Spolehlivost OK, já bych se spíš bál jestli to nebude na XC90 málo.passport5 píše:Tak a jeste jeden dotaz,motor 2,5T benzin.....spolehlivost?:-) samozrejmne v xc90 r.v.06 zitra jedu kouknout,diky...
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
treba nam k tomu neco rekneRomulusw píše: Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne?

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
s chipem ne, sak sam muzes posoudit o co lepe jede tvoje chiple jak serieNosound89 píše:Spolehlivost OK, já bych se spíš bál jestli to nebude na XC90 málo.passport5 píše:Tak a jeste jeden dotaz,motor 2,5T benzin.....spolehlivost?:-) samozrejmne v xc90 r.v.06 zitra jedu kouknout,diky...
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.
2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.
U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...
P.
2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.
U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já bohužel nevím jak jede serieHaben píše:s chipem ne, sak sam muzes posoudit o co lepe jede tvoje chiple jak serie

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
???old.fashioned píše:treba nam k tomu neco rekneRomulusw píše: Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne?
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Martine viz vyse... Bavime se tu mj. o tvem varovani proti manualum xc90 na sauto.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...ok2ucx píše:Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.
2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.
U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...
P.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A můžeš prosím blíže vysvětlit,asi mi něco uniká?Rád Ti zodpovím Tvé dotazy,pokud je máš.old.fashioned píše:Martine viz vyse... Bavime se tu mj. o tvem varovani proti manualum xc90 na sauto.
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 29 úno 2016 20:49, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ten bude hodně podobný, ale přesné čísla teď nevím.Bikerbob píše:jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...ok2ucx píše:Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.
2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.
U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...
P.
edit: něco jsem v rychlosti dohledal, tak jestli se nepletu benzín 320Nm a nafta 340Nm
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bikerbob píše:jenže si myslím, že sice 120Kw je méně oproti 154Kw, ale co tak krouťák?? ten také přece hraje roli...ok2ucx píše:Na 90ku je 120kW D5 relativně málo, resp. je to vlastně nejslabší motorizace.
2.5T (pokud je to B5254T2) s 154kW už je o dost lepší, a když tak se nějací nemalí koníci (~182kW/380Nm) dají přidat přes OBD kabel.
Pořád tam ale bude 5q převodovka.
U turbobenzínu okoukni víčko oleje, zda-li tam není nausazovaný uhlík z Volvem doporučovaného Castrolu. Jinak jsou benzíny v zásadě bezproblémové...
P.
ale aby těch 182kw pak nebylo moc na tu převodovku..viz spolehlivost T6
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jaký servis by měl být ve 240 000 km u XC 90ky??
ta, pro kterou si mám jet ji nemá a asi by měla mít... a´t vím...
ta, pro kterou si mám jet ji nemá a asi by měla mít... a´t vím...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 29 úno 2016 21:16, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel
nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...
já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bikerbob píše:Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel
nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...
já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla
on mne i martin opel říkalna začátku, že ty 2,5T nejsou špatné, že mají 154Kw...navíc tam je snad jiná úhlová převodovka, nebo co, až tak si to nepamatuji...že to jsou ušetřené peníze za opravu...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
T6 má naprosto odlišnou převodovku.Bikerbob píše:Haben píše:182 kw zase neni tolik. Vzdyt stejne prevodovky jsou i ve v70 II a vydrzi i T5 motory. Ze by byly prevodovky nejak pro T5 upravene jsem neslysel
nn, ja to myslel, jestli to není moc v návaznosti ny výkon T6, IKDYŽ TÁ MÁ 200KW... TO JSOU SNAD STEJNÉ, NEBO PODOBNÉ PŘEVODOVKY, NE??? sorry capslock...
já jen, aby po chipnutí to neudělalo paseku s převodovkou... ikdyž sám mám chipnutéhopašíka a spokojenost..ale to je jiná kapitolla
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak tak, tam je 4Q od GM
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
te´D se dívám, že nemá moje vysněné auto servisku...takže asi nejasný původ??
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list
tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka..
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...
tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka..

ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle vypadá parádně, vem to někam na prohlídku do servisu a nedělej z toho kosmickou loďBikerbob píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list
tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka..
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...

-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to ok2ucx: a když pod víčkem uhlík bude?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jako myslíš, že to tu asi moc řeším ??? proto ta kosmická loď?marekl píše:Tohle vypadá parádně, vem to někam na prohlídku do servisu a nedělej z toho kosmickou loďBikerbob píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16726796?goFrom=list
tahle také nevypadá špatně, ale ohužel 136Kw novější převodovka..
ale parádní výbava..třeba i stav by mohl být dobrý...
asi se na ni pojedu podívat..
před tou německou...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Toho si nevšímej,někteří jsou zde chytří jako rádio a člověk,který se do auta nechce hned ze startu,tak to moc řeší.Ale to je zdejší folklor na to si časem zvykneš.Bikerbob píše: jako myslíš, že to tu asi moc řeším ??? proto ta kosmická loď?
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bikerbob: Nemyslím to zle, ale každý auto má něco, proto je nejlepší si buď vzít při koupi někoho k ruce nebo to vzít třeba do autorizáku na prohlídku... Vysypat se do toho klidně můžeš, ale musíš to s tím úmyslem už koupit
Tímhle teoretizováním se od toho auta spíš akorát odradíš
Tímhle teoretizováním se od toho auta spíš akorát odradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hodně karbonu = potenciální problém. Kromě zasviněného motoru celkově jsou pak hlavně problémy s variabilním časování vaček (VVT), které se díky uhlíku zanáší a nefunguje. Dekarbonizace motoru je možná, ale stojí to čas, úsilí a peníze. martinopel by ti tady mohl vyprávět, resp. když dobře pohledáš, najdeš tu i fotky.passport5 píše:to ok2ucx: a když pod víčkem uhlík bude?:-)
Naopak - čísté víčko oleje alespoň přibližně signalizuje, že v autě je olej, který karbonové úsady nevytváří (odolává tepelnému namáhání) a současně ty existující rozpouští, odplavuje a tyto se ve filtru, případně s dostatečně častou výměnou oleje dostávají z motoru pryč.
Nejsem tribotechnik, ale snad jsem to tak trochu laicky leč srozumitelně popsal. Turbobenzíny na tohle trpí asi nejvíce. Takže opět platí základní tribotechnická poučka: olej je třeba měnit často, používat olej kvalitní, prověřený a ve správné specifikaci. Longlife mastné vody od párků jsou možná efektivní pro správce vozových parků velkých firem (olej se mění co 30-50tkm, t.j. auta jezdí do servisu 2-3x méně častěji). Taková kára těch 200tkm nebo s bídou 5 let vydrží, ale pak takový motor můžete hodit rovnou ze skály (malinko přeháním).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]