar.cz
číslo: 49189-05410
cena 15,600 + DPH

v katalogu není, ale zavolej...


Neměl by někdo katalogový čísla i na 16T a 18T?
Dají se tyto turba zaměnit i bez softwérových změn tak aby to normálně jezdilo?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Fíla »

TD04HL-18T .... OE Volvo 8601456 .... OE Mitsu 49189-01375
TD04HL-16T .... OE Volvo 8601238 .... OE Mitsu 49189-01350 nebo 49189-01355
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Danke schön...
A je tedy možno tyto turba libovolně zaměňovat bez softwerových změn?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Takže jo... Z turbocaru mi napsali že ani jedno z těchto tří není jako nový dostupný.... Poradí mi někdo co dál? Nechce se mi tam dávat repasovanou 15ku.... A nebo to nemám řešit,s tím že jedinej tuning co je v plánu je upgrade výfuku a tu 15G tam nechat a neřešit? Je Hodně znát rozdíl při běžným ježdění mezi 15-16-18-19?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Tak jsem tu zas... Nastavoval jsem wastegate a narazil jsem na malej problém... Papírově i dle winu mám mít motor B5234T3 ale fyzicky v autě mám B5234T- u nich se liší tlak otvírání wastegate. Resp. 1.8 nebo 4.4 PSI.
Je nějakej fyzickej rozdíl mezi těmito motory,nebo můžu i obyčejné T nastavit na 4.4 PSI? V autě byl motor měněnej,to vím,ale do ted jsem neresil zda za totožnej typ...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Pokud máš elektronikou hlídanej tlak to čidlo tlaku někde na sání ,který mi ve starejch nemáme tak bych tipl 4,4 a pokud máš klasiku tak1,8 .
Muj názor ,inak pro jistotu bych tam dobastlil budíka na tlak v čemž mám výhodu ,že vždy vidím jak to tlačí a případně se vyhneš průseru. :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Ne,nemám,mám klasicky váha lambda,snímač tlaku mám až v Cčku. Včko je z 97... Ano ted mám nastavýno 1.8,ale to auto je oproti Cčku naprosto vydechlý. Cčko je v původním stavu,kombík má nový turbo,TCV,svíčky,kabely,rozdělovač,lambdy a stejně nic moc. Tlaky 10-10.5 na studeným taky nejsou zlý,tož tak nevím proč nejede... Cčko v týhle oplzlý zimě trhá kola na trojku,kombík si na dvojku ani neškrábne. Zrychlení je o 4.5 vteřiny horší... Cčko má sice náskok časováním vačky,ale to snad neudělá tolik ne???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2183
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od peter cz »

Dal bych tam budík na tlak jak píše Petr a přitahoval táhlo dokud to nebude "přefukovat"
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

njn,ale co s adaptací jednotky jak mě kdysi varoval dali? Že si zvykne a pak je vymalováno? Kolik vlastně má plnit T5ka? Resp. kolik vám plní? Informace se notně rozcházejhí....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Nevím kolik ,ale doplna jde :D ,hele jak je na tom kat?nebude přicpanej já to měl a poznat rozdíl byl těžkej když jsem ho vydoloval.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

:) No to netuším,emise na podzim top a f kondici... :-)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2196
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Krystof P. »

Sarkasmic píše:njn,ale co s adaptací jednotky jak mě kdysi varoval dali? Že si zvykne a pak je vymalováno? Kolik vlastně má plnit T5ka? Resp. kolik vám plní? Informace se notně rozcházejhí....
T5 by měla plnit 0.9-1b krátkodobě dá až 1.3b z fabriky
Řídící jednotka na ME4.4 by na to neměla nic moc říkat, na nastavení wastegate reaguje okamžitě, u ME7 by při vyššim plnícim tlaku začala kecat do předstihu, takže nikde nic nepřefoukneš, ale nevim jestli to znamená že u 4.4 ano.

T5 s ME4.4 pocitově jede ještě trošku líp než třeba v mym autě, díky mechanický škrtící klapce, ale zase já mám v autě bez úprav motoru změřenej větší výkon, než je udávanej výrobcem.

Jinak seš si jistej, že je problém v nastavení wastegate ?

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Sarkasmic píše::) No to netuším,emise na podzim top a f kondici... :-)
Nojo já taky procházel s ucpanym :D
A potom když jsem ho vyhodil tak jsem musel přenastavit turbo ,protože mi do toho začal kecat moc brzy omezovač .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Sarkasmic »

Wastegatem si nejsem jistej,jen před výměnou turba to jelo prostě líp... No začnu katem,ještě prubnu váhu vzduchu. Právě že moje ME4.4 jede nejen pocitově mnohem hůř než ME 7
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Problém s bohatostí V70 T5-teď už prozměnu "CO S VÝKONEM

Příspěvek od Urvanej »

Na starym katu projdeš emisema = přicpanej kat :twisted:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé