Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Sry za OT ale ak teda spominas ze kvalitny olej a longlife nie tak ja som do mojho chcel dat mobil 1 fuel economy 0w-30 . motor d5 136kw. Ale budem ho menit po max 15tis km. Mozem dat tento ci odporucas iny?
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud odpovida predepsane viskozite a specifikaci, tak proc ne, ale hlavne ho jako longlife, jak pises, nepouzivat, tj. menit driv..
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
marekl píše:Bikerbob: Nemyslím to zle, ale každý auto má něco, proto je nejlepší si buď vzít při koupi někoho k ruce nebo to vzít třeba do autorizáku na prohlídku... Vysypat se do toho klidně můžeš, ale musíš to s tím úmyslem už koupit
Tímhle teoretizováním se od toho auta spíš akorát odradíš
proto, asi si vezmu, jako odborného poradce martina, už jsme si volali, dostal jsem pár rad, takže si myslím, že to je znalý člověk...
jen čím více sosám informací, tak pomalu a jistě mám v tom, co vlastně chci větší hockej....
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
trochu nechapu, proč když někdo prodava auto, neda tomu aspoň kliku.. navic to ma pry před servisem ve 240t km, to asi nebude jen tak... ale psali, že je vše funkční i čtyřkolka, převodovka vše cajk... tak jsem na vážkách... táhne mne ta výbava..executive... ale jak tak koukám, auto pryč...
zbývá u toho dealera volvo ta 136ka)
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,cnt:de,pgn:7,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_/pg:vipcar/222186208.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,cnt:de,pgn:7,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_/pg:vipcar/222186208.html
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chlapci, co jste všichni posedlí krouťákem? Vraťte se, prosím, do fyziky 7. nebo 8. třída.Bikerbob píše:... jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...
Pokud potřebujete hmotné těleso rozpohybovat (zrychlit), je třeba vykonat nějakou práci. Práce / čas = výkon. Do výsledku pak ještě nepřímo vstupuje hmotnost. Když pro naši úvahu zanedbáme všechny odpory (valivé, tření, vzduchu, atp.), tak na výsledné zrychlení (např. z 100km/h na 160km/h) mají vliv pouze dvě základní veličiny: hmotnost a výkon: 2x těžší auto bude potřebovat při stejném výkonu 2x delší čas pro stejnou změnu rychlosti.
Předpokládáme, že motor dodává maximální výkon po celou dobu zrychlování, t.j. že kvaltem řadíme pouze v okolí otáček, kde je výkon maximální.
Nebo naopak - hádanka: budou závodit dvě jinak identická auta
1. 120kW/340Nm
2. 154kW/320Nm
Které (za předpokladu využití zóny max. výkonu) vyhraje?
Odpověď najdete zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=37133
Kroutivý moment je veličina, která sice s výkonem souvisí, ale vstupuje tam navíc ještě úhlová rychlost = ve výsledku převodový poměr + průměr kol.
Motor s krouťákem 340Nm sice možná v daném okamžiku "kroutí" více, ale bude to v takových otáčkách, kdy zdaleka nedodává onen špičkový výkon 120kW.
T.j. nezrychluje těleso tak rychle, jak by mohl...
P.S. Moc pěkně popsané zde: http://dfens-cz.com/kroutak-vykon-a-spol/
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: RK
- Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj , poprosím zde o radu.... už jsem vyzkoušel dost aut (1999 Mondeo,1999 Focus,2000 Audi A4, 2001 Octavia TDi a 2003 Passat TDi) a zalíbilo se mi Volvo V70 2,4D 120kw v manuálu, rok výroby 2004.
Kamarád si ho pořídil a je to pohodlnější než Passat dokonce,motor suprovej ...zvuk 5válce a krouťák.
Když by to dopadlo tak chci aspoň rok 2004 a vejš,ať to neni starý jak jeruzalém..
Mám několik otázek, na co bych si u toho měl dát pozor?
Je to do toho rozumný motor? Podmínka chci naftu ...jezdím denně 50km do práce.Počítám že to bude jezdit mezi 6-7mi litry... jeli jsme s tím jeho testovačku do těch 140 a palubák ukázal 5,5..
Určitě manuál..jeden automat už jsem repasoval
Jak jsou na to drahé díly? Počítám že +- jako na VW
Mají tyto motory filtry pevných částic?
Když bych koupil auto bez hagusů, dají se dodělat? Jak je na tom auto s ochranou proti korozi, nějaká slabší místa?
Jde v tom autě vyměnit rádio za nějaké klasické s AUX či USB, nebo to doladit do stávajícího originálního?
Cena přes 100 do toho chci dát určitě...ideální by bylo cca do 140ti... on tohle koupil v krásným stavu za 120 z DE.
Díky moc za rady , nebo i další postřehy k tomu tak budu jen radši...nikdy jsem volvo neměl
Paulie
Kamarád si ho pořídil a je to pohodlnější než Passat dokonce,motor suprovej ...zvuk 5válce a krouťák.
Když by to dopadlo tak chci aspoň rok 2004 a vejš,ať to neni starý jak jeruzalém..
Mám několik otázek, na co bych si u toho měl dát pozor?
Je to do toho rozumný motor? Podmínka chci naftu ...jezdím denně 50km do práce.Počítám že to bude jezdit mezi 6-7mi litry... jeli jsme s tím jeho testovačku do těch 140 a palubák ukázal 5,5..
Určitě manuál..jeden automat už jsem repasoval
Jak jsou na to drahé díly? Počítám že +- jako na VW
Mají tyto motory filtry pevných částic?
Když bych koupil auto bez hagusů, dají se dodělat? Jak je na tom auto s ochranou proti korozi, nějaká slabší místa?
Jde v tom autě vyměnit rádio za nějaké klasické s AUX či USB, nebo to doladit do stávajícího originálního?
Cena přes 100 do toho chci dát určitě...ideální by bylo cca do 140ti... on tohle koupil v krásným stavu za 120 z DE.
Díky moc za rady , nebo i další postřehy k tomu tak budu jen radši...nikdy jsem volvo neměl
Paulie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Paulie píše:Ahoj , poprosím zde o radu.... už jsem vyzkoušel dost aut (1999 Mondeo,1999 Focus,2000 Audi A4, 2001 Octavia TDi a 2003 Passat TDi) a zalíbilo se mi Volvo V70 2,4D 120kw v manuálu, rok výroby 2004.
Kamarád si ho pořídil a je to pohodlnější než Passat dokonce,motor suprovej ...zvuk 5válce a krouťák.
Když by to dopadlo tak chci aspoň rok 2004 a vejš,ať to neni starý jak jeruzalém..
Mám několik otázek, na co bych si u toho měl dát pozor?
Je to do toho rozumný motor? Podmínka chci naftu ...jezdím denně 50km do práce.Počítám že to bude jezdit mezi 6-7mi litry... jeli jsme s tím jeho testovačku do těch 140 a palubák ukázal 5,5.. PALUBÁK KECA ALE DÁ SE JEZDIT MEZI 6-7 JAK PÍŠEŠ
Určitě manuál..jeden automat už jsem repasoval ALE OLEJ VYMĚŇ TAKY
Jak jsou na to drahé díly? Počítám že +- jako na VW POROVNEJ SI NA NETU...
Mají tyto motory filtry pevných částic? OBČAS ANO, SPÍŠ NE
Když bych koupil auto bez hagusů, dají se dodělat? Jak je na tom auto s ochranou proti korozi, nějaká slabší místa? PROČ DODĚLAT? PRODÁVÁ SE ORIGO ZAHRÁDKA. ALE DAJÍ SE DODĚLAT. KORODUJÍ PRÁVĚ LIŠTY KOLEM HAGUSŮ (HLINÍK), JINAK VŮBEC
Jde v tom autě vyměnit rádio za nějaké klasické s AUX či USB, nebo to doladit do stávajícího originálního? NEORIGO JE HNUS, DÁ SE VYŘEŠIT: GROM, YATOUR ATD
Cena přes 100 do toho chci dát určitě...ideální by bylo cca do 140ti... on tohle koupil v krásným stavu za 120 z DE. ANO, ZA TYTO CENY, DÁ SE
Díky moc za rady , nebo i další postřehy k tomu tak budu jen radši...nikdy jsem volvo neměl
Paulie
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: RK
- Vůz: 2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD B5,5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hajnej : Díky za zodpovězení otázek. Ceny dílů mrknu na netu.
Jakej motor do toho volit tedy co se poruchovosti týče? Mě přišla ideální ta 120kw , ale našel jsem i 136kw a 96kw verze.
Má to i nějaká svoje typický závady, kterým se nevyhnu?
Má salon Volvo databázi aut který jezdili do autorizáku?
Jinak zatím asi vše. Teď jen něco vybrat
Jakej motor do toho volit tedy co se poruchovosti týče? Mě přišla ideální ta 120kw , ale našel jsem i 136kw a 96kw verze.
Má to i nějaká svoje typický závady, kterým se nevyhnu?
Má salon Volvo databázi aut který jezdili do autorizáku?
Jinak zatím asi vše. Teď jen něco vybrat
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nafta se do faceliftu v roce 2005 delala s motory 96 kw a 120 kw bez DPF - euro 3. Motory jsou identicke, jen softwarove je ta 96 kw priskrcena. Chipem z toho udelas 120 kw ci 136 ci 149 kw.
Facelift MY2005 se delal jeste se 120 kw bez DPF, pak prisly uz jen auta s DPF - euro 4. Standard 136 kw a priskrcene 120 kw a 93 kw.
U tech 96 kw a 120 kw bez DPF euro 3 se obcas muzes setkat s auty z rise, ktere maji dodelany pasivni DPF od Volva, pak se z toho stalo na papirech euro 4.
Co se tyce zavad pred faceliftem studenaky v pristrojovce, oprava za cca 2000 kc a hotovo. Facelift plastova sednouci svetla.
Jinak euro 3 i 4 motory drzi, venujes se ji li mi, bezna udrzba. Ano, muze odejit vstrik, ale starim.
Servis je unosny, jen je vhodne jezdit do servisu, ktere umi Volva, maji origo diagnostiku. Takove servisy naleznes v Praze, Brne, Nachode, Lichnove, Zline a mozna jeste nekde. Vse tu najdes, pripadne doporucime.
Koroze opravdu zadna, pokud to nebylo bouchle a blbe opravene. Hledej auto s hagusy, je to pohodlnejsi. Se spotrebou se na dalku s predkolkou vlezes bez omezovani do 6,5 az 7, s awd tak 7 az 7,5.
Facelift MY2005 se delal jeste se 120 kw bez DPF, pak prisly uz jen auta s DPF - euro 4. Standard 136 kw a priskrcene 120 kw a 93 kw.
U tech 96 kw a 120 kw bez DPF euro 3 se obcas muzes setkat s auty z rise, ktere maji dodelany pasivni DPF od Volva, pak se z toho stalo na papirech euro 4.
Co se tyce zavad pred faceliftem studenaky v pristrojovce, oprava za cca 2000 kc a hotovo. Facelift plastova sednouci svetla.
Jinak euro 3 i 4 motory drzi, venujes se ji li mi, bezna udrzba. Ano, muze odejit vstrik, ale starim.
Servis je unosny, jen je vhodne jezdit do servisu, ktere umi Volva, maji origo diagnostiku. Takove servisy naleznes v Praze, Brne, Nachode, Lichnove, Zline a mozna jeste nekde. Vse tu najdes, pripadne doporucime.
Koroze opravdu zadna, pokud to nebylo bouchle a blbe opravene. Hledej auto s hagusy, je to pohodlnejsi. Se spotrebou se na dalku s predkolkou vlezes bez omezovani do 6,5 az 7, s awd tak 7 az 7,5.
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak je to sxenonovym svetlometem u xc90 pred faceliftem,mela vybojka ocku?nebo tam byla jen ve svetle....pokud vim,tak vybbojka vzdycky mela cocku.....diky za info ,david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nemá čočku, "normální" parabola.
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tož to naštve, když prodejce z mobile nekomunikuje... snažím se druhým dnem poslat odpověď na auto a nikdo neodpovida... mate někdo zkušenosti?? myslíte, že chtějí jen telefonem?? to jsem v pasti, páč neumím německy...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,pgn:9,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,pgn:9,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud nekomunikuje, kasli na to. Treba nechce prodat do CR.
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben píše:Pokud nekomunikuje, kasli na to. Treba nechce prodat do CR.
škoda, páč se mne pozdává, navíc je od volvo dealera...což si myslím, že by mohlo mít lepší stav, než od turka...
napsal jsem mu ještě na email, co ma na strankach firmy, uvidím... napsal jsem, že neumím německy, že teď první kotakt písemně..uvidíme, ale čekuju dalšího mazlíka... jeden by byl, ale až v holandsku, to je docela dálka...
ale nezdá se mne podle sedadel, že by ty kilometry odpovídaly... dle mého názoru...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.4-D5-AUT-EXECUTIVE-7-PERSOONS/vhc:car,pgn:10,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/218006438.html
tohle také vypadá dobře..ty sedačky v jiné barvě jsou hezké.. navíc nevypadají tak vymačkané, myslím...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-Aut.Executive-1.Hd.Volvo-S/vhc:car,pgn:10,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,dmg:false/pg:vipcar/218438296.html
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 02 bře 2016 20:39, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Holandsku ver, tam stoceni km prakticky nehrozi. Sankce jsou poradne a je tam tak trochu jina mentalita, km se overuji myslim v kazdem servise, na STK a tak. Neni prakticky ani moznost a Nizozemce by stocit km snad ani nenapadlo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nizozemce ne,ale turky to napadne.Haben píše:Holandsku ver, tam stoceni km prakticky nehrozi. Sankce jsou poradne a je tam tak trochu jina mentalita, km se overuji myslim v kazdem servise, na STK a tak. Neni prakticky ani moznost a Nizozemce by stocit km snad ani nenapadlo

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To jo, ale kdyz jsem tam ja kupoval, tak jsem si overoval, jak je to se stacenim. V Holandsku to maji postavene tak, ze by jeden takovy pokus pro tebe znamenal mastnou pokutu, snad i celu a zakaz cinnosti. Turku v Holandsku moc nebude. A navic dle jmena Nizozemce poznas. Ja zrovna kupoval U Arjana Van Dama - Nizozemec jak poleno i vyslovnosti 

. Navic, mas-li VIN a servisku, muzes napsat do servisu a ochotne odpovi. Mne odpovedeli na vsechny 3 email, vse co jsem chtel. Kilometry, kdy byl meneno awd a jak pravidelne k nim auto jezdilo



Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Totéž platí i n německu a i přes to jsem tady měl pár stočenin,rekord 310000km mínusHaben píše:To jo, ale kdyz jsem tam ja kupoval, tak jsem si overoval, jak je to se stacenim. V Holandsku to maji postavene tak, ze by jeden takovy pokus pro tebe znamenal mastnou pokutu, snad i celu a zakaz cinnosti. Turku v Holandsku moc nebude. A navic dle jmena Nizozemce poznas. Ja zrovna kupoval U Arjana Van Dama - Nizozemec jak poleno i vyslovnosti. Navic, mas-li VIN a servisku, muzes napsat do servisu a ochotne odpovi. Mne odpovedeli na vsechny 3 email, vse co jsem chtel. Kilometry, kdy byl meneno awd a jak pravidelne k nim auto jezdilo
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
a co říkáte na ty mazlíky, co jem tady dal, ty další..když pánové z volva z německa neodpovídají a druhé, co jsem měl vyhlídnuté je již prodáno...
to z toho německa je jen pětimístné, ale sedačky krásné... to z holandska je sedmimístné a výbava..myslím paráda...
ale to holandsko je přes 1000 km... tak nějak mne vzalo to z německa s těma hnědýma sedačkama.. to je pecka...
to z toho německa je jen pětimístné, ale sedačky krásné... to z holandska je sedmimístné a výbava..myslím paráda...
ale to holandsko je přes 1000 km... tak nějak mne vzalo to z německa s těma hnědýma sedačkama.. to je pecka...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 02 bře 2016 22:56, celkem upraveno 1 x.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Možná bych se vykašlal na zahraničí a hledal u nás.Bikerbob píše:a co říkáte na ty mazlíky, co jem tady dal, ty další..když pánové z volva z německa neodpovídají a druhé, co jsem měl vyhlídnuté je již prodáno...
to z toho německa je jen pětimístné, ale sedačky krásné... to z holandska je sedmimístné a výbava..myslím paráda...
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co rikam na tu Holandskou? Sesle mohou klamat, bila tzv. vic trpi na starnuti opticky. Sesle nemusi byt jen vycistene, ale me pripadaji v klidu a tem 230 000 km odpovidaji. Dival jsem se na stranky bazaru. Nejsou to Turci, ale Holandane, maji tam sve fotky. Uz to svedci o urcite duvere. Ja bych tam napsal, pozadal o scan servisky, vin a info v jakem je auto stavu, co se musi opravit a zda bylo koupeno a provozovano v NL. Dle odpovedi poznas vice. Pak napis do servisu, zda tam auto jezdilo, kolik melo km pri posledni navsteve a kdy, zda byl menen olej a neco z awd.
Jinak z fotek vypada hezky. Muj laicky nazor
Jinak z fotek vypada hezky. Muj laicky nazor
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
martinopel píše:Možná bych se vykašlal na zahraničí a hledal u nás.Bikerbob píše:a co říkáte na ty mazlíky, co jem tady dal, ty další..když pánové z volva z německa neodpovídají a druhé, co jsem měl vyhlídnuté je již prodáno...
to z toho německa je jen pětimístné, ale sedačky krásné... to z holandska je sedmimístné a výbava..myslím paráda...
hm, to jsem zkoušel, ale co se dívám, to to jsou s výbavou.."sociálky"
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben píše:Co rikam na tu Holandskou? Sesle mohou klamat, bila tzv. vic trpi na starnuti opticky. Sesle nemusi byt jen vycistene, ale me pripadaji v klidu a tem 230 000 km odpovidaji. Dival jsem se na stranky bazaru. Nejsou to Turci, ale Holandane, maji tam sve fotky. Uz to svedci o urcite duvere. Ja bych tam napsal, pozadal o scan servisky, vin a info v jakem je auto stavu, co se musi opravit a zda bylo koupeno a provozovano v NL. Dle odpovedi poznas vice. Pak napis do servisu, zda tam auto jezdilo, kolik melo km pri posledni navsteve a kdy, zda byl menen olej a neco z awd.
Jinak z fotek vypada hezky. Muj laicky nazor
děkuji za odpověď a co tos těma hnědýmy sedačkama v německu..sice pěti místo, ale vypadá moc hezky... a je to blíž, takže bych ušetřil cca500km
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vzdálenost od auta v SRN by neměla hrát roli, bo stejně je to po dálnici jen pár hodin navíc, a náklady jsou skoro stejné, když už do toho člověk ty prachy dává, tak je lepší vybrat nejlepší kus, i kdyby to bylo u Holandska nebo Dánska 

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
old.fashioned píše:vzdálenost od auta v SRN by neměla hrát roli, bo stejně je to po dálnici jen pár hodin navíc, a náklady jsou skoro stejné, když už do toho člověk ty prachy dává, tak je lepší vybrat nejlepší kus, i kdyby to bylo u Holandska nebo Dánska
jen jsem to myslel spíše časově.. vím, jak se cítím, když jedu autem do chorvatska, což jsou podobné kilometry..ale to jen poznatek... škoda, že nejsou ta dvě auta blíže u sebe...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]