S Volvem se budeš cítit lípjen jsem to myslel spíše časově.. vím, jak se cítím, když jedu autem do chorvatska, což jsou podobné kilometry

S Volvem se budeš cítit lípjen jsem to myslel spíše časově.. vím, jak se cítím, když jedu autem do chorvatska, což jsou podobné kilometry
S Volvem se budeš cítit lípCorek píše:jen jsem to myslel spíše časově.. vím, jak se cítím, když jedu autem do chorvatska, což jsou podobné kilometry
Haben píše:Nafta se do faceliftu v roce 2005 delala s motory 96 kw a 120 kw bez DPF - euro 3. Motory jsou identicke, jen softwarove je ta 96 kw priskrcena. Chipem z toho udelas 120 kw ci 136 ci 149 kw.
Facelift MY2005 se delal jeste se 120 kw bez DPF, pak prisly uz jen auta s DPF - euro 4. Standard 136 kw a priskrcene 120 kw a 93 kw.
U tech 96 kw a 120 kw bez DPF euro 3 se obcas muzes setkat s auty z rise, ktere maji dodelany pasivni DPF od Volva, pak se z toho stalo na papirech euro 4.
Co se tyce zavad pred faceliftem studenaky v pristrojovce, oprava za cca 2000 kc a hotovo. Facelift plastova sednouci svetla.
Jinak euro 3 i 4 motory drzi, venujes se ji li mi, bezna udrzba. Ano, muze odejit vstrik, ale starim.
Servis je unosny, jen je vhodne jezdit do servisu, ktere umi Volva, maji origo diagnostiku. Takove servisy naleznes v Praze, Brne, Nachode, Lichnove, Zline a mozna jeste nekde. Vse tu najdes, pripadne doporucime.
Koroze opravdu zadna, pokud to nebylo bouchle a blbe opravene. Hledej auto s hagusy, je to pohodlnejsi. Se spotrebou se na dalku s predkolkou vlezes bez omezovani do 6,5 az 7, s awd tak 7 az 7,5.
no, právě to mám na mysli..., uvidíme..zatím si s ním dopisuju, chci VIN a oni mne napíšou, že je k dispozici na poslední stránce, přičemž mne se to nepodařilo přečíst... tak asi neumím číst....ok2ucx píše:Německy neumím, ale strýček gůgl mi přeložil něco ve smyslu, že převodovka v těch otáčkách cuká. Ať už je to cokoli, raději počítej s horší variantou (repase AT), pak budeš mít převodkou v cajku (a budeš to vědět), někdy stačí jen pořádně vypláchnout olej. Cokoli lepšího je pak lepší pro tebe.
Pokud bude na místě převodovka zlobit více než píšou, v doprovodu zkušené osoby (která bude umět tohle špatné chování vyprovokovat) máš páku, jak zatlačit na cenu. Zamávat ca$hem na místě, že když to bude o tolik levněji, tak to bereš hned, jinak go home.
Pavel
http://www.autotracer.cz , http://www.zkontrolujsiauto.cz (je to jedno a to samé) - stojí to 500kčPaulie píše:Haben píše:Nafta se do faceliftu v roce 2005 delala s motory 96 kw a 120 kw bez DPF - euro 3. Motory jsou identicke, jen softwarove je ta 96 kw priskrcena. Chipem z toho udelas 120 kw ci 136 ci 149 kw.
Facelift MY2005 se delal jeste se 120 kw bez DPF, pak prisly uz jen auta s DPF - euro 4. Standard 136 kw a priskrcene 120 kw a 93 kw.
U tech 96 kw a 120 kw bez DPF euro 3 se obcas muzes setkat s auty z rise, ktere maji dodelany pasivni DPF od Volva, pak se z toho stalo na papirech euro 4.
Co se tyce zavad pred faceliftem studenaky v pristrojovce, oprava za cca 2000 kc a hotovo. Facelift plastova sednouci svetla.
Jinak euro 3 i 4 motory drzi, venujes se ji li mi, bezna udrzba. Ano, muze odejit vstrik, ale starim.
Servis je unosny, jen je vhodne jezdit do servisu, ktere umi Volva, maji origo diagnostiku. Takove servisy naleznes v Praze, Brne, Nachode, Lichnove, Zline a mozna jeste nekde. Vse tu najdes, pripadne doporucime.
Koroze opravdu zadna, pokud to nebylo bouchle a blbe opravene. Hledej auto s hagusy, je to pohodlnejsi. Se spotrebou se na dalku s predkolkou vlezes bez omezovani do 6,5 az 7, s awd tak 7 az 7,5.
Díky za postřehyNáchod má cca 20km, takže tam by to připadalo v úvahu.
Zítra se jedu podívat na tohle, nemám co dělat a je to kousek : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16701566?goFrom=list
Kde se dá prověřit VIN , jedině ve Volvu nebo i někde zde přes někoho z fóra? YV1SW796252519863
Žádná topovka to nebude , ale má najeto o 70 víc než to kámošovo, tak mě zajímá jak to bude znát.
Z fotky to má podle mě nedopasovanej předek... ale uvidím víc zítra co a jak.
Já lustroval při koupi posledního auta celkem 6 aut a u některých (konkrétně u mého aktuálního volva) byly zásahy z autorizovaku a i dle servisky to sedělo a km beru jako samozřejmost. U jiných bouraných tam byly i záznamy škodních událostí. Ale nechci vnucovat. Zkusil bych se i třeba s VINem stavit v autorizáku.Paulie píše:jancho : Jo jo o tomhle vím a děkujuMě spíš napadlo jestli tu nemáte někoho,kdo má přístup k záznamům...dekódování výbavy,zjištění km dle servisu a VINu
Já že u předchozích dvou aut ( Audi A4 a VW Passat ) sem tyto věci přes forum zjistil, tak jsem se chtěl zeptat jestli tu takový mág taky je
500,- neni takova rana jestli ma clovek dat 118 nebo 120 za auto uz je buřt.
Ne ne žádné vnucování,máš úplnou pravdu. Samozřejmě pokud se mu tahle 2,4 bude líbit, tak se přesvědčím i za pětikilo jestli to sedíjancho píše:Já lustroval při koupi posledního auta celkem 6 aut a u některých (konkrétně u mého aktuálního volva) byly zásahy z autorizovaku a i dle servisky to sedělo a km beru jako samozřejmost. U jiných bouraných tam byly i záznamy škodních událostí. Ale nechci vnucovat. Zkusil bych se i třeba s VINem stavit v autorizáku.Paulie píše:jancho : Jo jo o tomhle vím a děkujuMě spíš napadlo jestli tu nemáte někoho,kdo má přístup k záznamům...dekódování výbavy,zjištění km dle servisu a VINu
Já že u předchozích dvou aut ( Audi A4 a VW Passat ) sem tyto věci přes forum zjistil, tak jsem se chtěl zeptat jestli tu takový mág taky je
500,- neni takova rana jestli ma clovek dat 118 nebo 120 za auto uz je buřt.
Haben píše:Tak si domluv obe a kdyz se ti nebude neco pozdavat v Nemecku, hura NL. Pokud zjistis v NL, ze v DE je lepsi, vezmes ji cestou nazpet
Podle mne stočenka.9.12.2008 auto mělo 163395km za první 3 měsíce najeli 27000km a ročně cca 80-90000kmBikerbob píše:Ještě další objev, mám kontakt na paní, která to prodává za 219 000 na místo bazarové ceny... také by možná stálo za úvahu... zjistí mne typ výbavy...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16668869?goFrom=list
děkuji za postřeh, takže zřejmě smažka a jdeme hledat dál, pokud nepojedem do De, nebo NLmartinopel píše:Podle mne stočenka.9.12.2008 auto mělo 163395km za první 3 měsíce najeli 27000km a ročně cca 80-90000kmBikerbob píše:Ještě další objev, mám kontakt na paní, která to prodává za 219 000 na místo bazarové ceny... také by možná stálo za úvahu... zjistí mne typ výbavy...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16668869?goFrom=list
Sedadla docela slušně ošoupané,takže můj ohad okolo 500000km
Auto je CZ takže by nemělo být problém historii dohledat.
Dobrej objev v úvěruBikerbob píše:Ještě další objev, mám kontakt na paní, která to prodává za 219 000 na místo bazarové ceny... také by možná stálo za úvahu... zjistí mne typ výbavy...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16668869?goFrom=list
Ty data čerpáš odkud? Zajímal by mě tvůj odhad, kdyby sedačky nebyly béžový, ale černýmartinopel píše:Podle mne stočenka.9.12.2008 auto mělo 163395km za první 3 měsíce najeli 27000km a ročně cca 80-90000km
Sedadla docela slušně ošoupané,takže můj ohad okolo 500000km
Pokud auto mělo 9.12.2008 auto mělo 163395km za první 3 měsíce najeli 27000km a ročně cca 80-90000km kolik km má asi průměrně najeto za 7 let???Pokud máš dítě na ZŠ můžeš mu to dát jako úkol z matematiky.Ale pochopitelně mohlo jezdit auto jen první dva roky a pak šla paní do důchodu a jezdila s tím jen na nákup do Kauflandu.marekl píše: Ty data čerpáš odkud? Zajímal by mě tvůj odhad, kdyby sedačky nebyly béžový, ale černý
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé