Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

passport5 píše:Tak a jeste jeden dotaz,motor 2,5T benzin.....spolehlivost?:-) samozrejmne v xc90 r.v.06 zitra jedu kouknout,diky...:-)
Spolehlivost OK, já bych se spíš bál jestli to nebude na XC90 málo.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

Romulusw píše: Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne? :D
treba nam k tomu neco rekne :D
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Nosound89 píše:
passport5 píše:Tak a jeste jeden dotaz,motor 2,5T benzin.....spolehlivost?:-) samozrejmne v xc90 r.v.06 zitra jedu kouknout,diky...:-)
Spolehlivost OK, já bych se spíš bál jestli to nebude na XC90 málo.
s chipem ne, sak sam muzes posoudit o co lepe jede tvoje chiple jak serie
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.

2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.

U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Haben píše:s chipem ne, sak sam muzes posoudit o co lepe jede tvoje chiple jak serie
Já bohužel nevím jak jede serie :D
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše:
Romulusw píše: Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne? :D
treba nam k tomu neco rekne :D
???

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

Martine viz vyse... Bavime se tu mj. o tvem varovani proti manualum xc90 na sauto.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

ok2ucx píše:Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.

2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.

U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...

P.
jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

old.fashioned píše:Martine viz vyse... Bavime se tu mj. o tvem varovani proti manualum xc90 na sauto.
A můžeš prosím blíže vysvětlit,asi mi něco uniká?Rád Ti zodpovím Tvé dotazy,pokud je máš.
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 29 úno 2016 20:49, celkem upraveno 1 x.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Bikerbob píše:
ok2ucx píše:Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.

2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.

U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...

P.
jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...
Ten bude hodně podobný, ale přesné čísla teď nevím.

edit: něco jsem v rychlosti dohledal, tak jestli se nepletu benzín 320Nm a nafta 340Nm
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Bikerbob píše:
ok2ucx píše:Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.

2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.

U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...

P.
jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...

ale aby těch 182kw pak nebylo moc na tu převodovku..viz spolehlivost T6

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

jaký servis by měl být ve 240 000 km u XC 90ky??
ta, pro kterou si mám jet ji nemá a asi by měla mít... a´t vím...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 29 úno 2016 21:16, celkem upraveno 1 x.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel

nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...

já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Bikerbob píše:
Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel

nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...

já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla

on mne i martin opel říkalna začátku, že ty 2,5T nejsou špatné, že mají 154Kw...navíc tam je snad jiná úhlová převodovka, nebo co, až tak si to nepamatuji...že to jsou ušetřené peníze za opravu...

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Bikerbob píše:
Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel

nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...

já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla
T6 má naprosto odlišnou převodovku.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tak tak, tam je 4Q od GM
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »


Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list



tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka.. :-(
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Bikerbob píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list



tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka.. :-(
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...
Tohle vypadá parádně, vem to někam na prohlídku do servisu a nedělej z toho kosmickou loď ;)

passport5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 606
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

to ok2ucx: a když pod víčkem uhlík bude?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

marekl píše:
Bikerbob píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list



tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka.. :-(
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...
Tohle vypadá parádně, vem to někam na prohlídku do servisu a nedělej z toho kosmickou loď ;)
jako myslíš, že to tu asi moc řeším ??? proto ta kosmická loď?

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Bikerbob píše: jako myslíš, že to tu asi moc řeším ??? proto ta kosmická loď?
Toho si nevšímej,někteří jsou zde chytří jako rádio a člověk,který se do auta nechce hned ze startu,tak to moc řeší.Ale to je zdejší folklor na to si časem zvykneš.

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Bikerbob: Nemyslím to zle, ale každý auto má něco, proto je nejlepší si buď vzít při koupi někoho k ruce nebo to vzít třeba do autorizáku na prohlídku... Vysypat se do toho klidně můžeš, ale musíš to s tím úmyslem už koupit

Tímhle teoretizováním se od toho auta spíš akorát odradíš

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

passport5 píše:to ok2ucx: a když pod víčkem uhlík bude?:-)
Hodně karbonu = potenciální problém. Kromě zasviněného motoru celkově jsou pak hlavně problémy s variabilním časování vaček (VVT), které se díky uhlíku zanáší a nefunguje. Dekarbonizace motoru je možná, ale stojí to čas, úsilí a peníze. martinopel by ti tady mohl vyprávět, resp. když dobře pohledáš, najdeš tu i fotky.

Naopak - čísté víčko oleje alespoň přibližně signalizuje, že v autě je olej, který karbonové úsady nevytváří (odolává tepelnému namáhání) a současně ty existující rozpouští, odplavuje a tyto se ve filtru, případně s dostatečně častou výměnou oleje dostávají z motoru pryč.

Nejsem tribotechnik, ale snad jsem to tak trochu laicky leč srozumitelně popsal. Turbobenzíny na tohle trpí asi nejvíce. Takže opět platí základní tribotechnická poučka: olej je třeba měnit často, používat olej kvalitní, prověřený a ve správné specifikaci. Longlife mastné vody od párků jsou možná efektivní pro správce vozových parků velkých firem (olej se mění co 30-50tkm, t.j. auta jezdí do servisu 2-3x méně častěji). Taková kára těch 200tkm nebo s bídou 5 let vydrží, ale pak takový motor můžete hodit rovnou ze skály (malinko přeháním).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]