dali píše:Letmým pohledem mám airboxů 4-5 , musím to ale zkontrolovat, protože něco z toho je diesel a něco z toho ME7 benzín. Mezichladič z TDI, hadice ke klapce asi 2, ale musím skouknout jestli jsou k něčemu. Ty šíny z mezichladiče s prasklou vaničkou, z kterýho jsem sápal hliníkový jádro jsem asi bohužel vyhodil. Světlý zadní opěradlo mám, ale plasty na tom dobře nebyly. O víkendu se snad dostanu k podrobnějšímu shlídnutí a identifikaci.
Když už se budeš hrabat v zásobách, nenašel bys tam náhodou ovládání od vyhřívání sedaček?
Sarkasmic píše:No....
Cooler-ale ten není surnej-deravej není,ale chybí mu tu boční šíny,takže visí na hadicích
Turbohadice-hlavne pred klapku a před cooler
Přední světlý sedačky kůže s alcantrou
Plasty na větší zadní opěrák-prúchod pásu a sklapění sedadla
Hydro motorový silenbloky-ale ty dám spíš nový
TCV-taky spíš nový
Filtrbox
Kombíkový zadní péra,nejlépe zátěžový
Tak jsem našel
- šíny k mezichladiči, jsou teda z chrochta, plastový, co se přidělávaj samořezama, ale posloužit by měly
- airbox s nápisem TURBO (to znamená na lankový auto), benzínovej
- hadici před klapku takovou celkem odpudivou, ale děravá ani prasklá co jsem koukal snad neni
- ta dolu před mezichladič by měla bejt normální
Jestli to budeš chtít, tak to nějak doladíme v SZ
Zdar, jak jsi psal na začátku o tom, že to chceš oživit, já mám vyzkoušený chip od BSR, tuším že na Tvoje auto to bude kolem 7tis. Když jsem to dal poprvé na C70, tak jsem nevěřil, že je to to samé auto - krásně jelo už z nízkých otáček a v celém spektru to bylo jen lepší. U 850 už to taková lambáda nebyla, ale to auto je nekonečné trápení, ale snad se taky dostanu někdy ke konci pokud to dřív nezapálím.
Takže má zkušenost - C70 T5 jsem dal pouze chip a výfuk (bez downpipe) a najel takřka 100tis km - bez problémů na motoru, pouze repase turba
850 T5 - jsem se pustil do ne uplně hardcore úpravy, prakticky to co jezdí S60R, tj 19T turbo, svody, výfuk s downpipe a vyšší tlak než má série. Po zvednutí tlaku mi odešla na původním motoru ojka, s čím jsem trochu počítal. Od té doby se v tom ale plácám 3/4 roku a auto zatím pořádně nejelo. Dokonce to došlo tak daleko, že jsem musel koupit jiné auto.
Takže za mě kdybych to řešil znovu tak na úpravy krom chipu se asi vykašlu, pošetřím a koupím něco jiného co pojede tak jak chci už v základu..
_________________ bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
_________________ Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Ale jdou. U TD04 existují dva druhy CHRA. Vývody na vodu z obou stran (starší) a vývody na vodu z jedný strany nad sebou (novější). Pak eště existuje třetí CHRA, která má vývody pro všechny (obě) existující konfigurace a nepoužívaný vývody se zaslepí, tuším že to ale nikdy neni origo MHI, ale Kinugawa a podobný neřády.
Tak dneska jsem vyndal meluzinu z auta a mam tam TD04HL-15G,což by měla bejt 850ka. Má cenu to repasovat,nebo je lepší shánět něco lepšího? Origo by tam mělo bejt 16T ne?
Takže jo... Z turbocaru mi napsali že ani jedno z těchto tří není jako nový dostupný.... Poradí mi někdo co dál? Nechce se mi tam dávat repasovanou 15ku.... A nebo to nemám řešit,s tím že jedinej tuning co je v plánu je upgrade výfuku a tu 15G tam nechat a neřešit? Je Hodně znát rozdíl při běžným ježdění mezi 15-16-18-19?
Tak jsem tu zas... Nastavoval jsem wastegate a narazil jsem na malej problém... Papírově i dle winu mám mít motor B5234T3 ale fyzicky v autě mám B5234T- u nich se liší tlak otvírání wastegate. Resp. 1.8 nebo 4.4 PSI.
Je nějakej fyzickej rozdíl mezi těmito motory,nebo můžu i obyčejné T nastavit na 4.4 PSI? V autě byl motor měněnej,to vím,ale do ted jsem neresil zda za totožnej typ...
Ahoj
Pokud máš elektronikou hlídanej tlak to čidlo tlaku někde na sání ,který mi ve starejch nemáme tak bych tipl 4,4 a pokud máš klasiku tak1,8 .
Muj názor ,inak pro jistotu bych tam dobastlil budíka na tlak v čemž mám výhodu ,že vždy vidím jak to tlačí a případně se vyhneš průseru.
Ne,nemám,mám klasicky váha lambda,snímač tlaku mám až v Cčku. Včko je z 97... Ano ted mám nastavýno 1.8,ale to auto je oproti Cčku naprosto vydechlý. Cčko je v původním stavu,kombík má nový turbo,TCV,svíčky,kabely,rozdělovač,lambdy a stejně nic moc. Tlaky 10-10.5 na studeným taky nejsou zlý,tož tak nevím proč nejede... Cčko v týhle oplzlý zimě trhá kola na trojku,kombík si na dvojku ani neškrábne. Zrychlení je o 4.5 vteřiny horší... Cčko má sice náskok časováním vačky,ale to snad neudělá tolik ne???
njn,ale co s adaptací jednotky jak mě kdysi varoval dali? Že si zvykne a pak je vymalováno? Kolik vlastně má plnit T5ka? Resp. kolik vám plní? Informace se notně rozcházejhí....
Sarkasmic píše:njn,ale co s adaptací jednotky jak mě kdysi varoval dali? Že si zvykne a pak je vymalováno? Kolik vlastně má plnit T5ka? Resp. kolik vám plní? Informace se notně rozcházejhí....
T5 by měla plnit 0.9-1b krátkodobě dá až 1.3b z fabriky
Řídící jednotka na ME4.4 by na to neměla nic moc říkat, na nastavení wastegate reaguje okamžitě, u ME7 by při vyššim plnícim tlaku začala kecat do předstihu, takže nikde nic nepřefoukneš, ale nevim jestli to znamená že u 4.4 ano.
T5 s ME4.4 pocitově jede ještě trošku líp než třeba v mym autě, díky mechanický škrtící klapce, ale zase já mám v autě bez úprav motoru změřenej větší výkon, než je udávanej výrobcem.
Jinak seš si jistej, že je problém v nastavení wastegate ?
Wastegatem si nejsem jistej,jen před výměnou turba to jelo prostě líp... No začnu katem,ještě prubnu váhu vzduchu. Právě že moje ME4.4 jede nejen pocitově mnohem hůř než ME 7