Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#2501 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:To jo, ale kdyz jsem tam ja kupoval, tak jsem si overoval, jak je to se stacenim. V Holandsku to maji postavene tak, ze by jeden takovy pokus pro tebe znamenal mastnou pokutu, snad i celu a zakaz cinnosti. Turku v Holandsku moc nebude. A navic dle jmena Nizozemce poznas. Ja zrovna kupoval U Arjana Van Dama - Nizozemec jak poleno i vyslovnosti . Navic, mas-li VIN a servisku, muzes napsat do servisu a ochotne odpovi. Mne odpovedeli na vsechny 3 email, vse co jsem chtel. Kilometry, kdy byl meneno awd a jak pravidelne k nim auto jezdilo
Totéž platí i n německu a i přes to jsem tady měl pár stočenin,rekord 310000km mínus

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2502 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

a co říkáte na ty mazlíky, co jem tady dal, ty další..když pánové z volva z německa neodpovídají a druhé, co jsem měl vyhlídnuté je již prodáno...

to z toho německa je jen pětimístné, ale sedačky krásné... to z holandska je sedmimístné a výbava..myslím paráda...
ale to holandsko je přes 1000 km... tak nějak mne vzalo to z německa s těma hnědýma sedačkama.. to je pecka...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 02 bře 2016 22:56, celkem upraveno 1 x.

GDPR_user

#2503 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Bikerbob píše:a co říkáte na ty mazlíky, co jem tady dal, ty další..když pánové z volva z německa neodpovídají a druhé, co jsem měl vyhlídnuté je již prodáno...

to z toho německa je jen pětimístné, ale sedačky krásné... to z holandska je sedmimístné a výbava..myslím paráda...
Možná bych se vykašlal na zahraničí a hledal u nás.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2504 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Co rikam na tu Holandskou? Sesle mohou klamat, bila tzv. vic trpi na starnuti opticky. Sesle nemusi byt jen vycistene, ale me pripadaji v klidu a tem 230 000 km odpovidaji. Dival jsem se na stranky bazaru. Nejsou to Turci, ale Holandane, maji tam sve fotky. Uz to svedci o urcite duvere. Ja bych tam napsal, pozadal o scan servisky, vin a info v jakem je auto stavu, co se musi opravit a zda bylo koupeno a provozovano v NL. Dle odpovedi poznas vice. Pak napis do servisu, zda tam auto jezdilo, kolik melo km pri posledni navsteve a kdy, zda byl menen olej a neco z awd.
Jinak z fotek vypada hezky. Muj laicky nazor
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2505 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

martinopel píše:
Bikerbob píše:a co říkáte na ty mazlíky, co jem tady dal, ty další..když pánové z volva z německa neodpovídají a druhé, co jsem měl vyhlídnuté je již prodáno...

to z toho německa je jen pětimístné, ale sedačky krásné... to z holandska je sedmimístné a výbava..myslím paráda...
Možná bych se vykašlal na zahraničí a hledal u nás.

hm, to jsem zkoušel, ale co se dívám, to to jsou s výbavou.."sociálky"

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2506 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Haben píše:Co rikam na tu Holandskou? Sesle mohou klamat, bila tzv. vic trpi na starnuti opticky. Sesle nemusi byt jen vycistene, ale me pripadaji v klidu a tem 230 000 km odpovidaji. Dival jsem se na stranky bazaru. Nejsou to Turci, ale Holandane, maji tam sve fotky. Uz to svedci o urcite duvere. Ja bych tam napsal, pozadal o scan servisky, vin a info v jakem je auto stavu, co se musi opravit a zda bylo koupeno a provozovano v NL. Dle odpovedi poznas vice. Pak napis do servisu, zda tam auto jezdilo, kolik melo km pri posledni navsteve a kdy, zda byl menen olej a neco z awd.
Jinak z fotek vypada hezky. Muj laicky nazor

děkuji za odpověď a co tos těma hnědýmy sedačkama v německu..sice pěti místo, ale vypadá moc hezky... a je to blíž, takže bych ušetřil cca500km

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2507 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

vzdálenost od auta v SRN by neměla hrát roli, bo stejně je to po dálnici jen pár hodin navíc, a náklady jsou skoro stejné, když už do toho člověk ty prachy dává, tak je lepší vybrat nejlepší kus, i kdyby to bylo u Holandska nebo Dánska :D
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2508 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

old.fashioned píše:vzdálenost od auta v SRN by neměla hrát roli, bo stejně je to po dálnici jen pár hodin navíc, a náklady jsou skoro stejné, když už do toho člověk ty prachy dává, tak je lepší vybrat nejlepší kus, i kdyby to bylo u Holandska nebo Dánska :D

jen jsem to myslel spíše časově.. vím, jak se cítím, když jedu autem do chorvatska, což jsou podobné kilometry..ale to jen poznatek... škoda, že nejsou ta dvě auta blíže u sebe...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#2509 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Corek »

jen jsem to myslel spíše časově.. vím, jak se cítím, když jedu autem do chorvatska, což jsou podobné kilometry
S Volvem se budeš cítit líp :wink:
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2510 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Corek píše:
jen jsem to myslel spíše časově.. vím, jak se cítím, když jedu autem do chorvatska, což jsou podobné kilometry
S Volvem se budeš cítit líp :wink:[/quto je také důvod, proč do něj chci jít...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#2511 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pegos »

Možná budu prodávat svou 850 TDI r.v 96 jelikož mi spíš stojí než jezdí.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2512 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

tak mne napsali, pokud jsem to pochopil, že při 1800-2000 ot se vozidlo louda, tak nevim... u toho volva s hnědýma sedačkama.... čím to může být??

Hallo, Guten Tag Hr. Mleziva
Der Volvo ist lückenlos Scheckheftgepflegt bei Volvo!
Eine Garantie gibt es bei der KM Leistung leider nicht mehr!
Alles funktioniert im Moment gut.
Zustand innen und außen sehr gut.
Das Getriebe hat zwischen 1800-2000 RPM/ Umdrehungen manchmal einen kleinen zuckler, aber unter normaler Volllast läuft es sauber
Eine Kleinigkeit könnte man noch Bemängeln der Fahrersitz am Einstieg hat kleine Abnutzung.
Alles in allen ist der Volvo sehr sehr gut.
Mit freundlichen Grüßen
Horst Pu

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2513 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Německy neumím, ale strýček gůgl mi přeložil něco ve smyslu, že převodovka v těch otáčkách cuká. Ať už je to cokoli, raději počítej s horší variantou (repase AT), pak budeš mít převodkou v cajku (a budeš to vědět), někdy stačí jen pořádně vypláchnout olej. Cokoli lepšího je pak lepší pro tebe.

Pokud bude na místě převodovka zlobit více než píšou, v doprovodu zkušené osoby (která bude umět tohle špatné chování vyprovokovat) máš páku, jak zatlačit na cenu. Zamávat ca$hem na místě, že když to bude o tolik levněji, tak to bereš hned, jinak go home.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: RK
Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5

#2514 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Paulie »

Haben píše:Nafta se do faceliftu v roce 2005 delala s motory 96 kw a 120 kw bez DPF - euro 3. Motory jsou identicke, jen softwarove je ta 96 kw priskrcena. Chipem z toho udelas 120 kw ci 136 ci 149 kw.
Facelift MY2005 se delal jeste se 120 kw bez DPF, pak prisly uz jen auta s DPF - euro 4. Standard 136 kw a priskrcene 120 kw a 93 kw.

U tech 96 kw a 120 kw bez DPF euro 3 se obcas muzes setkat s auty z rise, ktere maji dodelany pasivni DPF od Volva, pak se z toho stalo na papirech euro 4.

Co se tyce zavad pred faceliftem studenaky v pristrojovce, oprava za cca 2000 kc a hotovo. Facelift plastova sednouci svetla.

Jinak euro 3 i 4 motory drzi, venujes se ji li mi, bezna udrzba. Ano, muze odejit vstrik, ale starim.

Servis je unosny, jen je vhodne jezdit do servisu, ktere umi Volva, maji origo diagnostiku. Takove servisy naleznes v Praze, Brne, Nachode, Lichnove, Zline a mozna jeste nekde. Vse tu najdes, pripadne doporucime.

Koroze opravdu zadna, pokud to nebylo bouchle a blbe opravene. Hledej auto s hagusy, je to pohodlnejsi. Se spotrebou se na dalku s predkolkou vlezes bez omezovani do 6,5 az 7, s awd tak 7 az 7,5.

Díky za postřehy :good: Náchod má cca 20km, takže tam by to připadalo v úvahu.

Zítra se jedu podívat na tohle, nemám co dělat a je to kousek : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16701566?goFrom=list

Kde se dá prověřit VIN , jedině ve Volvu nebo i někde zde přes někoho z fóra? YV1SW796252519863

Žádná topovka to nebude , ale má najeto o 70 víc než to kámošovo, tak mě zajímá jak to bude znát.
Z fotky to má podle mě nedopasovanej předek... ale uvidím víc zítra co a jak.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2515 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Na dane km sedadla vypadaji vytecne. Zda se, ze i stredovy panel je slusne zaplneny, tedy slusna vybava. Cena je hodne nizka. Tak pak dej reference
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2516 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

ok2ucx píše:Německy neumím, ale strýček gůgl mi přeložil něco ve smyslu, že převodovka v těch otáčkách cuká. Ať už je to cokoli, raději počítej s horší variantou (repase AT), pak budeš mít převodkou v cajku (a budeš to vědět), někdy stačí jen pořádně vypláchnout olej. Cokoli lepšího je pak lepší pro tebe.

Pokud bude na místě převodovka zlobit více než píšou, v doprovodu zkušené osoby (která bude umět tohle špatné chování vyprovokovat) máš páku, jak zatlačit na cenu. Zamávat ca$hem na místě, že když to bude o tolik levněji, tak to bereš hned, jinak go home.

Pavel
no, právě to mám na mysli..., uvidíme..zatím si s ním dopisuju, chci VIN a oni mne napíšou, že je k dispozici na poslední stránce, přičemž mne se to nepodařilo přečíst... tak asi neumím číst....

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-Aut.Executive-1.Hd.Volvo-S/vhc:car,pgn:10,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/218438296.html#

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4195
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#2517 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jancho »

Paulie píše:
Haben píše:Nafta se do faceliftu v roce 2005 delala s motory 96 kw a 120 kw bez DPF - euro 3. Motory jsou identicke, jen softwarove je ta 96 kw priskrcena. Chipem z toho udelas 120 kw ci 136 ci 149 kw.
Facelift MY2005 se delal jeste se 120 kw bez DPF, pak prisly uz jen auta s DPF - euro 4. Standard 136 kw a priskrcene 120 kw a 93 kw.

U tech 96 kw a 120 kw bez DPF euro 3 se obcas muzes setkat s auty z rise, ktere maji dodelany pasivni DPF od Volva, pak se z toho stalo na papirech euro 4.

Co se tyce zavad pred faceliftem studenaky v pristrojovce, oprava za cca 2000 kc a hotovo. Facelift plastova sednouci svetla.

Jinak euro 3 i 4 motory drzi, venujes se ji li mi, bezna udrzba. Ano, muze odejit vstrik, ale starim.

Servis je unosny, jen je vhodne jezdit do servisu, ktere umi Volva, maji origo diagnostiku. Takove servisy naleznes v Praze, Brne, Nachode, Lichnove, Zline a mozna jeste nekde. Vse tu najdes, pripadne doporucime.

Koroze opravdu zadna, pokud to nebylo bouchle a blbe opravene. Hledej auto s hagusy, je to pohodlnejsi. Se spotrebou se na dalku s predkolkou vlezes bez omezovani do 6,5 az 7, s awd tak 7 az 7,5.

Díky za postřehy :good: Náchod má cca 20km, takže tam by to připadalo v úvahu.

Zítra se jedu podívat na tohle, nemám co dělat a je to kousek : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16701566?goFrom=list

Kde se dá prověřit VIN , jedině ve Volvu nebo i někde zde přes někoho z fóra? YV1SW796252519863

Žádná topovka to nebude , ale má najeto o 70 víc než to kámošovo, tak mě zajímá jak to bude znát.
Z fotky to má podle mě nedopasovanej předek... ale uvidím víc zítra co a jak.
http://www.autotracer.cz , http://www.zkontrolujsiauto.cz (je to jedno a to samé) - stojí to 500kč
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: RK
Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5

#2518 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Paulie »

jancho : Jo jo o tomhle vím a děkuju :good: Mě spíš napadlo jestli tu nemáte někoho,kdo má přístup k záznamům...dekódování výbavy,zjištění km dle servisu a VINu :) Já že u předchozích dvou aut ( Audi A4 a VW Passat ) sem tyto věci přes forum zjistil, tak jsem se chtěl zeptat jestli tu takový mág taky je :) 500,- neni takova rana jestli ma clovek dat 118 nebo 120 za auto uz je buřt.

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4195
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#2519 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jancho »

Paulie píše:jancho : Jo jo o tomhle vím a děkuju :good: Mě spíš napadlo jestli tu nemáte někoho,kdo má přístup k záznamům...dekódování výbavy,zjištění km dle servisu a VINu :) Já že u předchozích dvou aut ( Audi A4 a VW Passat ) sem tyto věci přes forum zjistil, tak jsem se chtěl zeptat jestli tu takový mág taky je :) 500,- neni takova rana jestli ma clovek dat 118 nebo 120 za auto uz je buřt.
Já lustroval při koupi posledního auta celkem 6 aut a u některých (konkrétně u mého aktuálního volva) byly zásahy z autorizovaku a i dle servisky to sedělo a km beru jako samozřejmost. U jiných bouraných tam byly i záznamy škodních událostí. Ale nechci vnucovat. Zkusil bych se i třeba s VINem stavit v autorizáku.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: RK
Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5

#2520 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Paulie »

jancho píše:
Paulie píše:jancho : Jo jo o tomhle vím a děkuju :good: Mě spíš napadlo jestli tu nemáte někoho,kdo má přístup k záznamům...dekódování výbavy,zjištění km dle servisu a VINu :) Já že u předchozích dvou aut ( Audi A4 a VW Passat ) sem tyto věci přes forum zjistil, tak jsem se chtěl zeptat jestli tu takový mág taky je :) 500,- neni takova rana jestli ma clovek dat 118 nebo 120 za auto uz je buřt.
Já lustroval při koupi posledního auta celkem 6 aut a u některých (konkrétně u mého aktuálního volva) byly zásahy z autorizovaku a i dle servisky to sedělo a km beru jako samozřejmost. U jiných bouraných tam byly i záznamy škodních událostí. Ale nechci vnucovat. Zkusil bych se i třeba s VINem stavit v autorizáku.
Ne ne žádné vnucování,máš úplnou pravdu. Samozřejmě pokud se mu tahle 2,4 bude líbit, tak se přesvědčím i za pětikilo jestli to sedí :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2521 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Výbavu by ti mohl napsat ok2ucx, když ho pěkně poprosíš :D , ale km a provedený servis jedině v autorizáku a to ještě jenom úkony které se v autorizáku dělaly. Některé ti to sdělí po telefonu po nadiktování vinu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: RK
Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5

#2522 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Paulie »

Tak jsem se dneska na tu V70 byl podívat... fotky zde : http://810810.rajce.idnes.cz/Volvo_V70_D5_Trotina

Auto na první pohled omlácené bych se nebál napsat, na každém díle něco...hrany všech dveří odřeny poškrábány, levý zadní lem začínající koroze,pravé přední dveře škrábanec.Po kosmetické stránce kaatastrofa

Na druhou stranu interier jak nový... nešel teda otevřít kufr.

Bazárník ho naškytnul na poprvé, 3-4 sekundy točilo a chytlo. I když se motor ohřál tak pořád nějaké pazvuky typuju kladku a řemen...je to před rozvodama, ty maj 116tisíc najeto.

Komplet teda udělaný brzdy a přišla mi spojka že zabírala až na půdě...takže ta by čekala taky.

Motor suchý,turbo nepištělo a táhlo to pěkně i když mi přišlo že to nebylo úplně jak má bejt , kamaráda jelo o chlup líp,ale jsem asi puntičkář.

Jinak OK, já bych to nekoupil, pač auto na přelak ale jinak podvozek , introš cajk a dle servisky se o to starali jen do 200tkm takže těch skoro 80 bůhvi kde to jezdilo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2523 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

tož tak to vypada, že se pojede do německa pro auto, jestli borec ve středu vezme moje auto, dnes jej viděl, byl spokojen... těším se na volvíno... :-D

dvě varianty na výběr... tak teď babo raď, jak se říká... ještě budu muset poprosit martina, jestli bude mit čas na výlet...

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-Aut.Executive-1.Hd.Volvo-S/vhc:car,pgn:7,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frn:2004,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/218438296.html


a druhé o 400km dál...

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.4-D5-AUT-EXECUTIVE-7-PERSOONS/vhc:car,pgn:10,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/218006438.html#

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2524 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tak si domluv obe a kdyz se ti nebude neco pozdavat v Nemecku, hura NL. Pokud zjistis v NL, ze v DE je lepsi, vezmes ji cestou nazpet
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2525 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Haben píše:Tak si domluv obe a kdyz se ti nebude neco pozdavat v Nemecku, hura NL. Pokud zjistis v NL, ze v DE je lepsi, vezmes ji cestou nazpet

hm, možná by to bylo dobré, ale to je tak aspoň na dva dny... minimálně... myslím...

teď ještě, jestli je dobré, když vím, že auto má jistou vadu si teď říkat o slevu... nemám zkušenost s kupováním aut v zahraničí...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 05 bře 2016 20:26, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“